
Theodore έγραψε: Στο διαγώνισμα μπορείτε να έχετε μαζί σας τους πίνακες με τα ολοκληρώματα για την ΑΔΕ. Θα σας δίνονται οι δράσεις παγιώσεως για ομοιόμορφο/συγκεντρωμένο φορτίο σε μονόπακτο και αμφίπακτο στοιχείο. Τις ροπές λόγω στροφών/μετακινήσεων σε αμφίπακτα/μονόπακτα στοιχεία θα πρέπει να τις ξέρετε απ' έξω. Τις τέμνουσες όχι, διότι προκύπτουν από την ισορροπία του στοιχείου.
Είναι, ή δεν είναι λίγο κοροϊδία αυτό το "απ' έξω"; Τι κερδίζετε με το να βασανιζόμαστε να μάθουμε ένα σωρό περιπτώσεις απ' έξω, που όσο καλά να τα αποστηθίσεις, πάνω στη φούρια της εξέτασης είναι πιθανότατο να μπερδευτείς...;
Theodore έγραψε: Ποιός στα είπε αυτά; Φυσικά και κοιτάζουμε και τα νούμερα...! Αν η απόκλιση από την ακριβή λύση είναι στο 3% -άντε επειδή είσαι εσύ 5%- (που είναι λογικό όταν κάνει κανείς τις πράξεις σε ένα διαγώνισμα), τότε όλα ΟΚ. Αν π.χ. η ροπή είναι M=180kNm και κάποιος την υπολογίσει M=189kNm, τότε δεν πειράζει, διότι είναι μέσα στο 5%... κατανοητό;
Τα αριθμητικά λάθη, δεν γίνονται έτσι, δηλαδή αντί για 190 βγάζεις 189. Δεν προσθέτεις νούμερα και δεν πρόσθεσες το ένα. Τα αριθμητικά λάθη γίνονται παντώντας λάθος νούμερο στο κομπιουτεράκι όταν κάνεις μια πράξη, ξεχνόντας πχ να προσθέσεις κάτι κτλ. Καθαρά λόγω απροσεξίας και πίεσης χρόνου δηλαδή. Και με αυτόν τον τρόπο, η διαφορά δεν είναι 3%, είναι πολύ μεγαλύτερη, γιατί το λάθος έγινε σε κάποια φάση. Χάνεις έτσι μια άσκηση, παντώντας λάθος ένα κουμπί, ασχέτως αν έχεις διαβάσει/τα ξέρεις/είσαι άσχετος...
Theodore έγραψε:Τί θα πεί "αν τους αρέσει το γραπτό, περνάς" ? Διαγώνισμα είναι άνθρωπέ μου, όχι πασαρέλλα...!Ένα γραπτό γεμάτο μουντζούρες και ορνιθοσκαλίσματα δείχνει ξεκάθαρα άτομο που δεν έχει ταξινομημένη την σκέψη του, διότι (πιθανώς) δεν είχε προετοιμαστεί σωστά. Τέτοια γραπτά δεν καταφέρνουν να περάσουν καθαρά λόγω περιεχομένου, και όχι λόγω εμφάνισης! Ωστόσο, οφείλω να παραδεχθώ ότι τέτοια γραπτά κουράζουν τους διορθωτές.
![]()
Χμ... Έτσι, ε;
Πάντως, δεν είναι και ό,τι πιο εύκολ το να παρουσιάσεις ένα ευανάγνωστο γραπτό σε ένα τέτοιο μάθημα, με τέτοια πίεση χρόνου...