Time To Say Goodbye...

Συντονιστής: University Editors

Time To Say Goodbye...

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 08 Φεβ 2010 9:03 pm

Fountain of Bellagio - Andrea Bocelli and Sarah Brightman
http://www.youtube.com/watch?v=cP0K6H2Q ... re=related

Ενθυμείσθε το παρακάτω;

«Ιστορίες Με Δράκους … Φαντομάδες … Ζόμπι… ΚΑΙ Τοίχους »

Σας καλωσορίζω στο 4ο εξάμηνο και το μάθημα «Μηχανική των Ρευστών».
Θα προσπαθήσω – για πρώτη φορά εφέτος διαδικτυακά - να σας προετοιμάσω για το «νέο έτος»…
http://www.youtube.com/watch?v=FHFf7NIw ... re=related
και με τη βοήθεια των σχολίων από παλαιότερους συναδέλφους σας να ανιχνεύσουμε όλοι μαζί τον καλύτερο δρόμο για την επιτυχία του νέου Έργου , το οποίο αναλαμβάνουμε από αύριο από κοινού ως ομάδα.
Κύριοι στόχοι του Έργου είναι :
Να «διέλθετε τη γέφυρα», η οποία ενώνει τα πρώτα τρία εξάμηνα «προετοιμασίας» με τα επόμενα τρία – συναρπαστικά – εξάμηνα «θεμελιωδών γνώσεων».
Να αποκτήσετε τις βάσεις για όλη την «υδάτινη αλυσίδα» μαθημάτων κορμού.
Να ξεπεράσετε το σύνδρομο του «φοιτητή» και να αισθανθείτε αυτό το οποίο είστε : «μαθητευόμενοι Μηχανικοί»
Να πετύχουμε τα παραπάνω με αποτελεσματικότητα και μέσα σε χαρούμενες συνθήκες. (Αυτό δεν είναι υπόσχεση αλλά ευχή. Η πιθανότητα να βγει αληθινή αυξάνει δραματικά εάν κλείσετε τα αυτιά σας στις δοξασίες για «δράκους» και ανοίξετε τα μάτια σας σε ότι εδώ γράφονται.)

Πρόσθετοι στόχοι του Έργου είναι :
Να προβιβασθείτε στο μάθημα και μάλιστα με καλό βαθμό.

Μη – στόχοι του Έργου είναι :
Να ακολουθήσετε κατά πλειοψηφία την υδραυλική κατεύθυνση
Να γίνετε όλες / οι όλοι Μηχανικοί. (Κάποιες / οι βρέθηκαν <εδώ> κατά λάθος. «Δίπλωμα Μηχανικού» θα αποκτήσουν, Μηχανικοί δεν θα είναι… Τουλάχιστον εάν το συνειδητοποιήσουν εγκαίρως θα είναι λιγότερο δυστυχείς στη ζωή τους.)

Αρχίζουμε – όπως πάντα – από τα «κακά νέα» :
Η μετάβαση – γέφυρα (βλ. παραπάνω) είναι δύσκολη. Το μάθημα έχει την «ατυχία» αλλά και τιμή να είναι το πρώτο της ενότητας των «θεμελιωδών» = «από Μηχανικούς για μαθητευόμενους Μηχανικούς» (περισσότερα ακολουθούν στο 5ο κρίσιμο εξάμηνο).
Έχει τη δυσκολία κατανόησης της «φυσικής - πραγματικής σημασίας» εννοιών, οι οποίες εκφράζονται με «μαθηματικούς όρους»…
Ταυτοχρόνως απαιτεί από τους Σπουδαστές / ριες να εμφανίζουν «τελικά αποτελέσματα» και όχι απλώς «μεθοδολογία επίλυσης»…
Ναι, η κατανόηση των εννοιών είναι δύσκολη… Ναι, θα υπάρξουν διαστήματα όπου «δεν θα βλέπετε φως στο τούνελ»… Ναι, κάποιες φορές θα βαρεθείτε, θα απογοητευθείτε, θα θέλετε να τα παρατήσετε (όπως σας σφύριξαν = «άστο για το πτυχίο και πάμε για καφέ»)…

Είναι δύσκολοι οι αποχαιρετισμοί… (close-down sub-process εις τη γλώσσα της Διοίκησης Έργων, όπου καταγράφεται η αποκτηθείσα εμπειρία-γνώση- μάθηση προς μελλοντική αξιοποίηση).

Ελπίζω να πετύχαμε τους στόχους του έργου, ειδικώς τον:
«Να πετύχουμε τα παραπάνω με αποτελεσματικότητα και μέσα σε χαρούμενες συνθήκες».
Σας παρακαλώ να καταθέσετε την εμπειρία, προτάσεις, ενστάσεις, αντιρρήσεις, οργή σας…
Θα συμβάλλετε εις τη διεργασία βελτίωσης, εις το ταξίδι προς την Αριστεία…ημών και υμών...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Time To Say Goodbye...

Δημοσίευσηαπό lx1842 » Δευτ, 08 Φεβ 2010 10:08 pm

Καλησπέρα και από εμένα!

Επειδή βλεπώ ότι συμπεριλαμβάνετε και τα σχόλια από τους παλιότερους στη βοήθεια για την επίτευξη των στόχων (των πραγματικά εύστοχα και πολύ όμορφα δοσμένων στόχων), ορίστε και η δική μου μικρή συνεισφορά.

Εγώ έκανα το μάθημα το 2006, αλλά τα πρόσωπα δεν έχουν αλλάξει, οπότε φαντάζομαι ούτε οι συνθήκες. Το κλίμα στο μάθημα ήταν πράγματι πολύ καλό και από τους δυο διδάσκοντες που γνώρισα εγώ. Η όλη διάρθρωση του μαθήματος, αλλά και κυρίως η αντιστοιχία των ασκήσεων που γινόντουσαν με τη θεωρία που είχε διδαχτεί πιο πριν συνεισέφεραν σημαντικά στη διάβαση της λεγόμενης "γέφυρας". Αυτό που έκανε τη διαφορά στην οργάνωση σε σχέση με άλλα μαθήματα ήταν (η τουλάχιστον τότε πρωτότυπη) διάθεση λυμένων ασκήσεων, αλλά και πρόσθετων ασκήσεων στο ίντερνετ συνοδευόμενες από τα χρήσιμα και εύστοχα σχόλια - παρατηρήσεις του συντάκτη τους. (Αργότερα πρέπει κάποια από αυτά να κυκλοφόρησαν και τυπωμένα από τη σχολή μας, τουλάχιστον έτσι έγινε με την εφαρμοσμένη υδραυλική)

Στο τέλος του εξαμήνου είχαμε και την ευκαιρία να περάσουμε κάποια ώρα στο εργαστήριο και να δούμε την εκτέλεση 2-3 πειραμάτων, κάτι το οποίο ήταν ενδιαφέρον, αλλά θα ήταν άκόμα περισσότερο αν γινόταν στη διάρκεια του εξαμήνου. (Βέβαια τα πράγματα τότε ήταν πιεσμένα, χρονικά τουλάχιστον και μετά το 2006-2007 έγιναν ακόμα χειρότερα :sick: )

Το σημαντικό για μένα (αλλά ίσως και για άλλους "ομοιοπαθείς") είναι ότι το μάθημα κατάφερε να μου ξεκαθαρίσει βασικές έννοιες από μια κατεύθυνση, με της οποίας τα μαθήματα πάντα είχα μια δυσκολία ( :( και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί, το αντικέιμενο τουλάχιστον είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον)

Ελπίζω να συνεχίζονται όλα στο ίδιο καλό κλίμα και επίπεδο,
weiter so,
Θοδωρής.
lx1842 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Κυρ, 31 Ιαν 2010 12:42 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Time To Say Goodbye...

Δημοσίευσηαπό airetikos » Δευτ, 08 Φεβ 2010 10:17 pm

Μια μόνο προκαταρκτική ερώτηση θα θέσω στον Κ neaoktana. Σε σχέση με την Μηχανική 2 (την ενοποιημένη ενοοώ που δώσαμε) είναι ένα μάθημα πιο δύσκολο,ως προς τις έννοιες ή όχι? Γιατί ακριβώς και στη Μηχανικη 2 οι έννοιες ζορίζουν και είναι δύσκολες και προκλητικές στο να "τα παρατήσεις". Αυτό για να έχω μια πρώτη εικόνα του μαθήματος. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Time To Say Goodbye...

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 08 Φεβ 2010 10:49 pm

Δεν έχω πλήρη συναίσθηση - γνώση για την ύλη της "Μηχανικής 2" (ενοποιημένης ή όχι..)
Αυτό το οποίο γνωρίζω είναι ότι:
1. Η "Μ.τ.Ρ" είναι ουσιαστικώς "Εφηρμοσμένη Φυσική" για Μηχανικούς , διδάσκεται δε από Μηχανικούς, οι οποίοι έχουν κατά νου και τα επόμενα μαθήματα της αντίστοιχης * "αλυσσίδας".
(Διδάσκεται σε Φυσικούς, Μαθηματικούς κλπ. σε άλλες Σχολές, "ίδια και διαφορετική"...)
2. Διδάσκεται σε πολλές Σχολές του ΕΜΠ (Μηχανολόγους, Ναυπηγούς, Χημικούς) με το παραπάνω πνεύμα *.
3. Έχει "ζόρι"- όχι τόσο σε έννοιες - όσο σε μετάβαση από το "Λύκειο στο ΕΜΠ"...
4. Τα υπόλοιπα στην τάξη... χαρακτηριστικές ατάκες του γράφοντος:
- <Όποιος /α ξαναπεί θα πάρω το ολοκλήρωμα και θα... σημειώνω οφειλόμενο μάθημα για του χρόνου>
- <Ζητώ συγνώμη αλλά είναι απαραίτητο να αναφερθώ σε διαφορική εξίσωση...>
- <Κάποιοι/ες θα γίνουν Μηχανικοί (Μ κεφαλαίο) και άλλοι/ες θα αποκτήσουν απλώς Δίπλωμα μηχανικού και θα είναι μηχανικοί "de la MTUA" = "του ΙΚΑ" = "για τα μπαζα"...>
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Time To Say Goodbye...

Δημοσίευσηαπό airetikos » Δευτ, 08 Φεβ 2010 10:59 pm

Κατάλαβα. Άρα εγώ που είμαι και λίγο Μαθηματικόπληχτος θα την πατήσω ε? Λοιπόν Οψόμεθα βέβαια γιατί οι προκλήσεις για τη ζωή είναι.Ευχαριστώ για την απάντηση.

Υ.Γ. Εγώ θα σας πώ (από τώρα να το ξέρετε) θα πάρω το διπλό ολοκλήρωμα. :D
Τελευταία επεξεργασία από airetikos και Δευτ, 08 Φεβ 2010 11:04 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Time To Say Goodbye...

Δημοσίευσηαπό lx1842 » Δευτ, 08 Φεβ 2010 11:02 pm

Συγγνώμη για το άσχετο, αλλά γιατί πλέουμε στην κατηγορία του 5ου εξαμήνου;
lx1842 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Κυρ, 31 Ιαν 2010 12:42 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Time To Say Goodbye...

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Δευτ, 08 Φεβ 2010 11:06 pm

Μία γνώμη ενός υδραυλικού που (θέλει να πιστεύει ότι) έχει καλές σχέσεις με τα νερά:

H MτΡ είναι το πρώτο ζόρικο μάθημα, όχι μ***κίες. :raspberry: Έχει αρκετές ομοιότητες με τη Μηχανική ΙΙ, ως προς την προσέγγισή της ως μάθημα, και το διάβασμα που χρειάζεται, αλλά ευτυχώς ΟΧΙ ως προς την ποιότητα της διδασκαλίας (και ο νοών νοείτω). Πραγματεύεται πολλές πρωτόγνωρες φυσικές έννοιες, οι οποίες αναλύονται-αποτυπώνονται με ανώτερα μαθηματικά (εκεί θα είναι το ζόρι, η πραγματική πρώτη επαφή με διπλά-τριπλά ολοκληρώματα, μερικές διαφορικές εξισώσεις, διανυσματικές εξισώσεις κ.ο.κ), αλλά η εφαρμογή της είναι σχετικά απλή (συνήθως περιοριζόμαστε στη μονοδιάστατη ανάλυση) και μπορεί να χωρέσει σε μεθοδολογίες.

Προτείνεται:
  • η συστηματική προσέλευση σε ασκήσεις και η προσπάθεια για λύση ασκήσεων
  • η κριτική αντιμετώπιση του διαβάσματος από το βιβλίο, το οποίο μπορεί να σας "χαώσει" με τα μαθηματικά του - περιοριστείτε στις εφαρμογές τις οποίες επιλύετε στο μάθημα. Η χρησιμότητα του βιβλίου ίσως να φανεί σε ορισμένους "μετά"-σε άλλα υδραυλικά μαθήματα. Εγώ το ξανάνοιξα στα Υπόγεια για να βρω τα δίκτυα στις γραφικές μεθόδους Laplace.
  • το διάβασμα των σημειώσεων του Τ.Κ, ο οποίος δυστυχώς δεν θα είναι πολύ ακόμα χρόνο να μας νταντεύει στο ίδρυμα :crazy2: .
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Time To Say Goodbye...

Δημοσίευσηαπό stalin » Τρί, 09 Φεβ 2010 3:50 am

Γιατί δεν θα είναι??????
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007


Επιστροφή στο 3ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες