Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Συντονιστής: University Editors

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό d3ckart » Τρί, 29 Ιουν 2010 6:14 pm

taliampes έγραψε:ευχαριστω.Επισης και μια ακομη απορια:στο θεμα 8 κανονικη 2008 οταν εννοει αν μπορει να εφαρμοστει το προτυπο τι ακριβως ζηταει να κανουμε ?να εξετασουμε αν ισχυον οι προυποθεσεις της γραμμ.παλινδρομησης?βασικα δεν πολυκαταλαβαινω το πως λειτουργει ο πινακας που δινεται.



'Eχει απαντήσει η dominika , πίσω στην σελ. 5

Στο θέμα 5, Σεπτεμβριου 07 που είναι παρόμοιο ξέρει κανεις την απάντηση ?
d3ckart
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: Δευτ, 29 Μαρ 2010 9:28 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό J.B » Τρί, 29 Ιουν 2010 6:39 pm

η ιδια απαντηση ειναι απλα τωρα δεν υπαρχει συσχετιση μεταξυ των παρατηρησεων Χ2 και Χ3, επειδη ειναι 0.99 ενω πρεπει να ειναι μικροτερη του 0.7.. ετσι πιστευω δηλαδη..
αν μπορει καποιος να απαντησει τι θα συμβει σε περιπτωση που η κατανομη των μετακινησεων προηγηθει της επιλογης του μεσου κ το αντιστροφο?
εχει ρωτηθει κ πιο πριν αλλα δεν πρεπει να εχει απαντηθει...
J.B
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Πέμ, 09 Ιούλ 2009 11:04 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό dominika » Τρί, 29 Ιουν 2010 6:58 pm

Στο βημα 2 απαντάμε στο ερώτημα < Που ;> . Και φτιάχνουμε το μητρώο προέλευσης - προορισμού
Στο βήμα 3 απαντάμε στο ερώτημα < Πως ;> . Εδω χαρακτηριστικό αποτελει η εξίσωση Ρ που μας δειχνει ποιο μέσο επιλέγου. Στο βημα αυτο γίνεται διαμερισμός των μητρώων προέλευσης προορισμού του 2ου βήματος.(σελίδα 18 μπλέ βιβλιο)
Αρα , το βημα 2 προηγείται της επιλογής μέσου!Πως γίνεται ν αλλάξει η σειρά και να δουλέψει ο αλγόριθμος των τεσσάρων βημάτων;
dominika
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ, 22 Μάιος 2009 4:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό civil_emp » Τρί, 29 Ιουν 2010 7:12 pm

ΘΕΜΑ 3 - ΚΑΝΟΝΙΚΗ 2009
Θέλει να πούμε ποιες μπορεί να είναι οι μεταβλητές, και τα πρόσημα θα είναι θετικά ή αρνητικά όπως σε ενα παραδειγμα του βιβλίου?
civil_emp
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: Πέμ, 23 Ιούλ 2009 7:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό mesol2009 » Τρί, 29 Ιουν 2010 7:18 pm

καλησπερα παιδια,θα μπορουσε καποιος να με διαφωτισει σχετικα με την επιλυση του θεματος 4 του οκτωμβριου 2007?τι εννοει λεγοντας διαδικασια 2 βηματων?ευχαριστω
mesol2009
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Τρί, 02 Ιουν 2009 4:49 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό cotigki » Τρί, 29 Ιουν 2010 7:53 pm

J.B έγραψε:η ιδια απαντηση ειναι απλα τωρα δεν υπαρχει συσχετιση μεταξυ των παρατηρησεων Χ2 και Χ3, επειδη ειναι 0.99 ενω πρεπει να ειναι μικροτερη του 0.7.. ετσι πιστευω δηλαδη..
αν μπορει καποιος να απαντησει τι θα συμβει σε περιπτωση που η κατανομη των μετακινησεων προηγηθει της επιλογης του μεσου κ το αντιστροφο?
εχει ρωτηθει κ πιο πριν αλλα δεν πρεπει να εχει απαντηθει...


Στα θεματα που δινει πινακες συσχετισης εμεις επιλεγουμε το προτυπο στο οποιο οι ανεξαρτητες μεταβλητες χ εχουν συντ, συσχετισης κατω του 0,7? Δηλαδή εδώ θα επιλέγαμε μονο τη χ1?
cotigki
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ, 14 Ιουν 2009 10:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό J.B » Τρί, 29 Ιουν 2010 8:04 pm

νομιζω οτι θα διαλεγαμε τη Χ2 με τη Χ4, γιατι η πρωτη γραμμη του πινακα δεν μας ενδιαφερει, γιατι κοιταμε τη γραμμικη συσχετηση μεταξυ των ανεξαρτητων μεταβλητων..νομιζω το ιδιο ελεγε κ η dominika στη σελ. 5..
J.B
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Πέμ, 09 Ιούλ 2009 11:04 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό civil_emp » Τρί, 29 Ιουν 2010 8:11 pm

στην ασκηση 9 του ιουλ 2008, που συζήτησατε παραπάνω εκανα πράξεις και μου βγηκε U(αερ) = -228 και U(τρ) = -192. Πράγματι P(αερ) = 0 και άρα P (τρ) = 1, όμως αν κάνω την πράξη e^(-192) δν βγαζει 1. Γιατί?
Και κατι αλλο που σκεφτηκα για το β ερωτημα.. Θελουμε οριακα να ισχύει Ρ(αερ)>=Ρ(τρ). Λύνοντας αυτη την εξίσωση (ίσοι αριθμητές δηλαδή ίσες δυνάμεις του e) έφτασα να λυσω την εξίσωση χρησιμοτήτων, όπου κράτησα ίδια τα tαερ, tτρ, cτρ και λύνοντας ως προς cαερ, το εβγαλα 170. Είναι σωστή η σκέψη αυτή?
civil_emp
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: Πέμ, 23 Ιούλ 2009 7:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό Balleader » Τρί, 29 Ιουν 2010 8:19 pm

civil_emp έγραψε:στην ασκηση 9 του ιουλ 2008, που συζήτησατε παραπάνω εκανα πράξεις και μου βγηκε U(αερ) = -228 και U(τρ) = -192. Πράγματι P(αερ) = 0 και άρα P (τρ) = 1, όμως αν κάνω την πράξη e^(-192) δν βγαζει 1. Γιατί?
Και κατι αλλο που σκεφτηκα για το β ερωτημα.. Θελουμε οριακα να ισχύει Ρ(αερ)>=Ρ(τρ). Λύνοντας αυτη την εξίσωση (ίσοι αριθμητές δηλαδή ίσες δυνάμεις του e) έφτασα να λυσω την εξίσωση χρησιμοτήτων, όπου κράτησα ίδια τα tαερ, tτρ, cτρ και λύνοντας ως προς cαερ, το εβγαλα 170. Είναι σωστή η σκέψη αυτή?


Συνεχιζω να πιστευω πως δεν εχουν δοθει σωστα οι συντελεστες. Αποκλείεται να είναι σιγουρο πως θα διαλέξουν όλοι ένα μεσο οταν η χρησιμοτητά τους ειναι τοσο κοντινη.
Για το δευτερο σκελος συμφωνω μαζι σου και εγω αυτο εκανα
Always Confused
Balleader Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ, 16 Οκτ 2008 12:39 am

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

Δημοσίευσηαπό civil_emp » Τρί, 29 Ιουν 2010 8:24 pm

thx φιλε...
στην ιδια εξεταση ιουλιου 08 το θεμα 10 αφου υπολογισουμε τους νεους πληθυσμους του 2012, απλως εφαρμοζουμε τον τυπο σωστα?
civil_emp
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: Πέμ, 23 Ιούλ 2009 7:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 3ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες