Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Δημοσίευσηαπό akis » Κυρ, 31 Ιαν 2010 5:43 pm

Κι εγώ με τη σειρά μου ειλικρινά δεν καταλαβαίνω κάποια πράγματα:

1) Γιατί δεν χρησιμοποιείται για μαθήματα το κτίριο Γκίνη που και αποθήκες για το υλικό του Εργαστηρίου έχει και ευάερες και ευήλιες αίθουσες έχει και με μία αλλαγή στα έδρανα των αμφιθεάτρων και διόρθωση κάποιων κακοτεχνιών θα γινόταν ένας ζωντανός ακαδημαϊκός χώρος???

2) Γιατί φτιάχνονται τα νέα αμφιθέατρα στη Σχολή??? Για να αποθηκευτεί το υλικό του Εργαστηρίου???

3) Γιατί στις "διαδικασίες" (τις δημοκρατικότατες) της επιτροπής προπτυχιακών έχουν δικαίωμα ψήφου μόνο η ΔΑΠ και η ΠΑΣΠ??? Ούτε οι αριστερές παρατάξεις ούτε οι ανένταχτοι φοιτητές???

4) Γιατί δεν ενημερώνονται οι φοιτητές για τις συνελεύσεις του Τμήματος και της επιτροπής προπτυχιακών ώστε να μπορέσουν να ξεκινήσουν από μόνοι τους συλλογικές διαδικασίες για το πρόγραμμα σπουδών έχοντας σωστή και επεξεργασμένη επιχειρηματολογία??? Και οι μόνοι που προσπαθούν να τους ενημερώσουν μέσα στις ΓΣ είναι οι αριστερές παρατάξεις???

Για όλα τα παραπάνω ερωτήματα και για πολλά άλλα αναπάντητα αλλά και απαντημένα αποφάσισα να ενταχθώ σε μία συλλογικότητα μέσα στη σχολή μου... Θα μπορούσα και να μην οργανωθώ αλλά πάλι δεν θα σταματούσα να ψάχνω απαντήσεις αγωνιζόμενος και μαχόμενος... Εγώ θεωρώ ότι όλες οι συλλογικότητες στη Σχολή καλά κάνουν κι έχουν το δικό τους χώρο γιατί απλά ΥΠΑΡΧΟΥΝ στη σχολή και μπορεί να τους αξιοποιήσουν πολύ δημιουργικά και ναι συμφωνώ merde θα έπρεπε να υπάρχει και χώρος για όλους τους φοιτητές που να λειτουργούσε αυτοδιαχειριζόμενα από όλους χωρίς ταμπέλες. Αλλά ποιος εκτός από την πολιτική της σχολής ευθύνεται για το ότι δεν υπάρχει τέτοιος χώρος???

Έγραψες merde στο τόπικ για τις αφίσες ότι θα παραδεχόσουν μία παράταξη που θα άνοιγε το θέμα των αφισών και θα δεχόταν να μειωθεί η όντως υπεβολική κάλυψη των τοίχων της Σχολής. Πολύ συζητίσιμο θέμα ορθή η κριτική που έγινε ειδικά τι μέρες των εκλογών η κατάσταση είναι όντως προβληματική. Πάντως εγώ θα παραδεχόμουνα και θα θαύμαζα τον έναν ή τους δύο ή τους 10 ανένταχτους φοιτητές με @ρχίδι@ που θα σκυλιάζανε για το συγκεκριμένο ζήτημα που τους ενοχλεί μέχρι να πετύχουν αυτό που θέλουν. Να μη σταματήσουν να ερχονται στις ΓΣ και να λένε αυτό που πιστεύουν γιατί θεωρούν ότι έχουν ξεκινήσει έναν δίκαιο αγώνα κι ας τους κλάνουν όλες οι παρατάξεις (και μάλλον δεν θα τους έκλαναν και όλες). Να απαιτήσουν να υπάρχουν τοίχοι στη Σχολή που να εκτίθενται έργα τέχνης να απαιτήσουν να υπάρχουν αυτοδιαχειριζόμενοι χώροι και να τα βάλουν με όλους και με όλα αναλαμβάνοντας και το προσωπικό κόστος. Και είμαι σίγουρος ότι θα συμπαρέσυραν πολλούς ακόμα φοιτήτες ακόμα και παραταξιακούς και θα πετύχαιναν αυτά που ήθελαν.

Εν πάσει περιπτώσει για να μη πολυλογώ οι χώροι των παρατάξεων στη Σχολή πριν ήταν χώροι αχρησιμοποίητοι ή εν πάσει περιπτώσει χώροι και αποθήκες που θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν και αλλού αν υπήρχε η βούληση της σχολής και των καθεστωτικών παρτάξεων...

Υ.Γ: Merde δε πιστεύω να τα πήρες προσωπικά όσα έγραψα :P
akis:-Πάμε για καφέ;
lybe:-Περιμένεις λίγο να πάω τα δίδακτρα στη Γραμματεία;
akis:-ΟΚ. Εγώ τα πλήρωσα χτες. Έμαθα θα σε πάρουν στο πρόγραμμα του ΑΚΤΩΡΑ.
lybe:-Ναι ισχύει. Καλός ο Μπόμπολας. Δίνει πολλά λεφτά στο ΕΜΠ. Δουλεύει κι η αδερφή μου εκεί. Πληρώνεται 500ευρώ το μήνα. Καλά είναι κι αν είναι καλή δεν θα την απολύσουν του χρόνου όπως μπορούν να κάνουν αλλά θα την κρατήσουν με 700ευρώ.
akis
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Κυρ, 01 Φεβ 2009 10:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Δημοσίευσηαπό Theodore » Κυρ, 31 Ιαν 2010 5:59 pm

@ QEye:

Δηλαδή εσύ QEye παιδί μου, πιστεύεις ότι μια υπόγεια αποθήκη που δεν έχει ούτε μόνωση ούτε θέρμανση μπορεί να λειτουργήσει ως
χώρος χαράς και ανθρώπινης επαφής μέσα στην τρομοκρατία του γκρίζου και του "απαγορεύεται"
, ειδικά τις προάλλες, που είχε +1 Βαθμό Κελσίου... :?: Καλά, πλάκα με κάνεις; (Που λέει και ο Δημήτρης Σταρόβας) :lol: :lol: :lol:

Σε προσκαλώ, και όποιον άλλον θέλει, (όποτε θέλεις/θέλετε) να έλθετε από το γραφείο 418, στο Εργαστήριο Στατικής & Αντισεισμικών Ερευνών, να σας προσφέρω δωρεάν καφέ/τσάϊ/σαλέπι ( :lol: - βλ. και μαθήματα ασκήσεων Στατικής ΙΙ) καθώς και σοκολατάκια, και να συζητήσουμε για ό,τι νιώθετε ότι αδίκως σας απαγορεύεται, καθώς και για ό,τι νιώθετε πως σας καταπιέζει! Και όλα αυτά φυσικά, σε ένα περιβάλλον καθαρό, με φως και θέρμανση και θερμομόνωση... σε έναν χώρο που υπάρχουν οι αναγκαίες συνθήκες ανθρώπινης επαφής! :roll:

Με εκτίμηση,
Θοδωρής._
What you see, is not always what you get...! (NO_USER_NAME) :D
Το γεγονός ότι δεν μπορείς να δεις "κάτι", δεν συνεπάγεται ότι αυτό το "κάτι" δεν υπάρχει εκεί που κοιτάς...! :think:
Σε κάθε αξιωματικά θεμελιωμένη θεωρία υπάρχει τουλάχιστον μία αληθής πρόταση που δεν μπορεί να αποδειχθεί. (Kurt Goedel) :ugeek:
Theodore Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Παρ, 07 Νοέμ 2008 9:27 pm
Τοποθεσία: Ευρωπαϊκή Ένωση, Ελλάδα
Έτος εισαγωγής: 1999

Re: Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Δημοσίευσηαπό Elendil » Κυρ, 31 Ιαν 2010 6:19 pm

3 έγραψε:Αμφιβαλλω αν υπαρχει κανενας απο αυτους που να εχει κανει μονο ακαδημαικη καριερα στις πλατες του και δεν μας φορτωνει την επιχειρησιακη τους νοοτροπια του για το πανεπιστημιο, τους φοιτητες, τους αποφοιτους.

Θα θελα μια μικρή επεξήγηση επ' αυτού. Από εδώ δε βγαίνουμε φιλόσοφοι, καλλιτέχνες και λοιποί πιο "θεωρητικοί", σπουδάζουμε έτσι ώστε να εξυπηρετήσουμε με τεχνικά μέσα την κοινωνία & να κατασκευάσουμε τα τεχνικά έργα που αυτή χρειάζεται. Ως εκ τούτου, η γνώση και ο χειρισμός των απαραίτητων για τη δουλειά μας τεχνικών μέσων, μας κάνει λίγο ως πολύ (ακούσια ή εκούσια) τεχνοκράτες - με την κυριολεκτική έννοια του όρου. Ακόμα και αν διαφωνείς με την πρακτική του επαγγέλματος, αυτή θα συναντήσεις έξω. Δεν το θεωρείς έστω λίγο επιθυμητό, αυτή την επιχειρησιακή νοοτροπία που απορρίπτεις, να τη δεις έστω; Στο κάτω κατω σε επιχείρηση θα δουλεύεις - ή θα ηγείσαι...
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς
Νίκος Γκάτσος

If you end up with a boring miserable life because you listened to your mom, your dad, your teacher, your priest, or some guy on television telling you how to do your shit, then you deserve it.
Frank Zappa
Άβαταρ μέλους
Elendil
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1777
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 10:22 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Δημοσίευσηαπό Lost.in.Athens » Κυρ, 31 Ιαν 2010 6:38 pm

Elendil έγραψε:
3 έγραψε:Αμφιβαλλω αν υπαρχει κανενας απο αυτους που να εχει κανει μονο ακαδημαικη καριερα στις πλατες του και δεν μας φορτωνει την επιχειρησιακη τους νοοτροπια του για το πανεπιστημιο, τους φοιτητες, τους αποφοιτους.

Θα θελα μια μικρή επεξήγηση επ' αυτού. Από εδώ δε βγαίνουμε φιλόσοφοι, καλλιτέχνες και λοιποί πιο "θεωρητικοί", σπουδάζουμε έτσι ώστε να εξυπηρετήσουμε με τεχνικά μέσα την κοινωνία & να κατασκευάσουμε τα τεχνικά έργα που αυτή χρειάζεται. Ως εκ τούτου, η γνώση και ο χειρισμός των απαραίτητων για τη δουλειά μας τεχνικών μέσων, μας κάνει λίγο ως πολύ (ακούσια ή εκούσια) τεχνοκράτες - με την κυριολεκτική έννοια του όρου. Ακόμα και αν διαφωνείς με την πρακτική του επαγγέλματος, αυτή θα συναντήσεις έξω. Δεν το θεωρείς έστω λίγο επιθυμητό, αυτή την επιχειρησιακή νοοτροπία που απορρίπτεις, να τη δεις έστω; Στο κάτω κατω σε επιχείρηση θα δουλεύεις - ή θα ηγείσαι...


Λίγο off-topic, αλλά τέλος πάντων: Συμφωνώ με τον Elendil. Εγώ θα ανησυχούσα πάντως αν όλες οι γνώσεις που αποκτούσαμε στέκονταν μόνο στο θεωρητικό και ακαδημαϊκό και δεν είχαν σύνδεση με την επιχειρησιακή πραγματικότητα. Γι' αυτό το λόγο άλλωστε διάλεξα και το μάθημα Εισαγωγή στην Παραγωγή Τεχνικών Έργων όταν σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι διαλέγουν την Ενεργειακή Τεχνολογία για να γράψουν ένα εύκολο 10... Και μπορώ να πω πως το μάθημα αυτό ήταν από τα πιο ενδιαφέροντα του εξαμήνου. Όχι μόνο μάθαμε κάποια πράγματα για το πώς γίνονται οι αναθέσεις, οι συμβάσεις και η επίβλεψη των δημοσίων έργων (απαραίτητα να τα γνωρίζει ο κάθε μηχανικός), αλλά ακόμα και το κομμάτι της Ανάλυσης Κόστους-Ωφελειών που περιέχεται στο μάθημα, ασχολείται με αρκετά σημαντικά κοινωνικά θέματα, όπως συντελεστές βαρύτητας ανάλογες των κοινωνικών ομάδων, προεξοφλητικά (κοινωνικά) επιτόκια κλπ που συνδέονται άμεσα με την πολιτική που θα αποφασίσει κάποιος να εφαρμόσει, τις αποφάσεις που θα χρειαστεί να πάρει και τις προτεραιότητες που οφείλει να θέσει για την ανάπτυξη του τόπου. Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι οι καθηγητές που μας έκαναν μάθημα δεν κάνουν απλά ακαδημαϊκή καρριέρα, αλλά ασκούν κονονικά το επάγγελμα, με αποτέλεσμα να μπορούν να μας μεταδώσουν σημαντικές πρακτικές εμπειρίες και όχι απλά θεωρητικές γνώσεις...
Lost.in.Athens
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2227
Εγγραφή: Κυρ, 07 Δεκ 2008 6:03 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Δημοσίευσηαπό amfisvitias » Κυρ, 31 Ιαν 2010 7:35 pm

Και για να κάνω και λίγο το δικηγόρο του διαβόλου στις δομικές μηχανές και στη διαχείρηση τεχνικών έργων που αναφέρθηκαν (ζητάω εκ προοιμίου συγγνώμη γιατί θα είναι offtopic :lol: ). Οι δομικές μηχανές θα παραδεχτώ πως αρχικά δεν με είχαν ενθουσιάσει. Αλλά αφού έτυχε να παρακολουθήσω και workshop από τον συγγραφέα του βιβλίου κατάλαβα κάτι. Οι παραγωγικότητες των μηχανημάτων, οι τεχνικές που μπορείς να ακολουθήσεις, ακόμα και η νομοθεσία αλλάζουν και πρέπει να τα παρακολουθείς όλα σε τακτική βάση. Αυτό που πρέπει να πάρουμε από το μάθημα, όπως και από τη διαχείριση τεχνικών έργων είναι ότι στο έργο δεν έχει σημασία μόνο τι σχεδιάζεις και τι κατασκευάζεις, αλλά και πως το κάνεις. Είναι μαθήματα που θέλουν να σε βάλουν σε ένα προβληματισμό. Ακολουθώ οργάνωση κατά έργο, κατά λειτουργία ή κατά πίνακα; Και πιο σημαντικά, γιατί διαλέγω να το κάνω αυτό; Κάθε μέθοδος έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, δεν υπάρχει τέλεια μέθοδος και πρέπει πάντα να ψάχνουμε τι ταιριάζει στην περίπτωση. Επίσης βρήκες πόσα κυβικά μέτρα πρέπει να κάνεις εκσκαφή, τελείωσες; Αν δεν κάνεις μελέτη με ποια από τα διαθέσιμα μηχανήματα μπορείς να τελειώσεις πιο γρήγορα και πιο οικονομικά μπορείς κάλλιστα να αναιρέσεις το όφελος μίας εξαιρετικής στατικής μελέτης που θα σου επέτρεπε να κάνεις ένα φτηνό έργο.

Ίσως μερικά μαθήματα να έπρεπε να διδάσκονται διαφορετικά για να είναι πιο ευνόητα τα διδάγματά τους από περισσοτέρους, αυτό να το δεχτώ. Αλλά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί πριν πετάμε έτσι μαθήματα στον καιάδα.
Perception dictates reality.
amfisvitias
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Τετ, 26 Νοέμ 2008 1:44 pm

Re: Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Δημοσίευσηαπό lybe33 » Κυρ, 31 Ιαν 2010 8:00 pm

Elendil έγραψε: Στο κάτω κατω σε επιχείρηση θα δουλεύεις - ή θα ηγείσαι...

Ίσως ακουστεί λίγο κοινότυπο,αλλά το πανεπιστήμιο ως κύριο γνώμονά του θα όφειλε να είχε την εκπαιδευτική διαδικασία και όχι την παροχή εφοδίων που θα μας δώσουν τη δυνατότητα να προσαρμοστούμε στην αγορά...(βλέπε μαθήματα του τύπου διαχείρισης έργων κτλ.,χωρίς να αμφισβητώ την χρησιμότητά τους).Νομίζω ότι ρόλος των μαθημάτων αυτών πρέπει να είναι η παροχή υποδομών στο φοιτητή ώστε να αντιλαμβάνεται την αγορά και να την απομυθοποιεί και όχι να εντάσσεται άκριτα σ'αυτή.
Άβαταρ μέλους
lybe33
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2638
Εγγραφή: Τετ, 03 Δεκ 2008 11:55 am
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Δημοσίευσηαπό recon » Κυρ, 31 Ιαν 2010 8:19 pm

Βαριέμαι να αναφερθώ σε αυτά που έχουν ειπωθεί, απλά θελω να προσθέσω κάτι.
δεν είναι όλοι οι χώροι στον ευρύτερο χώρο του Πολυτεχνείου που τελούν υπο ''Κατάληψη'' ή απλα έχουν παραχωρηθεί, στα χέρια παραταξιακών.
Θα αναφέρω και το πιο τρανταχτό παράδειγμα, το οποίο μακάρι να το έβλεπαν σε βάθος, όλοι αυτοί που διαχειρίζονται ένα χώρο.
τα καμαρίνια στο Πολυτεχνείο. (το πολυτεχνειο είναι ένα, αυτος ο κάμπος στου ζωγράφου λέγεται πολυτεχνειουπολη)
Ο χώρος του μηχανουργείου στο Πολυτεχνειο βρίσκεται στα χερια των φοιτητών και στεγάζει ομάδες που δουλεύουν για την διπλωματική τους.
όλα λειτουργουν ρολοι, χωρις να μπαινει μεσα στον χώρο καθαρίστρια , ή οποιοσδηποτε. ο καθενας εχει ευθύνη για το καμαρίνι του, (το οποιο του παραχωρείται μετά απο συνελευση) και ευθύνη για καθαριότητα στους κοινόχρηστους χώρους, βλέπε κουζίνα.
Τα πραγματα στα καμαρίνια δουλεύουν τόσο καλά, επι σειρα ετών, οπου πολλοί φοιτητές που δουλευουν την διπλωματική τους στα ''νομιμα'' καμαρίνια, ζηλευουν τους άλλους φοιτητές, ακομα και αν ο χώρος τους είναι ενα σκοτεινό, βρώμικο, και καταθλιπτικό δωματιάκι.
Είναι λοιπόν η οργάνωση και η φροντίδα που κάνουν ένα χώρο, και όχι ο χώρος ο ίδιος. (όχι πάντα, αλλα λέμε τώρα)
όταν ακούω για τα αυτοδιαχειριζόμενα στέκια του πολυτεχνείου, με πιάνει αηδία αν η διαχειριση γίνεται απο παρατάξεις.
Μας λείπουν χώροι, (όχι πως δεν τους έχουμε, κακή οργάνωση όπως ανέφερε και ο ακης). για παραδειγμα ένας χώρος με lockers. για όνομα! δεν έχουμε χώρο στη σχολή να αφήσουμε κάπου μια σακουλα, μια βαλιτσα, μια τσαντα παραπανισια που δεν θελουμε να κουβαλαμε τις 4-5-6 ώρες που θα είμαστε σχολή.
Τελος πάντων δεν ειναι αυτο το θέμα μου.
Αυτο που ήθελα να τονίσω είναι πως πρέπει να αναθεωρηθούν μερικές σκέψεις περι αυτοδιαχειριζόμενων χώρων.
και ναι, αυτοοργάνωση, και τα μυαλά στα κάγκελα.
Δείτε και το κυλικείο μας, τις τιμές του και την μουσική του (ιιιιιιιχ όσο το σκέφτομαι), σκεφτείτε και την κατάσταση των κυλικείων, όταν είχαμε καταλήψεις.
Αλλα φοβαμαι πως αν προχωρουσαμε ακομα και σε μια τετοια ενέργεια όπως η δημιουργία ενος αυτοδιαχειριζομενου στεκιου-καφε για την σχολη μας, με αυτοοργάνωση και εθελοντισμο, ακομα και τοτε κάποιοι θα προσπαθουσαν να πάρουν το credit, και πολυ φοβαμαι πως θα οδηγουσε σε αποτυχία.
αυτα.

Spoiler: show
κουραστηκα ρε γαμωτο
Don't squeeze too tight
'Cos I can blow up in your face like dynamite
recon Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 641
Εγγραφή: Δευτ, 09 Ιουν 2008 6:04 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Κυρ, 31 Ιαν 2010 8:40 pm

Εγώ έφτιαχνα στον akis μία υπέροχη μακροσκελέστατη παρατήρηση που χάθηκε λόγω κακών χειρισμών δυστυχώς.

Το νόημά της είναι: μην είσαι τόσο επιθετικός akis απέναντι στην "αδράνεια" και την ανωργανωσιά των ανένταχτων. Μήπως δεν τους αφήνουν οι παραξιακοί μηχανισμοί που εσείς τόσο έντεχνα στήνετε να οργανωθούν και να δραστηριοποιηθούν; μήπως κάποιοι βλέπουν αυτή τη δραστηριοποίηση ως κάτι ανταγωνιστικό για τις οπαδικές λογικές τους;

δεν μιλάω για την παράταξή σου, η οποία μαζί με την ΕΑΑΚ είναι η πιο "ντόμπρα" και η πιο ειλικρινής απέναντι στις προσπάθειες των ανεξάρτητων, αλλά μιλάω γενικά για το παραταξιακό πανυγήρι που έχετε στήσει. Και εσύ ως Εγκέλαδος ή η ΕΑΑΚ μπορεί να το χουν σημαία ότι είναι πιο συζητίσιμες, αλλά δεν παύουν να είναι μόνο αυτό: συζητίσιμες. Ρίχνουν ορισμένες μόνο γέφυρες διαλόγου, αρκεί αυτές να μην "διαβρώσουν" την παραταξιακή βάση πάνω στην οποία στήθηκαν, ή να μην απειλήσουν την εύρυθμη θεσμική λειτουργία που αυτές έχουν ορίσει.

Για αυτό και ένα τέτοιο εγχείρημα:
Αλλα φοβαμαι πως αν προχωρουσαμε ακομα και σε μια τετοια ενέργεια όπως η δημιουργία ενος αυτοδιαχειριζομενου στεκιου-καφε για την σχολη μας, με αυτοοργάνωση και εθελοντισμο, ακομα και τοτε κάποιοι θα προσπαθουσαν να πάρουν το credit, και πολυ φοβαμαι πως θα οδηγουσε σε αποτυχία.
αυτα.


θα φάει τόση λάσπη όση δε φαντάζεσαι (τους ακούω από τώρα: ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ - ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΙΤΙΚ - ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ - ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΕΛΩΜΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ - ΕΙΝΑΙ/ειναι/είναι... . Θα φάει πόλεμο από αρκετές παρατάξεις -όχι όλες, δεν είμαι τόσο απόλυτος. Μπορεί και να φάει απόπειρες καπελώματος. Πάντως δεν θα αρχίσει από καλή βάση. Όσο λειτουργούν τα πράγματα με αυτόν τον τρόπο και τα μυαλά με τέτοια καλούπια, δεν πρόκειται να δούμε προκοπή.

Το ίδιο το όργανο που εσείς διαφημίζετε ως την "ευκαιρία" του ανένταχτου, η ΓΣ, είναι ένα ξεδιάντροπο παραταξιακό τσίρκο. Ημιεπαγγελματίες συνδικαλιστές βγάζουν τετριμμένα μακροσκελή λογύδρια για ό,τι θέμα μπορείς να φανταστείς εκτός από τα προβλήματά μας. Άλλοι θερμοκέφαλοι συνδικαλιστές θα τους διακόψουν για να φωνάξουν κάτι που κανείς δεν καταλαβαίνει, και μάλλον έχει να κάνει με τη δική τους πολιτική θεώρηση των πραγμάτων. Ατσαλάκωτοι ΔΑΠίτες θα προσπαθήσουν να πλέξουν έντεχνα τις κομματικές τους οδηγίες με μετριοπαθή, user-friendly ρητορεία. Και οι αριστεροί συνάδελφοι θα προσπαθήσουν να αποδείξουν ποιός την έχει πιό μεγάλη, την αριστερή του λούτσα. Αυτό είναι η ΓΣ.

  • Όταν μίλησε η lydia την άκουσε άραγε κανείς; ΟΧΙ
  • Όταν ζήτησε η κοπελίτσα να κοπεί το τσιγάρο την άκουσε κανείς; ΟΧΙ (μετά από ένα τέταρτο το αλανιάρικο ντουμάνι γέμισε πάλι το χώρο γιατί είμαστε πολύ μάγκες εμείς οι φοιτητές και πολιτικοποιούμε ακόμα και το ντουμάνι)
  • Όταν μίλησε ο atakama άραγε τον άκουσε κανείς; ΟΧΙ

Οι ίδιες οι παρεμβάσεις "μας" (ΑΝ μπορώ να μιλήσω για όλους τους ανένταχτους με πρώτο πληθυντικό) βαπτίζονται γραφικές και αντιμετωπίζονται με πληθώρα αντιδράσεων: από απάθεια μέχρι και περιφρόνηση. Για αυτό, την επόμενη φορά που θα πεις ότι δεν έχουμε @ρχίδι@, αναλογίσου λίγο τη ροή των πραγμάτων, και το ρόλο όλων των παρατάξεων. (δεν το λέω σε σένα φυσικά, γενικώς μιλάω :D)

Χαχα αυτό παίζει να ναι πιο μακροσκελές από το προηγούμενο! Τεσπα, τέλος το κάψιμο, έφυγα για Υδρ Αν Αγ
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Δημοσίευσηαπό airetikos » Κυρ, 31 Ιαν 2010 10:32 pm

Λοιπόν δεν ξέρω αν θα θεωρηθώ offtopic αλλά θα πώ κάτι που μάλλον συκλίνει προς αυτά του μέρδε. Η "υποταχτικότητα" και η "αδράνεια" των ανένταχτων, όπως ο ομιλών, (η και ανυπόταχτων αν θέτε :D ) είναι εν πολλοίς οφειλόμενη σε μια κατάσταση ανασταλτική για την δημιουργικότητα τους. Γιατί δεν μπορώ να δεχτώ ότι τόσα τέτοια άτομα δεν έχουν ιδέες για να γίνουν πράγματα για το καλό. Και επειδή το συζητούσα με μια φίλη μου πολύ διεξοδικά αυτό ότι είναι δικαιολογία θα απαντήσω με μια κλασσική πλήν όμως πολύ διδακτική φράση. Το "μόνος μου και όλοι σας" κερδίζει μόνο στα έργα και στο σινεμά. Όσο και αν δεν μας αρέσει. Και μπορεί το να μην προσπαθείς να ναι κακό αλλά από πού να ξεκινήσεις? Και αμα ρε παιδί μου είσαι και λίγο δύσπιστος απέναντι σε όλες τις παρατάξεις (μιλάω έτσι για να αποφύγω ότι κάποιος προτιμά γενικώς κάποια παράταξη) ποιόν να εμπιστευτείς να σε βοηθήσει για να προωθήσεις ένα λογικό αίτημα όποιο και να ναι αυτό, πολλώ δε μάλλον τέτοια θέματα διαχείρισης χώρων κλπ (Btw άκη πολύ ενδιαφέρουσα η ιδέα να βάλεις έργα τέχνης γίνεσαι λίγο πιο σαφής?) Το καλύτερο θα ήταν να πούμε όλοι ότι πρέπει να μην ξεχωρίζουμε ενταγμένους και ανένταχτους και όλοι να μαστε με την ιδιότητα του φοιτητή και μόνο και να σκεφτόμαστε μόνο αυτό. Τώρα ακριβώς για τους χώρους η δική μου άποψη θα ταν να υπάρχουν χώροι κατά βάση ΚΕΝΟΙ από κάθε παρέμβαση τύπου αφίσας. Και η αφισοκόλληση να έχει μέτρο πάνω από όλα. Και για τους υπόλοιπους χώρους μπορούμε να βάλουμε εικαστικά θέματα, όπως φωτογραφίες από περιβαλλοντικά έργα ή γενικά περιβάλλον και γενικά ότι δίνει μια νότα διαφορετική πιο ξεκούραστη για τα μάτια και γενικά κάτι να σε ηρεμεί. Ναι, οκ πολύ θεωρητικό αυτό και πολύ λογοτεχνικό αλλά αν μιλάμε για παρεμβάσεις για καλλωπισμό του χώρου κάτι τέτοιο πιστεύω ότι ταιριάζει. Και τέλος οι χώροι αυτοί θα ήταν καλό να αξιοποιούνται όχι από τον "όποιον να ναι" αλλά από ένα/μια ο όποίος/α έχει όντως καλλιτεχνική φύση και θα φαίνεται από τις προτάσεις του προς αξιοποιηση του χώρου. Αυτά.
Υ.Γ. Πάντως όλα αυτά τα ωραία θέλουν πάλι ευρεία συναίνεση και συνενόηση πράγμα πολύ δύσκολο με την κατάσταση που επικρατεί. Μακάρι να διαψευστώ.
Υ.Γ.1 Συμφωνώ με τον Lost για την παραγωγή. Ήμουν και εγώ στο μάθημα και ακριβώς κατάλαβα πολλά πρακτικά και νομικά πράγματα πολύ χρήσιμα.
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Αυτοδιαχειριζόμενοι vs. κατειλημμένοι χώροι από τις παρατάξεις

Δημοσίευσηαπό Elendil » Κυρ, 31 Ιαν 2010 10:52 pm

@ lybe33
Μα στην εκπαιδευτική διαδικασία ενός ολοκληρωμένου μηχανικού πρεπει να περιλαμβάνεται κ η διαχείριση εργων - στο πιο τετριμμένο της, η σειρά ενεργειών με την οποία θα τελειώσει ένα έργο. Καλείσαι έξω να κάνεις μια ολοκληρωμένη δουλειά και η πλήρης επιστημονική γνώση του τομέα σου σε κάνει ανεπαρκή απόφοιτο, αν δεν έχει συνδυαστεί με το "πως θα γίνουν οι δουλειές για να το χτίσεις". Ανεπαρκής, γιατί εσύ θα κληθείς να το στήσεις και δε θα πουλήσεις σε κάποιον τα σχέδια για να το χτίσει αυτός [*]. Αν δεν είσαι σε θέση να οργανώσεις την παραγωγή καθιστάσαι υπάλληλος- που ειναι αυτή η εργασιακή συνθήκη που όλοι θέλουμε να αποφύγουμε. Υπάλληλος σε κάποιον που θα σου πει, έχω αυτά τα μηχανήματα, αυτούς τους εργαζόμενους, αυτά τα χρήματα, άρα μπορώ να εφαρμόσω αυτή τη μέθοδο θεμελίωσης - ή πρέπει να αγοράσω αυτό το μηχάνημα, το οποίο υπερτερεί εκεί απ'τον ανταγωνισμό για τη δουλειά που θέλω, και με αυτά τα δεδομένα τα οποία εσύ δεν ξέρεις να μου τα βγάλεις επίλυσε μου.

[*]Αυτό μπορεί να πρακτικά να γίνεται, αλλά είναι επιλογή του ατόμου, όχι γιατί δεν μπορεί, αλλά γιατί προτιμά να αφιερώσει το χρόνο του στην εκμάθηση κάτι πιο εξειδικευμένου και με το οποίο επιθυμεί να ασχολείται.

Αυτά τα ερωτήματα μπορούν να απαντηθούν έχοντας αποκτήση επαφή με δομικές μηχανές και διαχείριση τεχνικών έργων. Επαφή σημαίνει να έχεις κατανοήσει τις αρχές με τις οποίες σκέφτεσαι για να απαντήσεις αυτά τα ερωτήματα, έτσι ώστε στην πράξη να αναζητήσεις τα στοιχεία - πχ στα φυλλάδια του κατασκευαστή, απ τα οποία θα συνθέσεις την απάντηση. Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, η λήψη σωστών αποφάσων κατά την κατασκευή του έργου σημαίνει αντίληψη και κατανόηση του καπιταλιστικού οικονομικού συστήματος και όχι άκριτη αποδοχή. ;) Μπορεί σε πολλούς να μην αρέσει η διδασκαλία γύρω απ'αυτό, αλλά σε αυτό ζούμε και σε αυτό θα λειτουργήσουμε - όόταν αλλάξουμε οικονομικό σύστημα βλέπουμε τι θα κάνουμε.

Και ναι τα μαθήματα αυτά διδάσκονται λάθος, γιατί άμα η παρακολούθηση φτάνει στο ναδίρ, σημαίνει ότι δεν κάνεις σωστά τη δουλειά σου. Δε μεταδίδεις στο φοιτητή αυτα που πρέπει να εμπεδώσει αλλά μια μασημενη άχρηστη γνώση (τον τύπο με τους 1536 συντελεστές), το οποίο για τον διδάσκοντα είναι πιο εύκολο να το κάνει, παρά να μεταδώσει κρίση.

Και αφήνοντας στην άκρη τα περι διαχειριστικής φύσεως μαθημάτων, έρχομαι να θέσω ένα ερώτημα:
Εφόσον είναι γνωστή (και λογική όπως προκύπτει) η αντίδραση του τομέα στατικής για την χρήση χώρου στο κτίριο του, δε μπορεί να βρεθεί μια αποθήκη σε ένα άλλο κτίριο για να μεταφέρουν οι τωρινοι της χρήστες το υλικό τους; (Τώρα Άκη να χωρίσεις το υλικό του τομέα στα 2 για να καλύψεις τον ανεκμετάλλευτο χώρο του Γκίνη είναι λίγο άτοπο..) :problem:
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς
Νίκος Γκάτσος

If you end up with a boring miserable life because you listened to your mom, your dad, your teacher, your priest, or some guy on television telling you how to do your shit, then you deserve it.
Frank Zappa
Άβαταρ μέλους
Elendil
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1777
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 10:22 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες