
lasa έγραψε:Συγγράμματα με δασείες!Πόσα τέτοια διανεμήθηκαν τέλος πάντων θα τρελαθούμε! Παιδιά (μιλάω ως απόφοιτος) είναι τεράστιο λάθος να πιάνεστε από το τόσο και να ψάχνετε παντού δικαιολογίες για μια ενδεχόμενη αποτυχία. Και αν θες τη γνώμη μου ο συγκεκριμένος τρόπος εξέτασης του πανεπιστημίου της Ζυρίχης είναι ελλιπής, μια και μιλάμε για στατική. Για να τελειώνουμε: όποιος διαβάζει σε βάθος δε θα αντιμετωπίσει ιδιαίτερο πρόβλημα, το ξέρουν και οι πέτρες, (σε πραγματικό βάθος όμως). Και μην ξεχνάτε, η ποσότητα του διαβάσματος δε συνεπάγεται την ποιότητα. Και κάτι που ειπώθηκε από τον/την ifi."Δεν ξέρω πόσο χρήσιμα είναι τα μαθηματικά''
Έχω κουραστεί με την πάγια τακτική κάποιων να προσπαθούν να κατεβάσουν τις ανάγκες του προγράμματος σπουδών στα δικά τους στάνταρ. Έλεος, όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Κάποιοι θέλουν να είναι και φοιτητές Α.Ε.Ι., αλλά και να περνάνε τα μαθήματα με προσπάθεια που αναλογεί σε Τ.Ε.Ι.. Όποιου δεν του αρέσει να πάει στο Τ.Ε.Ι. Δομικών έργων ή στο τάδε κωλοpolytechnic της Αγγλίας και να περάσει ζωή και κότα.
lasa έγραψε:Δεν εξαρτάται το κύρος σε αποκλειστικό βαθμό από τη δυσκολία των εξετάσεων, συνήθως όμως η δυσκολία αυτή αποτελεί ένα από κριτήρια της σοβαρότητας του πανεπιστημίου.
Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης