Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Οι απόψεις σας πάνω σε γενικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα αναλύονται εδώ.

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό Carantine » Πέμ, 06 Σεπ 2012 5:46 pm

Καλά ρε παιδιά εδώ έρχονται καραβιές από τα Bachelor στην Αγγλία... To metropolitan college μας πείραξε??
Carantine
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 9:50 pm

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό 3 » Πέμ, 06 Σεπ 2012 5:56 pm

Ναι γιατι εδω θα σου τρωει τη δουλεια ο συνελληνας (το μπασταρδο που εχει και πληρωνει), και θα κοβει το κρατος λεφτα απο σενα γιατι ο αλλος "τα αξιζει" τα λεφτα που παιρνει (βαλε μεσα οποιο κριτηριο θες εσυ, δικαιο ή αδικο.. το καλυπτει! ).

Σε λιγο καιρο θα χαιρομαστε που θα κλησει και το τελευταιο δημοσιο ιδρυμα..

ΥΓ: Φετος το καλοκαιρι εμαθα οτι στο Ντιρι που ειναι περιπου ιδια φαση το πτυχιο ειναι με αριστα το 4......... ετοιμαστειτε..
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό teo » Πέμ, 06 Σεπ 2012 6:41 pm

3 έγραψε:ΥΓ: Φετος το καλοκαιρι εμαθα οτι στο Ντιρι που ειναι περιπου ιδια φαση το πτυχιο ειναι με αριστα το 4......... ετοιμαστειτε..


εχω παρει ήδη υποτροφια αμα γινει αυτο!
Τελευταία επεξεργασία από morisson και Πέμ, 06 Σεπ 2012 7:32 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Διόρθωση παράθεσης.
teo
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τρί, 17 Φεβ 2009 1:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Σάβ, 30 Νοέμ 2013 5:21 pm

Πρώην Πρύτανης του ΕΜΠ στα ηνία του ερευνητικού κέντρου ΚΕΤΑΚ (Κέντρο Ερευνών, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας) του MEDITERRANEAN COLLEGE –φορέα του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ

Spoiler: show
Έχοντας διανύσει λαμπρή ακαδημαϊκή πορεία ως πρύτανης του ΕΜΠ, ο δρ Νικόλαος Μαρκάτος αναλαμβάνει τα ηνία του ερευνητικού κέντρου ΚΕΤΑΚ (Κέντρο Ερευνών, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας) του MEDITERRANEAN COLLEGE –φορέα του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ- με στόχο τη διεξαγωγή έρευνας, την ανάπτυξη τεχνογνωσίας, και τη μεταφορά τεχνολογίας.

Μιλώντας στο NewsVoice.gr,

ο κ. Μαρκάτος επισημαίνει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του MEDITERRANEAN COLLEGE (MC) έναντι άλλων κολεγίων της χώρας μας, υπογραμμίζοντας το υψηλό ποσοστό επαγγελματικής αποκατάστασης των αποφοίτων του MC –στην εγχώρια, αλλά και τη διεθνή αγορά εργασίας- αλλά και την ποιότητα των παρεχόμενων σπουδών, που ελέγχεται αδιάλειπτα στα 35 χρόνια λειτουργίας του κολεγίου.

Κύριε Μαρκάτο, μιλήστε μας λίγο για το ΚΕΤΑΚ, το ερευνητικό κέντρο του οποίου ηγείστε ως πρόεδρος και ανήκει οργανικά στο MEDITERRANEAN COLLEGE, του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ. Ποιοι είναι οι στόχοι του και σε ποια σημεία έγκειται η καινοτομία του;
«Η χώρα μας σήμερα, στην περίοδο της μεγάλης κρίσης, έχει ανάγκη τεχνολογικής ανάπτυξης και καινοτομίας. Για το λόγο αυτό, με χαρά δέχτηκα την προεδρία της επιστημονικής ομάδας του ΚΕΤΑΚ (Κέντρο Ερευνών, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας) του Mediterranean College, σκοπός του οποίου είναι η διεξαγωγή έρευνας, η ανάπτυξη της τεχνογνωσίας και η μεταφορά τεχνολογίας. Με άλλα λόγια, σκοπεύουμε στην ανάπτυξη προϊόντων λογισμικού και άλλων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας για την στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας, υπηρεσιών και θεσμών. Να τονίσω σε αυτό το σημείο, ότι το επιστημονικό συμβούλιο του ΚΕΤΑΚ αποτελείται από Έλληνες και ξένους ειδικούς, εγνωσμένης εμπειρίας και αξίας. Επιπλέον, το ΚΕΤΑΚ έχει συνάψει συνεργασίες με ιδρύματα του εξωτερικού –Derby University, Teeside University- και ελπίζουμε στο μέλλον και σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο του Cambridge».

Έχετε διανύσει λαμπρή ακαδημαϊκή πορεία ως πρύτανης του ΕΜΠ. Τι σας έκανε να επιλέξετε να συνεχίσετε την ακαδημαϊκή σας καριέρα στο MEDITERRANEAN COLLEGE; Ποια θεωρείτε ότι είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του εν λόγω κολεγίου έναντι άλλων κολεγίων της χώρας μας και τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει στον νέο/νέα που θα ολοκληρώσει τις σπουδές του εκεί;
«Όλη μου τη ζωή αγωνίστηκα για τη νεολαία, γιατί πιστεύω ότι αυτή είναι η κινητήριος δύναμη της εξέλιξης των κοινωνιών. Μέσα από το πιο καταπιεστικό σύστημα εξετάσεων του κόσμου (σχολείο, φροντιστήριο, κ.ο.κ), η ελληνική νεολαία γενικά έχει τα λιγότερο ευχάριστα χρόνια νιότης στην Ευρώπη! Τα παιδιά μας φτάνουν στα 18 και κάποια –πολλά!- δεν εισέρχονται σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Οφείλουμε λοιπόν, να δώσουμε και σε αυτά τα παιδιά τη δυνατότητα μελλοντικής ανέλιξης και ωφέλιμης κοινωνικής προσφοράς, μέσω εναλλακτικών μορφών σπουδών. Θεωρώ ότι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Mediterranean College είναι ότι προσφέρει σε αυτούς τους νέους/νέες χρήσιμα πεδία ενασχόλησης, που προκύπτουν μετά από λεπτομερή ανάλυση των αναγκών της αγοράς, και ότι η προσφερόμενη εκπαίδευση ελέγχεται ποιοτικά, αδιάλειπτα, στα 35 χρόνια λειτουργίας του. Τέλος στο Mediterranean College, και γενικότερα στον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΞΥΝΗ, επικρατεί η άποψη –την οποία συμμερίζομαι απόλυτα- ότι η Ελλάδα πρέπει, και μπορεί, να γίνει Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης και Πολιτισμού, και να αυξήσει τα έσοδα του προϋπολογισμού, μέσω της προσέλκυσης πολλών ξένων σπουδαστών από την Ευρώπη, τα Βαλκάνια, τη Μέση Ανατολή, και την Άπω Ανατολή. Άλλωστε, ο πολιτισμός μας, το κλίμα και η ομορφιά της χώρας μας αποτελούν, ασφαλώς, ισχυρούς πόλους έλξης».

Η ανεργία που μαστίζει τη νεολαία της χώρας μας, φέρνει τους νέους μας αντιμέτωπους με μια πρωτοφανή ανασφάλεια για το επαγγελματικό τους μέλλον. Το πτυχίο από το Mediterranean College είναι ικανώς ισχυρό ώστε να διασκεδάσει αυτήν την ανασφάλεια και να διασφαλίσει επαγγελματική αποκατάσταση στην εγχώρια, αλλά και τη διεθνή αγορά εργασίας;
«Το πτυχίο του Mediterranean College διασκεδάζει τη σημερινή ανασφάλεια των νέων μας με το να προσφέρει εκπαιδευτικά πεδία, με γνώση των αναγκών της αγοράς, αλλά και με φαντασία, που επιτρέπει στην πράξη την ενασχόληση σε ποικίλους τομείς της οικονομίας. Βεβαίως, δεδομένης της κρίσης, κανείς δεν μπορεί να διασφαλίσει επαγγελματική αποκατάσταση στο 100% στην εγχώρια αγορά εργασίας, αλλά τουλάχιστον, στο Mediterranean College, φροντίζουν να εξασφαλίζουν στους αποφοίτους τις περισσότερες δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης. Όσον αφορά τώρα στη διεθνή αγορά εργασίας, τα στατιστικά δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας δείχνουν ότι οι απόφοιτοί μας βρίσκουν σε πολύ μεγάλο ποσοστό δουλειά».

Με ποια κριτήρια θα συμβουλεύατε τους γονείς να επιλέξουν πού θα στείλουν τα παιδιά τους για σπουδές;
«Η φήμη είναι κάτι που αποκτάται με μακροχρόνιο κόπο, γι’ αυτό οι γονείς πρέπει να ενημερώνονται σωστά για τη φήμη των διαφόρων κολεγίων, πριν επιλέξουν πού θα στείλουν τα παιδιά τους για σπουδές. Δεύτερον, το βασικότερο κριτήριο για μια σωστή απόφαση είναι η ποιότητα των παρεχόμενων σπουδών, γι’ αυτό και οι γονείς θα πρέπει να ενημερώνονται για τις διαδικασίες ελέγχου ποιότητας σπουδών που παρέχουν τα κολέγια. Τέλος, τι καλύτερο από το να ρωτήσουν 2-3 αποφοίτους, τόσο για την αποτελεσματικότητα της φοίτησής τους, όσο και για τη μετέπειτα επαγγελματική τους αποκατάσταση».

Η Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, περιδινίζεται σε μια πρωτοφανή οικονομική κρίση. Εκτιμάτε έξοδο από την κρίση; Η εκπαίδευση μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο ως προς τη θετική έκβαση του «αγώνα» της ελληνικής οικονομίας;
«Είμαι απαισιόδοξος για την έξοδό μας από την κρίση ως προς τη διάρκειά της, την οποία θα τοποθετούσα στο διάστημα δεκαετίας. Μια δεκαετία χαμένη για την πατρίδα και τη νεολαία μας… Ωστόσο, η εκπαίδευση είναι ο μόνος παράγοντας που μπορεί να μας οδηγήσει σε θετική έκβαση του «αγώνα» της ελληνικής οικονομίας. Μιας και αυτό που διαθέτουμε στην Ελλάδα, εν περισσεία, είναι η “δύναμη εγκεφάλου”-έχουμε πολλά πανέξυπνα μυαλά- και όχι η δύναμη κεφαλαίου ή βιομηχανικής εμπειρίας».

Δημοσιεύθηκε στις: 11 Σεπτεμβρίου 2012.
http://www.newsvoice.gr/%CE%B3%CE%B9%CE ... n-college/

Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαφημίζει ιδιωτικά Πανεπιστήμια
https://www.youtube.com/watch?v=CkXmVpXaLjM

Spoiler: show
Αυτά να γράφονται στο forum να μένουν, όχι μόνο στο shoutbox. ;)
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό koutsou-bilo » Σάβ, 30 Νοέμ 2013 5:55 pm

Ο τύπος είναι για σφαλιάρες. όχι ο μπουμπούκος, ο άλλος. Έχει κάνει δύο τετραετίες πρύτανης, κατέβηκε με τους ανελ εκλογές, είναι χωμένος σε ερευνητικά από πάντα, το αγαπημένο του χρώμα είναι το "ανόθευτο, φόβος του "μην ποτέ φοβηθεί το θάνατο" και θα επιθυμούσε να πεθάνει "πηγαίνοντας"! Κάτι τέτοια καρναβάλια δυσφημούν τη δημόσια παιδεία.

Σήμερον ιδικό μου
Αύριον ιδικό σου
Μηδέποτε μηδενός

Βυζαντινό λαϊκό ρητό 9ος αιώνας

http://luben.tv/wp-content/uploads/2014/10/stin-ugeia-mas.gif?3fb042
Άβαταρ μέλους
koutsou-bilo
 
Δημοσιεύσεις: 392
Εγγραφή: Τετ, 15 Δεκ 2010 6:35 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Σάβ, 30 Νοέμ 2013 8:22 pm

Να προσθέσω ότι ξεκίνησε την "πολιτική" του καριέρα από την Πανσπουδαστική! (επιεικώς δεν τον χρεώνω στην ΚΝΕ) και ως "Πρύτανης" "αγωνιστικά" απαγόρευσε την είσοδο της αστυνομίας στο ΕΜΠ και κάηκε το ιστορικό κτίριο της Πρυτανείας από τα μπάχαλα.
Τακτικός μαϊντανός στη "Ζούγκλα" και άλλες εκπομπές αυτού του είδους και κάτοχος προ 20ετίας ("Πρυτανης" τότε) τις μιας (από δύο) "χειροποίητες" Πόρσε ΧΥΖ στην Ελλάδα.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό zavarakatranemia » Σάβ, 30 Νοέμ 2013 8:34 pm

Ίντριγκα: γκουγκλάρετε το όνομα της συζύγου. Σαν καλά να τα λέει το υπουργείο για τους διοικητικούς... :raspberry: Φυσικά, δεν παραβλέπουμε την πιθανότητα να γνωρίστηκαν, ενώ ΉΔΗ εκείνη δούλευε στο ίδρυμα, αλλά... οι καιροί είναι πονηροί...
zavarakatranemia
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τετ, 27 Ιούλ 2011 5:10 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Σάβ, 30 Νοέμ 2013 8:46 pm

Στη λίστα διαθεσιμότητας είναι πέμπτη στην κατηγορία "ΠΕ Διοικ/κός-Οικονομικός". Μάλλον δεν είναι από αυτούς που φεύγουν, αν και δεν έχω καταλάβει ακριβώς τις λίστες διαθεσιμότητας. Άρα, το Υπουργείο λέει τη μισή αλήθεια.

ΥΓ1: Για να είμαστε ontopic ομως, η τωρινή πρυτανεία, το ΤΕΕ, το ΣΙ έχουν πάρει θέση για τη στάση του Μαρκάτου;
ΥΓ2: Το ότι ήταν στην ΠΚΣ δεν μου λέει κάτι, γιατί έχει περάσει η μισή ελλάδα από εκεί και προφανώς ακολουθεί την τακτική όπου φυσάει ο άνεμος. Δεν έχει αφήσει κόμμα για κόμμα.
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό dionikkwna » Σάβ, 30 Νοέμ 2013 9:51 pm

Σοβαρά τωρα,αυτό είναι προγραμμα σπουδών? Καλά για τα μπάζα θα ταν έτσι και αλλιώς,αλλά ούτε μια οδόποιια,ούτε ενα μαθημα ρευστών -υδρολογίας , ένα μπετό ,αντισεισμικες κατι για το περιβαλλον ..τίποτα. Ας πει κάποιος στο όρνεα που θέλουν να καπηλευτούν το πτώμα της δημόσιας εκπαίδευσης και των αυριανών επαγγελματικών μας ευκαιριών και δικαιωμάτωνπως ΜΕ ΠΟΡΔΕΣ ΔΕΝ ΒΑΦΟΥΝ ΑΥΓΑ.. :finger:
dionikkwna
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Κυρ, 10 Φεβ 2013 1:08 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Ίδρυση ιδιωτικής πολυτεχνικής σχολής

Δημοσίευσηαπό amelie_a » Κυρ, 01 Δεκ 2013 12:26 am

Αν πραγματικά ισχύει αυτό έχω να πω τα ακόλουθα:

1) Το να είσαι πρώην πρύτανης του ΕΜΠ και να στηρίζεις τον μπάρμπα Ξυνή είναι εσχάτη προδοσία και όλη ξέρουμε ποια είναι η ποινή για την εσχάτη προδοσία.

2) Το να στηρίζεις έναν εκπαιδευτικό όμιλο (λέμε τώρα) εφόσον έχεις διατελέσει πρύτανης του ΕΜΠ, το κάνεις με τις πλάτες του ΕΜΠ και όχι με τα δικά σου προσόντα. Οπότε παρακαλώ τον κύριο πρώην πρύτανη να καταθέσει στον ΕΛΚΕ το ποσοστό των κερδών που αναλογεί στο Ίδρυμα.
Άβαταρ μέλους
amelie_a Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 8:27 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες