@darko9:
Όταν κάνεις απροσεξία στην αρχή της άσκησης (π.χ. υπολογισμός υπερστατικού ή παραμορφωσιακού μεγέθους), τότε θα βγουν λάθος και τα M,Q,N, ενώ το πιθανότερο είναι να μην ικανοποιείται η ισορροπία ή π.χ. να σου βγαίνει ασύμμετρο διάγραμμα [M] σε συμμετρικό ως προς την γεωμετρία και την φόρτιση φορέα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η άσκηση είναι χαμένη από χέρι. Αν έχεις κάποιο άλλο λάθος, π.χ. στον υπολογισμό [Μs]=[Μo]+Σ([Mi] * Xi), χάνεις στην βαθμολογία, αλλά όχι όλη την άσκηση, παρά μόνο κάποιο ποσοστό που αναλογεί στο εν λόγω διάγραμμα (υπό την παραδοχή ότι δεν θα έχεις λάθος σε όλες τις τιμές του [Ms], διότι αυτό σημαίνει έλλειψη κατανόησης...!) Επίσης, για να αποφύγετε τέτοια λάθη, να μην ξεχνάτε να κάνετε έλεγχο ισορροπίας στο τέλος...!

Όπως θέλετε μπορείτε να θεωρήσετε τα {u,φ} και τα Xi στην εκάστοτε μέθοδο... εκατό φορές τα έχουμε πει αυτά!!! (Κάποι-α/-ος δεν ερχόταν στα μαθήματα...!!!)
Αν λύσετε τουλάχιστον ένα ολόκληρο θέμα σωστά (δυνάμεων ή παραμορφώσεων) και απαντήσετε σωστά και σε κάποια από τα υπόλοιπα (ποιοτικά/γραμμές επιρροής), έτσι ώστε να συγκεντρώσετε την παγκόσμια φοιτητική σταθερά (5), περνάτε...!

Αν κάνετε "τσαλαβουτήματα" του τύπου "λίγο από το ένα και λίγο από το άλλο και μια δόση από το παραπέρα", δεν περνάτε...!
@kk11:
Ένα φυλλάδιο για τα ποιοτικά μοίρασα κι εγώ φέτος. Δεν ήρθες στα μαθήματα να το πάρεις;

@mdag:
Δεν ξέρω τί πίνακες έχει η Μ(Κ)ατίνα.

Στο διαγώνισμα μπορείτε να έχετε μαζί σας τους πίνακες με τα ολοκληρώματα για την ΑΔΕ. Θα σας δίνονται οι δράσεις παγιώσεως για ομοιόμορφο/συγκεντρωμένο φορτίο σε μονόπακτο και αμφίπακτο στοιχείο. Τις ροπές λόγω στροφών/μετακινήσεων σε αμφίπακτα/μονόπακτα στοιχεία θα πρέπει να τις ξέρετε απ' έξω. Τις τέμνουσες όχι, διότι προκύπτουν από την ισορροπία του στοιχείου.
@theoxaris:
Ποιός στα είπε αυτά; Φυσικά και κοιτάζουμε και τα νούμερα...! Αν η απόκλιση από την ακριβή λύση είναι στο 3% -άντε επειδή είσαι εσύ 5%- (που είναι λογικό όταν κάνει κανείς τις πράξεις σε ένα διαγώνισμα), τότε όλα ΟΚ. Αν π.χ. η ροπή είναι M=180kNm και κάποιος την υπολογίσει M=189kNm, τότε δεν πειράζει, διότι είναι μέσα στο 5%... κατανοητό; Τί θα πεί "αν τους αρέσει το γραπτό, περνάς" ? Διαγώνισμα είναι άνθρωπέ μου, όχι πασαρέλλα...!

Ένα γραπτό γεμάτο μουντζούρες και ορνιθοσκαλίσματα δείχνει ξεκάθαρα άτομο που δεν έχει ταξινομημένη την σκέψη του, διότι (πιθανώς) δεν είχε προετοιμαστεί σωστά. Τέτοια γραπτά δεν καταφέρνουν να περάσουν καθαρά λόγω περιεχομένου, και όχι λόγω εμφάνισης! Ωστόσο, οφείλω να παραδεχθώ ότι τέτοια γραπτά κουράζουν τους διορθωτές.
Για την μεγάλη χρονική καθυστέρηση που σημειώθηκε στην επανεξέταση των γραπτών φέτος γνωρίζω, και λυπούμαι για αυτό.
