από OxYdO » Τετ, 11 Φεβ 2015 2:03 am
Εμένα ειλικρινά με φοβίζει ο τρόπος που γίνεται η κουβέντα στο φόρουμ, γιατί, νομίζω, τείνει να πάρει καννιβαλιστικές τάσεις. Νομίζω υπάρχει ένα μείζων και ένα έλασσων θέμα στην υπόθεση. Το πόσο δύσκολη θα είναι επιτήρηση και πόσο αποφασισμένοι για ντου θα είναι οι επιτηρητές, θεωρώ ότι είναι το έλασσον, γιατί, πολύ απλά, δε λύνει το πρόβλημα. Το μείζων θέμα είναι πώς θα αποφορτίσουμε το πανεπιστήμιο από την εξετασιοκεντρική του φύση. Τα έχουμε ξαναπεί και πιο πάνω. Απαλλακτικές εργασίες, διαφορετικού τύπου ( που, επειδή από ότι φαίνεται παρεξηγούμαι, δε σημαίνει πιο δύσκολα) θέματα στην εξέταση κ.ο.κ.
Ας ρίξουμε, λοιπόν, το βάρος στο μείζον και ας χτυπήσουμε τη ρίζα του προβλήματος. Ας κοιτάξουμε να φανταστούμε τη σχολή και τα μαθήματα όπως τα θέλουμε και τα υπόλοιπα σιγά σιγά θα γίνουν κτήμα μας. Σε μία εξέταση που απαιτεί να έχω παπαγαλίσει, ό,τι επιτήρηση και να έχεις, είτε είναι ο Κουτσογιάννης ο ίδιος, είτε ο Τσακ Νόρις έτοιμος να με σαπίσει στο ξύλο, θα την βρω την άκρη και θα αντιγράψω.
*Επίσης, ας είμαστε λίγο προσεκτικοί με αυτά που γράφουμε για χαρτζιλίκια, διδακτορικούς που δήθεν διακυβεύουν τις καριέρες τους για να βοηθήσουν τις φίλες της κοπέλας τους κ.ο.κ. Μην ξεχνάμε ότι είμαστε στη σχολή που δε θέλουμε να βγαίνουν οι βαθμοί με ονόματα, μη τυχόν και μάθουν ότι κοπήκαμε (για άλλη μια φορά +1000 στην απίστευτη περιγραφή από ΑΕ). Σε αυτή τη σχολή πολλά μπορεί να πιστέψω, αλλά και πολλά να αποκλείσω το ίδιο εύκολα.
**Επίσης, για να μην κάνουμε και τους ηθικολόγους: Υπάρχει κανείς/καμία από εμάς που δεν έχει αντιγράψει, έστω και μισή μονάδα, ποτέ, όσα χρόνια είναι στη σχολή;
(αν κάποιος θέλει να απαντήσει στο ποστ μου, για οικονομία χρόνου, ας κάνει έναν κόπο πρώτα να διαβάσει το προηγούμενό μου, που είναι πιο αναλυτικό)
