
@master Βαλε οσες θες τζαμπα ειναι...
εχει καταλαβει κανεις πως στην υποδειγματικη ασκηση τα φορτια απο kN/m2 τα κανει kN/m ?
Συντονιστής: University Editors
dirematitis έγραψε:Στην παρούσα άσκηση πρέπει να θεωρήσετε πως μελετάτε μια αμφιπροέχουσα δοκό μεσαίου ανοίγματος.
Στην πράξη:
Θέλουμε όλα τα φορτία να γίνουν κατανεμημένα (ΚΝ/m) στην δοκό
Μόνιμα φορτία:
Ίδια Βάρη πλάκας(KN/m): Ειδικό βάρος σκυροδέματος γ (25 ΚΝ/m3) X Πάχος πλάκας(m) X L3 (m)
Ίδια Βάρη δοκού (KN/m): Ειδικό βάρος σκυροδέματος γ (25 ΚΝ/m3) X Πλάτος δοκου(m) X Ύψος Δοκού (0,6-0,2=0,4) (m)
Βάρος επικάλυψης (πλακάκια, γεμίσματα κτλ) (KN/m): επιφανειακό φορτίο (2,5KN/m2) X L3 (m)
Βάρος τοιχοποιίας (KN/m): Κατανεμημένο φορτίο (7,5 KN/m)
Κινητά φορτία:
Κινητό φορτίο 1 (KN/m): qk (KN/m2) X L3(m)
Κινητό φορτίο 2 χιονιού (KN/m): sk (KN/m2) X L3(m)
ΟΚΑ: Συνδυασμοί Αστοχίας
Το στατικό σύστημα μας είναι: προβολος1 - αμφιέρειστη - πρόβολος2
Συνδυασμός 1: τα πάντα και παντού μέγιστα
Συνδυασμός 2: τα πάντα μέγιστα σε προβολους1-2, μόνο τα μόνιμα (Συντελεστής 1,00) η αμφιέρειστη
Συνδυασμός 3: τα πάντα μέγιστα σε αμφιέρειστη, μόνο τα μόνιμα (Συντελεστής 1,00) οι πρόβολοι
Συνδυασμός 4: μέγιστα αμφιέρειστη-προβολος1, μόνο τα μόνιμα (Συντελεστής 1,00) ο πρόβολος2
Συνδυασμός 5: μέγιστα αμφιέρειστη-προβολος2, μόνο τα μόνιμα (Συντελεστής 1,00) ο πρόβολος1 (ίδιο με 4)
Το άθροισμα των μονίμων φορτίων (ΚΝ/m) X Συντελεστής ΟΚΑ (1,35/1,00)
Μία φορά για κινητό φορτιο1Χ1,5 + κινητό φορτιο2Χ1,5Χψο(=0,70)
Μία φορά για κινητό φορτιο2Χ1,5 + κινητό φορτιο1Χ1,5Χψο(=0,70)
Αφού πιάσατε την βασική ιδέα (συνδυασμοί με μέγιστα-ελάχιστα φορτία για κάθε συνδυασμό προβολος1 - αμφιέρειστη - πρόβολος 2, κάνουμε την ίδια δουλειά και για τον ΟΚΛ. Το μόνο που αλλάζει είναι οι συντελεστές...
Καλό είναι να το προσπαθήσετε όσο γίνεται μόνοι σας και την επόμενη φορά που έχετε μάθημα ρωτήστε για απορίες.
Λίγα σχόλια τώρα, γιατί σκέφτομαι πως τα ίδια πέρασε και το προηγούμενο έτος (σσ και εγώ) και νευριάζω...
Το μάθημα ονομάζεται Εισαγωγή στο Σιδηροπαγές Σκυρόδεμα και βάζουν σαν δεύτερη άσκηση:
1) συνδυασμούς ΟΚΑ ΟΚΛ, ενώ δεν έχει αναλυθεί σχεδόν καθόλου στο μάθημα
2) αγκυρώσεις οπλισμών, λες και έχουμε πάρει μυρωδιά για το πού και το πώς οπλίζουμε
Μέτα από 5 βδομάδες μάθημα και ενώ έκαναν επανάληψη στις διαφάνειες των τεχνικών υλικών, θα αρχίσουν τελείως ανοργάνωτα να δείχνουν εξισώσεις ισοδυναμίας κτλ, ο καθένας με τον δικό του τρόπο και με τους δικούς του συμβολισμούς, δυσκολεύοντας το μάθημα χωρίς λόγο.
Δεν υπάρχει καμία επιτροπή που να μπορεί να φέρει σε επικοινωνία τους καθηγητές του Μπετον0 μ'αυτούς του Μπετον1;
ανέβηκε στο πάνελ. σε ευχαριστούμε!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες