Lost.in.Athens έγραψε:Εμ, τζάμπα είναι τα χαρτιά, τα μελάνια, η βιβλιοδεσία, τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων κλπ; Μήπως θα έπρεπε να μοιράζονται και ελεύθερα παντού;
Άλλο το ελεύθερα παντού, και άλλο το να δίνονται δωρεάν για να καλύψουν,με πληρότητα, τις ανάγκες των φοιτητών,απ όπου και άλλωστε ξεκίνησε η συζήτηση.
Και για μένα θα έπρεπε να μπαίνει μια διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στις εκδόσεις πανεπιστημιακών συγγραμάτων, και στις σημειώσεις ενός μαθήματος,που θα έπρεπε να τυπώνονται και να διανέμονται σε αυτόν, σαν φυσική συνέπεια της ιδιότητάς του,"φοιτητής".Αυτό θα σήμαινε κοινωνική μέριμνα,και αυτό θα έπρεπε να υποχρεώνει καθέναν, να βγάζει σημειώσεις επαρκείς για κάθε μάθημα (εκεί πάει και το απαράδεκτο του ότι το Θωμαΐδειο βγήκε νωρίς και με συνοπτικές διαδικασίες εκτός νόμου).Και για τον βασικό λόγο του οτι οι προπτυχιακές σπουδές δεν είναι ερευνητικό έργο,ούτε "πελάγωμα" μέσα σε άπειρη βιβλιογραφία.Αυτό την περίοδο η περαιτέρω αναζήτηση θα έπρεπε να είναι κάτι που θα γινόταν εικιοθελώς και απο προσωπικό ενδιαφέρον.Στους υπόλοιπους θα έπρεπε να εξασφαλίζονται οι απαραίτητες γνώσεις-δεξιότητες...οπότε και η βιβλιογραφία...για να κατέχουν μετά απο 4-5 χρόνια το αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθούν.
EditΚαι ένα παράδειγμα.
Εφαρμοσμένη Υδραυλική:
>Όρισε ελάχιστες απαιτήσεις και απαραίτητες γνώσεις που κάποιος πρεπει να αποκομίσει.
>Κατέγραψέ τες σε σημειώσεις και στείλτες στο Θωμαΐδειο να εκδοθούν (για μένα επαρκής πληρότητα σημειώσεων Κατσαρέλη μαζί με κάποια επιπλέον θεωρητικά στοιχεία-μαθηματικοποιήσεις).
>Ανατροφοδότησε συνεχώς τις σημειώσεις σύμφωνα με κριτικές ή ανάγκες φοιτητών.
>Αν θες δώσε κάποιο απο τα συγγράμματα που κυκλοφορούν έξω.
>Χωρίς κανένα πρόβλημα συνέχισε την πώληση κάποιου συγγράματος, βλέπε "Εφαρμοσμένη Yδραυλική-Στάμου" έξω απο το πανεπιστήμιο.