Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό MakisH » Τετ, 04 Ιούλ 2012 6:09 pm

ingenieurin26 έγραψε:Παιδιά συναδελφικότητα και αλληλεγγύη είναι να αντιλαμβάνεσαι τον εαυτό ως μέρος ενός συνόλου , να καταλαβαίνεις ότι την απορία που έχεις εσύ στο μάθημα την έχουν κι άλλοι 50 και να επιδιώκεις μαζί με τους άλλους να κάτσει ο καθηγητής να τη λύσει αντί να αναλύει το τι θα γίνει αν σκάσει η βόμβα στο θεμελίο. Να κάθεσαι να λύνεις τις ασκήσεις σου μαζί με άλλους και έτσι να μαθαίνετε όλοι ο ένας από τα λάθη του άλλου. Συναδελφικότητα δεν είναι να σκας λεφτά για να κάνεις τη δουλίτσα σου μόνος σου ή να ψηφίζεις κάτι που δεν σε αντιπροσωπευει και να έχεις γραμμένους τους άλλους. Μην ωραιοποιούμε καταστάσεις.


Well said! :thumbup:
Γενικώς αυτό το επιχείρημα με την αλληλεγγύη το θυμόμαστε όποτε θέλουμε. Στο μυαλό μου, είμαστε φοιτητές που θέλουμε (ή μερικές φορές μονάχα πρέπει) να μάθουμε κάποια πράγματα. Πρέπει να βοηθάμε όσο μπορούμε ο ένας τον άλλο να καταλάβει, όχι απλώς να ξεμπερδέψει με τις υποχρεώσεις του. Προσωπικά (όχι ότι με αφορά, αφού δεν είμαι ΠΜ) δεν μου φαίνεται καθόλου παράλογο το να κοπεί το θέμα με τα κινητά την ώρα της εξέτασης (αυτό λέω απλώς). Ισχύει και αυτό που λέει ο taliampes αν και προσωπικά στην εξέταση ό,τι ξέρω γράφω. Αν δεν ξέρω, στην επόμενη εξεταστική (βέβαια δεν έχω πολλά έτη στην πλάτη μου...). Έτσι έχω μάθει να σκέφτομαι ως προς εμένα. Κατά τα άλλα είμαι και ελαφρώς κουφός οπότε είμαι ο πλέον ακατάλληλος για να βοηθήσω άλλους την ώρα της εξέτασης... :P

Για αυτούς που ξέρουν και δεν γράφουν, εκτός από έλλειψη χρόνου και οτιδήποτε άλλο, μπορώ να σας πω ότι έχω ακούσει και την άποψη "φοβάμαι μην χαρακτηριστώ (ενν. από καθηγητές)". Τουλάχιστον στη δική μου σχολή γράφουμε ακόμα σχετικά λίγοι στο forum μας (σε σχέση με το MQN).

Off topic:
Όσο για το γλείψιμο, γενικώς ισχύει σε πάρα πολλές περιπτώσεις (btw, κι εγώ αυτό που λέει ο Reporter κατάλαβα). Ωστόσο, πιστεύω ότι σε κάποιες περιπτώσεις θέλεις πάρα πολύ να μιλάς περισσότερο με κάποιους ανθρώπους (ενίοτε καθηγητές) επειδή ρε παιδί μου "σου αρέσουν" σαν άνθρωποι (παίζει και αυτό που λέμε "μέντορας" στη μέση). Επιδιώκεις βέβαια να το κάνεις αφού ξεμπερδέψεις με τα μαθήματά τους συνήθως. Δεν ξέρω κατά πόσο το βλέπει και κανείς άλλος έτσι... Δείτε τη σχολή λίγο πιο δημιουργικά ακόμα και σε ακαδημαϊκό επίπεδο!
Ζητούνται βιβλία στο Αναγνωστήριο Χημικών Μηχανικών! Στείλτε μου αν θέλετε να δώσετε.
MakisH Οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: Δευτ, 03 Μάιος 2010 10:57 pm
Τοποθεσία: Στους Χημικούς μηχ.
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό poum » Τετ, 04 Ιούλ 2012 6:47 pm

airetikos εντάξει το σκέφτηκες; δίνεις τελικά του αγγέλου σου νερό;
bismallah
poum
 
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: Δευτ, 04 Αύγ 2008 11:18 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό stalin » Τετ, 04 Ιούλ 2012 7:05 pm

Για να τελειώνω (προσωπικά) με το θέμα, τα περί μηχανημάτων κτλπ είναι βλακείες! Το μόνο υπαρκτό πρόβλημα είναι οτι τα τελευταία χρόνια παρατηρούνται φαινόμενα ομάδων 4-5 ατόμων να πληρώνουν φροντιστήρια ή άριστους φοιτητές να τους λύσουν τα θέματα και να τους στείλουν με mms τις απαντήσεις. Ετσι περνούν ρευστά, στατικές, σίδερα κτλπ μόνο πληρώνοντας... Τραγικό, κυρίως για τους ίδιους, αφού όλοι όσοι ξέρουν πράγματα, ξέρουν ποιοι είναι... (Ασε που δεν θέλει και πολύ μυαλό άμα βλέπεις να περνάει βαρβάτα μαθήματα και να είναι όλη μέρα έξω ή είναι ο harry potter ή...). Αυτό δεν λύνεται ούτε με κεραίες (κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι καλύπτει όλο το κτήριο...), ούτε με εργασίες (αυτές και αν θα τις αντιγράψει), ούτε με προόδους. Δεν υπάρχουν ανέξοδες λύσεις. Αν θες πραγματικά να λύσεις το θέμα βάζεις και έξτρα μια προφορική, έρχεται το τζιμάνι που πήρε 10 σίδερα, του κάνεις 2 βασικές ερωτήσεις και τον κόβεις...
Είμαστε έτοιμοι, να φάμε αγγούρι όλοι οι άλλοι για να εμποδίσουμε αυτούς; (Εγώ ουδεμία τέτοια όρεξη έχω...)
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό blink » Τετ, 04 Ιούλ 2012 7:11 pm

stalin έγραψε:Για να τελειώνω (προσωπικά) με το θέμα, τα περί μηχανημάτων κτλπ είναι βλακείες! Το μόνο υπαρκτό πρόβλημα είναι οτι τα τελευταία χρόνια παρατηρούνται φαινόμενα ομάδων 4-5 ατόμων να πληρώνουν φροντιστήρια ή άριστους φοιτητές να τους λύσουν τα θέματα και να τους στείλουν με mms τις απαντήσεις. Ετσι περνούν ρευστά, στατικές, σίδερα κτλπ μόνο πληρώνοντας... Τραγικό, κυρίως για τους ίδιους, αφού όλοι όσοι ξέρουν πράγματα, ξέρουν ποιοι είναι... (Ασε που δεν θέλει και πολύ μυαλό άμα βλέπεις να περνάει βαρβάτα μαθήματα και να είναι όλη μέρα έξω ή είναι ο harry potter ή...). Αυτό δεν λύνεται ούτε με κεραίες (κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι καλύπτει όλο το κτήριο...), ούτε με εργασίες (αυτές και αν θα τις αντιγράψει), ούτε με προόδους. Δεν υπάρχουν ανέξοδες λύσεις. Αν θες πραγματικά να λύσεις το θέμα βάζεις και έξτρα μια προφορική, έρχεται το τζιμάνι που πήρε 10 σίδερα, του κάνεις 2 βασικές ερωτήσεις και τον κόβεις...
Είμαστε έτοιμοι, να φάμε αγγούρι όλοι οι άλλοι για να εμποδίσουμε αυτούς; (Εγώ ουδεμία τέτοια όρεξη έχω...)

κατσε ρε... δαπιτης δεν εισαι? γιατι μπερδευτικα τωρα
blink
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: Σάβ, 24 Ιαν 2009 3:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό airetikos » Τετ, 04 Ιούλ 2012 7:24 pm

poum έγραψε:airetikos εντάξει το σκέφτηκες; δίνεις τελικά του αγγέλου σου νερό;

Προσωπικά όχι αλλά προτίθεμαι να το κάνω. Για κάτι άλλους δεν βλέπω να ανοίγουν τη βρύση.Αααα και που στε εγώ ποτέ δεν νοιάστηκα για το ποιός αντιγράφει από μικρό παιδί πάντα κοίταζα εγώ να μαι εντάξει για την δική μου ηθική απλά είπα να δώ με καλό μάτι μια καλή πρόταση. Και δεν απαντάω άλλο σε αυτό το τόπικ γιατί ακόμα και το γλυκό ξεκατίνιασμα έχει τα όριά του.
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό 3 » Τετ, 04 Ιούλ 2012 8:06 pm

Επειδη καπως το θεμα εκτροχιαζεται, και γενικα, ε ειναι και σοβαρο, ας πω κατι παραπανω.

Για να δουμε το φαινομενο ολοκληρωμενα, πρεπει να καταλαβουμε το προφιλ του αντιγραφεα - χρηστη κινητου (οχι κοινου αντιγραφεα, εννοω ταλιμπαν κανονικου). Κατα προσωπικη μου αποψη-εμπειρια, κι οποιος θελει ας συμπληρωσει:

α) Κατα συντριπτικη πλειοψηφεια, το φαινομενο αυτο παρατηρειται στα ΒΑΡΙΑ μαθηματα. Εκει θα βρεις καποιον που "τα θυμαται" να στα στειλει, εκει θα βρεις κοσμο σε απελπισια να τα περασει, εκει θα βρεις και τα πιο π#$%τσα θεματα. Εδω καταλαβαινουμε οτι δημιουργειται και φαυλος κυκλος με αυτα που βαζουν οι καθηγητες. Σε πιο χαλαρα μαθηματα, τετοιο πραγμα πιο δυσκολα γινεται, αλλα ΚΙ ΟΜΩΣ γινεται σε κατι πεθαμενα μαθηματα που ΔΕΝ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ (Μπετο 0, φορτραν, μιγαδικες, δομικες κλπ) και πιθανως (θα το αναλυσω παρακατω) γινεται και λογω παραταξεων στα πολυ μικρα ετη (αναλυσεις, τεχνικα υλικα κλπ), που εδω κατα τη γνωμη μου θελει κ$#λοχερο.

β) Κατα πλειοψηφεια, οι περισσοτεροι φοιτητες που καταφευγουν σε τετοιες λυσεις ειναι πανω απο 4ο ετος (κατ'ελαχιστο..). Οχι οτι δεν θα βρεις μικροτερους με i-phone στην τσεπη και την παραταξη απ'εξω, αλλα κακα τα ψεμματα: οι μικροι ψιλοδιαβαζουν, οσοι το κανουν αυτο για καποιο λογο αισθανονται μεγαλη δυσκολια να προσπαθησουν, εχουν κοπει 100 φορες, ειναι πια "μεγαλοι" και τους παιρνει απο κατω, καθυστερησανε στα μαθηματα σιγουρα, απειχαν καιρο απο σχολη κλπ. και γενικα εδω φταιει και η σχολη με εναν τροπο σε μερικα μαθηματα, και αποφασιζουν και οι αλλοι να "ξεθαρεψουν", φταιει σιγουρα η Ματινα, τα φροντιστηρια που γινονται "φυσιολογικα" απο ενα σημειο και επειτα, αλλα βεβαιως, φταινε και οι ιδιοι. Οι μονοι που μπορω να πω οτι δεν φταινε και τοσο ειναι φοιτητες που περασανε με πιο χαμηλο βαθμο ως ειδικη κατηγορια, με κενα γνωσης κλπ.. ας μη γινω πιο συγκεκριμενος

γ) Κατα πλειοψηφεια το κανουν παραταξιακοι. Μερικοι μαλιστα το καραξεφτυλιζουν και θελουν και επωνυμη καταγγελια. Αλλα μεσα στα δικτυα αυτα, θα δεις παντα παραταξιακο, ο οποιος μαζευει τους β). Οι χειροτερες περιπτωσεις ειναι αυτοι που το κανουν εργολαβια: πληρωνω, κατεβαινω, δινω. Οι πλεον χειροτερες περιπτωσεις ειναι η παραταξη που τα δινει ακομα και σε πρωτοετεις απεξω στο χυμα, για να τους μυησει απο μικρους ή ακομα χειροτερα καβατζωνουν διδακτορικους για εξτρα σημειωσεις στους κοντινους. Αυτη ειναι η μεγαλυτερη εστια μολυνσης.

Αρα βλεπω 3 πηγες προβληματος:
α) Δυσκολα μαθηματα με καθηγητες που δεν δινουν.. ουτε παλια θεματα και μαθηματα που περνανε ΜΟΝΟ με 5 το "πολυ λαο" (ναι, εμας λεω)
β) Φροντιστηρια απο ενα ετος και μετα και πως απενοχοποιειται η συνειδηση του αλλου να "τη δει αλλιως"
γ) Παραταξεις με πολλα, πολλα πλοκαμια.. (οχι, δεν ειναι οι αριστερες.. :geek: )

Το θεμα αυτο θελει μια τυπου συνελευση να προσπαθησουμε να τα δουμε αυτα απο κοντα γιατι.. κατα βαση γινεται φαυλος κυκλος και με εμας και με τους καθηγητες βεβαιως, και καποια μερα καποιος θα το φαει το πειθαρχικο.. και γενικα μας πιεζουν ολους μας. Αυτα.
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό poum » Τετ, 04 Ιούλ 2012 8:07 pm

blink έγραψε:κατσε ρε... δαπιτης δεν εισαι? γιατι μπερδευτικα τωρα


μπορει να ναι δαπιτης αλλα ειναι καλο παιδακι <3

stalin έγραψε:Αν θες πραγματικά να λύσεις το θέμα βάζεις και έξτρα μια προφορική, έρχεται το τζιμάνι που πήρε 10 σίδερα, του κάνεις 2 βασικές ερωτήσεις και τον κόβεις...


α ναι; :raspberry: :lol:
bismallah
poum
 
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: Δευτ, 04 Αύγ 2008 11:18 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό chris_z » Τετ, 04 Ιούλ 2012 8:37 pm

Θα απευθυνθώ στη μπούρδα που έχω να της απαντήσω από τη σελίδα 14(ξεκινήσαμε από τις σελίδες 10 και 11)...
Λες ότι προτείνω κάτι εφήμερο, δεν το πιστεύω διότι όπως λες και να εξελιχθεί τόσο η τεχνολογία που να αναιρέσει τον παρεμβολέα μάλλον δεν θα είναι προσβάσιμη οικονομικά και πρακτικά σε εμάς, εκτός και αν έχεις δει διαφημίσεις κινητών που να λένε ότι δεν μπλοκάρονται. Άρα τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα αν όχι μακροπρόθεσμα η κατάσταση βελτιώνεται. Τα μυαλά των φοιτητών δεν θα αλλάξουν λες με το μπλοκάρισμα των κινητών. Μπορεί αν βρουν δύσκολη την αντιγραφή να το ρίξουν και στο διάβασμα, υπόθεση κάνω, δεν στηρίζομαι σε αυτό. Δύσκολα γενικά θα αλλάξουν όπως εξήγησα στη σελίδα 11. Δεν προτίθεμαι να προτείνω τίποτα όπως σωματικό έλεγχο και τα λοιπά προφανώς. Ότι προκύπτει όμως θα ήθελα να αντιμετωπίζεται όσο γίνεται. Τώρα είναι τα i-phones, αύριο δεν ξέρω.

''Αν θέλετε να κάνετε βαθυστόχαστη ανάλυση για τα προβλήματα του ΕΜΠ, αρχίστε από εκεί. Εγώ προσωπικά είδα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποιοτική διαφορά στη διδασκαλία και την εξέταση των μαθημάτων όταν από 350 στον κορμό γίναμε 50 στην κατεύθυνση. Και ο νοών νοείτω. '' είπε ο μέρντε
Πολύ ωραία, να εξετάσουμε ένα τέτοιο μάθημα. Τα αντισεισμικά μαθήματα γίνονται με ιδανικό τρόπο κατ εμέ, τα κάνουμε μισοί μισοί (δυο δυο κατευθύνσεις) και μάλιστα είμαστε χωρισμένοι και σε 2 3 τμήματα, φτάνουμε έτσι ουσιαστικά στα 50 άτομα. Επίσης γίνονται 2 ώρες θεωρίας και στο καπάκι 2 ώρες ασκήσεων. Δεν υπάρχει σε αυτήν την περίπτωση σχεδόν τίποτα να βελτιωθεί. Αυτό σημαίνει ότι αποκλείεται να γίνουν αντιγραφές και μάλιστα δεν χρειαζόμαστε και επιτηρητές μεθαύριο που γράφουμε. Θέλω να πω ότι και τέλειο να είναι το μάθημα θα υπάρχουν κάποιοι που θα θέλουν να αποφύγουν οποιοδήποτε κόπο μόνο και μόνο επειδή είναι πιο εύκολο και μπορούν (αρχή της ελάχιστης ενέργειας). Άρα και αν βελτιώσουμε τη σχολή (που πραγματικά είμαι σύμφωνος σε αυτό όπου χρειάζεται) δεν πιστεύω ότι θα λυθεί το πρόβλημα. Αναφέρομαι σε αυτό διότι ουσιαστικά μου λέτε, να μην ψάξουμε τρόπους να περιοριστεί η αντιγραφή γιατί αν βελτιώσουμε τη σχολή εμείς δεν θα αντιγράφουμε. Μπορούμε παράλληλα να βελτιώσουμε τη σχολή και να περιορίσουμε την αντιγραφή.

Πάλι στη μπούρδα. Μου λες να έχεις υπομόνη και όταν θα προτείνεις κάτι να μπορεί να λύσει το πρόβλημα έστω και μακροχροπρόθεσμα, έκανα μία πρόταση , σας την έφερα για να την εξετάσουμε όλοι μαζί και να δούμε τι μπορεί να γίνει, δεν είπα ότι είμαι αυθεντία. Αν αυτή δεν προχωρήσει συζητάμε τι άλλο γίνεται. Αυτοσκοπός δεν είναι να μπει το μηχάνημα, παρά να λυθεί το πρόβλημα. Ίσως τελικά πιο σημαντικό από τη συγκεκριμένη πρόταση είναι ότι αναδείχθηκε ένα θέμα και μάλιστα ήδη συζητάνε πιο πάνω για συνέλευση. Αυτό είναι σίγουρα ένα πρώτο βήμα για τη λύση-περιορισμό του προβλήματος. Θέλω μπούρδα να λυθεί το πρόβλημα. Μια πρόταση έκανα, όποιος θέλει μπορεί να συνεισφέρει με προτάσεις, ώστε να αποφασίσουμε τι θέλουμε να γίνει.
chris_z
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Τετ, 24 Δεκ 2008 1:56 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό pokerman » Τετ, 04 Ιούλ 2012 10:39 pm

Λοιπον επειδη αυτο το αστειο εχει παρατραβηξει....
Πρωτον οτι θα εβλεπα τετοια προταση απο φοιτητη δεν το περιμενα ποτε (εκπλησσομαι αρνητικα)...
Δευτερον ποιο προβλημα ρε φιλε ? Εισαι σοβαρος ? Εμενα προσωπικα δεν με απασχολει καθολου αν αντιγραφει ο αλλος διοτι πολυ απλα δεν διαβαζεις για κανενα αλλο παρα μονο για τον εαυτο σου .
Τι κομπλεξικες μαλακιες ειναι αυτες ? Που πας να τις περασεις και σαν σοβαρη προταση για να λυθει το "προβλημα" ....
Αν εισαι τοσο μαγκας την επομενη φορα που θα δεις καποιος να αντιγραφει να το πεις στον επιτηρητη και να υποστεις τις συνεπειες...
Αντε γιατι η ζεστη μου φαινεται οτι σε εχει χτυπησει στο κεφαλι ...

Και κατι αλλο 17 σελιδες ασχολουμαστε με μια βλακεια ? Ειμαστε σοβαροι ?
pokerman
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Κυρ, 19 Οκτ 2008 5:45 pm

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό amelie_a » Τετ, 04 Ιούλ 2012 10:41 pm

Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης, 384-322 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος
Άβαταρ μέλους
amelie_a Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 8:27 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron