Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό civil13 » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 5:36 pm

amazig συμφωνω ισως και 100% μαζι σου...
civil13
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Τετ, 18 Απρ 2012 6:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό chris_z » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 5:37 pm

Προσωπικό δεδομένο είναι και η επίδοση του καθενός. Συγγνώμη αν φάνηκα αγενής αλλά ήθελα να δείξω την ασυμμετρία. Συγγνώμη για το οφφτόπικ.
chris_z
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Τετ, 24 Δεκ 2008 1:56 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό chris_z » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 5:40 pm

''Οχι παιδονομοι, ουτε χωροφυλακες!'' για αυτό το λόγο πρότεινα ότι πρότεινα.

''σε καμια περιπτωση δεν θα επωμιστεις το ρολο "της ρουφιανας!"'' εσύ λες για την αίθουσα 203 του Γκίνη, συμφωνώ ότι αυτά είναι άσχημα, για να μην επαναληφθούν από εδώ και πέρα προτείνω κάτι, αν δεν σου αρέσει ας μην το ακολουθήσεις. Εάν βλέπεις άλλα προβλήματα διαφορετικά από αυτά που βλέπω εγώ ας προτείνεις μια άλλη λύση για τα άλλα προβλήματα. Δεν σε ενοχλεί η αναξιοκρατία; ΟΚ
chris_z
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Τετ, 24 Δεκ 2008 1:56 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό airetikos » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 5:58 pm

Η πρόταση που γίνεται είναι δεκτή και θα συμφωνήσω στο εξής. Είναι θέμα νοοτροπίας όλο αυτό. Όποιος άκουσε τον Κ Κουμούση να μας λέει (εγώ βέβαια τα χα ακούσει και από αλλού) ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ επιτήρηση στις εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο ενώ κάνεις ΜΟΝΟΣ σου με την ΥΠΟΓΡΑΦΗ σου ώς απόδειξη διαγωνίσματα στο σπίτι δείχνουν ότι είναι θέμα νοοτροπίας. Ό,τι και να γίνει και ο στρατός (που λέει ο λόγος μην αρχίσετε μερικοί) να αναλάβει δράση στις εξετάσεις κάποιοι θα κλέβουν στο τριτοκοσμικό Ελλάντα. Εμένα μου αρέσει η πρόταση του Chris Z και θα το εξειδίκευα στο εξής. Όχι εμπλοκέα κινητών (δεν είναι σωστό για λόγους που δεν έχω χρόνο να αναλύσω) αλλά το πιο απλό να κάνει κανείς είναι οι επιτηρητές να έχουν σαφείς οδηγίες για τα κινητά και για όσους μιλάνε. Στις 3 παρατηρήσεις να γίνεται μηδενισμός (έχει και αυτό τον υποκειμενισμό του αλλά είναι κάπως καλύτερο). Αν πάλι δεν μας ενδιαφέρει αυτό και θέλουμε αυτό που γίνεται πάω πάσο. Αν και η ταπεινή μου γνώμη και το λεώ και σε σένα Chris Z είναι πρίν από αυτό το πρόβλημα ας ασχοληθούμε με μερικά άλλα πολύ πιο σοβαρά. Δεν χρειάζεται να τα θίξω μπορείτε να τα σκεφτείτε και μόνοι σας. Φιλικά.
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό chris_z » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 6:08 pm

Πιστεύω πως όρεξη να υπάρχει και μπορούμε το θέμα να το τραβήξουμε από τα μαλλιά, μπορούμε να συζητάμε μέχρι αύριο περί ηθικής και αν υπάρχουν μεγαλύτερα ή μικρότερα προβλήματα. Μια πρόταση έκανα για ένα πρόβλημα που εντόπισα, δεν ξέρω καν αν είναι η βέλτιστη λύση, όμως για να τα έχω καλά με τον εαυτό μου είπα τη γνώμη μου. Αφού υπάρχει πρόβλημα (που συμφωνείτε και εσείς) και μπορεί να λυθεί ας λυθεί. Όποιοι θέλουν επικοινωνούν μαζί μου για να δούμε πως αυτό που λέω μπορεί να προχωρήσει. Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να το φιλοσοφούμε περαιτέρω. Εάν συμφωνείτε ότι υπάρχει αυτό το πρόβλημα και δεν σας αρέσει η λύση μου ας προτείνετε κάτι άλλο όπως ο αιρετικός.
Προφανώς και υπάρχουν και άλλα προβλήματα, πρέπει να αρχίσουμε από κάπου.
ο αιρετικός νομίζω αναφέρετε σε πανεπιστήμια του εξωτερικού που δεν γίνεται επιτήρηση, διότι εμπιστεύονται τους φοιτητές
chris_z
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Τετ, 24 Δεκ 2008 1:56 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό amazing_happens » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 6:20 pm

chris_z έγραψε:''Οχι παιδονομοι, ουτε χωροφυλακες!'' για αυτό το λόγο πρότεινα ότι πρότεινα.

''σε καμια περιπτωση δεν θα επωμιστεις το ρολο "της ρουφιανας!"'' εσύ λες για την αίθουσα 203 του Γκίνη, συμφωνώ ότι αυτά είναι άσχημα, για να μην επαναληφθούν από εδώ και πέρα προτείνω κάτι, αν δεν σου αρέσει ας μην το ακολουθήσεις. Εάν βλέπεις άλλα προβλήματα διαφορετικά από αυτά που βλέπω εγώ ας προτείνεις μια άλλη λύση για τα άλλα προβλήματα. Δεν σε ενοχλεί η αναξιοκρατία; ΟΚ

- Εννοω οτι αυτα που σκεφτεσαι τα σκεφτονται οι "παιδονομοι" και οι "χωροφυλακες"!
- Τα στοιχεια που ανεφερε ειναι ενδεικτικα σιγα μη θυμαμαι που εδινα μαθημα!
Προσπαθησε να καταλαβεις οτι αυτο που εννοω ειναι να ξεφυγεις απο την Λυκειακη νοοτροπια του ανταγωνισμου! Δεν θα πρεπει να σε νοιαζει τι κανει ο διπλα σου! Εισαι ακαδημαικος πολιτης, οχι μαθητης! Διαβαζεις επειδη θελεις, οχι επειδη θα παρεις κακο βαθμο στο τριμηνο ή στο τετραμηνο! Διαβαζεις για να αποκτησεις γνωσεις για εσενα και το επαγγελμα σου, οχι για κουβαλησεις τη σημαια στις εθνικες εορτες! Διαβαζεις επειδη (και αν) το γουσταρεις, οχι επειδη γραφεις μια "μη υποχρεωτικη" προοδο! Ξεκολλα απο την νοοτροπια του σχολειου! Δεν θα πρεπει να κοιτας τι κανουν, οι αλλοι αλλα αποκλειστικα το τι κανεις εσυ! Εφοσον βεβαια, δεν παταει καποιος επανω σου!
Αν εσυ διαβασεις και περασεις ενα μαθημα, θα εχεις αποκτησει καποιες γνωσεις πανω σ αυτο! Αν ενας περασει με sms, ειναι γουστο του, καπελο του!"Δεν σου και δεν μου" πεφτει λογος! Αν θιγεσαι φορα μια κουκουλα και πηγαινε βρες τους καθηγητες και κανε οτι εκαναν οι ταγματασφαλιτες.. πριν απο χρονια....
amazing_happens
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Τρί, 10 Φεβ 2009 3:07 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό 3 » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 6:58 pm

Η νοοτροπια της καταστολης της αντιγραφης παντως, δεν διασφαλιζει οτι "θα μαθουμε" αυτο που διαβαζουμε. Εχω περασει τοσα μαθηματα με διαβασμα μερονυχτα και δυστυχως ή ευτυχως παντα τα ξεχναω μετα απο ενα χρονικο διαστημα (μηνα; χρονο; βδομαδα; ). Αυτο που θελω να πω ειναι οτι η εξεταση ειναι κατι τυπικο, δεν ειναι το απολυτο. Το απολυτο δοκιμαζεται ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ εκει που δεν υπαρχει αντιγραφη - ή αν υπαρχει λεγεται "συνεργασια". Συνεπως ο μυθος οτι καποιος "θα περασει τη σχολη ετσι και δεν θα παρει πρεφα για το τι παιζει" ειναι πολυ οριακο φαινομενο που αρνουμαι να το αξιολογησω. Δεν θα μπορεσει ποτε κανεις να νικησει την ακαδημαικη μετριοκρατια, γιατι αυτη ειναι τελικα θεμα ελευθερης επιλογης: οποιος θελει να ειναι ακαδημαικα υπερπληρης, διεκδικει αυτο που θελει, οι υπολοιποι παμε για το πτυχιο. Προσωπικα συμφωνω μαζι της. Εκει που εχω ομως οντως θεμα ειναι στο πως παραταξεις εκμεταλλευονται μια τετοια κατασταση και προσκολλαται κοσμος πανω τους, αλλα και παλι ξερω πως οποιος ετσι σκεφτεται, παντα με τετοια κριτηρια θα ενεργει. Ξερω οτι η αριστερα δεν εχει ηθικη αξια την επιβραβευση της μικροπαραβατικοτητας, αλλα ολοι ξερουμε πως απο την αλλη και οι καθηγητες βαζουν οτι θεματα γουσταρουν εκεινοι, μονο και μονο για να τσιμπησουν τα 10αρια οι λιγοστοι φοιτητες που παρακολουθουν κλπ. 7 στα 10 θεματα που βλεπουμε καθημερινα σε μαθηματα διαφωνουμε σε μεγαλυτερο ή σε μικροτερο βαθμο στο πως διδαχτηκαν, πως βαθμολογουνται, τι ζητειται απο τον φοιτητη κλπ. Τυχαιο; Ειναι ξεκαθαρα μια ανταγωνιστικη σχεση. Και απο το να σωσω το "επιπεδο", την "δυσκολια" και τη "διαφανεια" και τους "αριστους", και να αφησω τον καθενα να ξεροβραζεται στο ζουμι του 12-15 εξαμηνα και να πιεζεται απο την οικογενεια του, προτιμω το να σωσω το 2ο.. Ειμαι λαικο παιδι :P . Χωρις να σημαινει πως η αντιγραφη πρεπει να φτασει στο απογειο. Πιστεψτε με εχουμε ακομα δρομο να το ριξουμε κι αλλο το επιπεδο. Στη σχολη δινουμε θεματα, προοδους, ασκησεις, ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ, μονο νυχτα δεν τα περναμε τα μαθηματα..

Και συμφωνω με τον amazing_happens οτι το να ζητας απο μονος σου να καταργηθει η αντιγραφη για τους ολλους, μιλας εκ προνομιου, ειτε το ξερεις ειτε οχι, επειδη εσυ μπορεις γιατι εισαι φοιτηταρα και οι αλλοι οχι - και δεν σημαινει οτι δεν προσπαθουν, απλα δεν θα ευθυγραμμιζονται ολοι μαζι σου στη ζωη, τι να κανουμε. Συνεπως ειναι μια προταση ανταγωνιστικη ως προς τους διπλανους μας και ως τετοια την απορριπτω.
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό psarosoupas » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 7:03 pm

Η αναγνωρισιμότητα και η φήμη ενός ιδρύματος επηρεάζονται από το επίπεδο των πτυχιούχων αυτού. Υπάρχουν φοιτητές που έχουν περάσει σειρά μαθημάτων πηγαίνοντας από το 0 στο 5 με λυμένα θέματα στα κινητά και θεωρώ ότι αυτό προσβάλει και τους υπολοίπους. Συν τοις άλλοις, ανθρώπους που επιλέγουν τον ''εύκολο δρόμο'' έστω κι αν αυτός είναι αναξιοκρατικός και άδικος για τους υπολοίπους θα συναντήσουμε πάμπολους στη ζωή μας, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κλείνουμε τα μάτια σ΄αυτό το πρόβλημα επειδή θεωρούμε ότι δε μας επηρεάζει πολύ. Συμφωνώ με την πρόταση του chris z (με επιφυλάξεις για το πως λειτουργεί η συσκευή αυτή )πχ τι κύματα εκπέμπει κτλ δε γνωρίζω).
Ώ παίδες Ελλήνων, ίτε ελευθερούτε πατρίδ’ ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας, θεών τε πατρώων έδη, θήκας τε προγόνων νυν υπέρ πάντων αγών
psarosoupas
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Πέμ, 17 Φεβ 2011 8:32 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό 3 » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 7:12 pm

psarosoupas, το καταλαβαινω οτι καποιος που περναει τα μαθηματα μονο με βοηθεια προσβαλλει το κοινωνικο αισθημα, αλλα πιστευω οτι κι αυτο ειναι αστικος μυθος: σε αυτα τα 7 χρονια που ειμαι στη σχολη, ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ, που δεν διαβασε τουλαχιστον τα μισα μαθηματα (και λιγα λεω). Οποιος δεν διαβαζει/παρακολουθει εστω και λιγο στη σχολη μας, δεν τα μαζευει τα μαθηματα με τιποτα, ουτε με αντιγραφη, ουτε με κανεναν θεο. Αποδειξη ειναι ολοι εκεινοι οι παπουδες που προσερχονται στα τελευταια τους εξαμηνα αγωνιωδως σε οτι μαθημα μπορουνε γιατι εχουν καταλαβει οτι δεν μαζευεται το πραγμα μονο με αντιγραφη ή με τσαπατσουλιασμα. Και μονο τα θεματα, σε βαζουν να ασχοληθεις..

Κι οσον αφορα την αναγνωρισιμοτητα του ιδρυματος, ξαναλεω, απεχουμε παρα πολυ απο το να γινουμε πανεπιστημιο Ρουμανιας..

Live and let live λοιπον κι αφηστε τον κοσμακη στην ησυχια του.
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό psarosoupas » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 7:33 pm

Τα παραπάνω συνάδελφε 3 προκύπτουν από προσωπική σου κρίση και εμπειρία και είναι σεβαστά. Εγώ από την άλλη θεωρώ ότι η κατάσταση που επικρατεί είναι άσχημη, επιδέχεται βελτίωση καθώς και ότι το μέτρο που πρότεινε ο συνάδελφος θα ήταν αρκετά αποτελεσματικό.
Απλή διαφορά απόψεων.
Ώ παίδες Ελλήνων, ίτε ελευθερούτε πατρίδ’ ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας, θεών τε πατρώων έδη, θήκας τε προγόνων νυν υπέρ πάντων αγών
psarosoupas
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Πέμ, 17 Φεβ 2011 8:32 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron