Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Σάβ, 26 Σεπ 2009 1:34 am

ρε παιδιά, γιατί βλέπετε παντού μπάτσους και πειθαρχεία; τί μανία καταδίωξης είναι αυτή!

γεγονός 1ο: η πλειοψηφία των διδασκόντων θεωρεί την διδασκαλία ως πάρεργο γι'αυτό και βαριαναστενάζουν όταν ζητάμε να δούμε τα γραπτά μας.Είναι στο χέρι σας να επιβάλετε την εφαρμογή του κανονισμού αλλά και να απαιτήσετε να λειτουργούν ως δάσκαλοι και όχι ως project managers που το μόνο που τους νοιάζει είναι να τελειώνουν με την διδασκαλία για να πάνε να κάνουν καμια άλλη δουλειά. Διδασκόμαστε από τα λάθη μας αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να μας αφήνουν και να τα δούμε!!!Εδώ ίσως θέλει και πιο δραστήριες παρεμβάσεις πέρα από την απλή παρότρυνση σε μια συνέλευση συλλόγου...

γεγονός 2ο:ρομποτάκια υπήρχαν υπάρχουν και θα υπάρχουν.Την δημιουργία τους δεν την επηρεάζει κάμια πειθάρχηση στη σχολή.Πειθάρχηση...πφ...

γεγονός 3ο:κάποιοι αναγάγουν το κουσούρι τους σε ευαγγέλιο.Το ότι ήμουν σκράπας στην στατική3 (ναι ήμουν ενώ την 2 την πέρασα αέρα) δεν σημαίνει ότι ηταν δύσκολη.Αυτό έκαναν πχ στη φορτραν.Της πλάκας μάθημα και το είχαν αναγάγει σε θρύλο!

γεγονός 4ο:στο τέλος θα μας πείτε ότι με το ζόρι προλαβαίνετε να φάτε και να κοιμηθείτε...πωπω...σιγά το κάτεργο ρε σεις!δεν είναι ότι θέλει 5 λεπτά την ημέρα, αλλά παραείστε υπερβολικοί!!!

γεγονός 5ο:το ότι υπάρχουν θέματα και εργασίες και ασκήσεις είναι πάρα πολύ θετικό.Δεν είμαστε στο φπψ, σπουδάζετε μηχανικοί και αυτό απαιτεί και εφαρμογή.
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό kyriakos » Σάβ, 26 Σεπ 2009 3:55 am

Παντως Painter δε νομιζω να εννοουσε ακριβως αυτο οταν ξεκινησε το τοπικ ο 3. Η γενικη εικονα που σχηματισα, ειναι οτι χρονο με το χρονο η σχολη μας γινεται πιο δυσκολη οχι γιατι εισαγωνται πιο δυσκολα μαθηματα, αλλα γιατι τα ιδια υπαρχοντα τα δυσκολευουν σκοπιμα σε μια προσπαθεια να ανεβασουν το επιπεδο σπουδων (λανθασμενος τροπος, ασχετα αν πρεπει η οχι να ανεβει το επιπεδο σπουδων της σχολης μας...)
Και γεγονος ειναι οτι...

γεγονός 1ο: Αν οι καθηγητες θεωρουν την διδασκαλια αγκαρεια, να σηκωθουν και να φυγουν... Δεν τους υποχρεωνει κανεις να κατσουν, αλλα το κανουν για τα λεφτουδακια, και γιατι το να εισαι καθηγητης στο ΕΜΠ εχει περισσοτερο κυρος απο το να εχεις μια εταιρια (απο την οποια κονομας τα κερατα σου, αλλα κανεις δεν σε ξερει...) Και πως να επιβαλουμε την εφαρμογη του κανονισμου για να μας δειξουν τα γραπτα? Εγω ειχα παει μια μερα χωρις διαθεση να τσακωθω, και μου λεει περνα τοτε. Περασα και δεν την βρηκα. οταν την ξαναπετυχα και της ειπα το σκηνικο μονο που δεν με εβρισε... Ε, καταληξαμε να βριζομαστε στο διαδρομο μπροστα στα ματια και αλλων καθηγητων... Εγω πρωσωπικα δεν θα ξαναδοκιμασω να την πεισω. Αν με γραφει τοσο προκλητικα δεν εχει νοημα...

γεγονός 2ο:Τα πομποτακια δεν αποτελουν μεγαλο ποσοστο στις σχολες απ οσο μπορω να κρινω, αλλα και να ειναι, σε αυτο το τοπικ δεν μιλαμε γι αυτα, αφου οτι και να γινει δεν θα αλλαξει τιποτα γι αυτα...

γεγονός 3ο:Παντοτε υπαρχουν μαθηματα τα οποια ειναι ευκολα, αλλα και μαθηματα τα οποια σου αρεσουν. Και ναι, για τη Φορτραν ισχυει αυτο που λες. Εγω προσωπικα δε βλεπω να την περναω τα επομενα χρονακια...

γεγονός 4ο:Χρονος παντα υπαρχει αν τον αξιοποιεις σωστα... Απλα, γιατι να τον ξοδευεις ολο για τη σχολη??

γεγονός 5ο:Συμφωνω απολυτα εδω. Με τη διαφορα οτι πρεπει να ειναι απαλλακτικες και να μετρανε μονο θετικα...
Η μεγαλυτερη δοξα της ζωης δεν ειναι να μην πεφτεις ποτε,
Αλλα να σηκωνεσαι καθε φορα που πεφτεις... (Κομφουκιος)
kyriakos
 
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: Τρί, 01 Ιούλ 2008 4:20 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Σάβ, 26 Σεπ 2009 4:38 am

ακου να δεις κυριάκο να γελάσεις...

αφού δώσαμε με το καλό διαφορικές πριν μερικά χρόνια, πήγαμε να δούμε τον βαθμό μας...οι περισσότεροι είχαν πάρει λιγότερο απόσο περίμεναν, οπότε εμφανίστηκε το φαινόμενο να πάνε πολλοί για να δούνε το γραπτό τους.Ε, όταν πήγα προσωπικά, έτυχε να είναι και άλλοι δέκα φίλοι μου μαζί για τον ίδιο λόγο.όταν λοιπόν άνοιξε ο καθηγητής την πόρτα, μας είδε πολλούς και νόμιζε ότι πήγαμε για τσαμπουκά, και τελικά είδαμε όλοι το γραπτό μας, αναλυτικότατα.Σχεδόν όλοι πήραμε βαθμό πάνω, και επειδή το φαινόμενο γενικεύτηκε, έγινε ολική αναβαθμολόγηση.Τσαμπουκά και οργάνωση θέλει.

όσο για τον χρόνο, κανείς δεν είπε ότι πρέπει να τον τρώμε όλο στη σχολή

και ένα αστειάκι για εξετάσεις...
κάποτε μας έλεγαν ότι στο ΜΙΤ δεν έχουν επιτήρηση στις εξετάσεις, καθώς τόσο ανταγωνίζονται οι φοιτητές μεταξύ τους, που δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσει κάποιος να αντιγράψεις...και όταν το είπα αυτό σε έναν φίλο μου τί μου απάντησε;

"πρέπει να αντιγράφουμε στις εξετάσεις και κατα προτίμηση σε ομάδες,πως θα εξασκηθούμε άλλωστε στην εφαρμογή του επαγγέλματος;έτσι κάνουν και στα έργα, συνεργασία πολλών μηχανικών , που και συχνά πυκνά δουλεύει σε ιδέες άλλων..!"
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό lawine » Σάβ, 26 Σεπ 2009 2:37 pm

Έστω ότι δεχόμαστε ότι τα μαθήματα δυσκολεύουν με τα χρόνια. Ας σκεφτούμε που οφείλεται.
Μια πρώτη σκέψη είναι ότι φταίει η καθηγητική αυθαιρεσία και η εντατικοποίηση των σπουδών.
Και η άλλη σκέψη είναι ότι κάποιοι συμφοιτητές μας (δεν κατηγορώ, επιλογή τους είναι) συστηματικά δεν παρακολουθούν μαθήματα.Ένα μάθημα που το έχει παρατήσει κάποιος εδώ και χρόνια, είναι πολύ φυσικό και αναμενόμενο να έχει αλλάξει μορφή και απαιτήσεις, συνεπώς του φαίνεται πολύ δύσκολο.
Προσωπικά νομίζω ότι ισχύουν και οι δύο σκέψεις. Αλλά όταν κάποιος από επιλογή δεν έχει επαφή με τα μαθήματα, ας κάνει αυτοκριτική. Καλή η πολιτική ρε παιδιά, μας ανοίγει τα μάτια, αλλά αν δε σας βλέπω στις αίθουσες δίπλα μου, δύσκολα δέχομαι άκριτα τις απόψεις σας. Αυτά τα λέω φιλικά και με καμιά δόση εμπάθειας. Απλά πως να σε πιστέψει ο συνάδερφος σου, όταν πας τον πείσεις με τη γνωστή καραμέλα "εντατικοποίηση των σπουδών", τη στιγμή που δε σε βλέπει να παλεύεις μαζί του και στην αίθουσα;
lawine Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Τετ, 03 Σεπ 2008 1:31 am
Τοποθεσία: Γκουτζαλάκα
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό Alexander » Σάβ, 26 Σεπ 2009 3:18 pm

Να'ταν έτσι απλά τα πράγματα. Σε πόσα και πόσα μαθήματα έχουμε πατήσει ανελειπώς επι ένα εξάμηνο, για να καταλάβουμε στο τέλος οτι..απλά χάναμε το χρόνο μας; Οτι η παρακολούθηση σε αυτά τα μαθήματα σου δίνει μηδενικά εφόδια για την εξέταση, και μάλιστα ίσως σε κάνει να μειονεκτείς σε σχέση με κάποιον άλλο που μπορεί να κοιμότανε μέχρι τις 15:00, και απο κει και πέρα να διάβαζε μόνος του όσες μέρες χρειαζότανε κατ'ευθείαν το "ψητό"!
Τρανταχτό παράδειγμα που μου'ρχεται, η Στατική ΙΙΙ. Ακόμα δεν έχω κατανοήσει πλήρως το λόγο που το παρακολούθησα μέχρι την τελευταία στιγμή. Ίσως περίμενα να δω το νόημα, πού πάει το πράγμα κτλ αλλά τελικά..το βρήκα αλλιώς. Συμφωνώ μπορεί να έχει ένα αλφα ενδιαφέρον, αλλά μιλάμε για 5 ώρες την εβδομάδα απο τη ζωή μας και άμα τα ζυγίσουμε, τελικά σίγουρα δεν ήταν και τόοσο ενδιαφέρον.

Απο την εμπειρία μου σαν πωρωμένος παρακολουθησάκιας θα σύστηνα παρακολούθηση μόνο αν βοηθάει η παράδοση να κρατάς σημειώσεις, ή αν ο καθηγητής έχει το "κάτι" (το οποίο μπορείτε να καταλάβετε απο τα 1-2 πρώτα μαθήματα) που κάνει το μάθημα πιο κατανοητό, ή έστω ενδιαφέρον. Όπως έχουν τα πράγματα, όλα τα λεφτά είναι η δουλειά στο σπίτι (βλ. επίλυση ασκήσεων).
Και για να μην παρεξηγηθώ, έχουν υπάρξει και αρκετά μαθήματα/καθηγητές που βοήθησαν και παρα-βοήθησαν (Καββαδάς, Τσαμπούλας, Κουτσογιάννης ενδεικτικά). Απλά δε φταίει πάντα ο φοιτητής όταν κάθεται σπίτι του, ίσως κάτι να ξέρει.



Κι ένα τελευταίο όσον αφορά το topic: Πώς κρίνετε το γεγονός οτι στην επαναληπτική μπήκαν 7,5 μονάδες θεωρία στη Διαχείριση Τεχνικών Έργων (φιλοσοφική style); Πώς θα σας φανεί αν μεθαύριο πχ ο κ.neaoktana αποφασίσει να βάλει χωρίς "προειδοποίηση" 9,75 μονάδες θεωρια και 0,25 μονάδες ασκήσεις στη ΜτΡ; Προσωπικά είμαι μέσα να μπαίνουν πιο δυσκολα θέματα, αλλά κάποια πράγματα είναι λίγο κοροϊδία...
Alexander Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Σάβ, 14 Ιουν 2008 1:00 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό 3 » Σάβ, 26 Σεπ 2009 4:01 pm

Παραβλεπω για την ωρα το γεγονος οτι θα αφησω καποια post αναπαντητα, αλλα τωρα δεν προλαβαινω γιατι πρεπει να την κανω (θα το κανω αλλη φορα). Θελω ομως να σημειωσω ενα ΚΟΥΛΟ γεγονος που εγινε στην τωρινη εξεταση της γνωστης σε ολους μας fortran, τωρα πριν λιγες μερες. Εκτος οτι τα θεματα εχουν γινει πια ..σωστοι γριφοι, με προγραμματα-υπερπαραγωγες 4 ερωτηματων που σου υπολογιζουν και εκτυπωνουν τα παντα και σου φτιαχνουν freddo μετριο με λιγη κανελα, εχει αρχισει και ενα καινουριο trend να "συμμαζευονται" καπως τα θεματα σε λιγοτερα.. Και ξαφνικα χωνεται απο το πουθενα ενα θεμα ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ που συγκεντρωνει ολο το "βαθμολογικο κεφαλαιο" (4-5 μοναδες).. Στην προηγουμενη υπηρξε ενα θεμα υπερ-ντουκι με 5 μοναδες. Τωρα πηγε και εβαλε 2 θεματα 5 μοναδες το καθενα!! Και στο δευτερο δεν σ ελεγε (ετσι, επιτηδες..) οτι πρεπει να το λυσεις με υπορουτινες ετσι για να τη φας τη μπανανοφλουδα.. Δλδ ρε παιδια που θα παει η κατασταση με αυτο το μαθημα; Αμα δεν ηξερες να γραψεις το 1 θεμα κατευθειαν αγωνιζοσουν να περασεις! Και αν εκανες και κανενα λαθος.. ξαναπερνα την επομενη! Βεβαια καποιες μοναδες θεωρητικα τις επιανες και απο τα 2, αλλα ετσι θα παει;;; Πολιτικη λιτοτητας και στους βαθμους; Και ειδικα στη fortran;;; Δλδ του χρονου να περιμενουμε κανενα θεμα 10 μοναδες ("μα μονο ενα θεμα σας εβαλα..") και οποιον παρει ο χαρος;;;

Μερικοι αν επιτρεποταν ακομα η βιτσα θα κυκλοφορουσαν στους διαδρομους εξοπλισμενοι ("για το καλο της επιστημης και το δικο μας")! Κ οποιος ισχυριζεται οτι "δεν γινονται αυτα τα πραγματα" καλυτερα να κοιταξει την αγαθοσυνη του..
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό patsoum » Σάβ, 26 Σεπ 2009 4:28 pm

Φιλε 3 για αυτή τη fortran τα λόγια είναι περιττά. Ό,τι και να πεις εχεις δίκιο. Πραγματικά εξελίσσεται σε ενάν εφιάλτη για όλους και αυτό μας εξοργίζει. Περιττό είναι να αναφέρουμε ονόματα και καταστάσεις. Αλλά η κατάσταση διαιωνίζεται και το πρόβλημα διογκώνεται χρόνο με το χρόνο. Κάτι πρέπει να αλλάξει και μάλιστα σύντομα. Δεν είναι κατάσταση αυτή...
Walk on with hope in your heart and you will never walk alone...
patsoum
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Τρί, 17 Φεβ 2009 12:07 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Σάβ, 26 Σεπ 2009 4:35 pm

lawine +1 από εμένα.

Όντως φοιτούμε σε μια σχολή με αντικειμενικά μεγάλο δείκτη δυσκολίας, πολλά μαθήματα, εντατικούς ρυθμούς σπουδών. Όντως αρκετά από τα μαθήματα δεν χρειάζονται ή θα μπορούσαν να συγχωνευθούν με άλλα (αν και για το Beton 0 που είπε ο 3 διαφωνώ), και απλά υπάρχουν για να δικαιολογήσουν (;) θέσεις, συνθήκες, τομείς. Όντως υπάρχει εκτεταμένη καθηγητική αυθαιρεσία, ειδικά από τους "δεινόσαυρους" και τα "κεφάλια", που θεωρούν ότι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν.

Ωστόσο επειδή τα πράγματα ποτέ δεν είναι άσπρο-μαύρο αλλά είναι πολυπαραγοντικά, υπάρχει και ένα μερίδιο ευθύνης από πλευράς των φοιτητών. Που ένα μεγάλο τμήμα τους βαριέται να παρακολουθήσει (άρα να συμμετέχει εκ των έσω, να αποκτήσει εμπειρία και να πιέσει για την αλλαγή παρακολούθησης που πολλές φορές δεν έχει καλή ποιότητα) και επιλέγει να κοιμάται/να συνδικαλίζεται/να ξύνεται. Και πηγαίνει στο τέλος με το Γκαρούτσο ή τη Ματίνα παραμάσχαλα (γιατί αλλιώς δεν μπορείς να διαβάσεις κάτι που δεν παρακολουθείς) και περιμένει να γράψει. Και όταν έρχονται τα τεσσάρια αρχίζουν οι γκρίνιες....

Θα συμφωνήσω ότι η παραπαιδεία στη σχολή μας ανθεί, και ότι σε αυτό φταίει πολλές φορές η πτωχή ποιότητα του μαθήματος, το κόμπλεξ του καθηγητή ή και η αδυναμία του να συνδέσει το τρίπτυχο προαπαιτούμενες γνώσεις - παρακολούθηση - εξέταση. Το γεγονός ότι και εμείς οι ίδιοι όμως τη στηρίζουμε θεωρώντας τη ως μόνο μέσο για να περαστεί ένα μάθημα, δεν μας ωφελεί ιδιαίτερα. Γιατί η Ματίνα και η κάθε Ματίνα δεν θα έβγαζε τα κέρατά της αν δεν υπήρχαν οι ορδές φοιτητών που ποντάρουν σε αυτή και μόνο σε αυτή. Ρε παιδιά, ξέρω ότι είμαστε λαός της τελευταίας στιγμής και του άρπα-κόλλα, αλλά δεν γίνεται να μην πατάς ένα εξάμηνο στα μαθήματα και να έχεις και άποψη για το σύνολο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, πως να το κάνουμε.

Και ας αναρωτηθούμε φυσικά για το θέμα της χαμηλής ποιότητας στο ΕΜΠ, που είναι ΚΑΙ θέμα καθηγητικής αυθαιρεσίας αλλά ΟΧΙ μόνο αυτής:
α.) ότι η μονιμότητα και η ασφάλεια που απορρέει από την έλλειψη παντός συστήματος αξιολόγησης των καθηγητών και του ιδρύματος γενικότερα δεν νομίζω ότι βοηθάει στη λύση του προβλήματος. Η αξιολόγηση ως όρος γενικότερα έχει δαιμονοποιηθεί από ορισμένους πολιτικούς κύκλους, και καλό είναι να μην την απορρίπτουμε άκριτα ως έννοια.
β.) ότι τόσα χρόνια που τα βιβλία του ΕΜΠ είναι ενα χάλι μαύρο που δε διαβάζεται, δεν άκουσα ποτέ στα χρόνια που είμαι να γίνεται καμιά οργανωμένη προσπάθεια ή διαμαρτυρία (με απήχηση στο σύνολο του Φοιτητικού Συλλόγου και δράση από πολλούς πολιτικούς τομείς, ώστε να έχει και αποτέλεσμα) για την ποιότητα των συγγραμμάτων. Αντίθετα, καθόμασταν και τρωγόμασταν για το αν θα έχουμε το ενιαίο σύγγραμμα (ο Θεός να το κάνει) του ΕΜΠ ή αν θα τα σκάμε χοντρά στους εκδότες. Ξεκολλούσαμε τη φλούδα από το δέντρο και χάναμε το δάσος. Και φυσικά μάλιστα, ουδέποτε τέθηκε ως θέμα σε καμία συνέλευση που πήγα εγώ. Αντιθέτως, συζητούσαμε για την πολιτική της ΕΕ, για το αγροτικό, για το μεσανατολικό κ.ο.κ.

Η καθηγητική αυθαιρεσία ως θέμα θα λυθεί και θα αντιμετωπισθεί όταν ο φοιτητικός σύλλογος αξιωθεί να αντιμετωπίσει με ωριμότητα, συνέπεια και σφαιρικότητα το γενικό θέμα της ποιότητας εκπαίδευσης στο ΕΜΠ. Μέχρι τότε η κάθε πολιτική έξαψη και έκθεση ιδεών θα αποτελεί μεν πεδίο για συζήτηση και αντιπαράθεση, αλλά θα οδηγεί πάντα σε ημίμετρα.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό akis » Σάβ, 26 Σεπ 2009 4:37 pm

Κοιτα 3 το συγκεκριμενο μαθημα (για τον προγραμματισμο) χρηζει πολλων αδικαιολογητων ιδιαιτεροτητων στον τροπο εξετασης και βαθμολιγησης. Καταρχην δεν συμφωνω οτι επρεπε να λεει να το κανεις με υπορουτινες το δευτερο. Αν ειχες διαβασει επιμελως θα το καταλαβαινες. Ουτε διαφωνω που εβαλε δυο θεματα. Ομως ας εβαζε μονο δυο κι ας βαθμολογουσε οπως επρεπε. Διοτι στο συγκεκριμενο μαθημα ο συγκεκριμενος καθηγητης μπορει να μη σε περαει και για ορθογραφικος λαθος...
Στην κανονικη εξεταστικη που περασε ενας φιλος βγηκε απο την αιθουσα οπου γραφαμε προγραμματισμο περιχαρης οτι τα εγραψε ολα και οτι εχει περασει σιγουρα και μαλλον με βαθμο. Στις διακοπες που ημασταν μαζι πληροφορηθηκαμε το βαθμο του και αυτος ηταν: ΑΣΟΣ. Τον Σεπτεμβρη πηγε να δει το γραπτο του και το αποτελεσμα ηταν: μια μοναδα απο δω μια μοναδα απο κει μια μοναδα για αυτη τη μ@λ@κι@ μια μοναδα για την αλλη. Ενω οι ασκησεις (και οι τρεις) ηταν κατα βαση σωστες κοβονταν μοναδες για μικρολαθακια που οντως ηταν ασημαντα μπροστα στο γενικο οτι ο σπουδαστης ξερει να γραφει ασκησεις στη Fortran. Αλλη μια φιλη μου ειχε γραψει τα 2 απ τα 3 θεματα και πηρε 2. Ενω γενικα εχω ακουσει και αλλες τρελες ιστοριες για τη βαθμολογηση της Fortran κατα καιρους απο παλιοτερους...

Ενα μαθημα ακομα που ειναι αρκετα δυσκολη και απαιτητικη η εξεταση του (η διδασκαλια του ομως ειναι αρκετα καλη σε σχεση με το συνολο) ειναι η Γεωλογια. 10 ερωτησεις θεωριας διασπαρτες σ ολο το βιβλιο 2 ασκησεις και πολυ αυστηρη βαθμολογηση. Επιπλεον εχω ακουσει οτι παλιοτερα η εξεταση ηταν ευκολοτερη με λιγοτερα θεματα. Δεν λεω οτι απαραιτητα η αυξηση δυσκολιας σ αυτο το μαθημα ειναι απαραιτητα σωστη ή απαραιτητα λαθος απλα θα πρεπε και η βαθμολογηση να ακολουθει το βαθμο δυσκολοιας ενος μαθηματος ενω θα πρεπε να λαμβανοταν υπ οψιν και η προσπαθεια μεσα στο εξαμηνο (εμπροθεσμες ασκησεις, προοδος και εργασια) που τωρα δεν ξερω κατα ποσο γινεται κι αν ισχυει για ολους.

Τωρα για το γενικο... Ειμαι ακομα 1ο ετος και προφανως δεν μπορω να εχω ολοκληρωμενη εικονα για το τι εχει συμβει διαχρονικα στη σχολη και τι συμβαινει σε μεγαλυτερα ετη. Για το πρωτο ετος ομως μπορω να πω οτι ειναι γενικα βατο. Προσωπικα ξερω ατομα που δεν ειχαν καμια "εξωσχολικη" βοηθεια (Γκαρουτσους, παραταξιακες σημειωσεις) και περασαν ολα τα μαθηματα χωρις να ξεσκιστουν. Αλλα κι αυτοι που ετυχε να βρουν ενα Γκαρουτσο (στη Μηχανικη και μονο εννοω) απο μεγαλύτερο συμφοιτητη τους τα περασαν απλα κανοντας καποια λιγα πραγματα τη στιγμη που χρειαζονταν.
Ετσι δεν ειναι δυνατο να θελουμε να περασουμε τα μαθηματα χωρις να διαβασουμε και πολυ και χωρις να εχουμε παρακολουθησει (δεν λεω οτι το ειπε αυτο κανεις μη παρεξηγηθει). Αλλα δεν ειναι δυνατο να πηγαινουμε στη σχολη και να παρακολουθουμε αναγκαστικα χωρις να μας προξενει κανενα ενδιαφερον το μαθημα (οχι γιατι δεν ενδιαφερομαστε εμεις αλλα γιατι δεν ειναι καθολου ελκυστικο) και μονο για να περασουμε τα μαθηματα. Κι απο την αλλη να σου τυχαινουν και κατι Γιαννοπουλοι και να σε κοβουν με το ετσι θελω ενω εχεις προσπαθησει...
Αυτο που τελικα συμπεραινω ειναι οτι η σχολη επιδεχεται αρκετης βελτιωσης διδασκαλικα και οργανωτικα και αυτο νομιζω οτι ειναι το κυριο προβλημα και για τη χαμηλη παρακολουθηση και για τη δυσαναλογια διδασκαλιας-δυσκολιας εξετασης. Οχι οτι δεν υπαρχει το προβλημα της αυθαιρεσιας των καθηγητων απλα δεν ξερω κατα ποσο μπορουμε να το γενικευουμε και δεν νομιζω οτι ειναι το πιο σημαντικο...
akis:-Πάμε για καφέ;
lybe:-Περιμένεις λίγο να πάω τα δίδακτρα στη Γραμματεία;
akis:-ΟΚ. Εγώ τα πλήρωσα χτες. Έμαθα θα σε πάρουν στο πρόγραμμα του ΑΚΤΩΡΑ.
lybe:-Ναι ισχύει. Καλός ο Μπόμπολας. Δίνει πολλά λεφτά στο ΕΜΠ. Δουλεύει κι η αδερφή μου εκεί. Πληρώνεται 500ευρώ το μήνα. Καλά είναι κι αν είναι καλή δεν θα την απολύσουν του χρόνου όπως μπορούν να κάνουν αλλά θα την κρατήσουν με 700ευρώ.
akis
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Κυρ, 01 Φεβ 2009 10:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό Alexander » Σάβ, 26 Σεπ 2009 4:56 pm

Αναφορικά με τη fortran: Οι προγραμματιστές προγραμματίζουν σε χαρτί, τους απαγορεύεται να τεστάρουν το πρόγραμμα σε pc και στο τέλος άμα δε δουλέψει απολύονται; Δε θα ήταν πιο δίκαιο εφ'όσον κόβεσαι για μια τελεία, να δινόταν το μάθημα σε υπολογιστές; Έτσι κι αλλιώς αν δεν ήξερες fortran, δε θα σε έσωζε ο υπολογιστής. Χάνεται εντελώς το νόημα με τον τρόπο που γίνεται η βαθμολόγηση.
Alexander Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Σάβ, 14 Ιουν 2008 1:00 am
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες