Προβλήματα σε Διδασκαλία Μαθημάτων/Θέματα Εξετάσεων/Διόρθωση γραπτών

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό Giorgitseli » Σάβ, 26 Σεπ 2009 10:44 pm

lawine έγραψε:... Αλλά όταν κάποιος από επιλογή δεν έχει επαφή με τα μαθήματα, ας κάνει αυτοκριτική. Καλή η πολιτική ρε παιδιά, μας ανοίγει τα μάτια, αλλά αν δε σας βλέπω στις αίθουσες δίπλα μου, δύσκολα δέχομαι άκριτα τις απόψεις σας. Αυτά τα λέω φιλικά και με καμιά δόση εμπάθειας. Απλά πως να σε πιστέψει ο συνάδερφος σου, όταν πας τον πείσεις με τη γνωστή καραμέλα "εντατικοποίηση των σπουδών", τη στιγμή που δε σε βλέπει να παλεύεις μαζί του και στην αίθουσα;

Δεκτό αυτό που λες lawine. Προφανώς και δε μπορείς να πείσεις ότι συμπάσχεις με το συμφοιτητή σου εάν δεν έχεις τους ίδιους προβληματισμούς τουλάχιστον σε ένα βαθμό όσον αφορά στα θέματα σχολής. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να σαι κατανάγκη συνέχεια στο αμφιθέατρο.Κανείς δε μπορεί να σε υποχρεώσει να παρακολουθείς(η σχολή δεν είναι η 4η λυκείου.)..Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.

Αναμφισβήτητα όμως το κακό έχει παραγίνει με τα δύσκολα θέματα...
Ένα παράδειγμα:Σίδερα2 επαναληπτικής εξέτασης! Πολλά και απαιτητικά ερωτήματα..άπειρες πράξεις..λίγος χρόνος(2μιση αντί για 3 ώρες).Ωστόσο, τον Ιούλιο τα θέματα ήταν πολύ πιο εύκολα - αν εξαιρέσεις μια παγιδούλα. Τι έγινε τότε όμως: κόπηκαν άτομα που είχαν γραψει 4,6 με 4,9 γιατί το έτος είχε πάει πολύ καλά αφού τα θέματα ήταν πιο εύκολα..αυτό δε λέγεται κανονικοποίηση..αυτό λέγεται απο-κανονικοποίηση. Και σα να μην έφτανε αυτό ο ίδιος ο καθηγητής ομολόγησε ότι άτομα που ήταν γύρω στο 6 πήραν 5 για τον ίδιο λόγο... και πάει λέγοντας.Παρόμοια πράγματα έγιναν και στη στατική3 το καλοκαίρι. Γιατί να κοπεί το 4,5?Ειδικά σε ένα τέτοιο μάθημα που έχει καθαρά μια λογική αποστήθισης διαδικασιών- μπλα μπλα και σάλτσας χωρίς όρια. Αμφιβάλλω για το αν υπάρχει έστω και ένας φοιτητής που να θεωρεί ότι η στατική3 πρέπει να είναι μάθημα κορμού.

Lawine,είναι αντιφατικό το να αμφισβητείς την εντατικοποίηση των σπουδών τη στιγμή που εσύ ο ίδιος τη βιώνεις εφόσον- όπως μας λες- παρακολουθείς τα μαθήματα. Βλέπεις-και το ξέρω- ότι δεν πρόκειται περί καραμέλας των αριστερών.Το θεωρείς καλό το να μην έχεις χρόνο παρά μόνο για παρακολούθηση,προόδους,υποχρεωτικά θέματα και εργασίες της σχολής?? Και πες οκ: Να είναι υποχρεωτικές οι εργασίες για να δεις πως πάει το πράμα και στη δουλεία(αν και έξω άλλα σου ζητάνε αλλά τεσπα.το προσπερνώ).Γιατί να σε "σκίζουν"-και να με συγχωρήσετε για την έκφραση- και στην εξέταση?? Και στην τελική τελική γιατί να υπάρχει και τελική εξέταση?? Ας κάνεις θέμα υποχρεωτικό ,ας σου βάλει και ενδιάμεσες παραδόσεις για να δει την πρόοδο σου.Ο καθηγητής μπορεί να δει στις ενδιάμεσες παραδόσεις αν όντως κάνεις την εργασία μόνος.. Πόσες εργασίες έχεις κάνει σ αυτή τη σχολή που σου πήραν άπειρες ώρες και τελικά μέτρησαν μόλις κατά το 10-40%?? Οικοδομική, αρχιτεκτονική, πολεοδομία(για μας τους παλιούς),οδοποιίες, μπετά, γεωδαισίες και άλλα(κυρίως στις κατευθύνσεις)...Να τρελαίνεσαι..Γιατί στις γεωλογίες να μην έχεις bonus παρά μόνο αν έχεις παραδώσει ΟΛΕΣ τις ασκήσεις??Αν έχεις κάνει 14/15 ο κόπος σου πάει χαμένος. Το 4,4 δε θα στο κάνει 5 ,ούτε το 6,4 θα στο κάνει 7..

Καλά,η fortran άλλο μεγάλο κεφάλαιο..δε θα έπρεπε να αναρωτιέσαι γιατί τα ποσοστά αποτυχίας είναι τόσο μεγάλα. Όταν υπάρχει μια τέτοια εικόνα σε ένα μάθημα το μόνο σίγουρο είναι ότι δε φταίει ο φοιτητής αλλά ο καθηγητής. Όχι μόνο έχει πρόβλημα μεταδοτικότητας, αλλά έχει και πρόβλημα παραξενιάς :roll: :roll: :roll: Ναι, καθηγητική αυθαιρεσία θα σου πω εγώ, αλλά μη μου πεις ότι είναι και αυτό καραμέλα δική μου..Θεωρώ ότι ο προγραμματισμός είναι σημαντικό μάθημα και μπορεί να σου λύσει τα χέρια αν το θες αλλά κανείς δεν κάνει κάτι για να τον καταστήσει πιο οικείο προς τους φοιτητές.Αν ήσουν στη θετική κατεύθυνση νομίζεις ότι σου μαθαίνουν κινέζικα..Επιπλέον,τα θέματα πάντα απαιτητικά .. [Εγώ ήμουν και στην τεχνολογική στη γ λυκείου.Έχω κάνει και τρεις fortran (ναι ,είμαι τρελή ..πήρα fortran3 επιλογής) και πάλι βλέπω πάντα ότι τα θέματα είναι δυσκολούτσικα και για μένα..πόσο μάλλον για εκείνους που πριν δεν είχαν ιδέα..].

Συνεπώς, για να συντομεύω.. Το θέμα είναι αν θες να αλλάξεις εκείνα τα πράγματα που είναι ενάντια στο συμφέρον σου και το αν πιστεύεις ότι μέσα από συλλογικούς αγώνες μπορείς να πετύχεις κάτι καλύτερο. Μην εθελοτυφλείς.Ο δικός σου ατομικός δρόμος οδηγεί σε αδιέξοδο. Εγώ χαίρομαι όταν σε ακούω να μου κάνεις κριτική και να μου λες τους προβληματισμούς σου. Αυτό απέχει όμως πολύ από το να έχεις εξαρχής αρνητική-συντηρητική στάση απέναντί μου τη στιγμή που και ο ίδιος βιώνεις τις καταστάσεις για τις οποίες σου μιλάω και τις οποίες απλώς αποδέχεσαι.
Χόρεψε πάνω στο φτερό του καρχαρία...
Giorgitseli
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 11:52 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό vasilistrk » Σάβ, 26 Σεπ 2009 11:18 pm

Συμφωνώ απόλυτα! (Την ψυχρολουσία την πήρα κ εγώ στα Σίδερα 2, και μετα σου λενε είναι ευκολο μαθημα... :? )
Δε φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, ειμαι...κομμένος!
vasilistrk
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Κυρ, 15 Φεβ 2009 10:29 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό vasilistrk » Σάβ, 26 Σεπ 2009 11:23 pm

Η FORTRAN δημιουργήθηκε το 1950 από την IBM!!! Αντί να μας μάθουν το AutoCad μας διδάσκουν FORTRAN!!! (και 1 και 2 και 3 επιλογής!!!)
Δε φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, ειμαι...κομμένος!
vasilistrk
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Κυρ, 15 Φεβ 2009 10:29 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό Giorgitseli » Σάβ, 26 Σεπ 2009 11:57 pm

Έστω..ας σου μάθουν προαιρετικά τη λογική του προγραμματισμού και τίποτα άλλο..μεγάλο θέμα το πρόγραμμα σπουδών..αλλά τώρα λέμε για την "ό,τι να ναι" διόρθωση γραπτών...οπότε δε θα το ανοίξω το θέμα.
:ninja:
Χόρεψε πάνω στο φτερό του καρχαρία...
Giorgitseli
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 11:52 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό redy » Κυρ, 27 Σεπ 2009 12:11 am

η συζητηση εχει αποκτησει πολυ ενδιαφερον! Συμφωνω σε ολα με τον georgi, ειναι επιλογη του να παρακολουθεις η οχι τα μαθηματα, προσωπικα οσα δεν παρακολουθουσα το εκανα μονο και μονο γιατι απο τον καθηγητη(βλεπε ζερη,ζουμπουλη κ.α.) τα μαθηματα δεν μπορεις να τα παρακολουθησεις στα μεσα τις 1ης ωρας θελεις να σκισεις τοιχους να βγεις εξω(η γιατι η αιθουσα ηταν γεματη)! Η fortran πραγματι ειναι ενα μαθημα που δυσκολευει πολλους παντως εγω που ημουν στην τεχνολογικη τις περασα ευκολα και με βαθμο αλλα δεν εμαθα προγραμματισμο απο 30 συρραμενες φωτοτυπιες! Μου εχει τυχει σε μαθημα να γραψω καλα σε δυο προοδους, να κανω θεμα και να παρω 4 που υποτιθετε οτι τα παραπανω δεν μετρανε αν παρεις κατω απο 4! Ακομη δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται να πηγαινεις να δεις το γραπτο σου να βλεπεις οτι εχουν ξεχασει πραγματα εχουν κανει λαθη και να σου λενε δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα! Η αν εχεις κανει θεμα οδοποιας2 πως γινεται να παρεις 4? Εγω νομιζα οτι σε μαθηματα με θεμα παιρνεις η 3 η 5?(δηλαδη αν παρεις 3,8 το θεμα δεν μετραει?) Το πιο τρελο που μου εχει συμβει ειναι να εχω παρει 3 σε μηχανικη να παω να δω το γραπτο και να εχω χασει ενα θεμα γιατι ημουν τοσο ηλιθιος που τα (70κατι)/2 δεν τα ειχα γραψει 30κατι! ηξερα οτι κοιτανε μονο τα αποτελεσματα αλλα οχι και ετσι τους γραμματεις βαζουν να τα διορθωνουν?
redy Οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Κυρ, 07 Σεπ 2008 7:18 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Κυρ, 27 Σεπ 2009 1:09 am

redy έγραψε:Η αν εχεις κανει θεμα οδοποιας2 πως γινεται να παρεις 4? Εγω νομιζα οτι σε μαθηματα με θεμα παιρνεις η 3 η 5?(

ακριβώς το ίδιο πραγμα είχα πάθει και εγώ στο ίδιο ακριβώς μάθημα.Ήταν ξεκάθαρο ότι είχε γίνει κάποιο λάθος, καθώς ο υπολογισμός του βαθμού δεν διακιολογείτο μαθηματικά.Πήγα για να δω το γραπτό μου με αυτό και μόνο το σκεπτικό. Ε, δεν είχαν προσθέσει τις όλες τις μονάδες που είχα γράψει.

για σκεφτείτε πως γίνεται αρκετές φορές η διόρθωση...ο καθηγητής προφανώς και δεν τα διορθώνει και τα..δ'ίνει στον μεταδιδάκτορα.Αυτός μεταδιδάκτορας είναι, σιγά μην κάτσει να διορθώσει τα γραπτά οπότε...τα φορτώνει σε αυτόν που κάνει διδακτορικό.Κ επειδή δεν ψαρώνουν όλοι οι διδακτορικοί να κάθονται να κάνουν δουλειά άλλων, τα φορτώνονται ένας δυο πες...κατά περιπτώσεις υπάρχει και κανα φοιτητούδι που δουλεύει για κανα πρόγραμμα στον καθηγητή, οπότε του τα δίνουν "δωράκι" και τα διορθώνει αυτό.Αρα, ότι βρέξει ας κατεβάσει.Κυνηγήστε τους, απαιτείστε να βλέπετε τα γραπτά σας, απαιτειτε σωστή και έγκαιρη διόρθωση (δες πχ Γκαζέτας=αποτελέσματα εξεταστικής ιουλίου, δυο μέρες πριν δώσουμε επαναληπτική).

αλλα δεν εμαθα προγραμματισμο απο 30 συρραμενες φωτοτυπιες!
Κοιτα 3 το συγκεκριμενο μαθημα (για τον προγραμματισμο) χρηζει πολλων αδικαιολογητων ιδιαιτεροτητων στον τροπο εξετασης και βαθμολιγησης


το κυριότερο πρόβλημα αυτού του μαθήματος (το οποίο ανέφερα και τελικά είναι κόκκινο πανί) είναι η κακή-μα πάρα πολύ κακη διδασκαλία και μετά η βαθμολόγηση. Απώλεια συγγράμματος της προκοπής (απορώ πως το επιτρέπουν τόσα χρόνια να μην δίνεται ενα επίσημο σύγγραμμα και να δίνονται αυτές οι σημειώσεις του @ώλου, συγγράμματα υπάρχουν ένα σωρό στο εμπόριο), ερειστική συμπεριφορά του καθηγητή (συνεχής υποβιβασμός των φοιτητών, της σχολής, εξίψωση των ιδιωτικών πανεπιστημίων, κλπκλπ), λανθασμένη διδασκαλία (πολλές φορές ακόμα και αλγόριθμοι που δίνονται στο μάθημα είναι λάθος, βάζω το ... πληκτρολόγιο μου στην φωτιά) και απαρχαιωμένο θέμα, καθώς κάνουμε αρχαία έκδοση σε αρχαίο compiler που πολλές φορές δεν εφαρμόζεται στην πράξη (το απαρχαιωμένο goto). Ε, τους πιο πολλούς τους νοιάζει που είναι άκυρη η διόρθωση , και όχι που δεν μαθαίνουν τίποτα.Γι' αυτό και δεν υπάρχει καμία βελτίωση.

vasilistrk έγραψε:Αντί να μας μάθουν το AutoCad μας διδάσκουν FORTRAN!

vasilisstrk, μάλλον θες να πεις αντί για φορτραν, να μας διδάσκουν C++, γιατί το autocad είναι άλλο πράγμα...
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό vasilistrk » Κυρ, 27 Σεπ 2009 1:24 am

AutoCad θέλω να πω.Σορυ, αλλα δεν ψήνομαι να σκάσω 600ευρω να παω φροντιστηριο AutoCad. Καλύτερα να τα πιω μπύρες! Αν ηθελα να μάθω C++ θα πήγαινα Πληροφορική ΑΣΟΕΕ...
Άσχετο, αλλά στο site μπαίνει κανας άλλος καθηγητής εκτός από τον Κατσαρέλη?? Τζάμπα κράζουμε μου φαίνεται...
Δε φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, ειμαι...κομμένος!
vasilistrk
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Κυρ, 15 Φεβ 2009 10:29 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Κυρ, 27 Σεπ 2009 2:00 am

Off topic:
όπως όταν στο σχολείο σου έμαθαν αριθμητική και όχι πως να δουλευεις το κομπιουτεράκι, έτσι και εδώ πρέπει να μάθεις σχέδιο, και όχι τόσο πόσο να δουλεύεις ένα πρόγραμμα. και δεν χρειάζεται να δωσεις πουθενά 600 ευρώ. προωπική τριβή χρειάζεται και τίποτα άλλο (προσωπική εμπειρία 6 χρόνων)
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό vasilistrk » Κυρ, 27 Σεπ 2009 2:15 am

Θεωρώ ατυχές το παράδειγμα με το κομπιουτεράκι, άλλωστε όσο αριθμητικη να σου μαθει καποιος το ln(5)^sin(32,21)/0.1*10^9 δε θα το βγαλεις ποτε χωρίς κομπιουτεράκι! Συμφωνώ βέβαια οτι με προσωπικη τριβη μπορεις να βελτιωθεις πολυ σε πολλα πραγματα, αλλα αντι για 2 εξάμηνα φορτραν κάναμε 2 εξάμηνα autocad, δε θα ηταν πολύ καλύτερα?
Δε φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, ειμαι...κομμένος!
vasilistrk
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Κυρ, 15 Φεβ 2009 10:29 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: Μυστήριες Παρατυπίες στη Διόρθωση Γραπτών

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Κυρ, 27 Σεπ 2009 2:32 am

vasilistrk εχεις Pm γιατί βγήκαμε offtopic
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες