
Anaisia έγραψε:Θέλω πάντως να πω με απόλυτη ειλικρίνεια σε όσους από εσάς σκεφτήκατε πως "φοιτητής είναι, ν' αντιγράψει θα σκεφτεί πρώτα απ' όλα", πως στην σχολή αυτή η πλειοψηφία των παιδιών έχει την ευσυνειδησία να μην το κάνει. Αλλά υπό τις συνθήκες που πλέον καλούμαστε να γράψουμε ("συνθήκες" ή "τιμωρίες" με χαρακτήρα "εξιλέωσης" στην βαθμολόγηση;), δυστυχώς έστω και αντιδραστικά πολλοί θα το επιλέξουν ως λύση. Κι αυτό γιατί ως γνωστόν οι "επιθετικές" τακτικές γεννούν "επιθετικές" αντιμετωπίσεις και καταλήγουμε να παίζουμε τους "κλέφτες και αστυνόμους" κυνηγώντας τις ουρές μας. Γιατί αγαπητοί Διδάσκοντες της Σ.Π.Μ. Ε.Μ.Π, ποιο το νόημα στην παρούσα εξεταστική ο χρόνος εξέτασης σε σχέση με τα θέματα να αρκεί μόνο για το 6-7 (στην καλύτερη); Δηλαδή τι σας κάνει να πιστεύετε πως ένας μέτριος φοιτητής, όχι πολύ γρήγορος, που γνωρίζει πως μπορεί να κάνει ένα λάθος κατά την βεβιασμένη εξέταση, θα δεχτεί την "μοίρα" του να πάρει 3 (σε περίπτωση 2 λαθών, ας γίνω λίγο large τύπος) και δεν θα υποκύψει στις έτοιμες λύσεις; Γι αυτό η τακτική αυτή είναι λάθος, γι αυτό θα έπρεπε σε όλα τα μαθήματα να έχει γίνει εκ των προτέρων μια κουβέντα καθηγητών-φοιτητών για τον τρόπο εξέτασης, γι αυτό ζητήθηκε από μια ομάδα φοιτητών να μετατεθεί η ημερομηνία έναρξης της εξεταστικής από τις 18/1 στις 25/1. Αλλά γι άλλη μια φορά, φωνή βοώντος εν τη ερήμω....
Αυτό.
Δεν αξιολογείται η κατανόηση του μαθήματος από το φοιτητή αλλά το πόσο γρήγορο "κομπιουτεράκι" είναι. Και όλη αυτή η πίεση για να πάρει απλώς ένα 5 ή ένα pass. Όταν η μορφή της εξέτασης δε δικαιώνει την προσπάθεια αλλά την τύχη (να μην ξεφύγει ένα αριθμητικό πχ αφού δεν υπάρχει ο χρόνος για διόρθωση επι τόπου), πως θα σεβαστεί κάποιος την εξέταση; Και έτσι συνεχίζεται ένας φαύλος κύκλος. Εμένα αυτό μου φαίνεται μεγαλύτερο κίνητρο για αντιγραφή, πολλοί δεν έχουν την πολυτέλεια μιας χαμένης εξεταστικής για πειραματισμούς.