Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Συντονιστής: University Editors

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό taliampes » Τρί, 29 Ιουν 2010 8:25 pm

Σωστα
taliampes
 
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Παρ, 06 Φεβ 2009 2:02 pm
Τοποθεσία: Συνοικισμος
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό civil_emp » Τρί, 29 Ιουν 2010 8:27 pm

taliampes έγραψε:Σωστα


Τι στρογγυλοποιησεις χρειαζονται? πχ T12=1971,17
civil_emp
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: Πέμ, 23 Ιούλ 2009 7:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό taliampes » Τρί, 29 Ιουν 2010 8:32 pm

απο στρογγυλοποιησεις δεν εχω ιδεα και καλο ειναι αν καποιος γνωριζει να μας πει πως στρογγυλοποιουμε??Απο μια ασκηση του καθηγητη ισως στρογγυλοποιουμε στην πλησιεστερη 50αδα αν και δεν ειμαι απολουτως σιγουρος.
taliampes
 
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Παρ, 06 Φεβ 2009 2:02 pm
Τοποθεσία: Συνοικισμος
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό J.B » Τρί, 29 Ιουν 2010 8:34 pm

civil_emp έγραψε:στην ασκηση 9 του ιουλ 2008, που συζήτησατε παραπάνω εκανα πράξεις και μου βγηκε U(αερ) = -228 και U(τρ) = -192. Πράγματι P(αερ) = 0 και άρα P (τρ) = 1, όμως αν κάνω την πράξη e^(-192) δν βγαζει 1. Γιατί?
Και κατι αλλο που σκεφτηκα για το β ερωτημα.. Θελουμε οριακα να ισχύει Ρ(αερ)>=Ρ(τρ). Λύνοντας αυτη την εξίσωση (ίσοι αριθμητές δηλαδή ίσες δυνάμεις του e) έφτασα να λυσω την εξίσωση χρησιμοτήτων, όπου κράτησα ίδια τα tαερ, tτρ, cτρ και λύνοντας ως προς cαερ, το εβγαλα 170. Είναι σωστή η σκέψη αυτή?


στην πρωτη περιπτωση αν διαιρεσεις το -192 και το -228 με το 100, θα βγαλεις τα σωστα αποτελεσματα..νομιζω αν δεν εκανα λαθος με τα δικα σου νουμερα μου βγηκε p(τρ)=0.59 περιπου κ p(αερ)=0.41..
τωρα για το β ερωτημα, χωρις να ειμαι σιγουρος κ χωρις να το εχω λυσει, εγω θα ελεγα οτι η χρησιμοτητα του αεροπλανου πρεπει να γινει μεγαλυτερη απ τη χρησιμοτητα του τραινου δηλ. U(αερ)>U(τρ).. με τους χρονους ολους ιδιους κ θα φτιαξεις μια σχεση μεταξυ του κοστους κ των δυο, οπυ το κοστος του τραινου να παραμενει ιδιο.. οποτε βρισκεις το κοστος που πρεπει να εχει το αεροπλανο..ετσι νομιζω λυνεται, αλλα διορθωστε με αν κανω λαθος..
J.B
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Πέμ, 09 Ιούλ 2009 11:04 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό civil_emp » Τρί, 29 Ιουν 2010 8:42 pm

τωρα μου βγηκαν και μενα. αυτο το 100 ειναι καποιος διορθωτικος συντελεστης ? υποτιθεται οτι τον ξερουμε η τον λεει στο βιβλιο καπου?
για το β ερωτημα το ιδιο πρεπει να λεμε... 170 σου βγηκε το νεο κοστος αεροπλανου?
civil_emp
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: Πέμ, 23 Ιούλ 2009 7:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό d3ckart » Τρί, 29 Ιουν 2010 8:53 pm

να ρωτήσω και γω κάτι στην ίδια ασκηση , εχόυμε δύο χρόνους πρόσβασης για καθε πόλη για το κάθε μέσο, στην εξίσωση χρησιμότητας ποιόν χρησιμοποιούμε ?
d3ckart
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: Δευτ, 29 Μαρ 2010 9:28 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό J.B » Τρί, 29 Ιουν 2010 8:55 pm

ναι 170 μου βγαινει, τωρα το ελυσα.. διαιρεις με το 100 γιατι η εκθετικη συναρτηση για πολυ μεγαλα αρνητικα νουμερα σαν δυναμη, μηδενιζει παντα.. κ με το 10 να διαιρουσες παλι 0 θα εβγαινε..οποτε διαιρεσα με το 100 κ βγηκε, γιατι αλλιως οι πιθανοτητες θα εβγαιναν παντα 1 για το μεσο, που δεν νομιζω να βγαινει κατι τετοιο..δεν ξερω παντως το λογο..καπου το διαβασα εδω στο mqn νομιζω...

οσον αφορα για τους χρονους προσβασης, κ τους δυο χρησιμοποιουμε γιατι εχουμε 2 αεροδρομια, ενα στην πολη Α κ ενα στην πολη Β
J.B
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Πέμ, 09 Ιούλ 2009 11:04 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό eki13 » Τρί, 29 Ιουν 2010 9:03 pm

J.B με συγχωρείς τώρα ξαναμπήκα!!!Για την επιλογή μέσου ναι τα παλιά θέματα,για χρηματορροές δεν ξέρω γιατί και εγώ δεν παρακολουθούσα!!!Απλά ξέρω οτι ο καθηγητής είπε θα μπουν σίγουρα και τα 2!!!!Κάποιος που έχει φτασει στα τελειώματα,μπορεί να μας πει συγκεντρωτικά τα είδη ασκήσεων???
eki13
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Σάβ, 06 Σεπ 2008 12:00 am

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό J.B » Τρί, 29 Ιουν 2010 9:12 pm

τα ειδη των ασκησεων θα ειναι ιδια με αυτα που υπαρχουν στα παλια θεματα εξετασεων, που οπως ειπε ο καθηγητης στο τελευταιο μαθημα, αν τα διαβασουμε αυτα θα ειμαστε καλυμμενοι γιατι ανακυκλωνονται.. επιπλεον θα μπορουσε να μπει μια ασκηση με περιορισμενο συντελεστη χωρητικοτητας που ειπε στο τελευταιο μαθημα παλι ή αλγοριθμο moore για να βρουμε την ελαχιστη διαδρομη..αν κ στα θεματα εξετασεων, την ελαχιστη διαδρομη τη ζητουσε να τη βρουμε με απλουστευμενους τροπους υπολογισμου.. δεν καταλαβα τι ακριβως εννοει (αλλα μαλλον με το ματι εννοει να το βρουμε κ συμφωνα με το σχημα που μας δινεται).. οσο για τις χρηματορροες, μονο καποιο παραδειγμα παρομοιο με της σελ.75 του βιβλιου φανταζομαι μπορει να πεσει, γιατι δεν υπαρχει κ κατι αλλο να διαβασουμε για αυτες.. αυτα...
J.B
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Πέμ, 09 Ιούλ 2009 11:04 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό eki13 » Τρί, 29 Ιουν 2010 9:21 pm

Σευχαριστώ πολύ!!!Εγώ είμαι όγδοο και δεν τα θυμάμαι ολα γιαυτό!!!Πέρυσι θυμάμαι είχε πει στα σος κ κάτι ερωτηματολόγια που είχε κάνει τελ μάθημα και όντως μετά τα έβαλε!!!!τελικά πέμπτο είναι εκτός?Και έβδομο διαβάζουμε ζώνες?????
eki13
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Σάβ, 06 Σεπ 2008 12:00 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 3ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες