Ορθολογική Οργάνωση Σπουδών - Κάποιες σκέψεις

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Ορθολογική Οργάνωση Σπουδών - Κάποιες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Κυρ, 17 Ιούλ 2011 8:53 pm

Σπουδαστές πολλαπλών ταχυτήτων; Τώρα δεν υπάρχουν; Και μάλιστα με την όπισθεν!...
Μαθήματα από όλο το ΕΜΠ; Αυτό (μόνο) κατάλαβες από την πρόταση ευελιξίας;
Βεβαίως και καταδικαταστέα η ανεργία και να μην είναι δυνατό να πάρεις ΚΑΙ τα δύο μαθήματα που (καλώς ή κακώς) θεωρεί αναγκαία η αγορά εργασίας(Ειδικά Θ. και Διασφάλιση Π.)
Ας πάτε (δεν υπονοώ ότι το λες εσύ) "'εξω" για "Master" να τα διδαχθείτε!...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Ορθολογική Οργάνωση Σπουδών - Κάποιες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Κυρ, 17 Ιούλ 2011 9:01 pm

Εγώ είμαι γενικώς αντίθετος με τη λογική των προαπαιτούμενων και των αλυσίδων, διότι θεωρώ ότι αφαιρούν δικαιώματα και προσθέτουν υποχρεώσεις. Το σύστημα διεξαγωγής των προαπαιτούμενων βέβαια σε κάθε εξάμηνο κάνει το "πακέτο" σαφώς καλύτερο. Θα θέσω, όμως, αρκετά πονηρά ερωτήματα, όπως:

  • Η διεξαγωγή προαπαιτούμενων σε κάθε εξάμηνο είναι αμφίβολο ότι θα λειτουργήσει - επιβαρύνει πολύ τους ήδη επιβαρυμένους με μαθήματα τομείς/καθηγητές/προσωπικό. Ποιός θα κάνει τα εξτρά μαθήματα; δεν νομίζω να θέλουν οι καθηγητές να διπλασιάσουν τον κόπο τους σε εργατοώρες αμφιθεάτρου.
  • Αλυσίδα Beton I - Beton II: Στο Μπετό Ι πεφτουν "διαστημικά" θέματα (όπως γίνεται πότε-πότε) και κόβεται ένα 60-70%. Αυτοί γιατί να μην έχουν δικαίωμα να παρακολουθήσουν-δώσουν το ΙΙ (αφού μπορεί κάλλιστα να ξέρουν Ι, αλλά να κόπηκαν); H χαμηλή βαθμολογική απαίτηση (3) λύνει εν μέρει το πρόβλημα, ωστόσο είναι αμφίβολο αν ένα σύστημα αλυσίδας εφαρμοστεί για το "3". Πιο πιθανό θεωρώ να εφαρμοστεί για τον προσβάσιμο βαθμό, δηλαδή το 5.
  • Αντίστοιχα, ο Τοτός "χτυπάει " με παράνομο άνοιγμα Ματίνας και κρυφοκοιτώντας τους δύο μπροστινούς του ένα 5 στη Στατική έρποντας, γλύφοντας και παρακαλώντας - γιατί να δικαιούται να παρακολουθήσει τη Στατική ΙΙ περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο στάθηκε άτυχος/έκανε λάθος/δεν πρόλαβε να διαβάσει καλά;
Τα δύο παραπάνω ερωτήματα αγγίζουν πιστεύω και τον πυρήνα του προβλήματος που λέγεται "προαπαιτούμενα" - δημιουργείται μια ανησυχητική εξάρτηση του "προηγούμενου" βαθμού από τα επόμενα εξάμηνα - μία βαθμοθηρία ανευ λόγου, που λύνει επιδερμικά το πρόβλημα, αλλά δε χτυπάει την πηγή. Το ότι κάποια μαθήματα είναι "καροτσάκια" εξυπακούεται - όποιος δε σκαμπάζει από το πρώτο της αλυσίδας, δεν μπορεί ΚΑΝ να καταλάβει το δεύτερο. Και αυτό δεν το φτιάχνει κάποιος βαθμός, αλλά η ίδια η δομή της ύλης. Πιστεύω ότι το καλύτερο είναι να αφήσουμε μία διαδικασία "φυσικής επιλογής" - να δει ο φοιτητής μόνος του ότι η Εφ.Υδρ. απαιτείται για την καλή κατανόηση των Αστικών, και να προσπαθήσει να φτιάξει μόνος του το πρόγραμμά του. Αν του το επιβάλλουμε με βαθμολογικά πλαφόν, το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να εντατικοποιήσουμε και άλλο μια (λυπάμαι που το λέω) ήδη αναίτια εντατικοποιημένη σχολή. Εξάλλου, αν κάποιος θέλει να πασαλείψει και να περάσει "νύχτα", θα το καταφέρει, αλυσίδες or not. Αν κάποιος θέλει να μάθει, πάλι θα το καταφέρει, αλυσίδες or not.

Θα συμφωνήσω, φυσικά, με αυτό:
"Εκατοντάδες" ενστάσεις για το πρόγραμμα εξεταστικής.
"Ούτε μία" για το ωρολόγιο πρόγραμμα ΣΠΟΥΔΩΝ...


Υ.Γ Πολλά από τα παραπάνω τα λέω εκ πείρας - ανήκω άλλωστε εις τα zombiesss :ellinofreneia:
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Ορθολογική Οργάνωση Σπουδών - Κάποιες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό Reporter » Κυρ, 17 Ιούλ 2011 9:07 pm

Και τώρα εχεις δυνατότητα της ευελιξίας εντός της σχολής. Μπορεί κάποιος να τα πάρει ως επιπλέον να εξεταστεί επιτυχώς και να φαίνονται στην αναλυτική χωρίς να λαμβάνονται υπόψη στο βαθμό. Επίσης υπάρχουν και κοινά μαθήματα με άλλες σχολές όπως το ''περιβάλλον και ανάπτυξη''. Εγώ απλά λέω οτι ακόμα και τις πιο αγαθές προθέσεις να έχει κάποιος αυτές μπορεί να αξιοποιηθούν μόνο και μόνο για να εισάγουμε αρχικά τη λογική των πιστωτικών μονάδων και της διάλυσης του συμπαγούς προγράμματος σπουδών.
Reporter
 
Δημοσιεύσεις: 1330
Εγγραφή: Δευτ, 11 Οκτ 2010 1:04 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ορθολογική Οργάνωση Σπουδών - Κάποιες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Κυρ, 17 Ιούλ 2011 9:17 pm

Επαναλαμβάνω: Προαπαίτηση 3 (ολογράφως ΤΡΙΑ) μόνο για τη <Μ.τ.Ρ.> (μετά από 1 εξεταστική) - 5 (μετά από 3).
Αυτό σηματοδοτεί απλώς "πέρασα απ' έξω". Θεωρώ απαράδεκτη τη δυνατότητα εγγραφής στην <Εφ.Υδρ.> όταν δεν κουβάλησες καν το κορμί σου να δώσεις <Μ.τ.Ρ.>= 58,7%. Συγνώμη, αλλά...
Το ποιός θα τα κάνει (εξ' ού και το light του επαναληπτικού) είναι πρόβλημα των Διδασκόντων, οι οποίοι αρνούνται επιμόνως την πρόταση του γράφοντος (κρατηθείτε) από το 1982... Τώρα μεταξύ επαναληπτικού και ~ 227 Ζ + 61 8ου + 89 6ου= 377, ας επιλέξουν!..
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Ορθολογική Οργάνωση Σπουδών - Κάποιες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Κυρ, 17 Ιούλ 2011 9:29 pm

Reporter έγραψε:Και τώρα εχεις δυνατότητα της ευελιξίας εντός της σχολής. Μπορεί κάποιος να τα πάρει ως επιπλέον να εξεταστεί επιτυχώς και να φαίνονται στην αναλυτική χωρίς να λαμβάνονται υπόψη στο βαθμό. Επίσης υπάρχουν και κοινά μαθήματα με άλλες σχολές όπως το ''περιβάλλον και ανάπτυξη''. Εγώ απλά λέω οτι ακόμα και τις πιο αγαθές προθέσεις να έχει κάποιος αυτές μπορεί να αξιοποιηθούν μόνο και μόνο για να εισάγουμε αρχικά τη λογική των πιστωτικών μονάδων και της διάλυσης του συμπαγούς προγράμματος σπουδών.


Άρα έγω ο υπέρμαχος της "εντατικοποίησης" προτείνω ΟΧΙ ΠΡΟΣΘΕΤΑ, αλλά ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ και βεβαίως ανοίγω την Κερκόπορτα της Bologna, του "συμπαγούς", των "πιστωτικών μονάδων" και όλων των "φτου κακά..."
Διότι π.χ. τα Γαλλικά Πολυτεχνεία που το εφαρμόζουν και ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ το 5ετές ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ Δίπλωμα (εμείς ΟΧΙ) και απαιτούν για Μεταπτυχιακό = POST MASTER, 5ετές Δίπλωμα (δεκτό και Ελληνικό Διπλωμα), αλλά με Master ζητούν + 3 έτη αποδεδειγμένης επαγγελματικής εμπειρίας δεν έχουν πάρει πρέφα... Yμείς "αγωνιζόμεθα" να υποβιβάσουμε το ΔΙΠΛΩΜΑ μας σε Master...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Ορθολογική Οργάνωση Σπουδών - Κάποιες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό FREEMAN » Δευτ, 18 Ιούλ 2011 12:32 pm

Κατα τη γνωμη μου,οση οργανωση σπουδων και να κανουμε(η οποια πρεπει να γινει),αν δεν αποκτησουμε ενδιαφερον και υπευθυνοτητα,οι καθηγητες προς τους φοιτητες και ταναπαλιν,δεν νομιζω οτι θα αλλαξει κατι ουσιαστικα.Δηλαδη θα ειναι σα να εχουμε ενα καλο μηχανημα(σπουδες) που το χειριζομαστε οπως-οπως και αγαρμπα,θα αντεξει μεχρι ενος σημειου με αμφιβολα αποτελεσματα.Ας μην επικεντρωνομαστε λοιπον μονο στο εργαλειο,αλλα ας επικεντρωθουμε κυριως στους χειριστες του.
FREEMAN
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Τρί, 07 Οκτ 2008 5:32 pm

Re: Ορθολογική Οργάνωση Σπουδών - Κάποιες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό Elendil » Δευτ, 18 Ιούλ 2011 4:41 pm

neaoktana έγραψε: τα Γαλλικά Πολυτεχνεία που το εφαρμόζουν και ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ το 5ετές ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ Δίπλωμα (εμείς ΟΧΙ) και απαιτούν για Μεταπτυχιακό = POST MASTER, 5ετές Δίπλωμα (δεκτό και Ελληνικό Διπλωμα), αλλά με Master ζητούν + 3 έτη αποδεδειγμένης επαγγελματικής εμπειρίας δεν έχουν πάρει πρέφα... Yμείς "αγωνιζόμεθα" να υποβιβάσουμε το ΔΙΠΛΩΜΑ μας σε Master...

Δεν ξέρω, αν έχει εξηγηθεί παλιότερα, αλλά πως ακριβώς έχει γίνει αυτό; Εφόσον, θεωρητικά, ισχύει πανευρωπαϊκά η Μπολώνια, δεν αποτελεί παρέκκλιση από την τριμερή διάρθωση, ή είναι αποδεκτή προσέγγιση την οποία μπορούμε/οφείλουμε να υιοθετήσουμε κι εμείς και τι γραφειοκρατικές διαδικασίες απαιτούνται;
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς
Νίκος Γκάτσος

If you end up with a boring miserable life because you listened to your mom, your dad, your teacher, your priest, or some guy on television telling you how to do your shit, then you deserve it.
Frank Zappa
Άβαταρ μέλους
Elendil
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1777
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 10:22 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ορθολογική Οργάνωση Σπουδών - Κάποιες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 18 Ιούλ 2011 5:50 pm

H Bologna επιτρέπει εθνικές και "κατά περίπτωση" αποφάσεις - ιδιαιτερότητες.
Τα γαλλικά Πανεπιστήμια την ακολουθούν (περίπου την εφήρμοζαν και από πριν), τα Πολυτεχνεία (και οι άλλες Grandes Ecoles) όχι.
Απότι γνωρίζω η διαδικασία είναι απλή. Το δηλώνεις <κάπου> και τελείωσε.
Το μόνο υποχρεωτικό είναι να τεκμηριώσεις τις "διδακτικές μονάδες" = τόσα μαθήματα Χ τόσες το καθένα = ΥΥΥ.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Ορθολογική Οργάνωση Σπουδών - Κάποιες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό nikos3 » Δευτ, 18 Ιούλ 2011 10:44 pm

Μια Ερωτηση προς τον κ. neoktana... Εάν καποιος δουλεύει κατα το 2ο έτος σπουδων ,ποιος ο λογος να μην μπορει να δώσει εφαρμοσμένη υδραυλική αλλα και μηχανική των ρευστών κατα το 3 έτος σπουδων(λογω των προαπαιτούμενων αφου δεν θα εχει παρει ουτε 3 στις εξεταστικές του 2ου ετους)
nikos3
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Πέμ, 26 Ιουν 2008 5:46 pm

Re: Ορθολογική Οργάνωση Σπουδών - Κάποιες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τρί, 19 Ιούλ 2011 3:42 pm

nikos3 έγραψε:Μια Ερωτηση προς τον κ. neoktana... Εάν καποιος δουλεύει κατα το 2ο έτος σπουδων ,ποιος ο λογος να μην μπορει να δώσει εφαρμοσμένη υδραυλική αλλα και μηχανική των ρευστών κατα το 3 έτος σπουδων(λογω των προαπαιτούμενων αφου δεν θα εχει παρει ουτε 3 στις εξεταστικές του 2ου ετους)

Δεν υπάρχει πουθενά στην πρόταση κάτι τέτοιο. Δουλεύει ή όχι, πιάνει την αλυσίδα από την αρχή. Βεβαίως δεν μπορεί να εγγραφεί <Αστικά>.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron