stv7 έγραψε:ναι ρε παιδια οι στατικες δεν ειναι οτι πιο δυσκολο στη σχολη μας...
Διαφωνω...ειναι δύσκολα μαθήματα όλες οι στατικές ..
Στο συγκεκριμένο θέμα εξαρτάται απο τις απαιτήσεις που έχει ο σπουδαστής

:
Αν η απαίτηση σου είναι να πάρεις ένα (

πανέμπειρο ) πεντάρι ,τότε η ματίνα κάνει χρυσή δουλειά,διότι
σου δείχνει την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια που πρεπει να καταβάλεις για να το παρεις...
Αξίζει να σημειωθεί ότι η προσπάθεια αυτή (για την κατακτηση του 5) ειναι λιγότερη απο άλλα μαθήματα οπως για
παραδειγμα η μηχανικη των ρευστων,οπου δυσκολότερα γράφεις το 5.
Αν η απαίτηση σου ειναι να μάθεις στατικη πραγματικα ή να πας να γραψεις 10-9

τότε η ματίνα είνα ΣΧΕΔΟΝ(

και
λεω σχεδον γιατι μπορει να σε βοηθησει μονο για να δεις τα παλαια θεματα,των οποιων ομως η λυση ειναι πολλες φορες λαθος)
άχρηστη, διότι οι συνταγές που προσφέρει δεν συμβάλλουν στην ουσιαστικη κατανοηση

της Στατικής που πρέπει να κατέχεις
ως Πολιτικός Μηχανικός, ΕΙΔΙΚΑ ΔΕ αν πας δομοστατικός

(όπως πρώτα ο Θεός θα κανει ο ξερόλας που γράφει τώρα

).
Συνεπώς, ο καθένας ακολουθεί τον δρόμο του και θέτει τους στόχους του

...και για να απαντησω και εγω στο παλικαρι:
Με την Ματίνα έχεις πολλές πιθανότητες να περάσεις οποιαδήποτε στατική (1,2,3) με ένα χρυσό και λαμπερο
πενταράκι
όμως να είσαι σίγουρος ότι αν ο διορθωτης καταλάβει τα κενά σου και τις αδυναμιες σου
σίγουρα το 4 ,4 δεν θα γίνει 5,
διότι η εικόνα του γραπτού όσο ευπαρουσίαστη και να είναι θα χάνει από ουσία.Εγώ προτείνω συστηματική παρακολούθηση->ατομικό διάβασμα ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΑΛΛΑ μεσα στην χρονιά->επιλυση αποριων στην ταξη!!
Ευχαριτω
