
Spoiler: show
Agcivil έγραψε:Το μάθημα (με την ενοποιημένη δομή που είχε όταν λεγόταν Μηχανική 2) είναι από τα πιο χρήσιμα της σχολής (πυρήνες, συμβιβαστό παραμορφώσεων κλπ θα χρειαστούν σε όλα τα επόμενα χρόνια) και έχει να διδάξει πολλά. Ωστόσο οι καθηγητές δυστυχώς βρίσκουν και κάνουν γιατί τόσα χρόνια δεν έχει υπάρξει μια οργανωμένη φοιτητική κίνηση, κάποια διαμαρτυρία, είτε από την πλευρά των -ανύπαρκτων σε τέτοιου είδους ουσιαστικά θέματα- παρατάξεων, είτε από κάποια ομάδα φοιτητών. Δυστυχώς ούτε οι διδάσκοντες σου δίνουν το κίνητρο να παρακολουθήσεις το μάθημα, ούτε οργανωμένο βιβλίο και σημειώσεις υπάρχουν... Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι φοιτητές περνούν το μάθημα με την 5η ή 6η φορά! Προσωπικά όσες φορές το έδωσα, άκουγα πάντα, μόλις έβγαιναν τα αποτελέσματα, ότι θα γίνει παράσταση διαμαρτυρίας. Τελικά μαζεύονταν 3-4 οι οποίοι κατέληγαν να βλέπουν απλά το γραπτό τους και η καθηγήτρια τους εξηγούσε πιο ήρεμη από ποτέ (μην παίζουμε και με τη φωτιά!) τι λάθη έκαναν... Μιλάμε για αναβάθμιση του πτυχίου μας προσπαθώντας να αλλάξουμε μόνο τη νοοτροπία του φοιτητή, ενώ παράλληλα η νοοτροπία των καθηγητών χειροτερεύει και πάει...
ifi έγραψε: απλά θα πω πως οι ''επαναστατικές παρατάξεις '' κάνουν ''επανάσταση'' για το συνταξιοδοτικό και για τα άμεσα προβλήματα της σχολής ούτε λόγος (η άποψη μου είναι πως οι παρατάξεις θα έπρεπε να ασχολούνται αποκλειστικά με θέματα της σχολής και όχι της κοινωνίας γενικά).
Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης