KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Οι απόψεις σας πάνω σε γενικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα αναλύονται εδώ.

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό a posse ad esse » Τετ, 16 Σεπ 2009 4:06 pm

Ναι, αλλά πως αλλιώς μπορούν να βρεθούν οι απαραίτητοι πόροι για έρευνα όταν είναι σαφές πως το κράτος (και ειδικά το ελληνικό) δεν πρόκειται να δώσει χρήματα;
Αυτο σημαινει οτι το πανεπιστημιο θα λειτουργει με ορους αγορας και δεν θα εχει καμια σχεση με την κλασσικη ακαδημαικη αντιληψη που εχει μεχρι τωρα....

Η κλασσική ακαδημαϊκή αντίληψη που έχει μέχρι τώρα το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι να ακολουθεί μακρόθεν τις εξελίξεις. Για παράδειγμα αναφέρω μια τελευταία έρευνα που έγινε στην αντίστοιχη με τη δική μας σχολή του ΜΙΤ για τη μοριακή δομή του τσιμέντου με πολύ σημαντικά αποτελέσματα που όπως φαίνεται θα αποτελέσουν το εφαλτήριο για βελτίωση των μηχανικών του ιδιοτήτων. Αυτή η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από πορτογαλική τσιμεντοβιομηχανία αλλά τα αποτελέσματά της δημοσιοποιήθηκαν http://cee.mit.edu/news/releases/2009/cementDNA. Για ποιο λόγο αυτή η κίνηση είναι αρνητική? Σαφώς και δεν είμαι υπέρ του ελέγχου των πανεπιστημίων από εταιρίες αλλά πιστεύω πως ένα σοβαρό πανεπιστήμιο μπορεί να εξασφαλίσει χορηγίες για έρευνα χωρίς να ξεπουληθεί.
a posse ad esse
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Δευτ, 16 Ιουν 2008 1:52 pm

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό Lost.in.Athens » Σάβ, 19 Σεπ 2009 11:02 am

Στο ΣτΕ οι καθηγητές ΑΕΙ-ΤΕΙ για τα κολέγια

Αίτηση ακύρωσης των αδειών 41 κολεγίων αποφάσισαν να καταθέσουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας η Ομοσπονδία Πανεπιστημιακών και οι διδάσκοντες στα ΤΕΙ, εντείνοντας ακόμη περισσότερο τη διαμάχη για τα κολέγια, μετά τις παραιτήσεις από την επιτροπή αδειοδότησής τους. Ο πρόεδρος της ΠΟΣΔΕΠ-ΑΕΙ, κ. Νίκος Σταυρακάκης, μιλώντας στο tvxs, δηλώνει αισιόδοξος για την έκβαση της προσφυγής.

Η προσφυγή έγινε από κοινού με την ΟΣΕΠ-ΤΕΙ και αντικέιμενό της αποτελούν οι άδειες λειτουργίας που έχουν δοθεί μέχρι σήμερα με «αδιαφανείς διαδικασίες», ενώ κύριος στόχος της αποτελεί «η αναβάθμιση της ποιότητας των σπουδών μετά το λύκειο».

Σε χθεσινή τους ανακοίνωση, οι συνδικαλιστικές ηγεσίες των πανεπιστημιακών και των καθηγητών ΤΕΙ, τόνιζαν πως «με τη συμπαράταξη όπως αναφέρουν τόσο των πρυτάνεων των πανεπιστημίων όσο και των προέδρων των ΤΕΙ, αποφάσισαν να καταθέσουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας αίτηση ακύρωσης των αδειών ίδρυσης που χορήγησε το προηγούμενο διάστημα το υπουργείο σε 41 κολέγια τα οποία πρόκειται να λειτουργήσουν εφέτος».

Ο κ. Σταυρακάκης κάνει λόγο για «γκρίζες αποχρώσεις» του χώρου της παιδείας και επισημαίνει ότι «ο δρόμος είναι μακρύς», αλλά τα σωματεία δεν προτίθενται να σταματήσουν τον δικαστικό αγώνα.

Πηγή+Βίντεο
Lost.in.Athens
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2227
Εγγραφή: Κυρ, 07 Δεκ 2008 6:03 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό SoundOfSilence » Δευτ, 21 Σεπ 2009 1:17 pm

De facto αναγνώριση πτυχίου μέσω Εrasmus

Και να που τα πτυχία των ελληνικών κολεγίων αναγνωρίζονται από τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια... Αυτό γίνεται μέσω του Erasmus. Απόφοιτοι ιδιωτικών κολεγίων, που συνεργάζονται με ευρωπαϊκά ΑΕΙ, μέσω της συμμετοχής στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα, λαμβάνουν de facto αναγνώριση του πτυχίου τους. Ηδη, μέσω Erasmus, δύο απόφοιτοι κολεγίου-παραρτήματος γαλλικού ΑΕΙ έγιναν δεκτοί από το Παν. Αθηνών και το Δημοκρίτειο Παν. Θράκης. Η Νομική Αθηνών έκανε δεκτό σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα απόφοιτο της νομικής σχολής γαλλικού ΑΕΙ. Η διαδρομή του είναι ενδεικτική:

- Ξεκίνησε τις σπουδές του σε ιδιωτικό ελληνικό κολέγιο, το οποίο συνεργάζεται με το γαλλικό πανεπιστήμιο και είναι (με βάση τη σύμβαση δικαιόχρησης) παράρτημά του στην Ελλάδα. Ο απόφοιτος πραγματοποίησε στο κολέγιο τα δύο πρώτα έτη σπουδών και κατόπιν συνέχισε για ένα χρόνο στο γαλλικό ΑΕΙ. Από εκεί πήρε το πρώτο του πτυχίο (licence, όπως ονομάζεται στη Γαλλία, ή bachelor, κατά το αγγλοσαξωνικό σύστημα).

- Κατόπιν, αξιοποιώντας το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus, που επιτρέπει τις ανταλλαγές φοιτητών μεταξύ ευρωπαϊκών ΑΕΙ, ο ίδιος έγινε δεκτός στο 4ο έτος του Δημοκριτείου Παν. Θράκης. Μάλιστα, πέρασε τα 18 μαθήματα με πολύ καλή μέση βαθμολογία (7,1).

- Μετά την αποφοίτησή του, κατέθεσε αίτηση για να γίνει δεκτός σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα του τομέα Δημοσίου Δικαίου της Νομικής Σχολής Αθηνών.

Το πρόγραμμα Erasmus αξιοποίησε και η δεύτερη Ελληνίδα απόφοιτος του γαλλικού ΑΕΙ, η οποία είχε ολοκληρώσει και τα τρία έτη σπουδών στο ελληνικό κολέγιο. Το Παν. Αθηνών την έκανε δεκτή στο 4ο έτος του μέσω του Erasmus. Τι δείχνουν οι δύο περιπτώσεις πτυχιούχων από κολέγια; Οτι τα δημόσια πανεπιστήμια δεν εξετάζουν τον τόπο των σπουδών, όταν το πτυχίο έχει δοθεί από νομοταγές, αναγνωρισμένο ίδρυμα (στην προκειμένη περίπτωση, το γαλλικό ΑΕΙ). Ετσι, την ίδια στιγμή που υπάρχει de facto αναγνώριση των πτυχίων, το ελληνικό υπ. Παιδείας δεν έχει ρυθμίσει τον χώρο των κολεγίων. Χθες, Δο υπουργός κ. Αρης Σπηλιωτόπουλος, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ, δήλωσε ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων κολεγίων θα ρυθμιστούν μετεκλογικά.

Πηγή
when the violence causes silence, we must be mistaken
SoundOfSilence Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2004

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό PSW » Δευτ, 21 Σεπ 2009 2:29 pm

Να δουμε τωρα και την πασοκαρα τι θα κανει με τα ΚΕΣ....δλδ τι να δουμε????Αφου ειναι οι πρωτοι που θα τρεξουν να αναγνωρισουν ιδιωτικες σπουδες...αλλωστε το λεει το προγραμμα τους,το λενε οι υπευθυνοι παιδειας τους και πρωτος απο ολους ο μελλοντικος πρωθυπουργος ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ (α ρε γελια...θα καταντησουμε να εχουμε πρωθυπουργο τον γιωργακη...τον αμερικανοδουλο και οχι μονο)
Αν διαβασει κανεις τις θεσεις τους για τα ιδιωτικα ειναι ιδιες με τησ ΝΔ...απλα τονιζουν λιγο πιο πολυ και χρησιμοποιουν πιο πολλες φορες τη λεξη δημοσιο(...χωρις να δινουν βεβαια καμια ουσια στη λεξη)
Παραθετω μερικες κλασσικες ατακες: Ανταγωνισμος μεταξυ δημοσιου,ιδιωτικου που θα βοηθησει το δημοσιο να γινει καλυτερο.Αντικειμενικη αξιολογηση των σχολων...για να ξερουμε που πανε τα χρηματα του ελληνα πολιτη βρε αδερφε...τα ιδια και τα ιδια
Εμεις ομως θα ειμαστε εκει και οι φοιτητικοι συλλογοι δεν ξεχνουν τι ελεγε και τι λεει ο καθε καρεκλοκενταυρος και κρατικοδιαιτος πολιτικαντη :ellinofreneia: ς....
PSW
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Πέμ, 19 Φεβ 2009 2:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Τρί, 06 Οκτ 2009 12:07 pm

Παρακαταθήκη και Έργα της προηγούμενης κυβέρνησης: (thx γάντι για την ενημέρωση :mrgreen: )

Άδειες σε 40 κολέγια από το... παραβάν

Νέα θύελλα για τα κολέγια ξέσπασε χθες στην Ανώτατη Εκπαίδευση, μετά την αποκάλυψη ότι 4 ημέρες πριν από τις εκλογές ο απερχόμενος υπουργός Παιδείας κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος υπέγραψε τις άδειες για την επίσημη λειτουργία 40 επιχειρήσεων του χώρου. :wtf:

Oι εκπρόσωποι των πανεπιστημιακών έκαναν λόγο για «πραξικόπημα», για προσπάθεια δέσμευσης της νέας κυβέρνησης σε μια αμφισβητούμενη επιλογή της προηγούμενης και για σειρά παρανομιών, ενώ τόνισαν ότι θα προσφύγουν άμεσα στη Δικαιοσύνη ζητώντας ανάκληση των αδειών αυτών.

«Θα ζητήσουμε άμεσα νέα δικαστικά μέτρα γι΄ αυτό το πραξικόπημα στην παιδεία λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές. Εδώ έχουν συμβεί παρανομίες. Δεν έχουν γίνει ούτε κατά προσέγγιση οι απαιτούμενοι έλεγχοι που προβλέπονται για τη λειτουργία των κολεγίων», τονίζει ο πρόεδρος της συνδικαλιστικής ηγεσίας των πανεπιστημιακών (ΠΟΣΔΕΠ) κ. Νίκος Σταυρακάκης. Οι πανεπιστημιακοί έχουν ήδη προσφύγει και στα ανώτατα δικαστήρια της χώρας εναντίον των κολεγίων.

Όπως αποκαλύφθηκε χθες από τους ίδιους τους υπευθύνους των κολεγίων που άρχισαν να πανηγυρίζουν, η τελευταία ίσως πράξη του κ. Σπηλιωτόπουλου ως υπουργού Παιδείας- η οποία μάλιστα δεν ανακοινώθηκε στον Τύπο από το υπουργείο- ήταν να υπογράψει, στις 30 Σεπτεμβρίου, τις άδειες λειτουργίας 40 κολεγίων (33 επιχειρήσεις μαζί με τα παραρτήματά τους) οι οποίες είχαν «παγώσει» λόγω προβλημάτων στην επιτροπή αξιολόγησης των κολεγίων.

Παραιτήσεις

Από την επιτροπή αυτή είχαν παραιτηθεί διαδοχικά οι εκπρόσωποι των πανεπιστημιακών και των ΤΕΙ και οι αναπληρωτές τους, καταγγέλλοντας πλημμέλεια στους ελέγχους, με αποτέλεσμα να τεθεί θέμα νομιμότητας στη συγκρότηση της επιτροπής. Όμως το υπουργείο Παιδείας συνέταξε κανονισμό λειτουργίας της επιτροπής βάσει του οποίου οι αποφάσεις μπορούν να ληφθούν με απλή πλειοψηφία των παρόντων μελών και στη συνέχεια θεώρησε ως απόντες τους παραιτηθέντες, με αποτέλεσμα, παρά τις αντιδράσεις των πανεπιστημιακών, η επιτροπή να γνωμοδοτήσει κατά πλειοψηφία υπέρ της έκδοσης των αδειών λειτουργίας στα κολέγια.

Ο τομέας Παιδείας του ΠΑΣΟΚ διερωτήθηκε ποια σκοπιμότητα μπορεί να έχει η αδειοδότηση των κολεγίων 4 ημέρες προ των εκλογών και χωρίς νόμιμη σύνθεση της επιτροπής αξιολόγησης και τόνισε ότι η νέα ηγεσία του υπουργείου θα ερευνήσει διεξοδικά το θέμα. «Η χορήγηση των αδειών λειτουργίας δημιουργεί ένα εντελώς νέο σκηνικό και αυξάνει τις επιλογές όσων ενδιαφέρονται για πανεπιστημιακές σπουδές. Τώρα πλέον το υπουργείο Παιδείας και επομένως και οι ενδιαφερόμενοι γνωρίζουν ποια είναι τα κολέγια, με ποια πανεπιστήμια συνεργάζονται, ποια προγράμματα σπουδών προσφέρουν, τι τίτλους σπουδών αποκτούν οι απόφοιτοι. Άρα θα ξεκαθαρίσει εντελώς το τοπίο και θα προστατεύονται οι υποψήφιοι φοιτητές. Εξάλλου με βάση τον νόμο αναγνωρίζονται πλέον οι συνεργασίες με ξένα πανεπιστήμια, μια κατάσταση που από πολλούς αμφισβητούνταν στο παρελθόν», είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Κολεγίων κ. Κων. Καρκανιάς. (Σ.τ.Μ: που το πάει ο ποιητής άραγε; :problem: )

Αναγνωρισμένα ιδρύματα

Οι σχετικές αποφάσεις δημοσιεύτηκαν την 1η Οκτωβρίου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 2138 και 2139) και πλέον τα κολέγια που έλαβαν επίσημες άδειες λειτουργίας θα μπορέσουν να λειτουργούν ως αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Ωστόσο το μείζον θέμα της αναγνώρισης επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχίων όσων από τα κολέγια αυτά συνεργάζονται με ευρωπαϊκά πανεπιστήμια (σ.σ.: όσα συνεργάζονται με αμερικανικά ιδρύματα δεν εντάσσονται στις διαδικασίες της ευρωπαϊκής οδηγίας για το ζήτημα) δεν έχει ξεκαθαρίσει, αφού η σχετική κοινοτική οδηγία δεν έχει ακόμα ενσωματωθεί στο εθνικό Δίκαιο.

Πηγή: Τα Νέα
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό Καμένος » Παρ, 09 Οκτ 2009 7:21 pm

Δελτίο τύπου του ΤΕΕ 6/10:

ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ

6 Οκτωβρίου 2009

Πρόκληση προς την ακαδημαϊκή κοινότητα και την κοινωνία η χορήγηση αδειών λειτουργίας σε κολέγια τέσσερις ημέρες πριν τις εκλογές

Ο απερχόμενος Υπουργός Παιδείας, προκειμένου να διασφαλίσει τα κέρδη των εμπορικών επιχειρήσεων, τις οποίες σκοπίμως ενέταξε στη «μη τυπική» μεταλυκειακή εκπαιδευτική βαθμίδα, προχώρησε σε μια απαράδεκτη ενέργεια, η οποία δικαιολογημένα χαρακτηρίζεται από πολλούς ως «πραξικοπηματική». Η χορήγηση αδειών λειτουργίας σε κολέγια, τέσσερις ημέρες πριν τις εκλογές, προκαλεί το σύνολο της κοινωνίας της χώρας μας, σε ακαδημαϊκό και επαγγελματικό επίπεδο.
Το τοπίο, σε σχέση με την αδειοδότηση των κολεγίων εξακολουθεί να μην είναι σαφές. Σύνταγμα, ευρωπαϊκές οδηγίες, νόμος Στυλιανίδη, αποφάσεις ΔΕΚ, αποφάσεις ΣτΕ, συνθέτουν ένα νομικό, μεταξύ τους αλληλοσυγκρουόμενο, σύστημα το οποίο δεν είναι ακόμη δεδομένο πως θα κατασταλάξει.
Η θέση του ΤΕΕ είναι δεδομένη. Δεν μπορεί να υπάρχει μια εκπαιδευτική νησίδα, που θα επηρεάζει το σύνολο των επιλογών στην παιδεία, η οποία δε θα ελέγχεται από το Ελληνικό Κράτος.
Ανεξάρτητα, όμως, αυτών υπάρχει μια πραγματικότητα που δεν επηρεάζεται από το οποιοδήποτε νομικό καθεστώς. Δεν υπάρχουν – και ως επένδυση δεν προσφέρεται να υπάρξουν – κολέγια τα οποία στοιχειωδώς να μπορούν να προσφέρουν σπουδές επιπέδου πολυτεχνικών σχολών: σε επίπεδο καθηγητών, χρηματοδότησης, εργαστηρίων, υποδομών, διαδικασιών. Αυτό το έλλειμμα δεν μπορεί να υποκατασταθεί με καμιά νομική φόρμουλα.
Η άσκηση του επαγγέλματος του μηχανικού προϋποθέτει ένα ελάχιστο επίπεδο γνώσεων, ώστε να μην απειλείται το δημόσιο συμφέρον, η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και η ασφάλεια των κατασκευών. Η απονομή, με νομικές διατάξεις, επαγγελματικών δικαιωμάτων αναντίστοιχων με το επίπεδο σπουδών, οδηγεί, μαθηματικά και ιστορικά, σε πτώση της ποιότητας των σπουδών των καλών δημόσιων ελληνικών πολυτεχνικών σχολών. Υπονομεύει μια από τις σημαντικότερες, εν δυνάμει, πηγές πλούτου που αποτελεί για την Ελλάδα το επιστημονικό δυναμικό της.
Αυτή η θέση του ΤΕΕ δεν θα πρέπει να εκληφθεί ως στάση αντιπαλότητας προς κανένα. Σε σχέση με τους μαθητές που θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του μηχανικού, ένα ελκυστικό επάγγελμα, είναι θέση προστασίας για να μην επιλέξουν ένα δρόμο που θα είναι οικονομικά και χρονικά δυσβάστακτος, θα απαιτήσει σε κάθε περίπτωση πολύχρονη παρουσία στο εξωτερικό και στη συνείδηση του κόσμου πάντα θα καταγράφεται ως υποδεέστερος.

Πηγή
42
Άβαταρ μέλους
Καμένος
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Σάβ, 17 Μάιος 2008 9:05 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό Lost.in.Athens » Παρ, 23 Οκτ 2009 2:17 pm

Ανακοίνωση της Συγκλήτου ΕΜΠ

Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο παραμένει σταθερά προσηλωμένο στην πάγια θέση του για τον Δημόσιο Χαρακτήρα της Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Χώρα μας.
Οποιεσδήποτε ενέργειες θεσμοθέτησης και λειτουργίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων, που αποσκοπούν στην εμπορική εκμετάλλευση του κοινωνικού αγαθού της μόρφωσης και της επαγγελματικής αποκατάστασης της ελληνικής νεολαίας, έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τις αρχές και τις προσπάθειες που καταβάλλει η πανεπιστημιακή κοινότητα για την αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, στη Χώρα μας.
Η ενέργεια του απελθόντα Υπουργού Παιδείας να υπογράψει εν μέσω προεκλογικής περιόδου την απόφαση χορήγησης αδειών λειτουργίας 38 ιδιωτικών Κολεγίων είναι καταδικαστέα και πρέπει άμεσα να ανακληθεί.
Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο εκφράζει την άμεση συμπαράστασή του στον αγώνα που διεξάγουν οι ομοσπονδίες τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΟΣΔΕΠ – ΑΕΙ, ΟΣΕΠ-ΤΕΙ) για την ακύρωση και αναστολή της Υπουργικής Απόφασης για την χορήγηση των αδειών λειτουργίας στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Δηλώνει επίσης, ότι θα συμπαρασταθεί με κάθε μέσο στο πλευρό της σπουδάζουσας νεολαίας και των πανεπιστημιακών καθηγητών για την οριστική κατάργηση κάθε θεσμικής ρύθμισης που επιτρέπει την ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικού ΑΕΙ καταστρατηγώντας στην πράξη το γράμμα και το πνεύμα του άρθρου 16 του Συντάγματος.
Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης αυτής η Σύγκλητος του Ε.Μ.Π. θεωρεί προσβλητικό για το ήθος και την ακεραιότητα των ακαδημαϊκών δασκάλων, να εμφανίζονται πρώην καθηγητές Δημόσιων ΑΕΙ και σημερινοί ομότιμοι να παρελαύνουν στα διαφημιστικά φυλλάδια των ιδιωτικών Κολεγίων ως στελέχη των επιστημονικών και εκπαιδευτικών τους επιτροπών. Για την θλιβερή αυτή στάση υιοθετεί την έκκληση της ΠΟΣΔΕΠ προς τις Συγκλήτους των ΑΕΙ που απένειμαν τον τιμητικό τίτλο του ομότιμου καθηγητή να αναλάβουν πρωτοβουλίες για την άμεση αφαίρεσή του.

2009-10-23_133468_senate.pdf
Αυτούσια η ανακοίνωση
(95.4 KiB) Έχει μεταφορτωθεί 124 φορές
Lost.in.Athens
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2227
Εγγραφή: Κυρ, 07 Δεκ 2008 6:03 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό akis » Τετ, 11 Νοέμ 2009 7:47 pm

Κι όμως παρά την ανακοίνωση της συγκλήτου κατά των ΚΕΣ αλλά και τον αγώνα των φοιτητών για την πλήρη κατάργησή τους στην προηγούμενη ΓΣ ψηφίστηκε το πλαίσιο της παράταξης της ΔΑΠ το οποίο περιελάμβανε την εξής δήλωση: "Αναθεώρηση του άρθρου 16 και δημιουργία μη κρατικών πανεπιστημίων σε παράλληλη λειτουργία με τα δημόσια ωστέ να δοθεί λύση και στο πρόβλημα των ΚΕΣ". Το εν λόγω χωρίο εξηγήθηκε από τους υπεύθυνους της ΔΑΠ ως εξής: το άρθρο 16 πρέπει να αναθεωρηθεί ώστε να δοθούν νόμιμες άδειες και στα ΚΕΣ και αφού όλοι ξέρουμε ότι το επίπεδο σπουδών τους είναι πολύ κατώτερο από το δικό μας δεν θα αποκτήσουν ποτέ τα ίδια δικαιώματα με εμάς. Άρα ΟΚ μην ανησυχείτε για τα ΚΕΣ. Καμία εξήγηση δηλαδή ούτε για τα παιδιά ομήρους των ΚΕΣ που θα ζουν στην ανασφάλεια της απόκτησης ή όχι δικαιωμάτων δημιουργώντας ένα σημαντικό κοινωνικό πρόβλημα, ούτε για τη δημιουργία εργαζομένων 2 ταχυτήτων και ίσως την προτίμηση πρόσληψης αποφοίτων των ΚΕΣ αφού θα κοστίζουν λιγότερο από εμάς κι αν θέλετε καμία εξήγηση με βάση την αντισυνταγματικότητα της ιδιωτικοποίησης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Σεβόμενος βέβαια την απόφαση της προηγούμενης ΓΣ, με ανησύχησε ιδιαιτέρως που ψηφίστηκε ένα τέτοιο πλαίσιο που τόσο κατάφωρα θίγει τα εκπαιδευτικά και επαγγελματικά μας διακαιώματα.

Η ΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
akis:-Πάμε για καφέ;
lybe:-Περιμένεις λίγο να πάω τα δίδακτρα στη Γραμματεία;
akis:-ΟΚ. Εγώ τα πλήρωσα χτες. Έμαθα θα σε πάρουν στο πρόγραμμα του ΑΚΤΩΡΑ.
lybe:-Ναι ισχύει. Καλός ο Μπόμπολας. Δίνει πολλά λεφτά στο ΕΜΠ. Δουλεύει κι η αδερφή μου εκεί. Πληρώνεται 500ευρώ το μήνα. Καλά είναι κι αν είναι καλή δεν θα την απολύσουν του χρόνου όπως μπορούν να κάνουν αλλά θα την κρατήσουν με 700ευρώ.
akis
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Κυρ, 01 Φεβ 2009 10:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Τετ, 11 Νοέμ 2009 8:10 pm

Όλοι γνωρίζουμε την εμμονή που έχουν τα κομματόσκυλα να γράφουν 3 σελίδες άχρηστες μακροσκελείς αερολογίες.

Επίσης όλοι γνωρίζουμε ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ψηφίζει επειδή ενστερνίζεται το σύνολο των προτάσεων μέσα στο πλαίσιο εκτός από τους δημιουργούς του. Μπορεί να ψηφίζουν επειδή είναι γενικώς ιδεολογικά προσκείμενοι, επειδή θέλουν ανοικτή/κλειστή σχολή, επειδή είναι αντίθετοι με την ιδιωτικοποίηση (αλλά όχι απαραίτητα με όλες τις προτάσεις του πλαισίου, τουλάχιστον με τον τρόπο που το σκέφτονται αυτοί), επειδή έχουν παρέες και δεν θέλουν να εκτεθούν, επειδή, επειδή, επειδή. Αλλά όχι αυστηρά ΕΠΙ των προτάσεων.

Συνεπώς αυτό είναι ακόμα μια πλαγιοδρόμηση της ΔΑΠ σε πλαίσια που ελάχιστοι μελετούν διεξοδικά ώστε να μπορεί μετά να καυχιέται υπό πίεση. Ανάλογη τακτική με αυτή της ΕΑΑΚ που επειδή εγκρίθηκαν πλαίσια που έλεγαν "Ακύρωση των διαδικασιών εκλογής πρύτανη από τους φοιτητές" αποφάσισαν να...την υλοποιήσουν και να μην αφήσουν κανένα να μπει.

Οπότε μην ανησυχείς ιδιαίτερα, αυτά είναι φαινόμενα με ερμηνεία μεταβλητή και κάπως σχετική. Θα χρησιμοποιηθεί ως τακτική όταν θα χρειάζεται από τους ίδιους, αλλά δεν νομίζω ότι ο κόσμος το ψήφισε συνειδητά. Να είσαι σίγουρος πως αν είχαμε απόφαση συνέλευσης π.χ από την ΠΚΣ, αυτή θα περιείχε ένα μυστήριο τρόπο με τον οποίο θα απαιτούσαμε να εξέλθουμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό βέβαια δεν θα σήμαινε πως θα το πράτταμε. :ellinofreneia:
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: KEΣ...η Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης..

Δημοσίευσηαπό intelx86 » Δευτ, 18 Ιαν 2010 12:56 pm

Αλλάζει ο χάρτης των επαγγελματικών δικαιωμάτων
Στο Ε’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας κατατέθηκε για νομοπαρασκευαστική επεξεργασία το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος με το οποίο εναρμονίζεται η χώρα μας σε ευρωπαϊκές οδηγίες για την αναγνώριση των επαγγελματικών πτυχίων. Το ΠΔ, υπογράφεται από 12 υπουργούς και θα συζητηθεί κεκλεισμένων των θυρών στο τέλος του μήνα, υπό την προεδρία του Κ. Μενουδάκου και με εισηγητή τον Χ. Παπανικολάου. Η κίνηση αυτή αναμένεται να αλλάξει ριζικά τον χάρτη των επαγγελματικών δικαιωμάτων στη χώρα μας.

Ειδικότερα, με το σχέδιο ΠΔ εναρμονίζεται η εθνική μας νομοθεσία:
  1. Στην οδηγία 2005/36/ΕΚ για την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων και
  2. Στην οδηγία 2006/100/ΕΚ για την προσαρμογή ορισμένων οδηγιών στον τομέα της ελεύθερης κυκλοφορίας των προσώπων, λόγω προσχωρήσεως της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας.

Το εν λόγω σχέδιο ΠΔ εφαρμόζεται σε κάθε υπήκοο κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο οποίος επιθυμεί να ασκήσει επάγγελμα στην Ελλάδα, έχοντας αποκτήσει τα επαγγελματικά του προσόντα σε άλλα κράτος μέλος της ΕΕ είτε ως αυτοαπασχολούμενος, είτε ως μισθωτός συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που ασκούν ελεύθερα επαγγέλματα. Το ίδιο δικαίωμα θα έχουν φυσικά και οι Έλληνες που επιθυμούν να εργαστούν σε κοινοτική χώρα. Δίνεται επιπλέον η δυνατότητα, σε απόφοιτους κολεγίων που συνεργάζονται με πανεπιστήμια της Ευρώπης να ασκήσουν στην Ελλάδα το επάγγελμα που αντιστοιχεί στις σπουδές τους.

Στο επίπεδο της μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τα κολέγια και τα ΚΕΣ

Το σχεδίου ΠΔ περιλαμβάνει 8 παραρτήματα, τα οποία αναφέρονται αναλυτικά στις επαγγελματικές ενώσεις και οργανισμούς διαφόρων χωρών που πληρούν τις προϋποθέσεις για την επαγγελματική αναγνώριση και καλύπτουν μία πολύ ευρεία «γκάμα» επαγγελμάτων, από μηχανικούς, ιατρούς, νομικούς και αρχιτέκτονες μέχρι κατασκευαστές οργάνων, οπλοποιούς και υδραυλικούς. Παράλληλα το σχέδιο ΠΔ, αποτελεί τον προπομπό για την αντιστοίχηση που θα ακολουθήσει μεταξύ των τίτλων της εκπαίδευσης και των 8 επιπέδων που καλύπτουν όλο το φάσμα, από την πρωτοβάθμια μέχρι τους διδακτορικούς τίτλους. Σύμφωνα με το «Έθνος», στο πλαίσιο αυτό, η προοπτική για τα κολέγια και τα κέντρα ελευθέρων σπουδών, είναι να ενταχθούν στο επίπεδο της μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και όχι της τριτοβάθμιας, όπου ανήκουν τα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Το γεγονός αυτό έχει ήδη προκαλέσει την αντίδραση των αποφοίτων των ιδιωτικών κολεγίων και των ΚΕΣ. Το ΣτΕ, καλείται ουσιαστικά να αποφασίσει, κατά πόσον υπάρχει πλήρης συμμόρφωση με τις κοινοτικές οδηγίες, αλλά και το κατά πόσον είναι ανεκτή η αναγνώριση υποδεέστερων επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους αποφοίτους κολεγίων σε σύγκριση με τους αποφοίτους ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Σχετικά με τα κολέγια, προβλέπεται ότι αν οι ελληνικές Αρχές έχουν δικαιολογημένες αμφιβολίες για τίτλους εκπαίδευσης που αποκτήθηκαν στην Ελλάδα ή σε άλλα κράτη, οι αρμόδιες ελληνικές Αρχές επικοινωνώντας με τις ξένες Αρχές του κράτους καταγωγής του τίτλου και έτσι μπορούν να πιστοποιήσουν επίσημα από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα εάν οι τίτλοι σπουδών είναι ίδιοι με εκείνους που θα χορηγούσαν και εκείνα και αν προσδίδουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα και σε εκείνη τη χώρα. Κάθε παράβαση των διατάξεων του ΠΔ θα τιμωρείται με διοικητικές κυρώσεις και πρόστιμα.

Για τα επόμενα τρία χρόνια, οι αποφάσεις για το ποιοι πληρούν τα προσόντα και τις προϋποθέσεις για να εργαστούν στην Ελλάδα, θα παίρνονται από το ΣΑΕΠ (Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων). Πρόκειται για ένα πολυμελές όργανο του υπουργείου Παδείας που θα συγκροτείται με τη συμμετοχή επιστημόνων και αντιπροσώπων των διαφόρων επαγγελματικών οργανώσεων και στο οποίο θα προεδρεύει ο Νομικός Σύμβουλος του υπουργείο. Το όργανο αυτό θα αντικαταστήσει τα συμβούλια Αναγνώρισης Επαγγελματικής Ισοτιμίας Τίτλων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Αναγνώρισης Τίτλων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, όταν το ΠΔ τεθεί σε ισχύ. Ωστόσο, από το 2013 και μετά το ΠΔ, θα εκχωρήσει το δικαίωμα της απόφασης για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων στις οικείες επαγγελματικές οργανώσεις κάθε κλάδου, δηλαδή στους επαγγελματικούς συλλόγους, τα επιμελητήρια κλπ, ενώ το ΣΑΕΠ, θα είναι υπεύθυνο μόνο για τους επαγγελματίες για τους οποίους δεν υπάρχουν επαγγελματικοί σύλλογοι.

Στην προσεχή τριετία, η οποία θα λειτουργήσει ως μεταβατικό στάδιο, μέχρι δηλαδή να είναι έτοιμες οι επαγγελματικές ενώσεις να αναλάβουν το ρόλο του ΣΑΕΠ, οι αιτήσεις θα υποβάλλονται σε αυτό το όργανο – το παράβολο θα ανέρχεται πιθανόν στα 100 ευρώ – και οι απαντήσεις θα δίνονται μέσα σε ένα τρίμηνο. Αν το ΣΑΕΠ αναγνωρίσει τα επαγγελματικά προσόντα ενός υποψηφίου, αυτός θα έχει το δικαίωμα να εγγραφεί αμέσως στην αντίστοιχοι επαγγελματική ένωση και να πάρει άδεια χορήγησης του επαγγέλματος. Στην περίπτωση που το ΣΑΕΠ διαπιστώσει διάσταση μεταξύ των επαγγελματικών προσόντων του υποψηφίου και την απαιτούμενη εκπαίδευση στη χώρα μας, μπορεί να ζητήσει από τον υποψήφιο να υποβληθεί σε δοκιμασίας επάρκειας ή πραγματοποίηση πρακτικής άσκησης προσαρμογής έως και τρία χρόνια. Αυτό μπορεί να συμβεί εφόσον παρατηρηθεί είτε απόκλιση ενός έτους από την απαιτούμενη στην Ελλάδα εκπαίδευση είτε ουσιαστική διαφοροποίηση γνώσεων από αυτές που παρέχει ο ελληνικός τίτλος σπουδών.

Πηγή: TVXS.gr
Ποιος είδε τον ικανοτικό και δεν τον φοβήθηκε

I used to be an adventurer like you.
Then I took a longitudinal reinforcement in the knee.


Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Απολαύστε υπεύθυνα...
Άβαταρ μέλους
intelx86
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2211
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 8:28 pm
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Έτος εισαγωγής: 2006

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron