10-11/02: Απεργίες ΜΜΜ

Συντονιστής: University Editors

Θα παραστείτε στις εξετάσεις της Παρασκευής 10 Φεβρουαρίου δεδομένης της απεργίας όλων των ΜΜΜ;

Το δημοψήφισμα λήγει στις Τετ, 08 Φεβ 2012 4:51 pm

Ναι
72
17%
Όχι
360
83%
 
Σύνολο ψήφων : 432

Re: 10-11/02: Απεργίες ΜΜΜ

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Παρ, 10 Φεβ 2012 9:17 pm

gousia έφυγες αύτανδρος. Δώσαμε δύο φορές την ευκαιρία να παρεκτραπεί ο διάλογος, τρίτη δε δίνεται.



Πολλά συγχαρητήρια στον κύριο Μαμάσση για το ήθος που έχει πρωτίστως ως άνθρωπος και δευτερευόντως ως διδάσκοντας. :thumbup: :thumbup: Για όσους γνωρίζουν, ο Μαμάσσης είναι λέκτορας και συνεργάτης στο μάθημα, δεν είναι συντονιστής μαθήματος οπότε δεν έχει καμία υποχρέωση να εισακούει τα (κάποιες φορές προσβλητικά) mail μας, ούτε να αναλάβει ευθύνη για τις αποφάσεις που έγιναν. Επίσης, απέχει πολύ από το προφίλ του κοστουμάτου ψυχρού καθηγητή, για όσους είχαν την ευκαιρία να τον γνωρίσουν μέσα από τον τομέα. Αν και θεωρώ ότι η απόφαση θα έπρεπε να είχε ληφθεί όπως στην Στατική ΙV, την προηγούμενη μέρα, όπως λέει και η mqnina, δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ την αφοσίωσή του και τη μαγκιά του να μπαίνει εδώ μέσα και να μας απαντάει ολοκληρωμένα. Σε αντίθεση με τις περισσότερες περιπτώσεις που μας έχουν γραμμένους πατόκορφα, ή που φτάνουν μέχρι τα όρια του σαδισμού (θα σε κόψω, θα σου δείξω, δεν σου δίνω χαριστική, κ.ο.κ).

Τα λίγα κακεντρεχή σχόλια (πέραν της καλόβουλης κριτικής) είναι απλά από τους κλασικούς νεοέλληνες τζάμπα μάγκες που βρήκαν φως και μπήκαν. Οι ίδιοι φυσικά είναι στρατιωτάκια και απίκο, με τη σιωπή και τη συνενοχή τους, όταν ο καθηγητής το παίζει σκληρός και άκαμπτος. Είναι κλασικό συναδελφικό ψυχολογικό προφίλ πλέον, και ο κύριος λόγος που το MQN δεν είχε την απήχηση που θα θέλαμε. Όλα είναι θέμα κουλτούρας.

Υ.Γ Η υδρολογία είναι μάθημα που ή το γουστάρεις ή το μισείς. Φαντάζει λίγο άσχετο με την αντίληψη που έχουμε για το μηχανικό, δηλαδή τον οικοδομάκια, το μπετατζή, να βγάλουμε καμιά άδεια, κ.ο.κ. Ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο διδασκόταν, η οργάνωση και το στήσιμό της, ήταν από τους λόγους που με έκαναν να γουστάρω τη σχολή σε περιόδους που είχα γενικώς απογοητευτεί από το ΕΜΠ (βλ. πρώτα εξάμηνα, αριθμός ατόμων, σεμφίτες που κάνουν μηχανικές κ.ο.κ).

Υ.Γ 2 Και εγώ δεν έχω λόγο για κολακείες, τα σχετικά μαθήματα τα χω περάσει καιρό τώρα. Αλλά η αγάπη για τον τομέα παραμένει. Πάμε δυνατά, υδραυλικά. :ellinofreneia:
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: 10-11/02: Απεργίες ΜΜΜ

Δημοσίευσηαπό the last baron » Παρ, 10 Φεβ 2012 9:19 pm

Και είναι φυσιολογικό που κανένας φοιτητής δεν επικαλέστηκε κοινωνικούς και πολιτικούς λόγους, εν μέσω τέτοιων γεγονότων και εξελίξεων? Εμάς αφορά ότι γίνεται γύρω μας......
The world is like a ride at an amusement park...
Άβαταρ μέλους
the last baron
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: Τρί, 04 Οκτ 2011 12:00 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: 10-11/02: Απεργίες ΜΜΜ

Δημοσίευσηαπό Nysta » Παρ, 10 Φεβ 2012 9:34 pm

πολύ καλή αντίδραση κ.μαμάση, επίσης στην αιθιοπία έχουν χούντα (αν κοιτάξεις τα εκλογικά αποτελέσματα του 10', τέλος πάντων). Η ιδεολογία του επιστήμονα ανθρώπου πότε θα εξηγηθεί το γιατί είναι πρώτη στη φαρέτρα του καθηγητή ελληνικού πανεπιστημίου; ένα από τα πιο διεφθαρμένα συστηματα, το καθηγητικό κατεστημένο ακριβώς επειδή είναι και η γενιά των γονιών μας, που έφερε τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και ότι προήλθε και θα προέλθει από αυτά τα 2, θα έπρεπε τουλάχιστον να ντρέπεται για τις πολιτικές αποφάσεις του παρελθόντος και να αναρωτηθείτε πώς όλα αυτά μπορούν να εξηγηθούν με την μη αναβολή της εξέτασης της υδρολογίας 5ου εξαμήνου! Ειδικά όταν κατα τη διάρκεια των φοιτητικών κινητοποιήσεων ενάντια στο νόμο διαμαντοπούλου τους καλείτε να σταματήσουν την αντίδραση. Την ίδια στιγμή που τους λέτε ότι η πορείες και οι καταλήψεις δεν είναι αγώνας αλλά να περαιωθεί το αναμενόμενο πρόγραμμα εξεταστικής είναι! Αν μη τι άλλο, την ίδια ώρα έχει πορεία!

merde_conserve έγραψε:Αν και θεωρώ ότι η απόφαση θα έπρεπε να είχε ληφθεί όπως στην Στατική ΙV, την προηγούμενη μέρα, όπως λέει και η mqnina, δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ την αφοσίωσή του και τη μαγκιά του να μπαίνει εδώ μέσα και να μας απαντάει ολοκληρωμένα. Σε αντίθεση με τις περισσότερες περιπτώσεις που μας έχουν γραμμένους πατόκορφα, ή που φτάνουν μέχρι τα όρια του σαδισμού (θα σε κόψω, θα σου δείξω, δεν σου δίνω χαριστική, κ.ο.κ).


σε αυτό έχεις δίκιο Merde_conserve, τα παράδοξα είναι 1) ότι ούτε ο κ.μαμάσης ούτε κάποιος άλλος καθηγητής έχει υπενθυμήσει στον κόσμο τη σημασία του να συμμετέχουν σε γενικές συνελεύσεις ποτέ, μαλλον το αντίθετο γίνεται. Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι αντι να κοιτάμε να βελτιώσουμε τις συνελεύσεις ώστε καθηγητές να μπορούν να έρχονται να εκφράζονται σε ειδικές περιπτώσεις(θα μπορούσε να είναι η συγκεκριμένη), υποκαθιστούμε τα όργανα με αμπελοφιλοσοφία στο φορουμ, αποξενωμένα από το σύλλογο. 2) ότι όπως είπες ο κ.μαμάσης δεν είναι υπεύθυνος του μαθήματος, η υπεύθυνη δεν εμφανίζεται και δεν θα εμφανιστεί ποτέ, γιατί πολύ απλά είναι το δεξί χέρι του ΠΑΣΟΚ στη σχολή και απλώς περιμένει την εφαρμογή του νόμου για να βολευτεί. Η ίδια κ.μιμίκου υπέγραψε το σεπτέμβρη κείμενο που συμφωνούσε με την εφαρμογή του νόμου στις σχολές, δεν είναι περίεργο το ότι με τα μαθήματά της έχουμε πρόβλημα σε τέτοιες περιπτώσεις. Οπότε τι να μας κάνουν και οι εξηγήσεις του κ.μαμάση αν δεν μπορεί αν τις εφαρμόσει στην πράξη;
Η πληρότητα του μπλε κάδου είναι ευθέως ανάλογη με το επίπεδο του διαλόγου στο forum..
Άβαταρ μέλους
Nysta
 
Δημοσιεύσεις: 619
Εγγραφή: Πέμ, 08 Οκτ 2009 3:49 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Εξέταση Τεχνικής Υδρολογίας

Δημοσίευσηαπό airetikos » Σάβ, 11 Φεβ 2012 12:42 am

mamassis έγραψε:Δεδομένου ότι είναι πρακτικά αδύνατον να απαντήσω στα δεκάδες e-mail και αναρτήσεις σε forum σχετικά με τη διεξαγωγή της εξέτασης στην Τεχνική Υδρολογία γράφω αυτό το κείμενο στο οποίο ελπίζω να βρείτε τις απαντήσεις που ζητάτε σε λιγότερες από 1000 λέξεις.
Η διδασκαλία του μαθήματος ανταποκρίνεται στον αγγλικό όρο course (πορεία, χρονική διαδρομή). Η πορεία αυτή γίνεται από τους φοιτητές οι οποίοι με ‘ξεναγούς’ τους καθηγητές γνωρίζουν την Υδρολογία μέσα από τις διαλέξεις, την καθημερινή επικοινωνία, την επίλυση ασκήσεων, την εκδρομή σε τεχνικά έργα, την πρόοδο και τις εξετάσεις. Όλα γίνονται με συγκεκριμένες διαδικασίες σε συγκεκριμένους χώρους και χρόνους. Η οργάνωση αυτή είναι σημαντική όχι μόνο γιατί είμαστε όλοι πολυάσχολοι αλλά και γιατί συμβάλλει στην εκπαίδευση του μηχανικού. Ακόμη, είναι σημαντικό να αντιστεκόμαστε στη διάλυση που υπάρχει γύρω μας και κάποια πράγματα να συνεχίσουν να λειτουργούν. Εκτός λοιπόν από τον ΔΕΗτζή και τον ΕΥΔΑΠίτη που φρόντισαν να έχετε ρεύμα και νερό σήμερα παρά την απεργία στα ΜΜΜ, υπάρχει και ο παπάς που άνοιξε την εκκλησία, ο ηθοποιός που έκανε την παράσταση και ο καθηγητής που προσπάθησε να κάνει εξετάσεις.
Είμαι σχεδόν 25 χρόνια στη Σχολή και παρότι ποτέ η ‘πορεία’ δεν έγινε όπως είχε σχεδιαστεί πάντα προσπαθούμε για το καλύτερο. Το μάθημα φέτος πήγε άψογα η συμμετοχή σας στα μαθήματα ήταν συγκινητική, η εκδρομή ήταν καταπληκτική και νομίζω ότι περάσατε ωραία όσοι αποδεχτήκατε την πρόκληση της Προόδου. Η εντροπία όμως της χώρας μας δεν επέτρεψε την διεξαγωγή της εξέτασης.

Ποιο ήταν το πρόβλημα;
Η συντριπτική πλειοψηφία συμφωνεί ότι ήταν η πρόσβαση στου Γκίνη. Είναι χαρακτηριστικό ότι (σχεδόν) κανένας δεν επικαλέστηκε πολιτικούς ή κοινωνικούς λόγους.
Πως θα πηγαίνατε λοιπόν στο Γκίνη άμα είχατε κανονίσει να ρίξετε πλάκα, εργασία που αν την αναβάλατε θα χάνατε μερικές χιλιάδες EYRO. Εγώ λοιπόν πήγα με το μηχανάκι μου αλλά δεν σας το συνιστώ γιατί ψιλόβρεχε (πάντως σημειώνω ότι ένας φοιτητής δανείστηκε το μηχανάκι του πατέρα του). Εσείς θα μπορούσατε να πάτε με taxi, τραίνο, αυτοκίνητο (δικό σας ή car pooling) ακόμη και με τα πόδια. Οι πιο πολλοί από εσάς δεν έχετε συνειδητοποιήσει ότι είσαστε κάτω από μια ώρα με τα πόδια από το Γκίνη αλλά πολύωρη πεζοπορία σε βουνό ή σε κάποια πόλη που επισκέπτεστε έχετε κάνει πολλές φορές. Ένας μέσος Αιθίοπας θα γέλαγε μαζί σας γιατί σε όλη τη μαθητική του ζωή κάνει κάθε μέρα 10 χιλιόμετρα με τα πόδια για να πάει σχολείο. Βέβαια εμείς δεν είμαστε Αιθίοπες, έχουμε το νερό σπίτι μας και δεν το κουβαλάει η μάνα μας και η αδελφή μας, ενώ έχουμε και πολλά υλικά και πνευματικά αγαθά που τρέφουν την ματαιοδοξία μας.
Σιχαίνομαι τα σχόλια περί γενιών γιατί κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός, αλλά δεν μπορώ να μην πω αυτό. Οι γονείς μας πέρασαν την Κατοχή της πείνας και μας μεγάλωσαν με μπούκωμα τροφής και εμείς περάσαμε τη Χούντα της πνευματικής στέρησης και σας μεγαλώσαμε με την παροχή όλων των υλικών και πνευματικών αγαθών που νομίζαμε ότι μας είχαν λείψει (μόνο που όπως πρόσφατα ανακαλύψατε τα είχαμε αγοράσει με δανεικά).
Είσαστε πιο έξυπνοι και μορφωμένοι απ’ ότι εμείς στην ηλικία σας αλλά δεν είστε προετοιμασμένοι για τη διαχείριση των κρίσεων και των δυσκολιών που φέρνει η ζωή. Σας εύχομαι να μην σηκωθείτε ένα πρωί χωρίς ρεύμα και νερό (αυτό δεν λύνεται ούτε με το μυαλό σας ούτε με τη μόρφωσή σας) και να συνεχίσετε να μέμφεστε τους ‘απεργοσπάστες’ που φροντίζουν να έχετε αυτά που εσείς θεωρείτε αυτονόητα.

Ποιοι την πλήρωσαν
Ο φοιτητής που είχε πάρει άδεια από το Στρατό και που θα χάσει την εξέταση γιατί το επόμενο χρονικό διάστημα έχει μια σοβαρή δουλειά στα μαγειρεία του Στρατοπέδου.
Η φοιτήτρια που πήρε άδεια από τη δουλειά της και το αφεντικό δε θα της δώσει άλλη γιατί οι εποχές είναι δύσκολες
Οι 6 φοιτητές και ο ένας επιτηρητής που δεν άνοιξαν τον υπολογιστή τους πριν ξεκινήσουν για την εξέταση και ταλαιπωρήθηκαν για να έρθουν.
Ορισμένοι φοιτητές που έχασαν την ευκαιρία για επαναστατική γυμναστική διαλύοντας τις εξετάσεις

Τι θα κάνουμε
Οι εξετάσεις αναβλήθηκαν γιατί σημαντικό ποσοστό (συνεπών κατά τα άλλα) φοιτητών είχε αποφασίσει και μας είχε κοινοποιήσει την μη συμμετοχή του. Την Δευτέρα θα ανακοινωθεί κάποια άλλη ημερομηνία. Εσείς μπορείτε; Ρωτάω γιατί ο στρατιώτης δεν μπορεί και αναγκαστικά θα έρθει το Σεπτέμβριο, ενώ η εργαζόμενη φοιτήτρια θα προσπαθήσει να πείσει το αφεντικό της να της δώσει μία ακόμη άδεια. Είσαστε λοιπόν σίγουροι ότι την ημέρα που θα οριστεί δεν θα υπάρχει απεργία στα ΜΜΜ, ότι δεν θα έχει καταληφθεί το Πολυτεχνείο ή ότι δεν θα αγωνίζεστε ενάντια στην Τρόϊκα; Επειδή θέλω να προλάβω αυτούς που θα με κατηγορήσουν για αντεπαναστάτη, λέω ότι η επανάσταση ξεκινάει όταν ο καθένας από μας γίνει καλύτερος επιστήμονας και άνθρωπος. Όταν γίνετε ικανοί να πάτε στο Γκίνη με κάποιο τρόπο τότε θα μπορείτε και να ανατρέψετε εξουσίες και κατεστημένα.


Κλείνοντας θέλω αντιπαρέλθω τα ευτυχώς λίγα προσβλητικά σχόλια για το πρόσωπό μου και για τη δουλειά μου γιατί η πλειοψηφία των φοιτητών, που με γνωρίζουν έστω και λίγο, ξέρει ότι είναι άδικα και ότι δεν θα κρατήσω κακία σε κανέναν. Οι συνεχείς προσπάθειες μου για μια ποιοτική εκπαίδευση (μέσα σε ένα χαώδες περιβάλλον) συνδέονται περισσότερο με το ενδιαφέρον μου για τόσο σημαντικούς νέους ανθρώπους και την αλληλεπίδραση που έχω μαζί τους διδάσκοντάς τους αλλά και διδασκόμενος από αυτούς. Οι προσπάθειες αυτές σίγουρα δεν ευνοούν την αύξηση των αστείων αποδοχών μου ή την επαγγελματική και επιστημονική μου ανέλιξη.
Τέλος, δεσμεύομαι να αποζημιώσω χρηματικά την μεταπτυχιακή φοιτήτρια που όπως λέει έχασε χρόνο και χρήμα και θεωρεί ότι ο μόνος υπεύθυνος ήμουν εγώ.

Καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο

Κύριε Μαμάση αισθάνομαι την ανάγκη να απαντήσω σε αυτή την κουβέντα σας γιατί την κάναμε λίγες μέρες μετά την αλήστου μνήμης εξέταση των Αστικών Υδραυλικών και μετά την ανακοίνωση της επαναληπτικής εξέτασης στην Υδρολογία. Και σας λέω τα εξής (το μάθημα το χω αφήσει πίσω μου προ πολλού και μακριά από μένα οι εξυπνάδες άλλωστε μιλάει η πορεία του καθενός)
Σε ό,τι αφορά τις δικές σας προσπάθειες για τη σχολή και για την παρεχόμενη εκπαίδευση κανείς δεν μπορεί να σας προσάψει τίποτα εκτός και αν είναι κακεντρεχής. Και είστε πραγματικά από τις λίγες πηγές ήθους μέσα στη σχολή. Τώρα σε ότι αφορά την πλάκα που δεν θα μπορούσαμε να ρίξουμε την Αιθιοποιία που πρέπει να συγκριθούμε και το τί περνάμε εμείς ο γονείς μας και οι παππούδες μας σας λέω τούτο. Ζούμε και θα ζήσουμε μέρες για τις οποίες θα ευχόμασταν να είμαστε στην Αφρική. Αυτό το εννόω και το πιστεύω. Θα ευχηθούμε να πεθάνουμε της πείνας παρά να βασανιζόμαστε έτσι. Ναι ζήσαμε με παροχές πολλές και όλα αυτά που λέτε. Αλλά αυτή η γενιά μας παλεύει (όπως και οι τωρινοί) για να αποδείξει κόντρα στο ψευτοευρωπαικό λαικισμό ότι ο Έλληνας δουλεύει πιο πολύ από όλους στην Ευρώπη.Και να έχετε υπόψην σας και τούτο που συμφωνήσαμε. Ότι κατοχή περάσαμε και ζήσαμε και έτσι θα ξαναγίνει. Μόνο που πιά δεν θα υπάρχουν ούτε απεργοσπάστες ούτε απεργοί. Θα υπάρχει μόνο μια αποικία μια μπανανία ένα προτεκτοράτο για το οποίο το μόνο που θα θυμίζει το τί ήταν θα ναι δυστυχώς ένα σουβλάκι και τα αρχαία μας.... ΌΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΑ ΝΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. Και ναι πρέπει να δημιουργήσουμε αλλά πώς γίνεται μια ανάπτυξη με ΑΕΡΑ? γιατί δεν υπάρχει πόρος (λεφτά) από πουθενά σε πολίτες προτεκτοράτου με ψυχολογία 0? μήπως αυτά φταίνε πιο πολύ τελικά? Σας ευχαριστώ για την υδρολογία που με διδάξατε και εύχομαι καλό κουράγιο σε όλους γιατί θα πονέσουμε πάρα πολύ.
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: 10-11/02: Απεργίες ΜΜΜ

Δημοσίευσηαπό Gerber » Σάβ, 11 Φεβ 2012 12:02 pm

Mamassis for president :thumbup:

Spoiler: show
με τέτοιους καθηγητες δε τη φοβάμαι τη χρεοκοπία !!!
η ζωή είναι ταξίδι και όχι προορισμός...
Άβαταρ μέλους
Gerber Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 5:47 pm
Τοποθεσία: χαμένος μέσα σε κάποιον ευρωκώδικα....
Έτος εισαγωγής: 2007

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες