Ενδιαφέρουσα προσέγγιση την οποία θα επιχιρήσω να συνδέσω με όσα έχω γράψει στο "καλωσόρισμα":
viewtopic.php?f=38&t=14621. Συμφωνώ γενικώς με τη σχέση
Ε=3*r*Χ+Υ>=Εmin1.1 Συμφωνώ με την εισαγωγή του
συντελεστή (ποσοστό) κατανόησης r1.2 Ο συντελεστής θα υπολογισθεί παρακάτω με βάσει τις δικές μου
έμμεσες μετρήσεις 1.3 Η δική μου εκτίμηση για το συντελεστή βαρύτητας "ώρες στο σπίτι" =
μόνος του Υ διαφέρει είναι 2, όχι 3. Άρα προτείνω:
Ε=2*r*Χ+Υ>=ΕminΒεβαίως εννοώ "
καθαρές - με συγκέντρωση και επικέντρωση" ώρες "στο σπίτι"...
2. Ας δούμε τι έγραφα: Ε=100 (60+40) και Εmin=75 (με στατιστική βεβαιότητα)
και Εmin= 50~60 (με 50% πιθανότητα)
2.1 Με <πλήρη παρακολούθηση>=60 και <πλήρη ενασχόληση στο σπίτι>=40 το
r=0,30 (μόνο!)
2.2 Με <σχεδόν πλήρη παρακολούθηση>=50 και <πλήρη ενασχόληση στο σπίτι>=40 το
r=0,35 (μόνο!)
2.3 Με <αξιοπρεπή παρακολούθηση>=40 και <πλήρη ενασχόληση στο σπίτι>=40 το
r=0,45 (ζορίζει!)
2.4 Με <οριακή παρακολούθηση>=30 και <πλήρη ενασχόληση στο σπίτι>=40 το
r=0,60 (εκτοξεύεται!)
3. Αν δεχθούμε ένα
λογικό r=0,40, τότε προκύπτει:
Ε=0,8*Χ+Υ>=Εmin3.1 Εmin=75 (με στατιστική βεβαιότητα)
λογικοί <ενδεικτικοί συνδυασμοί επιτυχίας>:
{Χ,Υ}={55, 30}, {50,35}, {45,40}, {40,45}
3.2 Εmin=50~60(με 50% πιθανότητα)
λογικοί <ενδεικτικοί συνδυασμοί επιτυχίας>:
{Χ,Υ}={40, 25}, {35,30}, {30,35}, {25,40}
4. Τα
θέματα εξετάσεων είναι (επιδιώκεται να...)
ισοδύναμα μεταξύ εξεταστικών και διαδοχικών ετών. Κανονικοποίηση υπάρχει (με βάση τον /την 1ο), αλλά
πάντοτε υπάρχει κάποιος /α με βαθμό γραπτού > 8,5