
Η παρατήρησή σας είναι ορθή.


Ας μου επιτραπεί να "επαναδιατυπώσω" τα γραφόμενά σας:
<<Προσπαθούμε να μειώσουμε το πλήθος των όρων Mi*(Σcj*θj) του αριστερού μέλους και να αυξήσουμε το πλήθος των όρων λ*(Σcj*θj) του δεξιού μέλους, προσέχοντας οι διατομές που ορίζουμε ως ενεργές (πλαστικοποιούμενες) να αποδίδουν έναν μηχανισμό κινηματικώς αποδεκτό, έχοντας όμως και στο μυαλό μας την μορφή του ποιοτικού [M] ώστε να ξεκινήσουμε από ένα σημείο "κοντά" στην βέλτιστη λύση.>>(*)
Αξίζει επίσης να σημειώσει κανείς ότι η κατανομή [M]safe, την οποία προσδιορίζουμε με τον έλεγχο ασφαλούς και στατικώς αποδεκτού διαγράμματος ροπών, διαφέρει σημαντικά από την πραγματική κατανομή εντάσεων της κατασκευής κατά την κατάρρευση, κυρίως λόγω του ότι με την οριακή ανάλυση δεν παρακολουθούμε την χρονοϊστορία της φόρτισης, αλλά πάμε κατευθείαν στο τελικό σημείο (οριακή ισορροπία/κατάρρευση), και άρα στερούμαστε πληροφοριών για την εξέλιξη των παραμορφώσεων.
Με εκτίμηση,
Θ._
__________________________
(*) Μια παρόμοια διατύπωση της πρότασης αυτής μπορείτε να βρείτε στην σελίδα 6 της άσκησης 03 στην προσωπική ιστοσελίδα μου (διαβάστε το υπογραμμισμένο κείμενο στη σελίδα 6 πάνω-πάνω, καθώς και την παρένθεση που το ακολουθεί).
