Ειδήσεις & Κείμενα

Οι απόψεις σας πάνω σε γενικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα αναλύονται εδώ.

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό txc » Τετ, 28 Ιαν 2015 12:54 pm

Παιχνίδι guess who : Ποιος είπε την παρακάτω φράση ?

«ερχόμαστε για να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ασκείται η πολιτική στη χώρα και για να βάλουμε τέλος στο καθεστώς του ρουσφετιού της διαπλοκής και του πελατειακού κράτους».

Πηγή: http://www.lifo.gr


Τσίπρας ή Λεβέντης? Συστημικός ή εναλλακτικός ? Κράζει ότι τον πολεμάει το σύστημα και όντως δεν προβάλεται ή δεν κράζει και προβάλεται ?
Ας σοβαρευτούνε κάποιοι που δεν τους φτάνει το 36,4% και θέλουν και το 1,8% του Λεβέντη.
txc
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: Δευτ, 05 Οκτ 2009 4:38 pm
Έτος εισαγωγής: 2008


Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Τετ, 28 Ιαν 2015 3:34 pm

Από εδώ και πέρα μόνο Ανοιχτές Σχολές!

ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό Prince of Persia » Τετ, 28 Ιαν 2015 5:12 pm

Κάτι διαφορετικό...
Ήταν ένα μικρό καράβι
''Tίποτα γενναίο δεν μπορεί ο άνθρωπος να κάμει στον κόσμο, αν δεν υποτάξει τη ζωή του σ' έναν Αφέντη ανώτερό του.'',Νίκος Καζαντζάκης
Sting-Desert Rose
Άβαταρ μέλους
Prince of Persia
 
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: Τετ, 10 Νοέμ 2010 11:04 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Παρ, 30 Ιαν 2015 1:47 am

“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό koutsou-bilo » Παρ, 30 Ιαν 2015 12:43 pm



Πέντε χρόνια σχεδόν έχω τη «Μαργαρίτα». Έγινα γνωστός όταν έγραψα ότι το πρόβλημα της Ελλάδα είναι ο λαός της. Από τότε δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα. Προχθές οι Έλληνες ανέβασαν μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, του κόμματος που προσπάθησε με συνέπεια και τελικά τα κατάφερε να πείσει ότι το μνημόνιο έφερε την κρίση και όχι η κρίση το μνημόνιο. Δεν πρόκειται για δυο Ελλάδες. Πρόκειται για τα 9/10 και το 1/10. Ναι, ένα 10% είναι οι θιασώτες του ορθολογισμού στη χώρα αυτή και αυτό αποτυπώθηκε και σε αυτές τις εκλογές. Τα πιο μισητά πρόσωπα στο δημόσιο βίο είναι ο Στέφανος Μάνος, που χρόνια τώρα έλεγε αλήθειες και τον κράζανε, και η Άννα Διαμαντοπούλου, που έκανε τη μόνη σοβαρή μεταρρύθμιση, αυτήν των ΑΕΙ. Την πρώτη που θα τσακίσει η νέα διακυβέρνηση. Το ΠΟΤΑΜΙ βγήκε να μιλήσει για κοινή λογική και τo είπανε πρακτορείο μιας ντουζίνας «κακών». Μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα θα γίνουν μόνο όταν το 98% των κομμάτων κάνει μια κυβέρνηση συνεργασίας και τις επιβάλλει. Αλλά και, πάλι, αν μείνει απέξω ένα 2%, ένας Γκλέτσος ας πούμε, να κάνει αντιπολίτευση, σε 4 χρόνια θα είναι κυβέρνηση. Και επειδή αυτό είναι αδύνατο δεν θα γίνουν ποτέ. Και ας πτωχεύσουμε και ας μας διώξουν από το ευρώ και ας μας στραγγαλίσουν και ας γίνει της κακομοίρας.

Ο εξαιρετικός εθνολαϊκισμός είναι πια η κυρίαρχη και σχεδόν η μοναδική ιδεολογία στη χώρα. Ανελεύθερη οικονομία, κρατική συμμετοχή και επέμβαση παντού, σπατάλη, χρέη και μπαταξήδες, διαφθορά και των γονέων, εκπαίδευση για κλάματα, βιομηχανία πτυχίων και απολυτηρίων, προστατευτισμός και ρουσφέτι, πάτος στον ανταγωνισμό και την καινοτομία, διογκωμένος τριτογενής τομέας, έλλειμμα εμπορικών συναλλαγών, κατευθυνόμενες επιδοτήσεις, θαλασσοδάνεια, δουλειές μόνο με ΕΣΠΑ και διορισμός στο δημόσιο. Και μέχρι να μας κάτσει η κέντα στον άσσο αρακτοί στα καφενεία. «Φρέντο καπουτσίνο μέτριο, παρακαλώ, και τσάκο κι ένα τάβλι». Ξεχάσαμε και το φραπεδάκι.

Αν ήταν να γίνει αλλιώς θα ’χε γίνει. Αν ήταν να αποκτήσουμε ανθηρό πρωτογενή τομέα θα το είχαμε κάνει όταν πολλές δεκάδες δις έμπαιναν στη αγροτική παραγωγή από τα ευρωπαϊκά προγράμματα. Και γίνονταν ακίνητα και αυτοκίνητα με τις ευλογίες του κράτους και υπό τις προτροπές της εκάστοτε αντιπολίτευσης.

Αν ήταν να αποκτήσουμε βιομηχανία δεν θα κλείναμε ούτε τις δικές μας, ούτε τις ξένες, θα τις εκσυγχρονίζαμε θα φέρναμε κι άλλες. Θα φτιάχναμε ζώνες, με ειδικό καθεστώς, και θα αυξάναμε τις θέσεις εργασίας. Δεν θα τις πηγαίναμε στη Βουλγαρία, υπήρχε τρόπος να μείνουν εδώ και να δουλέψουν. Στην Ιταλία και την Ισπανία γιατί μείνανε;

Αν ήταν να αποκτήσουμε δημόσια διοίκηση θα το ’χαμε κάνει όταν είχαμε 1,2 εκατομμύρια καλοπληρωμένους ΔΥ με τις καλύτερες εργασιακές συνθήκες στον κόσμο και τη μεγαλύτερη κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος στην Ευρώπη. Βάλε τον κλιματισμό και άνοιξε τα παράθυρα, μεγάλε. Αλλά εμείς στην ήδη χάρτινη γραφειοκρατία προσθέσαμε και την ψηφιακή και έχουμε χιλιάδες σελίδες για να ρυθμίζουν τις σχέσεις του κράτους με τους πολίτες.

Αν ήταν να αποκτήσουμε σοβαρό τουρισμό θα το ’χαμε κάνει αφού μας έλαχε να ζούμε στο ωραιότερο μέρος του κόσμου, με το καλύτερο κλίμα και με την πιο εμπορεύσιμη ιστορία. Αλλά εμείς μείναμε στο mousaka και στο do you like my love the Greece?

Αν ήταν να αποκτήσουμε διεθνώς αναγνωρισμένα πανεπιστήμια θα το ’χαμε κάνει με την πληθώρα των επιστημόνων που παράγουμε και την έφεση των Ελλήνων για ανώτατες σπουδές. Αλλά εμείς γεμίσαμε ντεμέκ ανώτατες σχολές την Ελλάδα και φροντίσαμε να έχει το δικαίωμα το κάθε προβληματικό να τις σπάει, γιατί έτσι δένεται το ατσάλι του κομμουνισμού, ή γιατρεύεται η αγαμία.

Αν ήταν να αποκτήσουμε σοβαρή βασική εκπαίδευση θα το ’χαμε κάνει. Τότε που είχαμε ένα δάσκαλο ανά 5 μαθητές (πρώτοι στον κόσμο), τάξεις με 10 μαθητές και σχολεία με 180 (στην Αθήνα όχι μόνο στα νησιά), χιλιάδες σελίδες δωρεάν σχολικών βιβλία και χιλιάδες βοηθήματα, χιλιάδες καθηγητές στα φροντιστήρια, διπλές και τριπλές παραδόσεις (σχολείο, φροντιστήριο, ιδιαίτερο), δεκάδες διαφορετικά συστήματα εισαγωγής στα πανεπιστήμια, πανάκριβα και σούπερ εξοπλισμένα εργαστηριακά κέντρα, δεκάδες απίθανες ειδικότητες εκπαιδευτικών με 18 ώρες εργασία την εβδομάδα, ειδικά ευρωπαϊκά προγράμματα για ταξιδάκια και δεν συμμαζεύεται. Αλλά εμείς κάναμε τα σχολεία μηχανισμούς διανομής πτυχίων και απολυτηρίων, μετατρέψαμε την αντιαυταρχική εκπαίδευση σε ξέφραγο αμπέλι, πατώσαμε στις εξετάσεις PISA και βγάζουμε μαθητές το 50% των οποίων είναι οργανικά αναλφάβητοι.

Αν ήταν να αποκτήσουμε θεσμούς, σοβαρή δημοκρατία και στοιχειωδώς επαρκές πολιτικό σύστημα θα το ’χαμε κάνει αφού όλοι πολιτικολογούμε ασύστολα, αφού διαλυθήκαμε και πεθάναμε στον εμφύλιο πόλεμο, αφού φάγαμε 7 χρόνια χούντα. Αλλά δεν καταλάβαμε τίποτα. Το 2015 εκλέγουμε ακόμα μοντέλα, τηλεπερσόνες, αθλητές και απογόνους και δίνουμε 7% στους φασίστες και 5% σε σταλινικούς θιασώτες των πιο σκοτεινών χρόνων της Σοβιετίας. Η πιο απαγορευμένη λέξη στην πολιτική μας ιστορία είναι η «συνεργασία». Αλλά και όταν την κάνουμε είναι μόνο για να δηλώσουμε τον αντιευρωπαϊσμό μας. Αγαπάμε την τρομοκρατία, και επιβραβεύουμε τη φασιστική με την Τρίτη θέση στις εκλογές.

Αν ήταν να δώσουμε πραγματικά εφόδια στους νέους θα το ’χαμε κάνει. Αλλά εμείς τους κρατάμε μέχρι να ασπρίσουν τα μαλλιά τους μέσα στα σπίτια μας και τους χαρτζιλικώνουμε και όταν βγαίνουν βόλτα τους φωνάζουμε. «Κωστάκη, ξέχασες το ζακετάκι σουυυυυυυυυ».

Αν ήταν να φτιάξουμε πόλεις θα το ’χαμε κάνει στη χώρα με τα πιο ήπια καιρικά φαινόμενα, την πιο βαριά παράδοση και τους περισσότερους αρχιτέκτονες και πολεοδόμους. Αλλά εμείς μισούμε την πόλη και αγαπάμε τα χωριά και τα σπίτια μας. Φτιάχνει ο καλλιτέχνης του δρόμου ένα καταπληκτικό graffiti σένα τοίχο και πάνε δέκα καθυστερημένοι και το ταγκάρουνε, το μουντζουρώνουνε ή γράφουν το νούμερο της θύρας της ομάδας τους.

Δεν θέλουμε ούτε ανάπτυξη, ούτε Ευρώπη, ούτε διαφωτισμό. Επιδόματα θέλουμε και κάποιον να μας χώσει όλους στο δημόσιο ή το δημόσιο να αγοράζει αποκλειστικά τα προϊόντα μας. Βρώμικες πόλεις θέλουμε με συνήθως αστείους δήμαρχους, για να φαίνεται καθαρό το σπίτι μας και μεις σοβαροί. Και ο καθένας ένα σχολείο απέναντι από το σπίτι του να μην κουράζεται το παιδί να πηγαίνει φορτωμένο μια δεκάκιλη τσάντα.

Ό Έλληνας δοκίμασε και ανέβασε ψηλά ό,τι πιο χυδαίο, κάλπικο, λαϊκίστικο, ανίκανο κυκλοφορούσε στο πολιτικό σύστημα. Απίθανους τύπους που έκαναν χειραψίες σε λαϊκές αγορές ή έβγαιναν στην TV και έλεγαν ανοησίες σε ακόμα πιο ανόητους δημοσιογράφους. Μέχρι κάτι ανθρωποειδή φασιστόμουτρα και μπράβους της νύχτας έκανε βουλευτές. Για να τον σώσουν από τους κλέφτες που πριν 5 χρόνια τους έβγαζε πρώτους βουλευτές με χιλιάδες ψήφους κι ας ήξερε ότι δεν ήταν καθαροί. Μέχρι κάτι φοβερούς γελοιότυπους ψήφισε που είναι σίγουροι ότι κάποιοι μας ψεκάζουν και άλλους ακόμα πιο γελοίους που τώρα τους ετοιμάζει για αρχηγούς του κράτους. Αναγόρευσε σε επιτομή της πολιτικής σοβαρότητας απολιθώματα που έχουν πρότυπο τη Βόρεια Κορέα και σου λένε κατάμουτρα ότι δεν σέβονται το Σύνταγμα και τους νόμους. Και πάνω που ’χε ξεμείνει από πολιτικούς ταγούς βρήκε μπροστά κάτι παρωχημένους εναλλακτικούς κομμουνιστές, που έχουν πρότυπο τη Βενεζουέλα και την Αργεντινή, και είπε να τους δοκιμάσει μπας και γυρίσει το δώρο των Χριστουγέννων και καταργηθούν η Τράπεζα Θεμάτων και ο ΕΝΦΙΑ.

Θα κάτσουμε εδώ να πιούμε το ποτήρι μέχρι τέλους. Θα στείλουμε τα παιδιά μας στη Δύση, θα χαλαρώσουμε και θα απολαύσουμε τη δύση της πατρίδας. Μια δύση που της αξίζει και μας αξίζει. Γιατί και μεις, το 10%, αποτύχαμε να γίνουμε κάτι παραπάνω. Μόνο κουβέντες μάθαμε να λέμε και να γράφουμε, περισπούδαστες. Δεν καταφέραμε να φτιάξουμε μια στέρεη ενιαία πρόταση και ένα ισχυρό δημοκρατικό σχήμα με κανονικούς ανθρώπους και στοιχειωδώς έντιμους και ικανούς πολιτικούς. Και μας βρωμάει και ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ γιατί καταφέρνει να προσελκύει το 6%. Είμαστε και μεις μέρος του προβλήματος. Να μην το ξεχνάμε. Ίσως το μεγαλύτερο.

Εσείς φταίτε ρε μούτρα. Εσείς φέρατε την κρίση. Εσείς. Φταίτε. Νιώστε τύψεις.

Spoiler: show
Καλά ρε, ακόμα διαβάζει κόσμος αυτό το σίχαμα την α.β ?
Σήμερον ιδικό μου
Αύριον ιδικό σου
Μηδέποτε μηδενός

Βυζαντινό λαϊκό ρητό 9ος αιώνας

http://luben.tv/wp-content/uploads/2014/10/stin-ugeia-mas.gif?3fb042
Άβαταρ μέλους
koutsou-bilo
 
Δημοσιεύσεις: 392
Εγγραφή: Τετ, 15 Δεκ 2010 6:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό geocho » Παρ, 30 Ιαν 2015 1:57 pm

http://news247.gr/eidiseis/mixani-tou-x ... 75599.html
Μηχανή του Χρόνου: Το ξανθό γένος των Ρώσων που θα σώσει την Ελλάδα
geocho
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Πέμ, 18 Νοέμ 2010 7:10 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Παρ, 30 Ιαν 2015 9:32 pm

Εμετος.

Εικόνα

Spoiler: show
Γιατι αυτα που γραφει παραπεμπουν ΤΟΣΟ πολυ σε δοσιλογο επι κατοχης ρε πουστη μου?
“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό wilshere » Παρ, 30 Ιαν 2015 11:48 pm

φροντιστής ανέβασε αυτό το άρθρο, παρόλους τους σκοπούς του , το νόημα είναι αρκετά στοχευμένο και επίκαιρο....διαχρονικό καλύτερα...

Spoiler: show
Ξέρω ένα σχολείο. Κάθε πρωί, το προαύλιό του γεμίζει μαθητές. Κάποιοι από αυτούς, πηγαίνουν εκεί για να πάρουν την παρέα τους και να φύγουν. Κάποιοι άλλοι, φοβούμενοι το πλήθος των απουσιών, μπαίνουν στις αίθουσες διδασκαλίας. Συνήθως καθυστερημένοι, αλλά μπαίνουν. Δεν κάνουν μάθημα πάντα, δεν κάνουν μάθημα όλοι, αλλά, τουλάχιστον, βρίσκονται εκεί... Οι δάσκαλοι του σχολείου ήταν εκεί χθες, είναι εκεί σήμερα, θα είναι εκεί και αύριο. Δεν έχει σημασία αν εργάζονται αποδοτικά (κάποιοι το κάνουν, κάποιοι όχι), αν είναι κατανοητοί στους μαθητές τους (κάποιοι είναι, κάποιοι όχι), αν έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται (κάποιοι τις έχουν, κάποιοι όχι), για να είναι καλοί δάσκαλοι. Όπως και να είναι οι δάσκαλοι, όποιο κι αν είναι το εκπαιδευτικό όφελος που παράγει αυτό το σχολείο, τα κόστη της λειτουργίας του πληρώνονται πάντα, υποχρεωτικά, από τους Έλληνες φορολογούμενους. Το κοστολόγιό του, όσο μικρό ή υπέρογκο, ανταποδοτικό ή μη ανταποδοτικό κι αν είναι, καλύπτεται πάντα από όλους εμάς, τους βαριά φορολογούμενους πολίτες. Τα ποσά ανέγερσης και συντήρησης του κτηρίου, όλα τα κόστη λειτουργίας, αλλά και αυτά της μισθοδοσίας του διδακτικού, του διοικητικού και του βοηθητικού προσωπικού του, αθροίζονται σε μια λίστα που στην κορυφή της, εντελώς ψεύτικα, υποκριτικά και παράλογα, γράφει "δωρεάν".

Ξέρω ένα φροντιστήριο. Κάθε απόγευμα, γεμίζει μαθητές. Κανένας δεν πηγαίνει εκεί, για να πάρει την παρέα του και να φύγει. Κανείς δεν φοβάται τις απουσίες, αλλά όλοι μπαίνουν στις αίθουσες διδασκαλίας. Πάντα στην ώρα τους. Κάνουν μάθημα πάντα, κάνουν μάθημα όλοι, μόνο γι αυτό βρίσκονται εκεί άλλωστε... Οι δάσκαλοι που διδάσκουν στο φροντιστήριο μπορεί να ήρθαν χθες, για μια σειρά από λόγους που, στην συντριπτική (μήπως και συντηρητική;) πλειονότητα των «απέξω», είναι ανεξερεύνητοι. Πάντως, σήμερα είναι εκεί γιατί τους θέλουν οι μαθητές τους (διαφορετικά, δεν θα είχαν μαθητές) και αύριο θα είναι εκεί γιατί θα έχουν τηρήσει τις υποσχέσεις τους (διαφορετικά, αύριο δεν θα είναι εκεί). Βρίσκονται στην τάξη, γιατί εργάζονται αποδοτικά, γιατί είναι κατανοητοί στους μαθητές τους, γιατί έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται, για να είναι καλοί δάσκαλοι (διαφορετικά, δεν θα μπορούσαν να σταθούν εκεί). Τα κόστη της λειτουργίας του φροντιστηρίου πληρώνονται πάντα από τις οικογένειες που, απολύτως ελεύθερα, χωρίς καμία υποχρέωση, χωρίς καμία δέσμευση, το επιλέγουν. Το κοστολόγιό του, όσο γίνεται μικρότερο και όσο γίνεται περισσότερο ανταποδοτικό (διαφορετικά, το φροντιστήριο δεν θα μπορούσε να υπάρχει και να λειτουργεί), καλύπτεται πάντα από τους γονείς που το εμπιστεύονται. Τα ποσά ανέγερσης ή ενοικίασης και συντήρησης του κτηρίου, όλα τα κόστη λειτουργίας, αλλά και αυτά της μισθοδοσίας του διδακτικού, του διοικητικού και του βοηθητικού προσωπικού του, αθροίζονται σε μια λίστα που στην κορυφή της, με απόλυτη λογική κι ευαισθησία, γράφει από τη μία πλευρά "έξοδα" και από την άλλη "δίδακτρα".

Κάποτε, η κοροϊδία πρέπει να σταματήσει. Η νοοτροπία που ταυτίζει τις έννοιες του «δημόσιου» και του «κρατικού», έχει ξεπεράσει κατά πολύ, πλέον, το επίπεδο του κωμικοτραγικού. Η στρέβλωση που δημιουργεί στις αντιλήψεις και στις συνειδήσεις των ανθρώπων αλλά, κυρίως, στη συλλογική κοινωνική πεποίθηση περί «καλού» και «κακού» (εκπαιδευτηρίου, και όχι μόνο…), δεν είναι, απλώς, μίζερη και αναχρονιστική. Για το σύνολο της κοινωνίας είναι υποκριτική και βαθύτατα συντηρητική. Για το σύνολο της εκπαίδευσης είναι εντελώς οπισθοδρομική, αναποτελεσματική και αδιέξοδη. Και για κάποιους ανθρώπους, έντιμους Έλληνες πολίτες, οι οποίοι, ασκώντας θεμελιώδη δημοκρατικά, συνταγματικά και ανθρώπινα δικαιώματά τους, επέλεξαν να υπηρετήσουν την εκπαίδευση έξω από την ασφυκτική αγκαλιά του πελατειακού Κράτους, είναι απολύτως φασιστική.

Δημόσιο αγαθό, δεν είναι, κατ` ανάγκη και κατ` αποκλειστικότητα, ό,τι παράγει, κατέχει ή νέμεται το Κράτος. Δημόσιο αγαθό, είναι κάθε τι που λειτουργεί με βάση έντιμες, ηθικές, δημιουργικές και αξιοκρατικές αρχές, κάθε τι που, ανεξάρτητα από την πηγή της προέλευσής του, παράγει ισχυρές, διακριτές και δημοκρατικές αξίες, οι οποίες διαχέονται στην κοινωνία και την ωφελούν στο σύνολό της.

Υπό αυτήν την έννοια, στον αληθινό κόσμο, σε μια ανθρώπινη καθημερινότητα γεμάτη μεγάλες, τραγικές, αγωνίες αλλά και μεγάλες, ευγενικές, φιλοδοξίες, σε μια ζωή που αγωνίζεται να διατηρηθεί και να συνεχίσει, έξω από το «μαντρί», μακριά από τα κομματόσκυλα που κρατούν προστατευμένους (και φυλακισμένους) τους πολύτιμους κρατικοδίαιτους πελάτες, η σύγκρουση δεν είναι μεταξύ του κρατικού και του ιδιωτικού. Γιατί η πραγματική, η μεγάλη, διακύβευση, βρίσκεται στο αχανές πεδίο μάχης που εκτείνεται μεταξύ του επαρκούς και του ανεπαρκούς, του ευαίσθητου και του αναίσθητου, του ηθικού και του ανήθικου, του έντιμου και του ανέντιμου, του αξιοκρατικού και του αναξιοκρατικού, του άξιου και του ανάξιου… Υπό αυτήν την έννοια, στις σκέψεις, στις ψυχές και στις ζωές των αληθινών ανθρώπων, ένα καλό ιδιωτικό φροντιστήριο ήταν, είναι και θα είναι, πολύ πιο δημόσιο, από ένα κακό κρατικό σχολείο…

Υ.Γ. Ξέρω πως, για την κυρίαρχη πολιτική κουλτούρα της Πατρίδας μας (και δεν μιλώ μόνο για σήμερα), τα πιο πάνω φαντάζουν… αιρετικές απόψεις ενός αμετανόητου φροντιστή. Ωστόσο… τα παιδιά μου φοιτούν στο κρατικό γυμνάσιο του τόπου κατοικίας μας. Θα συνεχίσουν στο κρατικό λύκειο και, εάν τα καταφέρουν, θα σπουδάσουν στο κρατικό πανεπιστήμιο. Χωρίς καμία διάθεση μομφής προς τους δασκάλους τους, η υψηλή ποιότητα που θα καθιστούσε την εκπαίδευση που παίρνουν «δημόσιο αγαθό», ακόμα αναζητείται. Και καλά τα παιδιά μου… αυτά έχουν εμένα, το φροντιστήριο και τους συναδέλφους μου… Δίπλα τους όμως, υπάρχουν παιδιά στα οποία, η αυτιστική και μεγαλομανής νοοτροπία ενός μικρομέγαλου κράτους – αφέντη που κρατά τα πάντα για τον εαυτό του, στερεί κάθε άλλη δυνατότητα, πέρα από τη φτωχή μετριότητα που το ίδιο μπορεί να τους προσφέρει…
wilshere Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Σάβ, 18 Μάιος 2013 12:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό bandal » Κυρ, 01 Φεβ 2015 6:54 pm

Καβάλα : Επίθεση φασιστών και μπάτσων στο αντιεξουσιαστικό στέκι Βύρωνος 3

https://mpalothia.wordpress.com/2015/02/01/%ce%ba%ce%b1%ce%b2%ce%ac%ce%bb%ce%b1-%ce%b5%cf%80%ce%af%ce%b8%ce%b5%cf%83%ce%b7-%cf%86%ce%b1%cf%83%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%8e%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bc%cf%80%ce%ac%cf%84%cf%83%cf%89%ce%bd-%cf%83/

για να μην τρεφουμε αυταπάτες
bandal
 
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Σάβ, 08 Σεπ 2012 11:25 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες