Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Συντονιστής: University Editors

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Κυρ, 18 Ιούλ 2010 3:28 pm

Epistimonas_ έγραψε:Κύριε Neaoktana τί εννοείτε με τη λέξη "Zombies"? Μόνο αυτούς που δεν παρακολούθησαν? Ή και αυτούς που είναι σε ανώτερα εξάμηνα (π.χ. 10ο)? Όσο περισσότερα στοιχεία δώσετε τόσο καλύτερα για τη θεμελίωση της θεωρίας που θα εξηγήσει το φαινόμενο. Π.χ. κατανομή βαθμολογιών σε ποσοστά εμφάνισης...


Όπως έχω ορίσει στο κείμενο "καλωςόρισμα", Zombies= 10ο εξάμηνο κανονικό ή μεγαλύτερο... Ανεξαρτήτως εάν σε αυτή την περίοδο "παρακολούθησαν", πασάλειψαν", "περασαν μια βόλτα".
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό Epistimonas_ » Κυρ, 18 Ιούλ 2010 11:24 pm

Γίνεται κάποιος να ανήκει στους Zombies και να έχει πάρει βαθμό τον οποίο πήρε το 0.5% των προσελθέντων?
Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στον κόσμο. Ο παράλογος προσαρμόζει τον κόσμο στα μέτρα του. Συνεπώς όλη η πρόοδος βασίζεται στον παράλογο άνθρωπο.
Epistimonas_ Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ, 28 Ιαν 2009 11:43 am
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό Epistimonas_ » Κυρ, 18 Ιούλ 2010 11:44 pm

Έχω ξεκινήσει την επεξεργασία των αποτελεσμάτων της ΜτΡ. Ελπίζω να καταλήξω σε μια ολοκληρωμένη θεωρία βαθμολογιών η οποία θα επαληθευτεί πειραματικά... Βλέπε και:

viewtopic.php?f=18&t=1717&start=10

όπου αναπτύσσεται η διαφορική εξίσωση που δίνει τον αριθμό των μαθημάτων που θα περάσει ένας φοιτητής σε μια εξεταστική περίοδο της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ.

:D
Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στον κόσμο. Ο παράλογος προσαρμόζει τον κόσμο στα μέτρα του. Συνεπώς όλη η πρόοδος βασίζεται στον παράλογο άνθρωπο.
Epistimonas_ Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ, 28 Ιαν 2009 11:43 am
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Παρ, 23 Ιούλ 2010 5:12 pm

Απαντήσεις στο <γιατί> δεν "παρακολουθούν" δεν έλαβα, είναι και το καλοκαιράκι βεβαίως... Θα σας μεταφέρω απλώς κάποια αγωνιώδη ερωτήματά μου και βλέπουμε. Τα παρακάτω αφορούν στη Μ.τ.Ρ αλλά και στη Εφ. Υδρ.
1. Έχω διαβάσει με προσοχή τις προτάσεις (κυρίως του φιλτάτου <3> αλλά και άλλων) και τσεκάρω:
1.1 <Να υπάρχει ουσιαστική συμμετοχή στον τελικό βαθμό από Ασκήσεις, Τεστ κ.λπ.>
Υπάρχει! Από 30~35% (αποδεδειγμένης εφαρμογής).
1.2 <Να εξαντλείται το 3ωρο στην εξέταση>.
Υπάρχει! παγίως.
1.3 <Να υπάρχει κατανοητό σύγγραμμα και βοηθήματα>.
Υπάρχουν! Επίπλέον δε αναρτώνται οι Λύσεις Σειρών, Τεστ, Εξεταστικής + επικοινωνία με κάθε μέσο.
Προσθέτω:
2.1 Ο βαθμός "παρακολούθησης" διατηρείται και για ένα επιπλέον έτος.
2.2 Για τα μεγαλύτερα εξάμηνα υπάρχει "άτυπος - ελαστικός βαθμός παρακολούθησης - επαφής" = πχ. "κάποιες Ασκήσεις" + Τεστ (πχ. για Μ.τ.Ρ. "δεν πειράζει" η μη συμμετοχή στα Εργαστήρια).
2.3 Για τη Μ.τ.Ρ. ειδικώς στο 4ο, πόσα μαθήματα χρωστάει κάποιος/α από το 2ο εξάμηνο ΜΟΝΟ και πόσα από αυτά απαιτούν παρακολούθηση και συμπίπτουν (gamotten);
2.4 Είναι στατιστικώς αποδεδειγμένο ότι "παρακολούθηση" = εξασφαλισμένος προβιβασμός!.. και "πασάλειμα" = ικανοποιητική πιθανότητα προβιβασμού.
2.5 Είναι στατιστικώς αποδεδειγμένο ότι "παρακολούθηση" / "πασάλειμα" στη Μ.τ.Ρ οδηγεί σε επιτυχία στη συνέχεια Εφ. Υδρ. και μετά στα "Αστικά".

Με τον ήλιο τα βγάζω, με τον ήλιο τα βάζω, τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε;

3.1 Φταίει η επίμονη παράδοση: <Άστα για το Πτυχίο> Στο δικό σας χέρι είναι να σπάσει, ότι μπορούσα έκανα.
3.2 Φταίνε οι "Κατίνες" που υποδαυλίζουν την παραπάνω παράδοση για να αποκτούν πελάτες.
3.3 Φταίει ότι το <Συστημα Εισαγωγικών> στέλνει εδώ πρόβατα τα οποία δεν κάνουν για ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ και δεν προκειται ποτέ να γίνουν (ακόμη και αν πάρουν Δίπλωμα).
3.4 Φταίει η συγκρότηση σπουδών στα πρώτα εξάμηνα.
3.5 Φταίει η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ λειτουργία σε ΔΗΘΕΝ ΕΤΗ - ΔΗΘΕΝ ΕΞΑΜΗΝΑ και η κατάργηση των <αλυσσίδων> (οι οποίες και όταν λειτούργούσαν ήταν για τα μπάζα). Επ' αυτού θα επανέλθω διότι φωνάζω από την έναρξη εφαρμογής του Νόμου ( ο οποίος έκανε το ΕΜΠ "Πάντειο" και δεν εισακούομαι...)
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό Gerber » Παρ, 23 Ιούλ 2010 5:38 pm

2.5 Είναι στατιστικώς αποδεδειγμένο ότι "παρακολούθηση" / "πασάλειμα" στη Μ.τ.Ρ οδηγεί σε επιτυχία στη συνέχεια Εφ. Υδρ. και μετά στα "Αστικά".

πραγματικά και μόνο αυτό το επιχείρημα αρκεί :!:
Τελειώνοντας το 3ο έτος και μαζί με αυτό τα μαθήματα που ασχολούνται με ``τα νερά ``, έχω να πω ότι όποιος παρακολουθήσει τη μηχανική των ρευστών θα απολαύσει τα μαθήματα του 3ου έτους που σχετίζονται με τα υδραυλικά.
Όποιος τα πασαλείψει θα τον παρασύρει το ρεύμα....
η ζωή είναι ταξίδι και όχι προορισμός...
Άβαταρ μέλους
Gerber Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 5:47 pm
Τοποθεσία: χαμένος μέσα σε κάποιον ευρωκώδικα....
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό pirlo » Παρ, 23 Ιούλ 2010 6:12 pm

Gerber έγραψε:
2.5 Είναι στατιστικώς αποδεδειγμένο ότι "παρακολούθηση" / "πασάλειμα" στη Μ.τ.Ρ οδηγεί σε επιτυχία στη συνέχεια Εφ. Υδρ. και μετά στα "Αστικά".

πραγματικά και μόνο αυτό το επιχείρημα αρκεί :!:
Τελειώνοντας το 3ο έτος και μαζί με αυτό τα μαθήματα που ασχολούνται με ``τα νερά ``, έχω να πω ότι όποιος παρακολουθήσει τη μηχανική των ρευστών θα απολαύσει τα μαθήματα του 3ου έτους που σχετίζονται με τα υδραυλικά.
Όποιος τα πασαλείψει θα τον παρασύρει το ρεύμα....



Μην το συζητας,φιλε....ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ...!!!
Τελευταία επεξεργασία από pirlo και Παρ, 23 Ιούλ 2010 6:14 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Όταν θέλεις,ψάχνεις τρόπους,
Όταν δεν θέλεις,ψάχνεις δικαιολογίες...
pirlo
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Πέμ, 24 Δεκ 2009 9:59 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό Gerber » Παρ, 23 Ιούλ 2010 6:14 pm

γούστα είναι αυτά.....
(άλλος συμπαθεί τον πίρλο :raspberry: και άλλος τον τοττι )
η ζωή είναι ταξίδι και όχι προορισμός...
Άβαταρ μέλους
Gerber Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 5:47 pm
Τοποθεσία: χαμένος μέσα σε κάποιον ευρωκώδικα....
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό pirlo » Παρ, 23 Ιούλ 2010 6:20 pm

Gerber έγραψε:γούστα είναι αυτά.....
(άλλος συμπαθεί τον πίρλο :raspberry: και άλλος τον τοττι )


Συμφωνώ απόλυτα...!!!
Όταν θέλεις,ψάχνεις τρόπους,
Όταν δεν θέλεις,ψάχνεις δικαιολογίες...
pirlo
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Πέμ, 24 Δεκ 2009 9:59 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό Epistimonas_ » Παρ, 23 Ιούλ 2010 9:00 pm

Η επιτυχία στις εξετάσεις είναι συνάρτηση δυο παραγόντων:

1)Του ποσοστού παρακολούθησης του μαθήματος (το οποίο μπορεί να ποσοτικοποιηθεί ως ο χρόνος τον οποίο αφιέρωσε ο μαθητής παρακολουθώντας τον καθηγητή. Ως καθηγητής νοείται είτε αυτός που διδάσκει το μάθημα στο ΕΜΠ, είτε καθηγητής φροντιστηρίου εκτός ΕΜΠ στο οποίο ο φοιτητής παρακολουθεί πρόσθετη διδασκαλία. Έστω Χ οι ώρες αυτές.

Ορίζεται ποσοστό κατανόησης, r, ως εξής: Ο λόγος των ωρών κατα τη διάρκεια των οποίων κάποιος φοιτητής καταλαβαίνει τον καθηγητή που διδάσκει, προς το συνολικό αριθμό των ωρών παρακολούθησης στην τάξη. Ο τελευταίος χωρίζεται σε ώρες κατα τις οποίες ο φοιτητής παρακολουθεί τον καθηγητή και σε ώρες κατα τις οποίες ο φοιτητής προσέχει μεν τον καθηγητή, αλλά δεν τον καταλαβαίνει είτε διότι έχουν δημιουργηθεί γνωστικά κενά είτε διότι επικοινωνεί με άλλους συμφοιτητές του, είτε διότι χαζεύει λόγω κόπωσης, κλπ.

2) Του αριθμού των ωρών που έχει αφιερώσει ο φοιτητής διαβάζοντας μόνος του το συγκεκριμένο μάθημα (π.χ. λύνοντας ασκήσεις, κλπ), έστω Υ οι ώρες αυτές.

Συντελεστές βαρύτητας: 1 για κάθε εργατοώρα διαβάσματος στο σπίτι, 3 για κάθε ώρα παρακολούθησης στην τάξη.

Συνεπώς το αποτέλεσμα είναι: Ε=3*r*Χ+Υ>=Εmin

Ο προσδιορισμός του Emin είναι θέμα εμπειρίας. Μπορεί να το υπολογίσει ο κ. neaoktana.....

Αν ισχύει Ε>=Εmin τότε το πιθανότερο είναι οι εξετάσεις να είναι επιτυχείς. Σε αντίθετη περίπτωση ισχύει το αντίθετο.

Πάντως εικάζεται ότι η ποσότητα Εmin μετρείται μεν σε μονάδες ωρών αλλά δεν σχετίζεται με άπευθείας χρονικές μετρήσεις (όπως η ποσότητα E) αλλά μόνο με τη δυσκολία των θεμάτων. Ο καθηγητής μπορεί να επιλέγει τη ποσότητα Emin βάζοντας τα κατάλληλα θέματα εξετάσεων.

Η διόρθωση των γραπτών με βαθμολογία του καλύτερου ίση με 10, είναι μια λύση "κανονικοποίησης" της ποσότητας Εmin η οποία θα χρειαστεί περαιτέρω έρευνα για να τεκμηριωθεί επιστημονικά.

Θα επιθυμούσα να ακούσω και τη γνώμη του κ. neaoktana για όλα αυτά....
Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στον κόσμο. Ο παράλογος προσαρμόζει τον κόσμο στα μέτρα του. Συνεπώς όλη η πρόοδος βασίζεται στον παράλογο άνθρωπο.
Epistimonas_ Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Τετ, 28 Ιαν 2009 11:43 am
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Σάβ, 24 Ιούλ 2010 8:44 pm

Ενδιαφέρουσα προσέγγιση την οποία θα επιχιρήσω να συνδέσω με όσα έχω γράψει στο "καλωσόρισμα": viewtopic.php?f=38&t=1462

1. Συμφωνώ γενικώς με τη σχέση Ε=3*r*Χ+Υ>=Εmin
1.1 Συμφωνώ με την εισαγωγή του συντελεστή (ποσοστό) κατανόησης r
1.2 Ο συντελεστής θα υπολογισθεί παρακάτω με βάσει τις δικές μου έμμεσες μετρήσεις
1.3 Η δική μου εκτίμηση για το συντελεστή βαρύτητας "ώρες στο σπίτι" = μόνος του Υ διαφέρει είναι 2, όχι 3. Άρα προτείνω: Ε=2*r*Χ+Υ>=Εmin
Βεβαίως εννοώ "καθαρές - με συγκέντρωση και επικέντρωση" ώρες "στο σπίτι"...

2. Ας δούμε τι έγραφα: Ε=100 (60+40) και Εmin=75 (με στατιστική βεβαιότητα)
και Εmin= 50~60 (με 50% πιθανότητα)
2.1 Με <πλήρη παρακολούθηση>=60 και <πλήρη ενασχόληση στο σπίτι>=40 το r=0,30 (μόνο!)
2.2 Με <σχεδόν πλήρη παρακολούθηση>=50 και <πλήρη ενασχόληση στο σπίτι>=40 το r=0,35 (μόνο!)
2.3 Με <αξιοπρεπή παρακολούθηση>=40 και <πλήρη ενασχόληση στο σπίτι>=40 το r=0,45 (ζορίζει!)
2.4 Με <οριακή παρακολούθηση>=30 και <πλήρη ενασχόληση στο σπίτι>=40 το r=0,60 (εκτοξεύεται!)

3. Αν δεχθούμε ένα λογικό r=0,40, τότε προκύπτει: Ε=0,8*Χ+Υ>=Εmin
3.1 Εmin=75 (με στατιστική βεβαιότητα) λογικοί <ενδεικτικοί συνδυασμοί επιτυχίας>:
{Χ,Υ}={55, 30}, {50,35}, {45,40}, {40,45}
3.2 Εmin=50~60(με 50% πιθανότητα) λογικοί <ενδεικτικοί συνδυασμοί επιτυχίας>:
{Χ,Υ}={40, 25}, {35,30}, {30,35}, {25,40}

4. Τα θέματα εξετάσεων είναι (επιδιώκεται να...) ισοδύναμα μεταξύ εξεταστικών και διαδοχικών ετών. Κανονικοποίηση υπάρχει (με βάση τον /την 1ο), αλλά πάντοτε υπάρχει κάποιος /α με βαθμό γραπτού > 8,5
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 2ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron