
Αποφάσεις ΓΣ έγραψε:• Διατήρηση του συμπαγούς πενταετούς κύκλου σπουδών και ταυτόχρονη απονομή διπλώματος
και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (με κατοχύρωση του τελευταίου).
TEL9021 έγραψε:Αποφάσεις ΓΣ έγραψε:• Διατήρηση του συμπαγούς πενταετούς κύκλου σπουδών και ταυτόχρονη απονομή διπλώματος
και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (με κατοχύρωση του τελευταίου).
Αυτό είναι αρκετά ενδιαφέρον, αλλά πώς ακριβώς θα λειτουργεί;
Μαθήματα που δεν έχουν τάσεις/δυνάμεις/παραμορφώσεις/μετατοπίσεις/στροφές και τα τοιαύτα θα πρέπει να λιγοστέψουν ή ακόμα και να εξαλειφθούν.
Μαθήματα που δεν έχουν τάσεις/δυνάμεις/παραμορφώσεις/μετατοπίσεις/στροφές και τα τοιαύτα θα πρέπει να λιγοστέψουν ή ακόμα και να εξαλειφθούν.
Zagreus έγραψε:Επίσης θα είναι για γέλια και για κλάματα αν κόψουν κάνα σοβαρό μάθημα τύπου στατική. Ένα σορό άχρηστα πράγματα μαθαίνουμε μέχρι και τι αρέσει στα ζουζούνια των υπονόμων να τρώνε (να τα μάθει αφότου τελειώσει ο ένας που θα ασχοληθεί με το αντικείμενο). Μαθήματα που δεν έχουν τάσεις/δυνάμεις/παραμορφώσεις/μετατοπίσεις/στροφές και τα τοιαύτα θα πρέπει να λιγοστέψουν ή ακόμα και να εξαλειφθούν. Ας ελπίσουμε ότι οι αιρετικές κατευθύνσεις δεν θα απλώσουν κι άλλο τα πλοκάμια τους με αποτέλεσμα να λουστούμε κι άλλα cult μαθήματα. Θα βρεθεί κάποιος άξιος εκπρόσωπος της ''ορθοδοξίας'' να περισώσει το έρμο πρόγραμμα σπουδών; Αλλιώς ένας θεός ξέρει τι θα δουν τα μάτια μας. Ασφάλεια οδών κίνησης αναπηρικών αμαξιδίων; Μηχανική της μπουρμπουλίθρας ή μήπως της προστερεωμένης σβουνιάς;
Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες