1.Οι κατσαρές βάρδιες μπορούν να έχουν σημαντική επίπτωση στην διαδικασία δρομολόγησης. Ζητούνται α)να εξηγηθεί η έννοια της κατσαρής βάρδιας β) με την βοήθεια κατάλληλου σχήματοσ να αναλυθούν οι πρακτικές επιπτώσεις από την χρήση κατσαρών ή μη βάρδιων στη δρομολόηση.
2. Καλείστε να προτείνετε ένα σύστημα τιμολογιακής πολιτικής για τον ΟΑΣΑ. Αναλύστε τους άξονες τις πολιτικής που θα προτείνετε(τοίποι και ύψος κομίστρου κλπ)τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του.
3.Αναπτύξτε τισ βασικές αρχές προγράμματος αξιολόγησης της απόδοσης συγκοινωνιακού φορέα.Με βάση ποιά μεγέθη αποτιμάται η απόδοση και ποιά η σημασία του κάθε μεγέθους?
4.Έστω σε μια γραμμή κνούνται, διαδοχικά,λεωφορεία 80 και 100 θέσεων με μέση συχνότητα 50 λεωφορεία/ώρα. Ζητούνται: α)ποιά η θεωρητική χωρητικότητα της γραμμής? β)αν ο συντελεστής χρησιμοποίησης της γραμμής είναι 80 %, πόσουσ επιβάτεσ μεταφέρει τελικά η γραμμή? γ)αν τα λεωφορεία κινούνταν σε λεωφορειολωρίδα, οι απαντήσεις σας στα δύο παραπάνω ερωτήματα θα ήταν διαφορετικές? αιτιολογείστε και ποσοτικοποιήστε την απαντησή σας.
5.Από ποιούς παράγοντες επηρεάζεται η μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες μιας γραμμής λεωφορείου και μιας γραμμής μετρό (ανά κατεύθυνση ανα ώρα)? ποιές οι αναμενόμενες τιμές για τα 2 αυτά μέσα?
Μπορει καποιος να πει για τη μορφη των θεματων?? Υπαρχουν sos? Επαναλαμβανονται καποια θεματα? Που να δωσουμε βαση? Οι ασκησεις ειναι οπως αυτες που εχετε ανεβασει? Ποσες ειναι οι ερωτησεις θεωριας κ ποσες οι ασκησεις? Κοινως για να σταματησω τις απειρες ερωτησεις ..... οποιαδηποτε πληροφορια,tip,sos,οτιδηποτε για το μαθημα!!!!!!!!
ναι, μπηκες στον κοπο να δεις αν υπαρχει απαντηση στις ερωτησεις? γιατι περα απο ασκησεις που δεν ξερω αν ειναι εξαμηνου ή εξετασης κ ερωτησεις '09-'10 δεν νομιζω οτι υπαρχει καποια αλλη πληροφορια
οσο για το τι ειναι ανοιχτο νομιζω οτι στις ασκησεις ειναι ολα ανοιχτα αλλα ας επιβεβαιωσει κ καποιος..
Τελευταία επεξεργασία από intelx86 και Παρ, 10 Σεπ 2010 3:51 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία:Συγχωνεύτηκαν οι δημοσιεύσεις