
lawine έγραψε:... Αλλά όταν κάποιος από επιλογή δεν έχει επαφή με τα μαθήματα, ας κάνει αυτοκριτική. Καλή η πολιτική ρε παιδιά, μας ανοίγει τα μάτια, αλλά αν δε σας βλέπω στις αίθουσες δίπλα μου, δύσκολα δέχομαι άκριτα τις απόψεις σας. Αυτά τα λέω φιλικά και με καμιά δόση εμπάθειας. Απλά πως να σε πιστέψει ο συνάδερφος σου, όταν πας τον πείσεις με τη γνωστή καραμέλα "εντατικοποίηση των σπουδών", τη στιγμή που δε σε βλέπει να παλεύεις μαζί του και στην αίθουσα;
Δεκτό αυτό που λες lawine. Προφανώς και δε μπορείς να πείσεις ότι συμπάσχεις με το συμφοιτητή σου εάν δεν έχεις τους ίδιους προβληματισμούς τουλάχιστον σε ένα βαθμό όσον αφορά στα θέματα σχολής. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να σαι κατανάγκη συνέχεια στο αμφιθέατρο.Κανείς δε μπορεί να σε υποχρεώσει να παρακολουθείς(η σχολή δεν είναι η 4η λυκείου.)..Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
Αναμφισβήτητα όμως το κακό έχει παραγίνει με τα δύσκολα θέματα...
Ένα παράδειγμα:Σίδερα2 επαναληπτικής εξέτασης! Πολλά και απαιτητικά ερωτήματα..άπειρες πράξεις..λίγος χρόνος(2μιση αντί για 3 ώρες).Ωστόσο, τον Ιούλιο τα θέματα ήταν πολύ πιο εύκολα - αν εξαιρέσεις μια παγιδούλα. Τι έγινε τότε όμως: κόπηκαν άτομα που είχαν γραψει 4,6 με 4,9 γιατί το έτος είχε πάει πολύ καλά αφού τα θέματα ήταν πιο εύκολα..αυτό δε λέγεται κανονικοποίηση..αυτό λέγεται απο-κανονικοποίηση. Και σα να μην έφτανε αυτό ο ίδιος ο καθηγητής ομολόγησε ότι άτομα που ήταν γύρω στο 6 πήραν 5 για τον ίδιο λόγο... και πάει λέγοντας.Παρόμοια πράγματα έγιναν και στη στατική3 το καλοκαίρι. Γιατί να κοπεί το 4,5?Ειδικά σε ένα τέτοιο μάθημα που έχει καθαρά μια λογική αποστήθισης διαδικασιών- μπλα μπλα και σάλτσας χωρίς όρια. Αμφιβάλλω για το αν υπάρχει έστω και ένας φοιτητής που να θεωρεί ότι η στατική3 πρέπει να είναι μάθημα κορμού.
Lawine,είναι αντιφατικό το να αμφισβητείς την εντατικοποίηση των σπουδών τη στιγμή που εσύ ο ίδιος τη βιώνεις εφόσον- όπως μας λες- παρακολουθείς τα μαθήματα. Βλέπεις-και το ξέρω- ότι δεν πρόκειται περί καραμέλας των αριστερών.Το θεωρείς καλό το να μην έχεις χρόνο παρά μόνο για παρακολούθηση,προόδους,υποχρεωτικά θέματα και εργασίες της σχολής?? Και πες οκ: Να είναι υποχρεωτικές οι εργασίες για να δεις πως πάει το πράμα και στη δουλεία(αν και έξω άλλα σου ζητάνε αλλά τεσπα.το προσπερνώ).Γιατί να σε "σκίζουν"-και να με συγχωρήσετε για την έκφραση- και στην εξέταση?? Και στην τελική τελική γιατί να υπάρχει και τελική εξέταση?? Ας κάνεις θέμα υποχρεωτικό ,ας σου βάλει και ενδιάμεσες παραδόσεις για να δει την πρόοδο σου.Ο καθηγητής μπορεί να δει στις ενδιάμεσες παραδόσεις αν όντως κάνεις την εργασία μόνος.. Πόσες εργασίες έχεις κάνει σ αυτή τη σχολή που σου πήραν άπειρες ώρες και τελικά μέτρησαν μόλις κατά το 10-40%?? Οικοδομική, αρχιτεκτονική, πολεοδομία(για μας τους παλιούς),οδοποιίες, μπετά, γεωδαισίες και άλλα(κυρίως στις κατευθύνσεις)...Να τρελαίνεσαι..Γιατί στις γεωλογίες να μην έχεις bonus παρά μόνο αν έχεις παραδώσει ΟΛΕΣ τις ασκήσεις??Αν έχεις κάνει 14/15 ο κόπος σου πάει χαμένος. Το 4,4 δε θα στο κάνει 5 ,ούτε το 6,4 θα στο κάνει 7..
Καλά,η fortran άλλο μεγάλο κεφάλαιο..δε θα έπρεπε να αναρωτιέσαι γιατί τα ποσοστά αποτυχίας είναι τόσο μεγάλα. Όταν υπάρχει μια τέτοια εικόνα σε ένα μάθημα το μόνο σίγουρο είναι ότι δε φταίει ο φοιτητής αλλά ο καθηγητής. Όχι μόνο έχει πρόβλημα μεταδοτικότητας, αλλά έχει και πρόβλημα παραξενιάς



Συνεπώς, για να συντομεύω.. Το θέμα είναι αν θες να αλλάξεις εκείνα τα πράγματα που είναι ενάντια στο συμφέρον σου και το αν πιστεύεις ότι μέσα από συλλογικούς αγώνες μπορείς να πετύχεις κάτι καλύτερο. Μην εθελοτυφλείς.Ο δικός σου ατομικός δρόμος οδηγεί σε αδιέξοδο. Εγώ χαίρομαι όταν σε ακούω να μου κάνεις κριτική και να μου λες τους προβληματισμούς σου. Αυτό απέχει όμως πολύ από το να έχεις εξαρχής αρνητική-συντηρητική στάση απέναντί μου τη στιγμή που και ο ίδιος βιώνεις τις καταστάσεις για τις οποίες σου μιλάω και τις οποίες απλώς αποδέχεσαι.