KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Οι απόψεις σας πάνω σε γενικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα αναλύονται εδώ.

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό Theodore » Δευτ, 18 Ιαν 2010 3:17 pm

Ήθελα νά 'ξερα... ως πότε τα οικονομικά συμφέροντα θα υπονομεύουν την ελευθερία των πολιτών μιας δημοκρατίας; Θα εξετάσω το ζήτημα μόνο σε ό,τι αφορά τους μηχανικούς.

Ως απλός παρατηρητής στα δρώμενα, εκτιμώ ότι αυτό που συμβαίνει είναι ότι, υπό το σκηνικό των πολιτικών υποσχέσεων και συναλλαγών "κάτω από το τραπέζι", οι διάφοροι επιχειρηματίες-ιδιοκτήτες κολεγίων προσπαθούν πεισματικά να κατοχυρώσουν τις επιχειρήσεις τους...! Εκεί όμως έγκειται και η διαφορά τους: Τα Ανώτατα Ιδρύματα της χώρας μας δεν θεωρούν την εκπαίδευση ως εμπορεύσιμο υλικό, παρά ως ύψιστο πνευματικό αγαθό...! Για αυτό το λόγο άλλωστε και το Άρθρο 16 λέει ξεκάθαρα: "Η σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται." Τί σημαίνει όμως αυτό; Το πανεπιστήμιο είναι ένας χώρος ελεύθερης διακίνησης ιδεών. Έτσι, εξασφαλίζει τις γόνιμες συνθήκες για να εκδηλώνονται και να αναπτύσσονται οι νέες ιδέες (που βγαίνουν από τα νέα μυαλά), και οι οποίες κατευθύνουν την επιστημονική και τεχνολογική εξέλιξη μιας κοινωνίας.

Η οικονομική διαχείριση ενός ιδιωτικού πανεπιστημίου εξασφαλίζεται από άλλους ιδιώτες, οι οποίοι ζητούν από το πανεπιστήμιο -έναντι οικονομικής αποζημίωσης- να διεξάγει έρευνα για συγκεκριμένο αντικείμενο/πρόβλημα. Αυτή όμως η θεώρηση δεν είναι πάντα "ευσταθής". Η εξάρτηση ενός πανεπιστημίου από τους ιδιώτες έχει το μειονέκτημα ότι σε πολλές περιπτώσεις η έρευνα είναι κατευθυνόμενη... έτσι όμως περιορίζεται η ακαδημαϊκή ελευθερία και η δυνατότητα χρηματοδότησης καινοτόμων (ρηξικέλευθων, αν θέλετε) ιδεών...! Είναι πολύ λίγα ιδιωτικά ινστιτούτα ανά τον κόσμο που λειτουργούν επιτυχημένα. Μεταξύ αυτών είναι το ΜΙΤ, το Stanford, και το Harvard. Ωστόσο, τα δημοφιλέστερα πολυτεχνεία ανά τον κόσμο, όπως το Berkeley (Καλιφόρνια), το ETH (Ελβετία), το Universität Stuttgart (Γερμανία), το Imperial College London (Αγγλία), η Ecole Polytechnique (Γαλλία), και άλλα πολλά... είναι δημόσια ιδρύματα!!! Σε αυτό το σημείο να σημειώσω την συνεργασία μεταξύ της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ και της Ecole Polytechnique, από την οποία μπορεί κανείς να παρακολουθήσει κοινά μαθήματα στα δύο ιδρύματα (στα πλαίσια της ανταλλαγής φοιτητών) και στο τέλος να λάβει κοινό δίπλωμα και από τις δύο σχολές!!!

