Με αφορμή την Οικολογία...

Συντονιστής: University Editors

Re: Με αφορμή την Οικολογία...

Δημοσίευσηαπό Harthil » Δευτ, 30 Μαρ 2015 10:48 pm

Συγγνώμη, θεωρείς ότι υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο παρουσιολόγιο και στο απουσιολόγιο; Είναι το ίδιο πράγμα, εφόσον όταν μετράς ποιοί είναι παρόντες, προφανώς θα μετράς και αυτούς που λείπουν! Η ονομασία είναι το πρόβλημα; Και ας το θέσω και αλλιώς. Η μόνη διαφορά ίσως του παρουσιολογίου θα ήταν αν έπαιρναν κάποιο συν οι παρόντες (αγνοώντας φυσικά το πλην των απόντων). Καταρχάς, πώς θα μετρούσες μόνο τους απόντες; Στο πανεπιστήμιο δεν έχεις απουσιολόγο που τους ξέρει όλους και σημειώνει. Οπότε προφανώς θα φωνάξεις όλους έναν-έναν να δεις ποιοί είναι παρόντες και θα βάλεις το σχετικό "check" δίπλα στο όνομα τους. Άρα, τι παρουσιολόγιο, τι απουσιολόγιο;

Όπως και να έχει, κανείς δε γνωρίζει σε τι πραγματικά εξυπηρετεί η ύπαρξή του. Ίσως να μειώνει το βαθμό από τους απόντες, ίσως απλά να θέλει με αυτόν τον τρόπο να παρακινήσει τους φοιτητές να παρακολουθούν (ακραίο και μη αποτελεσματικό [όπως απεδείχθη], όπως και ελάχιστα πιθανό). Τέλος, να πριμοδοτεί τους παρόντες το βρίσκω ως το πιο δύσκολο. Αρχικά, η πλειοψηφία των φοιτητών παρακολουθεί τα (περισσότερα) μαθήματα, οπότε λίγο δύσκολο να δώσεις +1 στο 75+%. Έπειτα, υπάρχουν άλλοι τόσοι αποτελεσματικού τρόποι τόσο για να κάνεις τον φοιτητή να ενδιαφερθεί για το μάθημα, να παρακολουθήσει και να πάρει κάποιο σχετικό "πριμ".
Spoiler: show
Εργασίες!
Οι οποίες εργασίες το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να βοηθήσουν τον φοιτητή και το πολύ να υπάρξει κάποιος υγιής συναγωνισμός (που κι αυτό εξαρτάται). Από την άλλη η τακτική των απουσιών σίγουρα λειτουργεί αρνητικά και το μόνο που καταφέρνει είναι να προμοτάρει τον ωμό ανταγωνισμό (όπως άλλωστε είδαμε κι απο το post του ice).

Και για να κλείσω, σκεφτήκατε καθόλου ότι οι μισοί και παραπάνω από αυτούς που παρακολουθούν και ειδικά, μαθήματα πιο θεωρητικά όπως η Οικολογία, δεν παρακολουθούν; Απλά βρίσκονται εκεί και ή είναι με το κινητό τους ή μιλάνε ή κοιμούνται; Και αυτό φυσικά δεν είναι κάτι που πειράζει εμένα, αλλά θα έπρεπε να πειράζει εσάς μιας και έχετε αυτές τις απόψεις. Οπότε το δίκαιο ποιό είναι για εσάς εδώ; Να πάρουν συν όσοι παρακολουθούν και πλην όσοι είναι απόντες; Μήπως φάσκετε και αντιφάσκετε;
Άβαταρ μέλους
Harthil
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Πέμ, 27 Νοέμ 2014 6:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Με αφορμή την Οικολογία...

Δημοσίευσηαπό geocho » Δευτ, 30 Μαρ 2015 11:14 pm

Ειλικρινα δεν περιμενα οτι θα υπηρχαν φοιτητες που θα ηθελαν απουσιολογιο στο πολυτεχνειο. Περα απο ζητηματα ηθικης κλπ, το απλο πρακτικο γεγονος οτι οι υποχρεωμενοι φοιτητες να παρακολουθουν (εστω και μονο για μια προσαυξηση του βαθμου) θα δημιουργουν χαβρα στο μαθημα δεν σας ενοχλει? Εχουμε ενα προγραμμα σπουδων να αλλαζει (κατα τη γνωμη μου αρνητικα) και ασχολουμαστε με απουσιες για να μισο βαθμο παραπανω..
geocho
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Πέμ, 18 Νοέμ 2010 7:10 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Με αφορμή την Οικολογία...

Δημοσίευσηαπό edchar » Τρί, 31 Μαρ 2015 12:06 am

Θέλω να ρωτήσω τους (ειλικρινά δεν το λέω ειρωνικά) γνώστες : Έχει καταγραφεί γεγονός φοιτητής να έχει λύσει το θέμα του καθηγητή και να μην έχει πάρει όλους τους βαθμούς και όταν πήγε να δεί το γραπτό του κατάλαβε ότι το λάθος που είχε κάνει ήταν να μην παρακολουθεί; Ανν έχει γίνει κάτι τέτοιο, ΝΑΙ να γίνει θέμα το παρουσιολόγιο. (το δεύτερο ν δεν έχει μπεί από λάθος...)
Τροφή για σκέψη: Ο συγκεκριμένος ακολουθεί αυτήν την τακτική για όλους τους φοιτητές ανεξαιρέτως. Πιο κόσμιο από το να μαθαίνει τα ονόματα των φοιτητών που περνάνε από το γραφείο του για "απορίες" (ξέρετε αυτές τις απορίες απλά για να συζητήσω με τον καθηγητή για να δεί την αρχοντομουτσουνάρα μου και να τη θυμάται όταν μετά την εξέταση θα πάω για να γίνει το ν-> ν+1...), και να δίνει bonus με τακτικές "πίσω από κλειστές πόρτες".
Όσο για το όταν "υποχρεώνεις" φοιτητές να παρακολουθούν => δημιουργούν χάβρα, έχω να δηλώσω ότι όταν κάποιος είναι ανάγωγος (δεν εννοώ να μη διαιρείται περαιτέρω) μπαίνει στο μάθημα γιατί η παρέα του είναι στο μάθημα οπότε θέλει να μιλήσει και θα το κάνει ευκαιριακά εκεί. 5 τέτοιοι => χάβρα. Η ανατροφή του καθενός δεν αλλάζει στα 20 με έναν καθηγητή που σου λέει έλα στο μάθημα και (ενδέχεται να ή μπορεί και όχι) θα βοηθηθείς. Είναι κάτι που χτίζεται επί πολλά χρόνια, και ίσως παύει να χτίζεται και μετά από κάποια αρκετά νεαρή ηλικία πολύ μικρότερη της Λυκειακής. Αυτό που αλλάζει στα 20 είναι ότι πια τα προβλήματα στην ανατροφή δεν κρύβονται από την αυστηρότητα της σχολικής-κοινωνικής δομής. Δεν θα πεί ο κοσμήτορας "τη Δευτέρα με το γονιό σου" και μετά ο γονιός θα ανοίξει τα μάτια του. Οπότε εκκινεί το mode Μαγκιά Κλ... Φυσαρμόνικα. (Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο τυπάκος που έβριζε στα social το παιδί που -δενζειπια-δολοφονήθηκε-αυτοκτόνησε-όπωςθέλετεπείτετο- και όταν πήγαν και τον μαζέψανε ο καημένος ο γονιός ζήταγε συγγνώμη από την κοινωνία.) Ξέρω, σκληρό και ίσως ατυχές το παράδειγμα, αλλά το mood αυτό είναι. Και δεν φταίει αν ο καθηγητής κάνει ενδιαφέρον το μάθημα, Για να μάθεις τα ενδιαφέροντα θα πρέπει πρώτα να χτίσεις υπόβαθρο με τα χαζά, να μπαζώσεις (και λόγω σχολής). Αλλιώς να τα παρατάμε από το δημοτικό γιατί είναι ανιαρή η ορθογραφία και η πρόσθεση...
Sorry για το μακροσκελές.
Δε θέλω να με αγαπούν πολλοί, θέλω να με αγαπούν λίγοι και πολύ!
Άβαταρ μέλους
edchar
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Τετ, 12 Φεβ 2014 5:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Με αφορμή την Οικολογία...

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Τρί, 31 Μαρ 2015 12:19 am

Το θεμα ειναι ενας φοιτητης να εχει τριβη με το μαθημα και οχι να διαβαζουν τα σος στο τελος και να γραψουν 10 (και οχι οι εργασιες δεν εγγυουνται την ενασχοληση με το copy paste που πεφτει) . Δεν καταλαβαινω δηλαδη πιο ειναι το κακο να δινεται ενα εξτρα κινητρο για να παρακολουθουνται οι διαλεξεις ? Μονο θετικο αποτελεσμα δεν μπορει να εχει ? Και απο που ως που ενα "bonus" λειτουργει ανταγωνιστηκα απο την στιγμη που για την αποκτηση του δεν συναγωνιζεσαι καποιον ... Το Πανεπιστημιο δεν ειναι πανελληνιες με την λογικη "ο θανατος σου η ζωη μου" . Τωρα αν ο αλλος παει για το "bonus" απλως για να περασει σε βαθμο καποιον συμφοιτητη ή/και απλα να παρει το bonus και οχι κατι απτο μαθημα , δεν νομιζω να φταιει ο καθηγητης για την μικροτητα και ρηχοτητα του συγκεκριμενου ατομου .


Να μειωνει το βαθμο στους αποντες ?? Wtf ?? Πολυ απιθανο απλως να δινει bonus ? Επισης την μια αναφερεις ως μη αποτελεσματικο μετρο για την προσελκυση φοιτητων στις διαλεξεις και απο κατω γραφεις για +75% ποσοστο παρουσιας ... Ποιος φασκει και αντιφασκει ? Τελος νομιζω αν παρακολουθησες τις διαλεξεις του καθηγητη (ναι μετα τα περι νεανικης του ιστοριας και της murica ακολουθησαν διαλεξεις) θα εβλεπες πως προωθουσε την ασχολια του φοιτητη μεσα στην αιθουσα και επιζητουσε την συμμετοχη των φοιτητων στο μαθημα (εκτος και αν αλλαξαν τοσα απο περσι) ... Για αυτο και δεν καταλαβαινω γιατι βρισκεις απιθανο αυτος ο ανθρωπος ειχε σαν σκοπο να σε παρακινησει να μπεις στην αιθουσα και να παρακολουθησεις ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Με αφορμή την Οικολογία...

Δημοσίευσηαπό Harthil » Τρί, 31 Μαρ 2015 12:52 am

Και όμως για κάποιους είναι το πανεπιστήμιο "ο θάνατος σου η ζωή μου". Αλλά για να απαντήσω σε αυτό που αναφέρθηκες. Για το ποσοστό είχα επισημάνει "στα περισσότερα μαθήματα", αν και κακώς άφησα να εννοηθεί και η Οικολογία. Στην Οικολογία πατάνε προφανώς λιγότεροι και μπορώ να πω ότι οι παρόντες σίγουρα δεν αυξήθηκαν στη δεύτερη διάλεξη (ενώ είχαν μάθει λογικά για τις παρουσίες).

Επίσης,για το συγκεκριμένο μάθημα μιας και τα βρίσκεις όλα ζάχαρη... Καταρχήν να μην αναφερθώ σε προηγούμενα posts (δε χρειάζεται καν να quote-άρω, θεωρώ ότι τα διάβασες για να σχολιάσεις). Ακόμη, στην πρώτη διάλεξη, το χαρτί όπου γράφαμε τα στοιχεία μας, δώθηκε πριν το διάλειμμα. Μετά το διάλειμμα κι ενώ είχαν φύγει πάρα πολλά άτομα, στο τέλος της ώρας, ρώτησε για το όνομα του καθενός. Ουσιαστικά δύο φορές έγινε αυτό στην ίδια διάλεξη. Κατα πόσο σου φαίνεται εντάξει εσένα αυτό δεν μπορώ να καταλάβω. Και αν όντως ήθελε από την αρχή να το κάνει για να βοηθήσει, ας το δηλώνε! Τι άλλο θέλεις ως απόδειξη ότι όλο το έκανε "αθόρυβα"; Εδώ, στη δεύτερη διάλεξη που του μιλούσαν άτομα από παράταξη για της απουσίες, αυτός όχι μόνο το απέφυγε χωρίς να αναφέρει τίποτα σε έμας, αλλά τον άκουσα που μουρμούρισε " έχω πει εγώ στα παιδιά". Ώπα, κάτσε...σοβαρά;...

Τώρα αν αυτός είναι ο 2ος Dark Knight και το κάνει όλο αυτό μόνο για να βοηθήσει χώρις να θέλει ορισμένη πιθανή αναγνώριση από τους φοιτητές του(λόγω μετριοφροσύνης;) έμενα με ξεπερνά. Ειδικά ένα άτομο το οποίο αναδείκνυε τον εαυτό του συνεχώς (πάλι με "αθόρυβο" τρόπο).
Άβαταρ μέλους
Harthil
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Πέμ, 27 Νοέμ 2014 6:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Με αφορμή την Οικολογία...

Δημοσίευσηαπό Paliatzis96 » Πέμ, 11 Ιουν 2015 12:08 am

Με αυτο το μαθημα τι γινεται ,περνιεται σε μια μερα;
Paliatzis96
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Πέμ, 08 Ιαν 2015 10:11 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 2ο Εξάμηνο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης