
Συντονιστής: University Editors
Σε ευχαριστούμε πολύ, τα θέματα ανέβηκαν στο πάνελ!
thenightking έγραψε:Καλησπέρα παιδιά,
σε ό,τι αφορά τα θέματα και επειδή έχει γίνει πολλή φασαρία σχετικά με τη δυσκολία τους αναφέρω ενδεικτικά για το θέμα με τις καθιζήσεις εκ στερεοποιήσεως σχεδόν ολόιδιο με Θέμα 1 Κανονικής 2014-2015, το ερώτημα με την πεδιλοδοκό σχεδόν ολόιδιο με β ερώτημα 2ου Θέματος 2015-2016 και το θέμα με την πασσαλοομάδα σχεδόν ολόιδιο (πέρα από το πλήθος των πασσάλων) με 3ο Θέμα Κανονικής 2014-2015, τα οποία όλα είναι θέματα προσφάτων εξεταστικών, ανεβασμένα και λυμένα εδώ. Όσο για το θέμα με τη δεξαμενή και αυτό έχει ξαναπέσει σχεδόν αυτούσιο, μου διαφεύγει το πότε. Τα αναφέρω αυτά γιατί ενώ ήταν όντως αρκετά απαιτητικά δεν ήταν κάτι το μη αναμενόμενο για να γίνεται τόσο μεγάλο θέμα στη σχολή. Μακάρι να γίνει και κανονικοποίηση όπως ζητάνε πολλά παιδιά (γίνεται έτσι και αλλιώς σε πολλά γεωτεχνικά μαθήματα) αφού όλους άλλωστε μας συμφέρει αλλά σαν δυσκολία και χρόνο ήταν στο αναμενόμενο πνεύμα των εξετάσεων του συγκεκριμένου μαθήματος. Ευτυχώς που δεν είχαν τα λάθη και τις ανακρίβειες που έχουν τα θέματα άλλων εξεταστικών όπως για παράδειγμα του τελευταίου Σεπτεμβρίου.
Καλά αποτελέσματα σε όλους!!!
Cipher έγραψε:thenightking έγραψε:Καλησπέρα παιδιά,
σε ό,τι αφορά τα θέματα και επειδή έχει γίνει πολλή φασαρία σχετικά με τη δυσκολία τους αναφέρω ενδεικτικά για το θέμα με τις καθιζήσεις εκ στερεοποιήσεως σχεδόν ολόιδιο με Θέμα 1 Κανονικής 2014-2015, το ερώτημα με την πεδιλοδοκό σχεδόν ολόιδιο με β ερώτημα 2ου Θέματος 2015-2016 και το θέμα με την πασσαλοομάδα σχεδόν ολόιδιο (πέρα από το πλήθος των πασσάλων) με 3ο Θέμα Κανονικής 2014-2015, τα οποία όλα είναι θέματα προσφάτων εξεταστικών, ανεβασμένα και λυμένα εδώ. Όσο για το θέμα με τη δεξαμενή και αυτό έχει ξαναπέσει σχεδόν αυτούσιο, μου διαφεύγει το πότε. Τα αναφέρω αυτά γιατί ενώ ήταν όντως αρκετά απαιτητικά δεν ήταν κάτι το μη αναμενόμενο για να γίνεται τόσο μεγάλο θέμα στη σχολή. Μακάρι να γίνει και κανονικοποίηση όπως ζητάνε πολλά παιδιά (γίνεται έτσι και αλλιώς σε πολλά γεωτεχνικά μαθήματα) αφού όλους άλλωστε μας συμφέρει αλλά σαν δυσκολία και χρόνο ήταν στο αναμενόμενο πνεύμα των εξετάσεων του συγκεκριμένου μαθήματος. Ευτυχώς που δεν είχαν τα λάθη και τις ανακρίβειες που έχουν τα θέματα άλλων εξεταστικών όπως για παράδειγμα του τελευταίου Σεπτεμβρίου.
Καλά αποτελέσματα σε όλους!!!
Το θέμα στην εξέταση μαθημάτων, δεν είναι πόσο συγκλίνουν με προηγούμενες εξεταστικές, και λυμένα θέματα, μιας και αυτό αποκλίνει από τη φιλοσοφία του πολυτεχνείου.Είμαστε εδώ ως μελλοντικοί μηχανικοί να μαθαίνουμε να σκεφτόμαστε , και ναι να βρίσκουμε απαντήσεις για προβλήματα τα οποία πολύ πιθανόν να μην έχουν ξανασυναντηθεί στο παρελθόν.
Το ζήτημα είναι το μάθημα (διδασκαλία - και οι ασκήσεις του) να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των θεμάτων.
Αν ένας φοιτητής πχ είχε πρόβλημα με τα ίδια θέματα το 2015, γιατί να μην έχει το 2019? ή το 2029.
Προσωπικό σχόλιο πάνω στα θέματα.Δεν θα έλεγα ότι ήταν δύσκολα αυτά καθαυτά τα θέματα. Αν συνυπολογίσει όμως κανείς την πίεση του χρόνου (2 ώρες) και την τεράστια ύλη του μαθήματος, τότε ναι ο φοιτητής θα ζοριστεί έντονα αν δεν έχει οργανώσει πλήρως στο μυαλό του όλα τα φαινόμενα, και πως να αντιμετωπίζει κάθε υποπερίπτωση της υποπερίπτωσης (έχοντας προφανώς αποκρυπτογραφήσει που βρίσκονται στο βιβλίο αυτά που χρειάζεται) .
1)Αλήθεια πως γίνεται να δίνονται στις Θεμελιώσεις 2 ώρες και στη Τεχνική Γεωλογία 2 ώρες?
2)Γιατί να θεωρείται δεδομένη η κανονικοποίηση και απλά να μη δίνεται περισσότερος χρόνος ώστε όταν ο φοιτητής πάρει ένα βαθμό 5+ να είναι επειδή οι απαντήσεις του τον οδήγησαν εκεί?
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες