
Αποτελεί,ωστόσο,ένα πρόβλημα.Και κάπως πρέπει να λυθεί.
Προσωπικά δεν ήξερα ότι τέτοιο ζήτημα τίθεται και σε άλλα έτη.Εσείς στο έτος σας,για τα σαφώς δυσκολότερα και σημαντικότερα μαθήματα όπως αστικά υδραυλικά και οδοποιίες,τί θα κάνετε?Τίποτα?

Βέβαια,καταλαβαίνω εν μέρει τη λογική του andskia, και συμμερίζομαι απόλυτα τη δυσαρέσκεια του για τη ρουτίνα που παρατηρείται στις κινήσεις και τους τρόπους διεκδίκησης ,αλλά αν δε μαζευτούμε όλοι μαζί να συζητήσουμε πως θα αλλάξουν αυτοί οι τρόποι?Ναι σίγουρα τα οικονομικά της σχολής,όπως κι ολόκληρης της κοινωνίας είναι δύσκολα και πρέπει να μπαίνουν προτεραιότητες.Αν δεν συζητήσουμε όμως ποιός θα τις ορίσει?
Αν μιλήσουμε με τον πρόεδρο της σχολής και μας πει πως το κόστος είναι τόσο μεγάλο,ίσως βρίσκαμε κάποιο άλλο τρόπο.Για παράδειγμα για το όχι και τόσο χρήσιμο-όπως λέτε εσείς οι μεγαλύτεροι- βιβλίο των μερικών διαφορικών, να προτείναμε μια προσωρινή ανταλλαγή του συγκρεκριμένου βιβλιου από τα μεγαλύτερα έτη ξέρω'γω.Κάτι ανέξοδο.Κάτι.
Σε αυτό το πλαίσιο δε βρίσκω που είναι το κακό μιας συνέλευσης 1ου-2ου (ή και άλλων αν εχετε το ίδιο πρόβλημα) έτους.