@gandalf: Λαθος. Καταρχας οι αλλαγες με τις Μηχανικες απο τρεις σε δυο και ξανα το αναποδο μεσα σε τοσο λιγο χρονο ΗΔΗ θα επρεπε να ειχε προκαλεσει ρηγμα στην αξιοπιστια των "μεγαλων επιστημονων-καθηγητων" (και δεν εννοω μονο αυτους που ηταν στην επιτροπη που το αποφασισε, αλλα και τους υπολοιπους που το ψηφιασανε ή κανανε ελαχιστα για να αποτραπει αλλαγες σαν κ αυτη - εξαιρειται ο Βαρδουλακης) και το κατα ποσο επιστημονικο-παιδαγωγικο ειναι το βλεμμα τους, την ωρα που ολος ο συλλογος (πλην ΔΑΠ-ΠΑΣΠ) ηξερε που παει το πραγμα, και την ωρα που ακουγονταν κατι φρασεις του στυλ "ε αφου το εχει μελετησει η Μιμικου, κατι θα ξερει".. Κατόπιν:
Βλεπω δεν σχολιασες αυτα που εγραψα για μαθηματα τυπου ΣΜΣ, Δομικες, Οδοστρωματα και μπραβο σου. Για τα υπολοιπα ομως μαθηματα, μαλλον πρεπει να πουμε 2 παραπανω κουβεντες γιατι απο οτι φαινεται δεν πιανεις τη σημασια των λογων μου. Κατα πρωτοις στα Σιδερα και στις Εδαφομηχανικες πεφτουν συχνα πυκνα παλουκια-ψαρωτικα θεματα και γενικως στις εδαφομηχανικες κυνηγας την εξεταση με τον καταλληλο βαθμολογητη, ενω και τα σιδερα γινονται δυσκολα πολλες φορες. Για τα μπετα, τι πρεπει να πω; Απο το μπετο 0 π δεν εξυπηρετει κανενα λογο υπαρξης σε αυτη τη σχολη (κανονικα θ επρεπε ν καταργηθει κατα τη γνωμη μ, ενα μαθημα τ οποιου η μονη συμβολη ειναι τα εργαστηρια, τα οποια ομως θα μπορουσαν να ειχαν ενσωματωθει κ αλλου) και εχει ηδη αρχισει ν γινεται υπερφορτικο στην εξεταση του (αν δεν εχεις παει εργασιες τελειωσες), οσο και για τα υπολοιπα δυο μπετα π φερουν την υπογραφη των καθηγητων τους (μη λεμε και ονοματα) και η Ματινα σε αυτα καταληγει να ειναι περαν-του-αναγκαιου. Για Πιθανοτητες, Μιγαδικες, Μηχανικη του Συνεχους-ΠΑΥ (ειδικα για Μηχ.τ.Συν, Μιγαδικες π πρεπει αμμεσα ν καταργηθουν) απλα η αξια τους εχει παραγνωριστει υπερβολικα για να μιλαμε για τετοιες βαθμολογιες π γινονται. Τελος τα Ρευστα π προσωπικα τα θεωρω σημαντικοτατο μαθημα για τον μηχανικο, απλα αυτοϋποβαθμιζονται με το δογμα του "θα περασεις αλλα μονο με 5" π ισχυει για τους περισσοτερους..
Αλλα για στατικες, πραγματικα απορω γιατι το συζηταμε.. Εγω απλα θα αναφερω τα ποσοστα επιτυχιας και συμμετοχης σε αυτο το μαθημα, θα σημειωσω και το οτι σε καποιον τομεα βρισκεται ο μυτος της αναθεωρησης τ πληθους των μηχανικων (μαντεψτε ποιον τομεα εννοω), ενω και μονο το γεγονος οτι οι στατικες ειναι τα μονα μαθηματα που γινεται τρελο πανηγυρι (και φετος..) με το ποια θα ειναι τα προτεινομενα συγγραμματα π θα βρισκονται στη λιστα (γιατι απο οσο φαινεται ενα συγγραμμα δεν βρισκεται για να
καθιερωθει μεσα απο τη λιστα ως το αναγκαιο εκπαιδευτικο συγγραμμα, αλλα μπορει να ερχεται και να εμφανιζεται ανα τακτα χρονικα διαστηματα αναλογα με τα παιχνιδια καποιων.. τοσο
σοβαρα κοιταει τις αναγκες μας η λιστα και οι προωθητες της). Κανεις δεν λεει οτι οι στατικες αυτες καθεαυτες σαν μαθηματα δεν πρεπει ν εχουν απαιτησεις, αλλα ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ και αλλο η μεθοδος του
"εμεις περιμενουμε να φτασει το 1000 της συμμετοχης των φοιτητων για να περασουμε και ολους τους ακληρους" (αυτο το εχει πει καποιος..) .
Συνεπως gandalf η Στατικη 2 δεν κανει καλα και ειναι δυσκολη, γινεται δυσκολη και κακως κανει.. υπερβολικα κακως! Το να μεταδωσεις τη βαρυτητα ενος μαθηματος δεν σημαινει να αυξανεις τον αριθμο των κομμενων φοιτητων. Ουτε να πρωτοστατεις σε ολες τις αλλαγες στο προγραμμα της σχολης για να την εκδυσκολευεις ακομα περισσοτερο. Γτ καποιες φορες για να περασεις τη Στατικη 2 χρειαζονται να σου κατσουν "δωρακια" απο τη γραμματεια (ενθυμουμενος μια τυχερη περιπτωση καποιου). Τωρα αν εσυ προσπαθεις ν βγαλεις σαν συμπερασμα οτι καποιος προσπαθει ν συγκρινει στατικη 2 με ενεργειακη τεχνολογια.. λαθος δικο σου..
gandalf έγραψε:Όσο για το πόσο πιο δύσκολη γίνεται με τον καιρό η σχολή είναι επίσης σχετικό, ίσως να έχουν αλλάξει κάποια πράγματα σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, αλλά αυτό είναι μια γενική διαπίστωση. Να δούμε σε πια "σημεία" έχει δυσκολέψει και να δούμε προς πια κατεύθυνση έχει γίνει αυτό και αν είναι λάθος, χωρίς λόγο, κτλ να το αλλάξουμε.
Λαθος. Δεν σχτεικοποιουνται τα παντα, το ειπα και στο πρωτο post. Εδω πρεπει να ειμαστε σαφεις. Ειμαστε σχολη π εχει φροντηστηριακα μαθηματα, παραταξιακες σημειωσεις, παρατυπες διευκολυνσεις (αντε να μην τ ανοιξω), μεσο ορο αποφοιτησης στα 7 χρονια και διαπλοκη σε κορυφαιο σημειο. Πανω μας εχει ανθισει ενας ολοκληρος κλαδος παραεκπαιδευτικου κυκλωματος με Γκαρουτσους, Ματινες (οι οποιοι θησαυριζουν με εργασιες αλλων).. και ακομα θεωρουμε οτι η σχολη δεν ειναι δυσκολη, ειναι βατη ή δεν ξερω κ εγω τι;;