<< Εάν κάτι δεν το μετράς, είναι αδύνατο να το βελτιώσεις >> W. E. Deming – «Πατριάρχης της Ποιότητας :
http://prometheus.capitalblogs.gr/showA ... 65&blid=28 Στατιστικά στοιχεία μετρήσεων (για το 1ο Τμήμα) της
προηγούμενης τριετίας.
Δεν περιλαμβάνονται τα
περυσινά στην ανάλυση:
Ας υποθέσουμε ότι στο
4ο εξάμηνο εγγράφονται 100
60 εξαφανίζονται - 40 προσέρχονται στις εξετάσεις - 25 προβιβάζονται
o 20 «παρακολούθησαν» - προβιβάζονται οι 19
o 10 «είχαν επαφή» - προβιβάζονται οι 5
o 10 «πέρασαν μια βόλτα» - προβιβάζεται 1
Συμπέρασμα 1ο : Τουλάχιστον 9 /10 από τους «παρακολουθούντες» προβιβάζονται (*).
Το ποσοστό εις τους «πασαλείβοντες» μειώνεται σε ~ 1 /15.
Εις δε τους «κατ’ οίκον διδαχθέντες» καταλήγει σε ~ 1 / 40 (ένας ή δύο δηλαδή…)
(*) Είναι αξιοσημείωτο ότι από τους «παρακολουθούντες – προβιβασθέντες» ελάχιστο ποσοστό (ένας ή δύο δηλαδή…) έτυχαν της ευνοϊκής ρύθμισης του «βαθμού προόδου».
Πρόκειται περί «οιονεί απάτης» … Εάν παρακολουθείς και έχεις «καλό βαθμό προόδου» τελικώς είναι άχρηστος… διότι ΕΜΑΘΕΣ και «γράφεις» !.. (Βεβαίως συντελεί σε αναβάθμιση του βαθμού, όσων ήδη έχουν γράψει καλά…)
(**) Προφανώς δεν έχουν προσμετρηθεί οι αγωνιώδεις ΚΑΙ τελικώς ανώφελες ώρες προετοιμασίας για τις εξεταστικές !..
Στο
6ο εξάμηνο επανεγγράφονται 75
45 εξαφανίζονται - 30 προσέρχονται στις εξετάσεις - 20 προβιβάζονται
o 8 «παρακολούθησαν» - προβιβάζονται και οι 8
o 17 «είχαν επαφή» - προβιβάζονται οι 11
o 10 «πέρασαν μια βόλτα» - προβιβάζεται 1
Συμπέρασμα 2ο : Πρακτικώς ΟΛΟΙ από τους « κανονικούς παρακολουθούντες» προβιβάζονται εις το επόμενο έτος.
Οι «πασαλείβοντες» έχουν μία ευκαιρία, εάν αναπληρώσουν τα κενά…
Επί της ουσίας, αυτό σημαίνει παρακολούθήση με συνέπεια του μαθήματος της «Εφαρμοσμένης» του 5ου και ουσιαστική «εκ των υστέρων» επαφή με το μάθημα της «Μηχανικής των Ρευστών» του 4ου.
Στο
8ο εξάμηνο επανεγγράφονται 55
35 εξαφανίζονται - 20 προσέρχονται στις εξετάσεις - 15 προβιβάζονται
Στο
10ο εξάμηνο επανεγγράφονται 40 – Τυπικώς τρίτη φορά... ουσιαστικώς… zombies
Στατιστικά στοιχεία μετρήσεων
περυσινά σε σχέση με την τελευταία τριετία:
Μέτρηση παρακολούθησης
πριν την κανονική εξεταστική:
4ο εξάμηνο – «κανονικοί»
o Σημειώθηκε σημαντικότατη αύξηση των παρακολουθούντων κατά 40%
o Σημειώθηκε σημαντικότατη αύξηση των διερχομένων κατά 40%
6ο εξάμηνο
o Σημειώθηκε σημαντική αύξηση των παρακολουθούντων κατά 10%
o Σημειώθηκε σημαντική αύξηση των διερχομένων κατά 15%
8ο εξάμηνο δεν σημειώθηκαν μεταβολές
10ο + εξάμηνο
o Σημειώθηκε αύξηση των παρακολουθούντων κατά 5%
o Σημειώθηκε σημαντική αύξηση των διερχομένων κατά 15%
Οι παραπάνω είναι Εσωτερικοί Δείκτες Αποτελεσμάτων, προτρέχουν - leading indicators αλλά πάντοτε επιβεβαιώνονται κάπως στους Εξωτερικούς Δείκτες Αποτελεσμάτων – lagging indicators δηλαδή στο ποσοστό επιτυχίας.
Ιδού λοιπόν:Αποτελέσματα κανονικής εξεταστική:
4ο εξάμηνο – «κανονικοί»
o Προσέλευση
ρεκόρ 56,5 % (έναντι ~40% αθροιστικώς στις δύο περιόδους)
o Επιτυχία προσελθέντων
ρεκόρ 44,0 % (έναντι ~60% αθροιστικώς στις δύο περιόδους, δηλαδή με αυξημένο αριθμό προσελθέντων!)
o «Παρακολουθούντες»
ρεκόρ 100 % (έναντι >90% αθροιστικώς στις δύο περιόδους)
6ο εξάμηνο
o Προσέλευση 34,5% - Επιτυχία 20,5% (επί των προσελθόντων)
o Αύξηση προσέλευσης – Μείωση ποσοστού επιτυχίας (βλ. παρακάτω «ημι τουριστική» προσέλευση).
8ο εξάμηνο
o Προσέλευση 29,0% - Επιτυχία 17,5% (επί των προσελθόντων)
o Χωρίς ουσιαστική μεταβολή
10ο + εξάμηνο
o Προσέλευση 36,0% - Επιτυχία 45,0% (επί των προσελθόντων)
o Χωρίς ουσιαστική μεταβολή στην προσέλευση - Αύξηση ποσοστού επιτυχίας
Γενικότερη εικόνα :
o
Συνολική προσέλευση:
ρεκόρ 40,5% έναντι προηγουμένου 35% και μέσου 33% και Συνολικό ποσοστό επιτυχίας: 37,5% (επί των προσελθόντων)
o «τουριστική» προσέλευση
μόνο 2,5% έναντι τουλάχιστον 5% - ισοκατανεμημένη σε 4ο/6ο/8ο
o «ημι-τουριστική» προσέλευση
μόνο 6,5% έναντι τουλάχιστον 10%
με έντονη βαρύτητα από το 6ο
o
Ελαχιστοποίηση σε
κάτω από 5% λαθών – «νεκροκεφαλών» ! έναντι τουλάχιστον 10%
Συμπεράσματα :
o Προσήλθαν πολύ περισσότεροι (16% από υψηλό – 23% από μέσο)
o Ήταν όμως και σαφώς λιγότεροι οι «τουρίστες / ημι – τουρίστες !
o Συνολικώς κάποια κρίσιμα πεδία - «νεκροκεφαλές», έχουν εμπεδωθεί !
Διαλέξτε προσέγγιση, προσπαθήστε συστηματικά, πετύχετε!..http://www.youtube.com/watch?v=LduLhFHU98I «Άσπρη μέρα» από τους Τροβαδούρους Ιωαννίνων
(
η πληροφορία ότι αποτελούνται από ζόμπι που χρωστάνε το μάθημα ελέγχεται ως ανακριβής)