Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Οι απόψεις σας πάνω σε γενικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα αναλύονται εδώ.

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό MAKIA182 » Κυρ, 01 Δεκ 2013 2:13 am

Στις δημοσιευμένες μελέτες του ΚΕΤΑΚ (εκτός από μία) και συγκεκριμένα σε αυτήν και αυτή χρησιμοποιεί και το μειλ του ΕΜΠ... :!:
“You never change things by fighting the existing reality.
To change something, build a new model that makes the existing model obsolete.”

~Richard Buckminster Fuller
MAKIA182 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Τρί, 23 Φεβ 2010 4:19 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Κυρ, 01 Δεκ 2013 4:00 am

Από την μια με πρόλαβε ο neaoktana, τον θυμάμαι που παλαιότερα τον πετύχαινα στο πρωινάδικο του βαρεμένου, να σχολιάζει άκρως σχετικά θέματα, όπως τα δικαιώματα των διαζευγμένων ανδρών και άλλα ωραία και από την άλλη αυτό με τα μπάχαλα...που ήμουν μικρό παιδί (δημοτικό ακόμα) και απορούσα πως είναι δυνατόν κάποιος να αφήνει ένα μάτσο τσογλάνια να κάνουν την πλάκα τους και να μην τους ακουμπάει κανένας. Ούτε αυτούς ούτε αυτόν.

Από την άλλη ή είσαι με το δημόσιο ή είσαι με το ιδιωτικό. Ειδικά στην Ελλάδα αυτά είναι ασυμβίμβαστα, που κόβουν από το δημόσιο για να πλουτίσει ο ιδιώτης, και θα έπρεπε να το ξέρει καλύτερα ένας πρώην πρύτανης.

Και αν θέλετε να γίνει ντόρος για αυτό, μην περιμένετε κανένα συμβιβασμένο ΤΕΕ, ούτε την διοίκηση του ΕΜΠ να κάνει δουλειά. Αυτά γίνονται πια με διάδοση του θέματος. Αμα βουίξει ο τόπος, τότε θα νοιαστούν...
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό mikeportnoy » Κυρ, 01 Δεκ 2013 4:27 am

ingenieurin26 έγραψε:Πρώην Πρύτανης του ΕΜΠ στα ηνία του ερευνητικού κέντρου ΚΕΤΑΚ (Κέντρο Ερευνών, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας) του MEDITERRANEAN COLLEGE –φορέα του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ

Spoiler: show
Έχοντας διανύσει λαμπρή ακαδημαϊκή πορεία ως πρύτανης του ΕΜΠ, ο δρ Νικόλαος Μαρκάτος αναλαμβάνει τα ηνία του ερευνητικού κέντρου ΚΕΤΑΚ (Κέντρο Ερευνών, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας) του MEDITERRANEAN COLLEGE –φορέα του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ- με στόχο τη διεξαγωγή έρευνας, την ανάπτυξη τεχνογνωσίας, και τη μεταφορά τεχνολογίας.

Μιλώντας στο NewsVoice.gr,

ο κ. Μαρκάτος επισημαίνει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του MEDITERRANEAN COLLEGE (MC) έναντι άλλων κολεγίων της χώρας μας, υπογραμμίζοντας το υψηλό ποσοστό επαγγελματικής αποκατάστασης των αποφοίτων του MC –στην εγχώρια, αλλά και τη διεθνή αγορά εργασίας- αλλά και την ποιότητα των παρεχόμενων σπουδών, που ελέγχεται αδιάλειπτα στα 35 χρόνια λειτουργίας του κολεγίου.

Κύριε Μαρκάτο, μιλήστε μας λίγο για το ΚΕΤΑΚ, το ερευνητικό κέντρο του οποίου ηγείστε ως πρόεδρος και ανήκει οργανικά στο MEDITERRANEAN COLLEGE, του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ. Ποιοι είναι οι στόχοι του και σε ποια σημεία έγκειται η καινοτομία του;
«Η χώρα μας σήμερα, στην περίοδο της μεγάλης κρίσης, έχει ανάγκη τεχνολογικής ανάπτυξης και καινοτομίας. Για το λόγο αυτό, με χαρά δέχτηκα την προεδρία της επιστημονικής ομάδας του ΚΕΤΑΚ (Κέντρο Ερευνών, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας) του Mediterranean College, σκοπός του οποίου είναι η διεξαγωγή έρευνας, η ανάπτυξη της τεχνογνωσίας και η μεταφορά τεχνολογίας. Με άλλα λόγια, σκοπεύουμε στην ανάπτυξη προϊόντων λογισμικού και άλλων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας για την στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας, υπηρεσιών και θεσμών. Να τονίσω σε αυτό το σημείο, ότι το επιστημονικό συμβούλιο του ΚΕΤΑΚ αποτελείται από Έλληνες και ξένους ειδικούς, εγνωσμένης εμπειρίας και αξίας. Επιπλέον, το ΚΕΤΑΚ έχει συνάψει συνεργασίες με ιδρύματα του εξωτερικού –Derby University, Teeside University- και ελπίζουμε στο μέλλον και σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο του Cambridge».

Έχετε διανύσει λαμπρή ακαδημαϊκή πορεία ως πρύτανης του ΕΜΠ. Τι σας έκανε να επιλέξετε να συνεχίσετε την ακαδημαϊκή σας καριέρα στο MEDITERRANEAN COLLEGE; Ποια θεωρείτε ότι είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του εν λόγω κολεγίου έναντι άλλων κολεγίων της χώρας μας και τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει στον νέο/νέα που θα ολοκληρώσει τις σπουδές του εκεί;
«Όλη μου τη ζωή αγωνίστηκα για τη νεολαία, γιατί πιστεύω ότι αυτή είναι η κινητήριος δύναμη της εξέλιξης των κοινωνιών. Μέσα από το πιο καταπιεστικό σύστημα εξετάσεων του κόσμου (σχολείο, φροντιστήριο, κ.ο.κ), η ελληνική νεολαία γενικά έχει τα λιγότερο ευχάριστα χρόνια νιότης στην Ευρώπη! Τα παιδιά μας φτάνουν στα 18 και κάποια –πολλά!- δεν εισέρχονται σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Οφείλουμε λοιπόν, να δώσουμε και σε αυτά τα παιδιά τη δυνατότητα μελλοντικής ανέλιξης και ωφέλιμης κοινωνικής προσφοράς, μέσω εναλλακτικών μορφών σπουδών. Θεωρώ ότι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Mediterranean College είναι ότι προσφέρει σε αυτούς τους νέους/νέες χρήσιμα πεδία ενασχόλησης, που προκύπτουν μετά από λεπτομερή ανάλυση των αναγκών της αγοράς, και ότι η προσφερόμενη εκπαίδευση ελέγχεται ποιοτικά, αδιάλειπτα, στα 35 χρόνια λειτουργίας του. Τέλος στο Mediterranean College, και γενικότερα στον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΞΥΝΗ, επικρατεί η άποψη –την οποία συμμερίζομαι απόλυτα- ότι η Ελλάδα πρέπει, και μπορεί, να γίνει Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης και Πολιτισμού, και να αυξήσει τα έσοδα του προϋπολογισμού, μέσω της προσέλκυσης πολλών ξένων σπουδαστών από την Ευρώπη, τα Βαλκάνια, τη Μέση Ανατολή, και την Άπω Ανατολή. Άλλωστε, ο πολιτισμός μας, το κλίμα και η ομορφιά της χώρας μας αποτελούν, ασφαλώς, ισχυρούς πόλους έλξης».

Η ανεργία που μαστίζει τη νεολαία της χώρας μας, φέρνει τους νέους μας αντιμέτωπους με μια πρωτοφανή ανασφάλεια για το επαγγελματικό τους μέλλον. Το πτυχίο από το Mediterranean College είναι ικανώς ισχυρό ώστε να διασκεδάσει αυτήν την ανασφάλεια και να διασφαλίσει επαγγελματική αποκατάσταση στην εγχώρια, αλλά και τη διεθνή αγορά εργασίας;
«Το πτυχίο του Mediterranean College διασκεδάζει τη σημερινή ανασφάλεια των νέων μας με το να προσφέρει εκπαιδευτικά πεδία, με γνώση των αναγκών της αγοράς, αλλά και με φαντασία, που επιτρέπει στην πράξη την ενασχόληση σε ποικίλους τομείς της οικονομίας. Βεβαίως, δεδομένης της κρίσης, κανείς δεν μπορεί να διασφαλίσει επαγγελματική αποκατάσταση στο 100% στην εγχώρια αγορά εργασίας, αλλά τουλάχιστον, στο Mediterranean College, φροντίζουν να εξασφαλίζουν στους αποφοίτους τις περισσότερες δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης. Όσον αφορά τώρα στη διεθνή αγορά εργασίας, τα στατιστικά δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας δείχνουν ότι οι απόφοιτοί μας βρίσκουν σε πολύ μεγάλο ποσοστό δουλειά».

Με ποια κριτήρια θα συμβουλεύατε τους γονείς να επιλέξουν πού θα στείλουν τα παιδιά τους για σπουδές;
«Η φήμη είναι κάτι που αποκτάται με μακροχρόνιο κόπο, γι’ αυτό οι γονείς πρέπει να ενημερώνονται σωστά για τη φήμη των διαφόρων κολεγίων, πριν επιλέξουν πού θα στείλουν τα παιδιά τους για σπουδές. Δεύτερον, το βασικότερο κριτήριο για μια σωστή απόφαση είναι η ποιότητα των παρεχόμενων σπουδών, γι’ αυτό και οι γονείς θα πρέπει να ενημερώνονται για τις διαδικασίες ελέγχου ποιότητας σπουδών που παρέχουν τα κολέγια. Τέλος, τι καλύτερο από το να ρωτήσουν 2-3 αποφοίτους, τόσο για την αποτελεσματικότητα της φοίτησής τους, όσο και για τη μετέπειτα επαγγελματική τους αποκατάσταση».

Η Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, περιδινίζεται σε μια πρωτοφανή οικονομική κρίση. Εκτιμάτε έξοδο από την κρίση; Η εκπαίδευση μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο ως προς τη θετική έκβαση του «αγώνα» της ελληνικής οικονομίας;
«Είμαι απαισιόδοξος για την έξοδό μας από την κρίση ως προς τη διάρκειά της, την οποία θα τοποθετούσα στο διάστημα δεκαετίας. Μια δεκαετία χαμένη για την πατρίδα και τη νεολαία μας… Ωστόσο, η εκπαίδευση είναι ο μόνος παράγοντας που μπορεί να μας οδηγήσει σε θετική έκβαση του «αγώνα» της ελληνικής οικονομίας. Μιας και αυτό που διαθέτουμε στην Ελλάδα, εν περισσεία, είναι η “δύναμη εγκεφάλου”-έχουμε πολλά πανέξυπνα μυαλά- και όχι η δύναμη κεφαλαίου ή βιομηχανικής εμπειρίας».

Δημοσιεύθηκε στις: 11 Σεπτεμβρίου 2012.
http://www.newsvoice.gr/%CE%B3%CE%B9%CE ... n-college/

Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαφημίζει ιδιωτικά Πανεπιστήμια
https://www.youtube.com/watch?v=CkXmVpXaLjM

Spoiler: show
Αυτά να γράφονται στο forum να μένουν, όχι μόνο στο shoutbox. ;)




πραγματικα μου ηρθε εμετος με τον μπουμπουκο. :sick:
An eye for an eye makes the whole world blind.
Mahatma Gandhi
Άβαταρ μέλους
mikeportnoy
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Τετ, 12 Ιαν 2011 6:21 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό koutsou-bilo » Κυρ, 01 Δεκ 2013 12:54 pm

Όπως και να 'χει, μπορούμε με παρέμβαση να θίξουμε το θέμα στην επόμενη (όποτε αυτή γίνει) συνέλευση των ΔΕΠ, να δούμε τι έχουν να μας πουν οι πρώην συνάδελφοί του.
Σήμερον ιδικό μου
Αύριον ιδικό σου
Μηδέποτε μηδενός

Βυζαντινό λαϊκό ρητό 9ος αιώνας

http://luben.tv/wp-content/uploads/2014/10/stin-ugeia-mas.gif?3fb042
Άβαταρ μέλους
koutsou-bilo
 
Δημοσιεύσεις: 392
Εγγραφή: Τετ, 15 Δεκ 2010 6:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό MAKIA182 » Κυρ, 01 Δεκ 2013 3:58 pm

To έψαξα λίγο παραπάνω... Όπως θα δείτε και εδώ είναι υπεύθυνος μιας Μη θεσμοθετημένης Ερευνητικής Μονάδας Παροχής Υπηρεσιών της Μονάδας Υπολογιστής Ρευστομηχανικής. Αρα, μπορεί να έχει απεριόριστη πρόσβαση σε εργαστήρια, βιβλιογραφικό υλικό κλπ που πληρώνει και διατηρεί το ΕΜΠ, σωστά; Ας αντιπαραβάλουμε λίγο και τιςέρευνες του κετακ με τις αντίστοιχες αυτού του εργαστηρίου του ΕΜΠ.
Πού θέλω να καταλήξω; Αναρωτιέμαι εάν γίνεται κατάχρηση στην πρόσβαση του ανθρώπου αυτού σε υλικό που προσφέρει το ΕΜΠ για να το καρπωθεί αυτό το καινούργιο ερευνητικό κέντρο. Εάν υπάρχει κάποια μορφή συνεργασίας (με οικονομικό όφελος ας πούμε και για το Ιδρυμα) ας το πούνε, διαφορετικά είναι μεγάλη προσβολή και για τα μέλη ΔΕΠ και για τους φοιτητές να γίνεται αυτό...
“You never change things by fighting the existing reality.
To change something, build a new model that makes the existing model obsolete.”

~Richard Buckminster Fuller
MAKIA182 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Τρί, 23 Φεβ 2010 4:19 pm
Έτος εισαγωγής: 2009


Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Πέμ, 11 Σεπ 2014 9:53 pm

Το οποίο ΚτΚ (Κολλέγιο του Κώλου) προσφέρει το παρακάτω ΚΩΛΟΧΑΡΤΟ σε επίπεδο Bsc (Honors! μη χέσω):
http://www.metropolitan.edu.gr/study-pr ... ction.html
Με κριτήριο εισαγωγής απολυτήριο Λυκείου και το παρακάτω πρόγραμμα σπουδών:

ΕΤΟΣ 0
Μαθηματικά Α
Φυσική A
Επικοινωνία και Πληροφορική
Μαθηματικά B
Φυσική B
Εισαγωγή στην Επιστήμη του Μηχανικού

ΕΤΟΣ 1
Ακαδημαϊκές Δεξιότητες
Ιδιότητες Δομικών Υλικών
Μαθηματικά και Πληροφορική
Μηχανική Κατασκευών - Στατική
Εισαγωγή στην Τοπογραφία
Τεχνολογία Κατασκευών και Μέθοδοι Επιμέτρησης

ΕΤΟΣ 2
Επαγγελματικές Δεξιότητες
Τοπογραφία
Ανάλυση και Σχεδιασμός Δομικών Στοιχείων
Τεχνική Γεωλογία - Εδαφομηχανική
Εφαρμοσμένα Μαθηματικά για Μηχανικούς
Υδραυλική

ΕΤΟΣ 3
Δομοστατική Μηχανική
Γεωτεχνική Μηχανική
Τελική Πτυχιακή Εργασία
Ολοκληρωμένος Σχεδιασμός Έργων
Περιβαλλοντική Μηχανική και Διαχείριση Υδατικών Πόρων

Δε θάρθει ένας π##στης να συνεχίσει με αυτόματη εγγραφή στο 4ο στο ΕΜΠ και θα φάει καλά :finger: :finger: :finger: από το γράφοντα.
Δυστυχώς ΤΕΕ, ΕΜΠ και "φοιτητικό κίνημα" έχουν άλλες προτεραιότητες "πάλης" :sick: :sick: :sick:
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Πέμ, 11 Σεπ 2014 10:16 pm

Οι οποίες προτεραιότητες του "φοιτητικού κινήματος" είναι (μεταξύ άλλων) καμμία διαγραφή.
Αλλά, τι ν+2, 2.ν ακόμη και ν^ν ...
Πας στο ΚτΚ, 6 (ΕΞΙ) υπάρχουν σήμερα, αυριο με το καλό 36 (τριανταέξι), αναγνωρίζεις τα του ΕΜΠ, ΔΙΝΕΣ το ΚΑΤΙΤΙ ΣΟΥ και Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ γίνεσαι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτό που ονειρεύεται η μαμά σου: ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ μηχανικός
Το Πολιτικός = με απόφαση Πολιτικών του Κώλου - ΠτΚ :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

Άντε πάλι, σας έδωσα τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΣ για το "πτυχίο"...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Πέμ, 11 Σεπ 2014 10:50 pm

Εγώ αναρωτιέμαι τι πτυχιακή κάνουν στα 3 χρόνια???? :shock:
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό airetikos » Πέμ, 11 Σεπ 2014 11:07 pm

neaoktana έγραψε:Οι οποίες προτεραιότητες του "φοιτητικού κινήματος" είναι (μεταξύ άλλων) καμμία διαγραφή.
Αλλά, τι ν+2, 2.ν ακόμη και ν^ν ...

To ν^ν θα είχε νόημα αν ζούσαμε όπως οι δεινόσαυροι... :ellinofreneia:
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες