Από του χρόνου πάντως τα μαθήματα έχει αποφασιστεί να μειωθούν σε 54 από περίπου 63-64 που είναι τώρα, οπότε σίγουρα κάποια θα πρέπει να καταργηθούν ή να συγχωνευτούν.
Σχεδόν όλα τα μαθηματικά που γίνονται στη σχολή είναι χρήσιμα και θα τα βρείτε μπροστά σας από εδώ και από εκεί. Ίσως τα λιγότερο χρήσιμα είναι η Ανάλυση Ι και σε προπτυχιακό επίπεδο οι ΜΔΕ/Μιγαδικές συναρτήσεις. Τα αρχιτεκτονικά μαθήματα είναι πολύ χρήσιμα, όταν γίνονται σωστά. Λύση δεν είναι να μειωθούν, αλλά να αλλάξουν οι καθηγητές, κάτι που όμως δεν πρόκειται να γίνει (συνεπώς ας προχωρήσει η συγχώνευση

). Κάποιες προτάσεις για αλλαγές:
-Συγχώνευση Μηχανικής ΙΙΙ & Φυσικής
-Συγχώνευση Στατικής ΙΙΙ & Πεπερασμένων
-Συγχώνευση Εφαρμογών Η/Υ 5ου & Προγραμματισμού 2ου
-Συγχώνευση Οικολογίας & Ενεργειακής τεχνολογίας
-
ριζικότερη αλλαγή: Οι μηχανικές να μεταφερθούν στους τομείς στατικής/σιδηρών στη σχολή μας και να αναδιοργανωθούν κάποια μαθήματα (καθότι η ποιότητα διδασκαλίας των μαθημάτων αυτών στη ΣΕΜΦΕ είναι κατά κοινή ομολογία πολύ κατώτερη από μαθήματα της σχολής μας - Zagreus

)
-Αντικατάσταση του ΣΜΣ που δεν είναι και τόσο χρήσιμο σε κάποιον που δεν είναι συγκοινωνιολόγος από κάποιο άλλο συγκοινωνιολογικό, πχ Οδοστρώματα, το οποίο τώρα δεν είναι καν επιλογής, αλλά αρκετοί εργολάβοι έξω ασχολούνται με αυτό το αντικείμενο
-Προκειμένου να μην καταργηθούν πιο χρήσιμα μαθήματα, καλύτερα είναι να καταργηθούν η οικονομία/φιλοσοφία
-Προσθήκη μαθήματος ενισχύσεων, ειδικά για τους δομοστατικούς (και ίσως μεταφορά του μπετού λίγο νωρίτερα στο πρόγραμμα σπουδών, γιατί μέχρι το 3ο έτος από δομοστατικά έχει ουσιαστικά μόνο στατικές, που είναι απλά η θεωρητική βάση, κάτι που δεν βοηθάει στη επιλογή κατεύθυνσης)