
Σας μιλάει ένας γεωτεχνικός που ήξερε ευθύς εξαρχής ότι δεν θα γίνει υδραυλικός λόγω της τραυματικής εμπειρίας της "Μηχανικής των Ρευστών".
Και γ..ώ τα μαθήματα τα "Αστικά Υδραυλικά"!!! Πραγματικά αξίζει παρακολούθηση & ενασχόληση στο σπίτι υπό την έννοια ότι εφαρμόζεις στην πράξη θεωρητικές γνώσεις (φουλ κομπλέ οι σημειώσεις του μαθήματος!), με τις παραδοχές σου, με τους υπολογισμούς σου, με τις βελτιστοποιήσεις σου, με τα όλα σου!
ΥΓ: Καθόμασταν με τον Oxydo σα χαλβάδες στη δεύτερη άσκηση του κ. Κουστογιάννη (που την λύσαμε όλοι μαζί στον πίνακα) για το υδραγωγείο της αρχαίας Περγάμου και προτείναμε 1. να κατασκευαστεί μια γέφυρα ύψους 200 μέτρων για να έχουμε ανοιχτό υδρευτικό αγωγό και όχι κλειστό & 2. να υπάρχει ένα ένα "πιεζομετρικό φορτίο φάντασμα" που να σπρώχνει το νεράκι σε ανοιχτό αγωγό... Αλλά αυτά παθαίνεις όταν σε πεθαίνουν στη θεωρία και δεν ψάχνεις το γιατί. Αυτά παθαίνεις όταν δεν αναπτύσεις κριτική και συνδυαστική σκέψη. Ε, στα "Αστικά Υδραυλικά 'Εργα" αναπτύσσεται και το γιατί και η κριτική σκέψη.
Αγάπη μόνο για αυτό το μάθημα!