από neaoktana » Κυρ, 14 Οκτ 2012 7:44 pm
Τα "στατιστικά" της Γραμματείας είναι για τα μπάζα! Το έχω ξαναγράψει... Ενδεικτικώς:
1. Δεν υπάρχει ανάλυση τάσεων.
2. Δεν υπάρχει σύνδεση δράσεων - αποτελεσμάτων. Π.χ. <Νέο εκπαιδευτικό υλικό>, <λιγότερα ή περισσότερα τμήματα>, <μεταβολές στο συντελεστή διαμόρφωσης του τελικού βαθμού, από το βαθμό "Ασκήσεων / Πειραμάτων>, <αλλάγή ώρας> κ.λ.π.
3. Η δειγματοληψία γίνεται σε χρονικές στιγμές όπου έχουν "απομείνει στην αίθουσα" ΜΟΝΟ οι ταλεβάν.
Τι να (ειλικρινώς) απαντήσουν αυτοί, παρά μόνο ότι: η "διαδικασία του μαθήματος είναι εξαιρετική".
4. Το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ πρόβλημα είναι <γιατί δεν παρακολουθείτε;>, όχι το <πως σας φαίνετε που παρακολουθείτε;>.
Το οποίο βεβαίως ΔΕΝ το ανιχνεύει καν η ΔΗΘΕΝ δειγματοληψία.
5. Να σκίσω το ΜΒΑ μου, αλλά έμαθα ότι:
- Ρωτάς μεν όσους αγόρασαν TOYODA, γιατί το αγόρασαν...
- Αλλά, ΚΥΡΙΩΣ ρωτάς όσους αγόρασαν RENAULT, γιατί ΔΕΝ αγόρασαν TOYODA...
- Εάν βεβαίως σε κόφτει να μετρήσεις και να βελτιωθείς...