Ήθελα να ήξερα... αυτά τα παιδιά που επέλεξαν να σπουδάσουν σε αυτά τα "Κ.Ε.Σ." δεν τα σκέφτεται κανένας; Τόσο χρόνο και χρήμα δαπάνησαν για τις σπουδές τους, σε συνεργασία με διάφορα "πτυχιοκοπεία" (τα οποία εδρεύουν κάπου στην Βορειοδυτική Ευρώπη, βρέχονται γύρω γύρω από θάλασσα...! :lol: ) για να πάρουν ένα αμφίβολης ποιότητας πτυχίο... την στιγμή που ξεκίνησαν από την χώρα τους όντας "στουρνάρια" στα μαθηματικά...! Και θεωρώ δεδομένο ότι δεν είχαν την ικανότητα να επιτύχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις - άλλωστε, γιατί να μην προσπαθήσει κανείς να δώσει εξετάσεις; Μια πρόκληση είναι και αυτό...! (Κι αν δεν αρέσει σε κανέναν το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια, ας το συζητήσουμε, όχι όμως υπό το πρίσμα αλλαγής του Συντάγματος!)

Συνεχίζω την σκέψη μου: Τί τους κάνει να πιστεύουν ότι θα πρέπει να τους εμπιστευθούν οι συμπολίτες μας για να τους χτίσουν τα σπίτια τους; :thumbdown: (Διότι καμία σοβαρή κατασκευαστική/μελετητική εταιρία δεν θα τους προσλάμβανε για να κάνουν π.χ. δομοστατικά ή επίβλεψη... τουλάχιστον όχι κάποια εταιρία στην Ελλάδα...!) Και τώρα με το "έτσι θέλω" και με "μπόλικους ντενεκέδες λάδι" θα πάρουν αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων από μια "επιτροπή", και δη αγνώστου μέχρι στιγμής συστάσεως; Ύποπτον...! => Έλεος...!!! :o Δεν υπάρχει κανένας ηθικός φραγμός; :shock: Στις κατασκευές που θα φτιάξουν αυτοί οι άνθρωποι θα κατοικούν ανθρώπινες ζωές... με ποιό τρόπο μπορούν οι "συνάδελφοι" από τα Κ.Ε.Σ. να μας εγγυηθούν για την ασφάλεια των κατασκευών τους, την στιγμή που τα προγράμματα σπουδών των "πανεπιστημίων" τους δεν περιέχουν καν μαθήματα αντισεισμικού σχεδιασμού; :lol:

Και να σταθώ και στα όσα γράφηκαν περί "παρακολούθησης μαθημάτων, υποβολή σε εξετάσεις, κλπ". Τους συναδέλφους μηχανικούς του ΕΜΠ και των άλλων πολυτεχνικών σχολών που υποβλήθηκαν στις πανελλήνιες εξετάσεις και στον ενιαίο 5ετή κύκλο σπουδών (που είναι ισότιμος του Αγγλοσαξωνικού "Master" - και αυτό δεν το ισχυρίζεται απλά ο γράφων, αλλά αποτελεί την επίσημη άποψη όλων των συναδέλφων που παρακολούθησαν προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών στο Imperial College, αλλά και πλέον επίσημη θέση του ΕΜΠ, μετά από ειδική επιτροπή που συστάθηκε για να συγκρίνει τα δύο προγράμματα σπουδών ΕΜΠ & Imperial), δεν σκέφτεται κανείς ότι τους αδικεί; Η δυνατότητα του σπουδαστή των ΚΕΣ να παρακολουθήσει τα μαθήματα του 5ετή κύκλου σπουδών και μετά να εξεταστεί σε αυτά, στην ουσία καταργεί το νόημα της εισαγωγής στα πανεπιστήμια μέσω εξετάσεων, αφού πλέον στην αγορά θα είναι ισότιμοι!!! :o Δηλαδή οδεύουμε προς την κατεύθυνση να τα καταργήσουμε όλα, την στιγμή που κανένα πανεπιστήμιο στον κόσμο (δημόσιο ή ιδιωτικό) δεν δέχεται σπουδαστές χωρίς πρώτα να τους υποβάλλει σε τέστ δεξιοτήτων!!! :crazy2:

Τέλος, ειδικά σε ό,τι αφορά το Σύνταγμα, πώς είναι δυνατόν να προσπαθούν οι διάφορες κομματικές παρατάξεις να εισηγηθούν αναθεώρηση του Συντάγματος, την στιγμή που σε καμία χώρα - εξ όσων δύναμαι να γνωρίζω - εν καιρώ δημοκρατίας (και όχι δικτατορίας...! :lol: ) δεν έχει γίνει κατάργηση άρθρων του Συντάγματος αυτής, και αντικατάστασή τους με άλλα που να έχουν ακριβώς το αντίθετο νόημα...! :lol: Και τίθεται το ερώτημα, γιατί να αναθεωρήσει κανείς ένα Σύνταγμα που θεωρείται (και σήμερα ακόμη) ως ένα από τα πιο φιλελεύθερα της Ευρώπης;

Ορίστε και το Άρθρο 16:

1. Η τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες. Η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. Η ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.

2. Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

3. Τα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα.

4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Το Κράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητες τους.

5. Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από ιδρύματα που αποτελούν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με πλήρη αυτοδιοίκηση. Τα ιδρύματα αυτά τελούν υπό την εποπτεία του Κράτους, έχουν δικαίωμα να ενισχύονται οικονομικά από αυτό και λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους που αφορούν τους οργανισμούς τους. Συγχώνευση ή κατάτμηση ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μπορεί να γίνει και κατά παρέκκλιση από κάθε αντίθετη διάταξη, όπως ο νόμος ορίζει. Ειδικός νόμος ορίζει όσα αφορούν τους φοιτητικούς συλλόγους και τη συμμετοχή των σπουδαστών σε αυτούς.

6. Οι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί. Το υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό τους επιτελεί επίσης δημόσιο λειτούργημα, με τις προϋποθέσεις που ο νόμος ορίζει. Τα σχετικά με την κατάσταση όλων αυτών των προσώπων καθορίζονται από τους οργανισμούς των οικείων ιδρυμάτων. Οι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων δεν μπορούν να παυθούν προτού λήξει σύμφωνα με το νόμο ο χρόνος υπηρεσίας τους παρά μόνο με τις ουσιαστικές προϋποθέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 88 παράγραφος 4 και ύστερα από απόφαση συμβουλίου που αποτελείται κατά πλειοψηφία από ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς, όπως ο νόμος ορίζει. Νόμος ορίζει το όριο της ηλικίας των καθηγητών των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, ώσπου εκδοθεί ο νόμος αυτός οι καθηγητές που υπηρετούν αποχωρούν αυτοδικαίως μόλις λήξει το ακαδημαϊκό έτος μέσα στο οποίο συμπληρώνουν το εξηκοστό έτος της ηλικίας τους.

7. Η επαγγελματική και κάθε άλλη ειδική εκπαίδευση παρέχεται από το Κράτος και με σχολές ανώτερης βαθμίδας για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από τρία χρόνια, όπως προβλέπεται ειδικότερα από το νόμο, που ορίζει και τα επαγγελματικά δικαιώματα όσων αποφοιτούν από τις σχολές αυτές.

8. Νόμος ορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους χορήγησης άδειας για την ίδρυση και λειτουργία εκπαιδευτηρίων που δεν ανήκουν στο Κράτος, τα σχετικά με την εποπτεία που ασκείται πάνω σε αυτά, καθώς και την υπηρεσιακή κατάσταση του διδακτικού προσωπικού τους. Η σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται.

9. Ο αθλητισμός τελεί υπό την προστασία και την ανώτατη εποπτεία του Κράτους. Το Κράτος επιχορηγεί και ελέγχει τις ενώσεις των αθλητικών σωματείων κάθε είδους, όπως νόμος ορίζει. Νόμος ορίζει επίσης τη διάθεση των ενισχύσεων που παρέχονται κάθε φορά στις επιχορηγούμενες ενώσεις σύμφωνα με τον προορισμό τους.


Αυτά προς το παρόν...! :crazy2:

Θοδωρής._ :ellinofreneia:
What you see, is not always what you get...! (NO_USER_NAME) :D
Το γεγονός ότι δεν μπορείς να δεις "κάτι", δεν συνεπάγεται ότι αυτό το "κάτι" δεν υπάρχει εκεί που κοιτάς...! :think:
Σε κάθε αξιωματικά θεμελιωμένη θεωρία υπάρχει τουλάχιστον μία αληθής πρόταση που δεν μπορεί να αποδειχθεί. (Kurt Goedel) :ugeek:
Theodore Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Παρ, 07 Νοέμ 2008 9:27 pm
Τοποθεσία: Ευρωπαϊκή Ένωση, Ελλάδα
Έτος εισαγωγής: 1999

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Δευτ, 18 Ιαν 2010 4:21 pm

Συνεχίζω την σκέψη μου: Τί τους κάνει να πιστεύουν ότι θα πρέπει να τους εμπιστευθούν οι συμπολίτες μας για να τους χτίσουν τα σπίτια τους; :thumbdown: (Διότι καμία σοβαρή κατασκευαστική/μελετητική εταιρία δεν θα τους προσλάμβανε για να κάνουν π.χ. δομοστατικά ή επίβλεψη... τουλάχιστον όχι κάποια εταιρία στην Ελλάδα...!)


Μην το παίρνεις κι όρκο αυτό φίλε Theodore. Οι ημιμαθείς και οι "αναλώσιμοι" υπάλληλοι είναι πολλές φορές το βούτυρο στο ψωμί της κάθε εταιρίας, αφού είναι "τυφλά" εξειδικευμένοι, ανασφαλείς λόγω της μονομερούς προσέγγισης που έχουν με τη γνώση, προτίθενται να δουλέψουν για χαμηλότερες απολαβές ή και με λιγότερα δικαιώματα κ.ο.κ. Είναι το ανειδίκευτο μεν (δεδομένου του ότι βγαίνουν με κακό γνωσιακό υπόβαθρο), φθηνό δε εργατικό δυναμικό που μπορεί υπό συνθήκες να χρησιμοποιηθεί από τις τενχικές εταιρίες. Μπορώ ως υποθετικό σενάριο να φανταστώ μία εταιρία με 5 μηχανικάρες πλήρεις γνώσεων και 25 "αναλώσιμους", εκ των οποίων ο κάθε ένας έχει ένα simplified task του στυλ "βάλε-δεδομένα-στο-στατικό-πακέτο-και-πάτα-επίλυση" κ.ο.κ.

Το συγκεκριμένο εργατικό δυναμικό δεν είναι τόσο απειλητικό από πλευράς ανταγωνισμού. Είναι όμως επικίνδυνο στον τομέα της διασφάλισης και διεκδίκησης των εργασιακών μας δικαιωμάτων.

Και τέλος, να αναφέρω δύο πράγματα στην Ελλάδα, τα οποία θα συνεχίσουν να καλύπτουν μηχανικούς και "μηχανικούς", είτε Ελλάδας είτε Βουλγαρίας είτε οτιδήποτε: Το Ελληνικό Δημόσιο και το "Βγάζω Άδειες" Ελεύθερο Επάγγελμα. Ξέρεις πόσοι μηχανικοί εκεί έξω ζουν μόνο με τις άδειες; :mrgreen:
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Σάβ, 10 Απρ 2010 12:55 pm

ΣτΕ: Και στο Δημόσιο ο... Πολωνός υδραυλικός

Τα πάνω-κάτω στην αγορά εργασίας φέρνει προεδρικό διάταγμα που ενσωματώνει στην ελληνική νομοθεσία την κοινοτική οδηγία για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Ο επαγγελματικός χάρτης της χώρας αλλάζει άρδην, καθώς ανοίγει ο δρόμος για να εργαστούν στην Ελλάδα και στο Δημόσιο τομέα Ευρωπαίοι πολίτες, αλλά και απόφοιτοι κολλεγίων και Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών που συνεργάζονται με πανεπιστήμια της Ευρώπης.

Το Συμβούλιο της Επικρατείας, υπό την προεδρία του αντιπροέδρου Κ. Μενουδάκου, ενέκρινε σχέδιο Π.Δ. του υπουργείου Παιδείας (αριθμεί 218 σελίδες και αποτελείται από 63 άρθρα και 8 παραρτήματα), που συνυπογράφει και ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου, για την περίφημη «αναγνώριση» των επαγγελματικών δικαιωμάτων που αφορά μια τεράστια γκάμα επαγγελμάτων. Ζήτημα για το οποίο η χώρα έχει εισπράξει καταδίκες από το Δικαστήριο Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, αφού άργησε τρία χρόνια να κυρώσει τη σχετική Κοινοτική Οδηγία 2005/36/ΕΚ. Γι' αυτό και οι δικαστές στο πρακτικό επεξεργασίας τους τονίζουν ότι οι διατάξεις του Π.Δ. θα πρέπει να έχουν τριετή αναδρομική ισχύ, δηλαδή από το 2007, οπότε η Ελλάδα θα έπρεπε να συμμορφωθεί στην Οδηγία για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Κομβικό σημείο των νέων αλλαγών είναι το ότι την κυριαρχική ευθύνη για την κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων θα έχουν από την 1.1.2013 τα επιμελητήρια και οι επαγγελματικές και επιστημονικές ενώσεις που λειτουργούν υπό τη μορφή ΝΠΔΔ (ιατρικοί, φαρμακευτικοί, δικηγορικοί σύλλογοι, Τεχνικό Επαγγελματικό Επιμελητήριο Ελλάδος, Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος κ.λπ.). Μέχρι τότε, το όργανο που θα κρίνει ποιοι πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις για να μπορούν να εργαστούν στη χώρα μας θα είναι το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ), του οποίου θα προεδρεύει ο νομικός σύμβουλος του υπουργείου, αντί του Συμβουλίου Αναγνώρισης Επαγγελματικής Ισοτιμίας Τίτλων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και του Συμβουλίου Επαγγελματικής Αναγνώρισης Τίτλων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, που καταργούνται. Προβλέπεται, δηλαδή, μια μεταβατική περίοδος, προκειμένου να προετοιμαστούν οι σύλλογοι και οι επαγγελματικές ενώσεις για να αναλάβουν τον ρόλο του ΣΑΕΠ. Ετσι, οι Ευρωπαίοι πολίτες που κατοχυρώνουν επαγγελματικά δικαιώματα, θα μπορούν, σύμφωνα με Π.Δ. του 2005, να συμμετέχουν στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ για την κάλυψη θέσης τεχνολογικής ή πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στον δημόσιο τομέα.

Για τα κολλέγια

Οσον αφορά τα κολλέγια, επαναλαμβάνεται η πρόβλεψη της κοινοτικής οδηγίας που αφορά τους Ευρωπαίους πολίτες οι οποίοι έχουν τίτλο εκπαίδευσης από ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο, ανεξάρτητα από το αν αυτή έχει γίνει εξ ολοκλήρου ή εν μέρει σε άλλο εκπαιδευτικό ίδρυμα που εδρεύει σε χώρα της Ε.Ε. Προβλέπεται, ότι αν η Ελλάδα έχει αμφιβολίες για τους τίτλους εκπαίδευσης που αποκτήθηκαν στη χώρα μας ή σε άλλα κράτη και τα σχετικά επαγγελματικά δικαιώματα, μπορεί να επαληθεύσει με τους αρμόδιους ξένους φορείς τού κράτους καταγωγής των τίτλων αν:

- Η εκπαίδευση στο ίδρυμα που παρέσχε την κατάρτιση έχει πιστοποιηθεί επισήμως από το εκπαιδευτικό ίδρυμα το οποίο βρίσκεται στο κράτος-μέλος καταγωγής του τίτλου.

- Οι τίτλοι εκπαίδευσης που έχουν εκδοθεί είναι ίδιοι με εκείνους που έχουν χορηγηθεί, αν προσδίδουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα και αν η εκπαίδευση έχει πραγματοποιηθεί εξ ολοκλήρου στο κράτος-μέλος καταγωγής του τίτλου.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ., οι απαντήσεις επί των αιτήσεων αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων πρέπει να δίνονται εντός τριών μηνών. Από τη στιγμή που το ΣΑΕΠ δίνει την έγκρισή του, τότε οι επαγγελματικές οργανώσεις θα είναι υποχρεωμένες να εγγράψουν αμέσως τον αιτούντα και να του χορηγήσουν την άδεια άσκησης επαγγέλματος. Σε περίπτωση που το ΣΑΕΠ διαπιστώσει ότι υπάρχει ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στα επαγγελματικά προσόντα του υποψηφίου και στην απαιτούμενη εκπαίδευση στη χώρα μας, μπορεί να υποβάλει τον υποψήφιο σε δοκιμασία επάρκειας ή να του επιβάλει αντισταθμιστικά μέτρα, όπως να πραγματοποιήσει πραγματική άσκηση προσαρμογής για 3 χρόνια το πολύ, όταν η διάρκεια εκπαίδευσης στο εξωτερικό ήταν μικρότερη τουλάχιστον κατά 1 χρόνο από αυτήν που απαιτείται στη χώρα μας.

Για τους γιατρούς απαιτείται, εκτός από τον τίτλο σπουδών, και βεβαίωση τουλάχιστον 3ετούς εργασίας στη χώρα καταγωγής, ενώ για άλλα επαγγέλματα, όπως η σιδηρουργία, η κομμωτική, τα υποδήματα, η κλωστοϋφαντουργία, τα έπιπλα κ.λπ., επαρκή απόδειξη των επαγγελματικών γνώσεων αποτελεί το γεγονός ότι ο ενδιαφερόμενος άσκησε προηγουμένως την ίδια δραστηριότητα σε άλλο κράτος-μέλος.

Επίσης, το ΣτΕ αφαιρεί από τον υπουργό Παιδείας τη δυνατότητα να καθορίζει τον βαθμό γνώσης της ελληνικής γλώσσας που πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι για την αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων, κρίνοντας ότι η σχετική διάταξη είναι παράνομη και την εκχωρεί στα επιμελητήρια, στις επαγγελματικές ενώσεις κ.λπ.

**Με χθεσινοβραδινή του ανακοίνωση, το υπουργείο Παιδείας διευκρινίζει ότι η σχετική οδηγία της Ε.Ε. δεν αφορά, σε καμία περίπτωση, την ακαδημαϊκή αναγνώριση τίτλων, κάτι που «ανήκει αποκλειστικά στην αρμοδιότητα των κρατών-μελών. Οσον αφορά τα "κολλέγια" αυτά δεν μπορούν να παρέχουν κανενός είδους τίτλο εκπαίδευσης παρά μόνο βεβαιώσεις σπουδών». *


Πηγή
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

ΣτΕ:Νόμιμη η Αναγνώρηση των πτυχίων των κολλεγίων

Δημοσίευσηαπό Nysta » Τετ, 14 Απρ 2010 10:49 pm

http://tvxs.gr/node/56220

Νόμιμα κρίθηκαν από την κυβέρνηση τα πτυχία των κολλεγίων...
-καλως ήρθες ιδωτική εκπαίδευση
-ευχαριστώ γιώργο, θα σε στηρίξω όποτε με χρειαστείς
Η πληρότητα του μπλε κάδου είναι ευθέως ανάλογη με το επίπεδο του διαλόγου στο forum..
Άβαταρ μέλους
Nysta
 
Δημοσιεύσεις: 619
Εγγραφή: Πέμ, 08 Οκτ 2009 3:49 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό 3 » Τετ, 09 Ιουν 2010 9:28 pm

Υπεγράφη σήμερα η απόφαση για τη χορήγηση άδειας στα κολέγια

http://tvxs.gr/node/59978

Ιδιος κανονες με το νομο με του Στυλιανιδη.. και μαλιστα χειροτεροι! "Με βιωσιμοτητα 3ετιας"!!! ΜΟΝΟ!!! Δηλαδη οταν εκπνευσουν τα 3 χρονια τι γινεται; Το κλεινουμε αμα θελουμε; Και το ξανανοιγουμε οποτε μπορουμε;

Που ζουμε ρεεεεε.... :problem: :problem: :problem:
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Τετ, 09 Ιουν 2010 9:31 pm

Αυτό μας έλειπε. Τη βγάζουμε που τη βγάζουμε με μπλοκάκι και μισθούς με...ταβάνι τα 900 ευρώ καθαρά, πληρώνουμε που πληρώνουμε το ΤΣΜΕΔΕ χρυσό για να μας το φάνε οι άλλοι κλάδοι με τις ζημιές (ως γνωστόν το ΤΣΜΕΔΕ θα γίνει...ένα από τα ΤΡΙΑ (ταμεία βρε) που θα πάρουμε μετά το 2020), θα μας έρθουν και τα κολλέγια τώρα για να μη βρίσκουμε ούτε θέση για δουλεία και για να υποχωρήσουν και άλλο τα κεκτημένα.

@ 3, επέλεξα να μεταφέρω τη δημοσίευσή σου στο σχετικότερο topic (αν και στο άλλο μια χαρά ήταν), για αρχειακούς λόγους.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό akis » Παρ, 11 Ιουν 2010 4:07 pm

:crazy2: Τους κάνουν διευκόλυνση μέχρι και για την υποχρέωσή τους για τις εγκαταστάσεις για τα άτομα με ειδικές ανάγκες... Και μάλιστα θα κινηθούν νομικά για να διεκδικήσουν τον όρο κολλέγια... Έλεος... Παιδιά μάλλον μας περιμένουν πολλά ακόμα κάτω από το χαλί μέσα στο καλοκαίρι... Καλό είναι να έχουμε τα αυτιά μας ανοιχτά και να ενημερωνόμαστε για να μη βρεθούμε προ εκπλήξεως το Σεπτέμβρη. Πάνε να διαμορφώσουν ένα πλαίσιο όπου η παιδεία θα γίνει πλήρως εμπορεύσιμη με τη λογική της ανάγκης δημιουργίας επενδύσεων σε όλους τους ακόμα ανεκμετάλλευτους τομείς της Ελλάδος (βλέπε και ενέργεια) καταστρατηγώντας τα βασικά δικαιώματα μας που οφείλουν να είναι δημόσια και δωρεάν. Κι ακόμα δίνουν τη δυνατότητα σε "ιδρύματα" αμφιβόλου ποιότητος να διορίζουν ως καθηγητές ατόμων που αύριο θα έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με εμάς, απλά πτυχιούχους της εκάστωτε ειδικότητας με προφανώς εντελώς αμφίβολα αποτελέσματα. Και όλο αυτό το κάνουν ολοφάνερα μιλώντας για μια λογική εξέλιξη χωρίς ίχνος συνειδητοποίησης του νέου καταστροφικού εργασιακού χάρτη που θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε τα επόμενα χρόνια (βλέπε και ΕΠΕΠ). Πρέπει ίσως πιο μαζικά και πιο δυναμικά από κάθε άλλη φορά να οργανώσουμε τη δράση μας ενάντια σε όλα αυτά που πλασάρονται ως προφανή και λογικά και ως προοδευτικά...
akis:-Πάμε για καφέ;
lybe:-Περιμένεις λίγο να πάω τα δίδακτρα στη Γραμματεία;
akis:-ΟΚ. Εγώ τα πλήρωσα χτες. Έμαθα θα σε πάρουν στο πρόγραμμα του ΑΚΤΩΡΑ.
lybe:-Ναι ισχύει. Καλός ο Μπόμπολας. Δίνει πολλά λεφτά στο ΕΜΠ. Δουλεύει κι η αδερφή μου εκεί. Πληρώνεται 500ευρώ το μήνα. Καλά είναι κι αν είναι καλή δεν θα την απολύσουν του χρόνου όπως μπορούν να κάνουν αλλά θα την κρατήσουν με 700ευρώ.
akis
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Κυρ, 01 Φεβ 2009 10:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Παρ, 11 Ιουν 2010 4:33 pm

Γενικότερο το όλο σκηνικό, πέραν της στενής οπτικής των επαγγελματικών δικαιωμάτων, και υπό πιο σφαιρική σκοπιά:
α.) αφαιρεί από το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε έννοια αξιοκρατίας, αφού δίνει τη δυνατότητα σε όσους έχουν τα φράγκα του πατερούλη να είναι μαθητές λυκείου του 8 (με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το υπόβαθρο θετικής σκέψης τους), να έχουν όμως τη φλασιά να γίνουν λαμπροί επιστήμονες μετά τα 18, και φυσικά να μπαίνουν όπου θέλουν και να τη σκαπουλάρουν εύκολα μέσω ενός "college" λαμβάνοντας πτυχιακή αξία ίση με τη δική σου π.χ σε μία θέση δημοσίου.

β.) κάνει προφανή πλέον την ταξικότητα της εκπαίδευσης στο νεοελληνικό σύστημα. Αυτή ήταν ήδη φανερή από το γεγονός ότι όποιος δεν είχε λεφτά, δεν πήγαινε φροντιστήριο, και με την υποβάθμιση του δημοσίου δεν είχε τις ίδιες ευκαιρίες με τους άλλους (μπορεί να σας φαίνεται ακραίο, γνωρίζω όμως και τέτοια παιδιά). Τώρα πλέον όμως έρχεται πανηγυρικά στην επιφάνεια: τα ιδιωτικά σχολεία καλύπτουν όλο το εύρος από τη νηπιακή σου ηλικία μέχρι τη μεταλυκειακή σου εκπαίδευση-κατάρτιση, παρέχοντας το πλήρες φάσμα των υπηρεσιών όχι σε αυτούς που αξίζουν αλλά σε αυτούς που μπορούν να τα σκάσουν για να τα πάρουν.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό Alexander » Παρ, 11 Ιουν 2010 6:17 pm

Αυτά που λες merde παίζουν ήδη, απλά τους κάνουν λίγο πιο εύκολη τη ζωή. Μη σου πω τους κάνουν και κακό που δε θα χρειάζεται να πηγαίνουν London για την καταξίωση :P
Δε θα ξεχάσω σε μάθημα οδοποιίας, 2-3 πτυχιούχοι college κάπου στην Αγγλία, ανάμεσα σε άλλα να αδυνατούν να καταλάβουν γιατί η κλίση ισούται με Δh/ΔL. Όχι απλά δεν το ήξεραν ήδη (είχαν κάνει κι εκεί οδοποία πέραν των άλλων), δεν μπορούσαν να καταλάβουν γιατί, ρωτώντας και ξαναρωτώντας τον καθηγητή. Είχα τρελαθεί, να τρώμε 10λεπτο για το "κύριε ξανα-εξηγείτε αυτό με το Δh/ΔL;" - "αυτό" το μαγικό.
Φυσικά μεθαύριο εννοείται γραφειάκι με τη στάμπα ΕΜΠ στην ταμπέλα (άσχετα αν περάσαμε 3-4 μαθήματα "ΕΜΠ"). Σε κάνει ήδη το σύστημα να νιώθεις αρκετά μ@λ@κας/κορόιδο αν κάτσεις και το σκεφτείς. Πόσο πιο "απλά" είναι τα πράγματα κι εμείς καθόμαστε και χτυπιόμαστε σαν τους μλκες και καλά να βγάλουμε ΕΜΠ :crazy:
Alexander Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Σάβ, 14 Ιουν 2008 1:00 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Παρ, 11 Ιουν 2010 6:55 pm

Αυτό που λες είναι με το ΔΟΑΤΑΠ-ΔΙΚΑΤΣΑ και ήδη συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό στο ΕΜΠ. Αυτή είναι απλά η πίσω πόρτα της αναγνώρισης (όπως επίσης και η μετεγγραφή με μέσο κ.ο.κ).

Η...κύρια θύρα εισόδου φυσικά θα είναι η αναγνώριση των κολλεγίων και η...πλημμύρα με κάθε λογής "συναδέλφους" αμφιβόλου ποιότητας. Όντως, είσαι ο μακάκας της υπόθεσης. Χτυπιέσαι για να περάσεις με τα μόρια (αν δεν έχεις δύο αδελφάκια), χτυπιέσαι για να βγάλεις τη ρημάδα τη σχολή, για να καταλήξεις που; εκεί που έχουν πάει και άλλοι ακούραστα αβάδιστα αβασάνιστα. :shock:

Και όχι, δεν είμαστε παρτάκηδες ή "ανταγωνιστικοί". Πιστεύω όλοι έχουν αντιληφθεί το μέγεθος και το τραγελαφικό του προβλήματος. Οι καιροί που οι αριστεροί φοιτητοσυνδικαλιστές ωρύονταν να γυρίσουν πίσω "τα αδέλφια μας από το εξωτερικό" (sic) έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron