Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό gandalf » Παρ, 25 Σεπ 2009 4:16 pm

1.Εχει επικρατησει μια λογικη στους καθηγητες που λεει οτι,για να γινει σεβαστο το μαθημα μου πρεπει να βαλω και υποχρεωτικες ασκησεις και προοδους και δυσκολα θεματα,δλδ πειθαρχικα μετρα απεναντι στους φοιτητες...καμια σχεση με ακαδημαικη λογικη

1) Ένα μάθημα το οποίο διδάσκεται με κακό τρόπο, εχει ότι ναναι ύλη, είναι αποκομένο από το υπόλοιπο Πρόγραμμα Σπουδών, και έτσι δεν ασχολείται κανείς μαζί του (βλ. Μιγαδικές ας πούμε) και πάει ο Καθηγηγής ρεβανσιστικά και για να αναβαθμίσει δήθεν το μάθημα βάζει παλούκια θέματα κτλ, αυτό προφανώς και είναι λάθος και είναι και στρεβλώτατη λογική "αναβάθμισης"
2) Οι ασκήσεις και οι πρόοδοι δεν είναι κάτι "εξ ορισμού" αρνητικό. Το αντίθετο, είναι θετικά για διάφορους λόγους, σε βοηθούν να κατανοήσεις κάποια πράγματα καλύτερα και πιο ουσιαστικά, σου δίνουν μια ιδέα για το πως θα είναι η εξέταση ενώ ταυτόχρονα άν γράψεις καλά σε βοηθούν και στον τελικό βαθμό, και γενικώς σε βάζουν να ασχοληθείς που απο προσωπική εμπειρία σημαίνει πολύ εύκολη αντιμετώπιση της τελικής εξέτασης και λιγότερο διαβασμα. Το θέμα είναι να είναι όλα αυτά προαιρετικά για τους φοιτητές και όχι υποχρεωτικού χαρακτήρα. Όποιος θέλει και πιστεύει ότι τον βοηθούν ας τα κάνει, όποιος θέλει όχι. Όποιος μπορεί να πάει στο τέλος, να διαβάσει και να γράψει μαγκιά του. Ο προαιρετικός χαρακτήρας δεν είναι όμως διαπραγματεύσιμος και γιαυτό περιπτώσεις που εχουν παει να γίνουν κάποια υποχρεωτικά έχουν αναιρεθεί.
3) Η εντατικοποίηση είναι ένα πράγμα και βεβαίως να το συζητήσουμε. Το γεγονός ότι ειδικά προς τα τελευταία έτη οι απαιτήσεις της σχολής αυξάνονται είναι λογικό καθώς μπαίνουμε και σε πιο βαθιά μαθήματα κτλ. Παρόλο που δεν παραβλέπω τον ζήτημα της εντατικοποίησης, γενικά η υπερβολή δεν είναι καλό πράγμα, μπορείς να ασχολείσαι όσο χρειάζεται με τα μαθήματα χωρίς αυτό να σου μειώνει τον χρόνο που έχεις για όλα τα άλλα...
"Στου Μακρυγιάννη πριν προλάβεις να μιλήσεις,
Εγγλέζου βόλι σε γονάτισε,
μας κοίταζες με βλέμμα μελαγχολικό,
να σκεφτόσουνα -θαρρείς- πόσο λίγο η μέρα κράτησε..."
Άβαταρ μέλους
gandalf
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Σάβ, 17 Μάιος 2008 6:27 pm
Τοποθεσία: Γοργοπόταμος
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό kyriakos » Παρ, 25 Σεπ 2009 4:29 pm

Εγω παντως θελω να προσθεσω οτι θα πρεπει καπως να πεισουμε τους καθηγητες να μας δειχνουν τα γραπτα και να μην μας το αρνουνται επανηλλειμενα. Εχει γινει 2 φορες ως τωρα να παω να δω το γραπτο μου μετα απο καλοκαιρινη εξεταση (εντελως συμπτωματικα) και επειδη ειχαν ορισει ημερομηνια μες στις διακοπες και προφανως ελειπα γιατι δεν ειμαι απο την Αθηνα, πηρα τελικα τελη Αυγουστου που ηρθα Αθηνα. Ε, και στις 2 περιπτωσεις ελαβα την ειρωνικη απαντηση ''εμ βεβαια πρωτα τα μπανια και οποτε μας βολευει τα γραπτα''...
Εμ πρωφανως... Δεν θα ερθω εγω Αθηνα 5 ωρες πηγαινε και αλλες 5 ελα μονο και μονο για να δω ενα γραπτο επειδη περιμενα ενα 5-6 και ελαβα 2. Και σιγουρα η βαθμολογιση ηταν αθλια. Οπως ειχε συμβει και σε φιλο μου στο μαθημα Αλγεβρα με εξεταστρια την Μπενου (για να ειμαι και ακριβης) εξαιτιας ορθογραφικου λαθους στο τελος του εκοψε σχεδον ολη την ασκηση...
Αυτα τα λιγα απο προσωπικες εμπειριες...
Η μεγαλυτερη δοξα της ζωης δεν ειναι να μην πεφτεις ποτε,
Αλλα να σηκωνεσαι καθε φορα που πεφτεις... (Κομφουκιος)
kyriakos
 
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: Τρί, 01 Ιούλ 2008 4:20 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό SoundOfSilence » Παρ, 25 Σεπ 2009 4:41 pm

Συμφωνώ με τον Κυριάκο, είναι δικάιωμα μας να δούμε τα γραπτά μας!Δυστυχώς οι καθηγητές πιστεύουν ότι όποιος πάει να δεί το γραπτό του πάει για να τον περάσουν ή να του αυξησουν το βαθμό! Αλλίως πως να εξηγείται τέτοιος αρνητισμός, ίσως γιατί βαριούνται να μας εξηγούν τα λάθη μας...Αλλά αν δεν δώ τι λάθος έχω κάνει πως θα γνωρίσω τι θεωρούσα σωστό και τελικά δεν ήταν...Νομίζω υπάρχει κανονισμός που το λέει ότι ειια υποχρεωμένοι να μας τα δείχνουν, για αυτό βγάζουν μια τυπική ημερομηνία και δεν νοιάζονται αν εσυ δεν μπορείς τότε γιατί πολύ απλά δίνει άλλο μάθημα, όχι να είναι καλοκαίρι να έχεις σκάσσει στην Αθηνα και να θες απολυτα δικαιολογημένα να πας σπίτι σου...
when the violence causes silence, we must be mistaken
SoundOfSilence Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό patsoum » Παρ, 25 Σεπ 2009 4:51 pm

Συμφωνώ και γω παιδιά, όλοι δυστυχώς έχουμε κάποια εμπειρία να διηγηθούμε. Οι καθηγητές κάνουν οτι κάνουν και είναι ιδιαίτερα άσχημο. Το χειρότερο όμως είναι οτι σε αντιμετωπίζουν σαν ενα άτομο που θα τους υποβαθμίσει κατά κάποιο τρόπο τη δουλειά. Σε βλέπουν με καχυποψία, του στυλ ποιος είσαι εσύ που θα αμφισβητήσεις τη βαθμολόγησή μου; Γι'αυτό το λόγο λοιπόν απέχουν πολύ απ'το ρόλο τους που είναι γενικότερα παιδαγωγικός.
Walk on with hope in your heart and you will never walk alone...
patsoum
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Τρί, 17 Φεβ 2009 12:07 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό PSW » Παρ, 25 Σεπ 2009 4:55 pm

Εδω δεν μιλαμε απλα για εντατικοποιηση....και δεν αναφερομαι για τα μαθηματα μεγαλων εξαμηνων οτι δυσκολευουν....μιλαω για μαθηματα 1ου και 2ου εξαμηνου που επειδη ειμαι μεγαλος και τα εχω ζησει και παλαιοτερα,εχουν δυσκολεψει με ακραιο τροπο....και γινονται και συνεχως αυθερεσιες...οπως να μην δειχνουν γραπτα,τα 4 να γινονται 5,στη μηχανικη2 να βαζουν θεματα που ενας φοιτητης 1ου ετους δεν υπαρχει περιπτωση να τα λυσει(εδω εχουμε δωσει στατικη1 και 2 και δεν μπορουσαμε να τα λυσουμε....)
Αυτο δεν ειναι γενικα ανεβαζω επιπεδο,αυτο ειναι ξεκαθαρα πειθαρχιση. Αν δεν πουμε και τιποτα σαν φοιτητικος συλλογος, τοτε αυτη η πειθαρχιση θα περασει και σαν επιτυχημενη για τους καθηγητες.....
PSW
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Πέμ, 19 Φεβ 2009 2:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό PSW » Παρ, 25 Σεπ 2009 4:59 pm

Συμφωνω μαζι σου patsoum....και ειδικα οι δικοι μας καθηγητες που περισσοτεροι κερδοσκοπουν μια χαρα στην αγορα του επαγγελματος(...χρησιμοποιοντας τη θεση τους), δεν εχουν καμια λογικη παιδαγωγου...
PSW
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Πέμ, 19 Φεβ 2009 2:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό vasilistrk » Παρ, 25 Σεπ 2009 6:15 pm

Εμένα στα αεροδρόμια ξεχασε να μου διορθωσει μια ολοκληρη ασκηση η Ψαρρακη και οταν πηγα να δω το γραπτο μου, μου ειπε ¨δε μπορω να κανω κατι, τα ξερεις, ελα το Σεπτέμβρη...!!!¨ Ένας θεός ξερει πως αποφέυχθηκε το φονικό...
Δε φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, ειμαι...κομμένος!
vasilistrk
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Κυρ, 15 Φεβ 2009 10:29 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό 3 » Παρ, 25 Σεπ 2009 10:00 pm

@gandalf: Λαθος. Καταρχας οι αλλαγες με τις Μηχανικες απο τρεις σε δυο και ξανα το αναποδο μεσα σε τοσο λιγο χρονο ΗΔΗ θα επρεπε να ειχε προκαλεσει ρηγμα στην αξιοπιστια των "μεγαλων επιστημονων-καθηγητων" (και δεν εννοω μονο αυτους που ηταν στην επιτροπη που το αποφασισε, αλλα και τους υπολοιπους που το ψηφιασανε ή κανανε ελαχιστα για να αποτραπει αλλαγες σαν κ αυτη - εξαιρειται ο Βαρδουλακης) και το κατα ποσο επιστημονικο-παιδαγωγικο ειναι το βλεμμα τους, την ωρα που ολος ο συλλογος (πλην ΔΑΠ-ΠΑΣΠ) ηξερε που παει το πραγμα, και την ωρα που ακουγονταν κατι φρασεις του στυλ "ε αφου το εχει μελετησει η Μιμικου, κατι θα ξερει".. Κατόπιν:

Βλεπω δεν σχολιασες αυτα που εγραψα για μαθηματα τυπου ΣΜΣ, Δομικες, Οδοστρωματα και μπραβο σου. Για τα υπολοιπα ομως μαθηματα, μαλλον πρεπει να πουμε 2 παραπανω κουβεντες γιατι απο οτι φαινεται δεν πιανεις τη σημασια των λογων μου. Κατα πρωτοις στα Σιδερα και στις Εδαφομηχανικες πεφτουν συχνα πυκνα παλουκια-ψαρωτικα θεματα και γενικως στις εδαφομηχανικες κυνηγας την εξεταση με τον καταλληλο βαθμολογητη, ενω και τα σιδερα γινονται δυσκολα πολλες φορες. Για τα μπετα, τι πρεπει να πω; Απο το μπετο 0 π δεν εξυπηρετει κανενα λογο υπαρξης σε αυτη τη σχολη (κανονικα θ επρεπε ν καταργηθει κατα τη γνωμη μ, ενα μαθημα τ οποιου η μονη συμβολη ειναι τα εργαστηρια, τα οποια ομως θα μπορουσαν να ειχαν ενσωματωθει κ αλλου) και εχει ηδη αρχισει ν γινεται υπερφορτικο στην εξεταση του (αν δεν εχεις παει εργασιες τελειωσες), οσο και για τα υπολοιπα δυο μπετα π φερουν την υπογραφη των καθηγητων τους (μη λεμε και ονοματα) και η Ματινα σε αυτα καταληγει να ειναι περαν-του-αναγκαιου. Για Πιθανοτητες, Μιγαδικες, Μηχανικη του Συνεχους-ΠΑΥ (ειδικα για Μηχ.τ.Συν, Μιγαδικες π πρεπει αμμεσα ν καταργηθουν) απλα η αξια τους εχει παραγνωριστει υπερβολικα για να μιλαμε για τετοιες βαθμολογιες π γινονται. Τελος τα Ρευστα π προσωπικα τα θεωρω σημαντικοτατο μαθημα για τον μηχανικο, απλα αυτοϋποβαθμιζονται με το δογμα του "θα περασεις αλλα μονο με 5" π ισχυει για τους περισσοτερους..

Αλλα για στατικες, πραγματικα απορω γιατι το συζηταμε.. Εγω απλα θα αναφερω τα ποσοστα επιτυχιας και συμμετοχης σε αυτο το μαθημα, θα σημειωσω και το οτι σε καποιον τομεα βρισκεται ο μυτος της αναθεωρησης τ πληθους των μηχανικων (μαντεψτε ποιον τομεα εννοω), ενω και μονο το γεγονος οτι οι στατικες ειναι τα μονα μαθηματα που γινεται τρελο πανηγυρι (και φετος..) με το ποια θα ειναι τα προτεινομενα συγγραμματα π θα βρισκονται στη λιστα (γιατι απο οσο φαινεται ενα συγγραμμα δεν βρισκεται για να καθιερωθει μεσα απο τη λιστα ως το αναγκαιο εκπαιδευτικο συγγραμμα, αλλα μπορει να ερχεται και να εμφανιζεται ανα τακτα χρονικα διαστηματα αναλογα με τα παιχνιδια καποιων.. τοσο σοβαρα κοιταει τις αναγκες μας η λιστα και οι προωθητες της). Κανεις δεν λεει οτι οι στατικες αυτες καθεαυτες σαν μαθηματα δεν πρεπει ν εχουν απαιτησεις, αλλα ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ και αλλο η μεθοδος του "εμεις περιμενουμε να φτασει το 1000 της συμμετοχης των φοιτητων για να περασουμε και ολους τους ακληρους" (αυτο το εχει πει καποιος..) .

Συνεπως gandalf η Στατικη 2 δεν κανει καλα και ειναι δυσκολη, γινεται δυσκολη και κακως κανει.. υπερβολικα κακως! Το να μεταδωσεις τη βαρυτητα ενος μαθηματος δεν σημαινει να αυξανεις τον αριθμο των κομμενων φοιτητων. Ουτε να πρωτοστατεις σε ολες τις αλλαγες στο προγραμμα της σχολης για να την εκδυσκολευεις ακομα περισσοτερο. Γτ καποιες φορες για να περασεις τη Στατικη 2 χρειαζονται να σου κατσουν "δωρακια" απο τη γραμματεια (ενθυμουμενος μια τυχερη περιπτωση καποιου). Τωρα αν εσυ προσπαθεις ν βγαλεις σαν συμπερασμα οτι καποιος προσπαθει ν συγκρινει στατικη 2 με ενεργειακη τεχνολογια.. λαθος δικο σου..

gandalf έγραψε:Όσο για το πόσο πιο δύσκολη γίνεται με τον καιρό η σχολή είναι επίσης σχετικό, ίσως να έχουν αλλάξει κάποια πράγματα σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, αλλά αυτό είναι μια γενική διαπίστωση. Να δούμε σε πια "σημεία" έχει δυσκολέψει και να δούμε προς πια κατεύθυνση έχει γίνει αυτό και αν είναι λάθος, χωρίς λόγο, κτλ να το αλλάξουμε.
Λαθος. Δεν σχτεικοποιουνται τα παντα, το ειπα και στο πρωτο post. Εδω πρεπει να ειμαστε σαφεις. Ειμαστε σχολη π εχει φροντηστηριακα μαθηματα, παραταξιακες σημειωσεις, παρατυπες διευκολυνσεις (αντε να μην τ ανοιξω), μεσο ορο αποφοιτησης στα 7 χρονια και διαπλοκη σε κορυφαιο σημειο. Πανω μας εχει ανθισει ενας ολοκληρος κλαδος παραεκπαιδευτικου κυκλωματος με Γκαρουτσους, Ματινες (οι οποιοι θησαυριζουν με εργασιες αλλων).. και ακομα θεωρουμε οτι η σχολη δεν ειναι δυσκολη, ειναι βατη ή δεν ξερω κ εγω τι;;
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό PSW » Παρ, 25 Σεπ 2009 10:39 pm

Ωραιος ο 3.....συμφωνω πολυ μαζι σου....πρεπει να γνωριστουμε εμεις οι δυο.....θα τα λεμε καλα.
PSW
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Πέμ, 19 Φεβ 2009 2:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό airetikos » Παρ, 25 Σεπ 2009 11:22 pm

εγώ δεν θέλω να μπώ σε αντιπαράθεση με κανένα το μόνο που θα ήθελα να κάνουμε ή έστω να προσπαθήσουμε να κάνουμε είναι να πάψουμε να βλέπουμε παντού εχθρούς μόλις τελείωσα το 1ο έτος δόξα το Θεώ δεν μου έτυχε κάτι το τελείως απρόοπτο αν και σε μερικά σημεία θεωρώ ότι αδικήθικα αλλά "ας μην τα ρίχνουμε όλα στη διαιτησία" ;) όταν δώ τα μαθήματα και τους καθηγητές των μαθημάτων που γίνονται καταγγελία και μετά θα πώ την-πάντα αιρετική- αποψή μου πάντως πιστεύω ότι στην 5ετία με σκληρή δουλειά παρακολούθηση και όρεξη βγαίνει η σχολη και με βαθμό κοντά στο 8 σε εμένα πάντως ως τώρα αυτό συμβαίνει
χαιρετισμούς σε όλους και ρε παιδιά πιο ήρεμα μια είναι και ωραία η π....α η ζωή και εγώ στεναχωριέμαι για πολλά αλλά το μόνο που καταφέρνουμε είναι να τη συντομεύουμε την π....α την ζωη
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες