
Ρε παιδιά,νομίζω πως αρχίζουμε να χάνουμε λίγο το feeling του θέματος.
Δεν έχει νόημα να επικεντρωνόμαστε στο πόσες φορές κοίταξε κάποιος το σκονάκι του,πόσες φορές μπήκε γρήγορα σε αίθουσα για να σημειώσει μια sos υποσημείωση στο θρανίο,πόσες φορές σφύριξε ένα Σ-Λ στον απέναντι ή πόσες φορές έγραψε έναν τύπο στην παλάμη του,μόνο και μόνο για σιγουριά. Σίγουρα κάποιοι δεν έχουν κάνει ούτε αυτό ( wow!) .Αλλά να σας πω,κι εγώ που το'χω κάνει δεν νιώθω τύψεις,ούτε και πιστεύω πως θα έπρεπε και τόσο.
Η βάση στην οποία έχει νόημα να συζητάμε είναι η ουσιαστική,πραγματική αλλαγή του τρόπου εξέτασης κι αξιολόγησης των φοιτητών.Αυτό ακριβώς που ανέφερε ο OxYdO παραπάνω.
Μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος ξέρω'γω...