Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Συντονιστής: University Editors

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό curious_mind » Σάβ, 30 Ιαν 2021 9:53 pm

Anaisia έγραψε:Θέλω πάντως να πω με απόλυτη ειλικρίνεια σε όσους από εσάς σκεφτήκατε πως "φοιτητής είναι, ν' αντιγράψει θα σκεφτεί πρώτα απ' όλα", πως στην σχολή αυτή η πλειοψηφία των παιδιών έχει την ευσυνειδησία να μην το κάνει. Αλλά υπό τις συνθήκες που πλέον καλούμαστε να γράψουμε ("συνθήκες" ή "τιμωρίες" με χαρακτήρα "εξιλέωσης" στην βαθμολόγηση;), δυστυχώς έστω και αντιδραστικά πολλοί θα το επιλέξουν ως λύση. Κι αυτό γιατί ως γνωστόν οι "επιθετικές" τακτικές γεννούν "επιθετικές" αντιμετωπίσεις και καταλήγουμε να παίζουμε τους "κλέφτες και αστυνόμους" κυνηγώντας τις ουρές μας. Γιατί αγαπητοί Διδάσκοντες της Σ.Π.Μ. Ε.Μ.Π, ποιο το νόημα στην παρούσα εξεταστική ο χρόνος εξέτασης σε σχέση με τα θέματα να αρκεί μόνο για το 6-7 (στην καλύτερη); Δηλαδή τι σας κάνει να πιστεύετε πως ένας μέτριος φοιτητής, όχι πολύ γρήγορος, που γνωρίζει πως μπορεί να κάνει ένα λάθος κατά την βεβιασμένη εξέταση, θα δεχτεί την "μοίρα" του να πάρει 3 (σε περίπτωση 2 λαθών, ας γίνω λίγο large τύπος) και δεν θα υποκύψει στις έτοιμες λύσεις; Γι αυτό η τακτική αυτή είναι λάθος, γι αυτό θα έπρεπε σε όλα τα μαθήματα να έχει γίνει εκ των προτέρων μια κουβέντα καθηγητών-φοιτητών για τον τρόπο εξέτασης, γι αυτό ζητήθηκε από μια ομάδα φοιτητών να μετατεθεί η ημερομηνία έναρξης της εξεταστικής από τις 18/1 στις 25/1. Αλλά γι άλλη μια φορά, φωνή βοώντος εν τη ερήμω....


Αυτό.

Δεν αξιολογείται η κατανόηση του μαθήματος από το φοιτητή αλλά το πόσο γρήγορο "κομπιουτεράκι" είναι. Και όλη αυτή η πίεση για να πάρει απλώς ένα 5 ή ένα pass. Όταν η μορφή της εξέτασης δε δικαιώνει την προσπάθεια αλλά την τύχη (να μην ξεφύγει ένα αριθμητικό πχ αφού δεν υπάρχει ο χρόνος για διόρθωση επι τόπου), πως θα σεβαστεί κάποιος την εξέταση; Και έτσι συνεχίζεται ένας φαύλος κύκλος. Εμένα αυτό μου φαίνεται μεγαλύτερο κίνητρο για αντιγραφή, πολλοί δεν έχουν την πολυτέλεια μιας χαμένης εξεταστικής για πειραματισμούς.
curious_mind
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Παρ, 12 Φεβ 2016 1:59 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό raulito » Σάβ, 30 Ιαν 2021 10:48 pm

alexiss
Βασικά δε συμφωνω με αυτά που λες, και θέλω να απαντησω στα επιχειρήματα σου από την αρχή.
1) ¨το ιδιωτικό πανεπιστήμιο έχει κίνητρο να διδάσκει χρήσιμες γνώσεις ώστε οι αποφοιτοί του να μείνουν ευχαριστημένοι όταν βγουν στο εργασιακό περιβάλλον και έτσι να συνεχίσει να έχει φοιτητές. "

Αρχικά κάνεις ένα λάθος αφήνοντας να εννοηθεί οτι τα δημόσια παν/μια δεν σου δίνουν τις απαραίτητες γνώσεις για να βρεις δουλειά (1ο φαουλ) . Επίσης ένα ιδιωτικό παν/μιο σου δίνει γνώσεις όπως λες εντελώς προσαρμοσμένες στα συμφέροντα εταιρειών πράγμα που σημαινει οτι ο φοιτητης δεν μορφώνεται ολόπλευρα γύρω από το επιστημονικό αντικείμενο του . Δίνω παράδειγμα , η αγορά απαιτεί αύξηση της παραγωγης ανεμογεννητριών, άρα οι υπο εκπαίδευση μηχανικοι πρέπει να εστιασουν σε αυτό, βέβαια τα χρόνια περνάνε και οι ανεμογεννήτριες θεωρούνται παρωχημένες. Αυτό που Θέλω να πω είναι οτι η επιστήμη πρέπει να υπηρετεί το κοινωνικό σύνολο και τις ανάγκες του, και όχι να παράγει μονόπλευρα εκπαιδευμένους εργαζόμενους για τα δόντια της κάθε κατασκευαστικής.
2) "Το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα των σπουδών, (στο δημόσιο βασιζόμαστε μόνο στην καλή θέληση των καθηγητών),"

Η ποιοτητα του δημ Παν/μιου θα μπορούσε να ναι πολύ ψηλότερη , βλέπεις όμως φταινε Οι ελλείψεις που οφείλονται στις χρόνιες υποχρηματοδοτήσεις που φταίνε τα κόμματα ΝΔ,Συριζα κλπ για τους μειωμένους προυπολογισμους , αλλά και οι πρυτάνεις των σχολών που τους ψηφίζουν και δε διαμαρτυρονται. Γιατί πάντως από τη πλευρά των φοιτητών το αίτημα είναι διαχρονικό.

3)" αλλά και ένα πανεπιστήμιο που θα μπορεί να εξατομικεύει και το πρόγραμμα σπουδών του( ο φοιτητής να μπορεί να επιλέγει ανάμεσα σε ενα πιο πρακτικό ή θεωρητικό πρόγραμμα σπουδών, σε ενα πιο σύντομο και εξιδεικευμένο =οικονομικότερο πρόγραμμα κλπ)."

Α μάλιστα και τώρα μπαίνουμε στο ψητό , Δεν μας νοιαζει να παράγουμε ολόπλευρα κατηρτισμένους επιστήμονες , 2,3 προγραμματάκια θέλουμε να ναι και λίγο πιασάρικα , αα και που σαι βάλε και κανα φτηνό προγραμματάκι για τη πλέμπα .
Πέρα απ τη πλάκα , αυτό το πράγμα δεν θα βοηθησει κανενα και τιποτα , ισα ισα θα οξυνει τα προβλήματα γιατί θα δημιουργεί αποφοιτους πολλών ταχυτήτων στο ίδιο αντικείμενο , παρε παραδειγμα στην ελλάδα που είχαμε απόφοιτους μηχανικούς από ΑΕΙ και από ΤΕΙ (πλεον ΑΕΙ και αυτα) , είχαμε μηχανικούς δυο ταχυτήτων με τους δεύτερους να θεωρούνται υπομηχανικοι , μια κατάσταση χαόδης για το ολόκληρο το κλάδο είτε για όσον αφορα μισθούς , είτε εργασιακά διακιώματα . Η λύση γγια μένα είναι μία και είναι να υπάρχει μια σχολή ανα επιστημονικό αντικείμενο .

4)Μέσα σε αυτό το πλαίσιο οι φοιτητές θα επιλέγουν πολύ πιο ώριμα τι θα διαλέγουν (όχι μπήκα όπου πέρασα αλλα δεν με νοιάζει αφού δεν πληρώνω)

Για αυτό φταίει η έλλλειψη επαγγελματικού προσανατολισμού στο σχολείο .

Για να πω και ένα δικό μου σχόλιο ,
Επιειδή όπως κατάλαβες ε΄γω είμαι φαν του Δημοσίου Πανεπιστημίου και ο λόγος δεν είναι μόνο το οτι είναι "τζάμπα" όπως λες , άλλωστε δεν είναι μόνο αυτά τα υπέρ του. Μη ξεχναμε οτι τα ελληνικά ΔΗΜΟΣΙΑ παν/μια πέραν του οτι είναι αξιόλογα , έχουν και μεγάλη αναγνωρισιμότητα στο εξωτερικό , και για να απαντήσω και στην alexiss που κάνει λάθος (στη 1η της προταση)το δημόσιο πανεπιστήμιο μπορεί να ξεπεράσει το ιδιωτικό και το παράδειγμα είναι και η ίδια μας η σχολή .
Μια βασική αρχή της ριζοσπαστικής αριστεράς είναι οτι τα κοινωνικά αγαθά ΔΕΝ αποτελούν εμπορεύματα, άρα και η Γνώση ως τέτοια ,δεν πουλιέται. Πρέπει όλοι/ες να έχουμε ελέυθερη πρόσβαση στη γνώση και ίσες ευκαιρίες για να τη κατακτήσουμε , κάθε μορφής δίδακτρα συνιστούν Ταξικό φραγμό στην εκπαίδευση και άρα αποκλείουν νέα υποψήφια μυαλά .
Άβαταρ μέλους
raulito
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: Τρί, 25 Φεβ 2020 11:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό FutureTrunks » Σάβ, 30 Ιαν 2021 11:42 pm

Αν η δήθεν αξιολόγηση που συμπληρώνουμε κάθε χρόνο είχε κάποιο αντίκτυπο, η σχολή θα ήταν σε πολύ καλύτερη μοίρα. Αλλά δυστυχώς όπως είχε πεί ο Κ. Κουτσογιάννης το χειρότερο που μπορεί να γίνει είναι φιλική σύσταση.
It's ok to feel the rage
FutureTrunks
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: Τρί, 21 Ιούλ 2020 7:02 pm
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό alexiss » Κυρ, 31 Ιαν 2021 12:12 am

Raulito, ευχαριστώ για τον χρόνο σου να απαντήσεις σε ολα τα επιχειρήματα μου. Επειδή εστιάζεις στην ολόπλευρη και συνολική μόρφωση που προσφέρει το δημόσιο πανεπιστήμιο έναντι του ιδιωτικού θα απαντήσω σε αυτό. Δεν είπα ότι είμαι υπέρ ή κατά αυτού του είδους εκπαίδευσης. Όμως είπα ότι σε ένα ιδιωτικό σύστημα ο καθένας θα ήταν ελεύθερος να επιλέξει αυτό που προτιμάει, αν εσύ και εγω θέλουμε μια πενταετή συνολική μόρφωση φυσικά και θα μπορούμε (αρκεί να θέλουν και άλλοι ώστε να υπάρχει μια ζήτηση), αντίστοιχα όμως θα μπορούμε να επιλέξουμε και σε ένα πιο ευέλικτο πρόγραμμα σπουδών. Το ότι εσύ θεωρείς στόχο και καθήκον του πανεπιστημίου να δημιουργήσει ολοπλευρους επιστήμονες που ξέρουν νερά, οδοποιίες, μπετο 1 2,στατικες, μαθηματικά κλπ δεν σημαίνει ότι το θεωρουν όλοι. Αυτό είναι το βασικότερο θετικό της ιδιωτικής εκπαίδευσης, η ευελιξία και η ελεύθερη επιλογή. Συγκεκριμένα στο παράδειγμα με τις άνεμο γεννήτριες, αν εγώ θέλω να πληρώσω το 1/10 από οτι πληρώνεις εσύ και να τελειώσω στο 1/10 του χρόνου ώστε να μάθω απλά να φτιάχνω άνεμο γεννήτριες γιατί σου φαίνεται τόσο κακό; (επιλογή μου είναι). Ασε με να ρισκάρω και αμα όντως δεν υπάρχει ζήτηση μετά δεν πειράζει θα εχω αλλες 9 ευκαιρίες μέχρι να βρω κάτι που έχει ζήτηση και φτάσω στο ότι έχεις πληρώσει εσύ ΑΛΛΑ μην βάζεις το ΤΕΕ να μην με αφήνει να φτιάχνω ανεμογενητριες επειδή δεν έμαθα γεωδαισια και ανάλυση 2. Στο τελευταίο σου επιχείρημα, το ότι κατι το λέει η ριζοσπαστική αριστερά δεν αποτελεί εγκυρο επιχείρημα ώστε να είναι και αληθές ωστόσο δεν θα επεκταθώ γιατί είναι ζήτημα ηθικής (εγώ θεωρώ ανήθικο να μου πληρώνει μέρος των διδάκτρων μέσω των φόρων του ένας πατέρας της κατώτερης οικονομικής τάξης που επέλεξε να στείλει τον γιο του να μάθει μια τέχνη και να μην σπουδάσει)
alexiss
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Σάβ, 30 Ιαν 2021 8:56 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Blue_Eyes7 » Κυρ, 31 Ιαν 2021 12:19 am

Αλέξη δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Αν θέλεις να φτιάχνεις όπως λες στο παράδειγμα σου ανεμογεννήτριες δεν χρειάζεσαι πανεπιστήμιο. Όταν τελειώνεις μια σχολή παίρνεις μια υπογραφή. Αυτή η υπογραφή έχει βαρύτητα. Δεν μπορείς να υπογράφεις τα ίδια μς κάποιον άλλο που έχει κάνει όλα τα παραπάνω. Αν εσύ θες να ρισκάρεις δεν χρειάζεται να πας καν σε πανεπιστήμιο ξαναλέω. Αν δε σε νοιάζει να υπογράφεις και τα υπόλοιπα τότε μαζι σου.
Άβαταρ μέλους
Blue_Eyes7
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Κυρ, 31 Μαρ 2019 11:55 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό rossi46 » Κυρ, 31 Ιαν 2021 12:29 am

Overall, όπως και η παιδεία και πολλά άλλα στον Έλληνα πρωτίστως η νοοτροπία του απαιτείται να γίνει format. Μέχρι τότες απλά θα αναμασιέται το ίδιο και το ίδιο, στην περίπτωση τη δική μας, η τάνα σχολή, ο μπιπ καθηγητής και αντίστοιχα η σκοπιά των καθηγητών που ως προεπιλογή λαμβάνουν ότι επειδή η εξέταση είναι εξ αποστάσεως ο φοιτητής πάει να αντιγράψει. Επειδή το χω προλάβει το σκηνικό σε εξεταστική καλοκαιρινή στη Πατησίων άτομα με ψείρα τότε σε εξέταση. Βέβαια λέω και γω για format, όνειρο απατηλό όταν στην Ελλάδα ακόμα εν έτει 2021 υπάρχουν παρατάξεις κομμάτων πολιτικών σε σχολές που ποτέ δεν πρόκειται να συγκλίνουν σε 1 κοινή πορεία.
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having me a buddy to be with to tell me where we's going to, coming from, or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world..every day. There's too much of it. It's like pieces of glass in my head..all the time. Can you understand?
rossi46
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Πέμ, 09 Σεπ 2010 11:06 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό silver10 » Κυρ, 31 Ιαν 2021 11:47 pm

Αυτό εδώ είναι το λινκ για την αυριανή συζήτηση στις 11 το πρωί με τον κοσμήτορα σχετικά με όλα τα ζητήματα που έχουν προκύψει μέσα στην εξεταστική, για να μπει όποιος και όποια θέλει https://centralntua.webex.com/centralnt ... c1177dcf37
silver10
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Τετ, 24 Οκτ 2018 9:06 pm
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό silver10 » Δευτ, 01 Φεβ 2021 3:12 pm

Σήμερα πραγματοποιήθηκε ανοιχτή συζήτηση φοιτητ(ρι)ών με τον κοσμήτορα της σχολής αλλά και με την επιτροπή σπουδαστικών θεμάτων. Τέθηκαν παρά πολλοί προβληματισμοί από μεριάς των φοιτητ(ρι)ών σχετικά με τους τρόπους εξέτασης που έχουν επιλεχθεί σε ορισμένα μαθήματα. Πιο συγκεκριμένα για την εξέταση της Τεχνικής Υδρολογιας, ο διδάσκοντας του μαθήματος τόνισε ότι θα υπάρξει προσαρμογή της βαθμολογιας δεδομένης της δυσκολίας των θεμάτων αλλά και του τρόπου εξέτασης και ότι θα υπάρχει δυνατότητα βελτίωσης του βαθμού με έξτρα προφορική εξέταση μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Επίσης έγινε εκτενής αναφορά και στην αξιολόγηση pass/fail (μέθοδος εξέτασης για τα μαθήματα Στατική 2 και Μαθηματική Ανάλυση-Γραμμική Άλγεβρα). Ο κοσμήτορας δεσμεύτηκε να μεταφέρει αυτούς τους προβληματισμούς στους υπόλοιπους διδάσκοντες ώστε να βρεθεί μια λύση. Μεγάλο μέρος την συζήτησης αποτέλεσε το ζήτημα του κατά ποσό η εξέταση με ανοιχτές κάμερες διασφαλίζει το αδιάβλητο της εξεταστικής διαδικασίας.
Στον βωμό του αδιάβλητου των εξετάσεων δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν παραιτηθεί μαζικά κοψίματα λόγω της μεγάλης δυσκολίας των θεμάτων. Αυτό είναι ένα γεγονός που αναγνωρίστηκε από την επιτροπή σπουδαστικών θεμάτων.
Αύριο όλη η συζήτηση αυτή θα μεταφερθεί στους υπόλοιπους καθηγητές στην Γενική Συνέλευση Τμήματος. Τέλος αποφασίστηκε να πραγματοποιούνται ανα καιρούς τέτοιες συναντήσεις φοιτητ(ρι)ών με την Επιτροπή Σπουδαστικών Θεμάτων ώστε να υπάρχει μια καλύτερη διάδραση καθηγητών και φοιτητών σχετικά με όσα ζητήματα προκύπτουν από την διδασκαλία και την εξέταση των μαθημάτων.

Εγκέλαδος Πολιτικών Μηχανικών
silver10
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Τετ, 24 Οκτ 2018 9:06 pm
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Bruce T. Wayne » Τρί, 02 Φεβ 2021 11:57 am

Ώστε δεν θα έχει ταυτοποίηση η δυναμική του στερεού... Χμμμ
Συνημμένα
axeman.png
Άβαταρ μέλους
Bruce T. Wayne
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Κυρ, 18 Ιουν 2017 5:10 pm
Έτος εισαγωγής: 1950

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό bt21 » Τρί, 02 Φεβ 2021 6:07 pm

" Διευκρινίζω ότι το διαγώνισμα της Παρασκευής 5/2/21 θα βαθμολογηθεί από εμένα και η τελική βαθμολογία που θα εκδώσω θα είναι της μορφής Pass / No Pass (όπως άλλωστε ήταν και όλες οι εξετάσεις με θέματα πολλαπλής επιλογής που έχω κάνει στο παρελθόν σε όλες τις σχολές του ΕΜΠ που διδάσκω). Η βαθμολογία θα αναρτηθεί στο mycourses και θα αποσταλεί στη Γραμματεία σας. Η μορφή της βαθμολογίας κατά την επαναληπτική εξέταση του Σεπτεμβρίου δηλαδή αν θα είναι στην κλίμακα [0, 10] ή αν και πάλι θα είναι Pass / No Pass θα εξαρτηθεί από το αν η εξέταση τον Σεπτέμβριο θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης ή διαδικτυακά."

Από ανακοίνωση στο μάθημα της Αριθμητικής Ανάλυσης.

Καλά με pass θα πάρουμε το δίπλωμα στο τέλος;
bt21
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Δευτ, 23 Μαρ 2020 4:47 am
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης