από Kat_cem » Δευτ, 14 Ιουν 2021 4:49 pm
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΓΚΕΛΑΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ 1
Πραγματοποιήθηκε σήμερα διαδικτυακή εξετάση του μαθήματος Τεχνικά Υλικά 1 του πρώτου έτους. Είχε ανακοινωθεί ότι η εξέταση θα διαρκέσει περίπου 75 λεπτα. Η εξέταση, εν τέλει, διήρκεσε σχεδόν 3:30 ώρες. Αυτό δημιούργησε τεράστιο πρόβλημα στα εξεταζόμενα άτομα, καθώς αρκετοί/ες φοιτητές/ριες εργάζονταν μετά την προγραμματισμένη λήξη της εξέτασης ή εξετάζονταν σε άλλα μαθήματα.
Η εξέταση χωρίστηκε σε 3 μέρη, κάτι που δεν είχε γνωστοποιηθεί νωρίτερα στις οδηγίες του μαθήματος. Τα θέματα μάλιστα του κάθε μέρους, δεν ανέβαιναν αρχικά στο mycourses, αλλά αποστέλλονταν ξεχωριστά στον καθένα στο webex, με πολλά άτομα να μην έχουν λάβει τα θέματα. Ακόμα και μετά που ανέβηκαν στο mycourses τα θέματα, έλειπαν θέματα αρκετών ατόμων (το κάθε θέμα αντιστοιχούσε σε έναν/μία φοιτητή/τρια, βάση του αριθμού μητρώου) αλλά και σε πολλούς δεν φόρτωναν καν τα θέματα. Κατά συνέπεια, ο χρόνος εξέτασης ήταν διαφορετικός για τον/την κάθε φοιτητή/τρια και στα τρία μέρη (κάποιοι/ες είχαν 15 λεπτά και άλλοι/ες 45 λεπτά).
Ακόμη οι καθηγητές δεν ενημέρωναν πόσο χρόνο θα δώσουν για την εξέταση και έτσι πολλές/οι παρέδιδαν πιο νωρίς από τον χρόνο που έδωσαν εν τέλει οι καθηγητές. Ο/η κάθε φοιτητής/τρια είχε διαφορετικά θέματα από διαφορετικά κομμάτια της ύλης (στα 2 από τα 3 μέρη) αυξημένης δυσκολίας μάλιστα. Με αυτόν τον τρόπο, όμως, δεν εξασφαλίζεται η ουσιαστική αντίληψη πάνω στο αντικείμενο του μαθήματος από όλους τους φοιτητές και δεν καθιστά την εξέταση ισότιμη για όλους/ες.
Τα θέματα ακόμη είχαν και αρνητική βαθμολόγηση για κάθε λάθος απάντηση και σε περίπτωση που κάποιος/α συμπλήρωνε μια απάντηση, δεν μπορούσε να την αφαιρέσει εντελώς πριν την υποβολή, οδηγώντας έτσι σε πιθανή μείωση του βαθμού του. Υπήρχε, τέλος, και αριθμητικό λάθος στα δεδομένα κάποιων θέματων, το όποιο σε ορισμένα τμήματα ανακοινώθηκε 10 λεπτά πριν την λήξη της εξέτασης και σε άλλα δεν ανακοινώθηκε ποτέ, με την απάντηση των καθηγητών να είναι ότι "είστε μηχανικοί οφείλατε να αναγνωρίζατε το λάθος".
Είναι ξεκάθαρο ότι η όλη εξέταση δομήθηκε πάνω στην αντίληψη που κυριάρχησε και στην προηγούμενη εξεταστική, ότι είμαστε όλοι και όλες εν δυνάμει αντιγραφείς και όχι πάνω στην ουσιαστική εξέταση της αφομοίωσης του αντικειμένου. Η διαδικασία αυτή το μόνο που πέτυχε είναι να δημιουργήσει άγχος στους εξεταζόμενους/ες, ειδικά για τους πρωτοετείς φοιτητές/ριες που δεν έχουν βιώσει και την ομαλή εισαγωγή τους στο πανεπιστήμιο λογω της πανδημίας.
Τιμωρούνται οι φοιτητές και οι φοιτήτριες για μια ακόμη φορά εξαιτίας της κυβέρνησης και των διοικήσεων των σχολών που δεν μέριμνουν για την σωστή διεξαγωγή του μεγαλύτερου μέρους των εξεταστικών δια ζώσης (μέτρα προστασίας, άνοιγμα αιθουσών, μίσθωση ξενοδοχείων για όσα άτομα δεν έχουν σπίτι στον τόπο σπουδών τους).
Απαιτούμε:
- κανονικοποίηση στη βαθμολόγηση.
- να μη ληφθεί υπόψη η αρνητική βαθμολόγηση.
- να τηρείται ο ανακοινωμένος τρόπος και χρόνος εξέτασης του κάθε μαθήματος.
-να λαμβάνεται υπόψη στα θέματα των εξετάσεων, η ηλεκτρονική διεξαγωγή των μαθημάτων, ειδικά για το πρώτο έτος, που περιορίζουν την αντίληψη μας πάνω στα μαθήματα, ειδικά στα Τεχνικά Υλικά που αποτελούν και ένα μάθημα το οποίο συνοδεύεται και από το εργαστήριο Υλικών, που διεξήχθη και αυτό ηλεκτρονικα.
Δε θα περάσουμε άλλη μια εξεταστική αγώνα δρόμου!
Εγκέλαδος Πολιτικών Μηχανικών