Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Συζητήστε θέματα παντός ενδιαφέροντος.

Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Τετ, 12 Αύγ 2009 12:24 am

http://antiseismic-systems.com/ Ιστοσελίδα της ευρεσιτεχνίας μου. Σχόλια , κριτικές Μ.Φ.Χ seismic :idea:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Τετ, 12 Αύγ 2009 12:31 am

Γεία σας.Είμαι ο Γιάννης Λυμπέρης με το αντισεισμικό σύστημα για σεισμούς και θύελες Θέλω να σας κρατώ ενήμερo για την εξέλιξη της ευρεσιτεχνίας για να καταλάβεται και εσείς,για τα προβλήματα που αντιμετοπίζω εγώ και οχι μόνο...ως προς την εξέλιξη του προιόντος. α) εαν πατε στο google στην ιστοσελίδα enterprise europe network tie rod υπάρχει η ευρεσιτεχνία σε πολες χώρες (tie rod είναι το όνομα της ευρεσιτεχνίας στα Αγγλικά) β) Εχω ιστοσελίδα για την ευρεσιτεχνία και είναι http://antiseismic-systems.com/ γ) Είμαι μέλος στο forum του Michanikos.gr με το ονομα χρείστη Γιαννης-ιος.Εαν πάτε στης θεματικές κατηγορίες στο (Πολιτικοί Μηχανικοί Υποκατηγορίες οπλισμένο σκυρόδεμα) θα δίτε δύο θέματα που έχω ανοίξει το πρώτο είναι (οπλισμένο σκυρόδεμα και αντισεισμικές πατέντες) και το δεύτερο είναι( Ο ΕΑΚ ο ΟΑΣΠ και οι κλειστές οι πόρτες) Εκεί υπάρχει θέμα ....γιατί λέγονται αλήθειες. Μ.Φ.Χ Γιαννης Λυμπερης ή seismic
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Πέμ, 13 Αύγ 2009 8:46 pm

Το πείραμα φίλοι μου αν και το έχω κάνει σε φορτηγό (όπως ανέφερα τον τρόπο πάρα πάνω) θα το κάνω και σε πανεπιστήμιο.Θα είθε λα όμως να σας θυμίσω ότι στην πραγματικότητα η ευρεσιτεχνία έχει δοκιμαστή και από πραγματικούς σεισμούς, και από την μεγαλύτερη Ιαπωνική σεισμική βάση.Δηλαδή έμμεσα χωρίς να το ξέρουν έκαναν το πείραμα για μένα στην Κίνα και στην Ιαπωνία, και η δικιά μου παρατηρητικότητα συνέλαβε αυτό που πραγματικά συνέβενε και το έκανα πατέντα.Συγκεκριμένα στην Κίνα οι παγόδες είναι τα μόνα κτήρια που εδώ και αιώνες έχουν δοκιμαστεί ανελλιπώς από τους σεισμούς, και κανένα δεν κατέρρευσε.Το κατασκευαστικό τους προτέρημα είναι ότι τα διαπερνά ένας κορμός δένδρου στο κέντρο τους, συνδέοντας τους τρεις -τέσσερις κατά τα άλλα ασύνδετους ορόφους, εξασφαλίζοντας συνοχή και προστασία στον κάθετο άξονα του κτηρίου, που αδυνατή να παραμορφωθεί.Αυτό κάνει και η εφεύρεση, τοποθετώντας αντί για κορμό δένδρου, το φρεάτιο του προτεταμένου ανελκυστήρα(ανσανσέρ) στο κέντρο του κτηρίου,βιδώνοντάς το με το έδαφος με τον μηχανισμό του ελκυστήρα. Στην Ιαπωνία σε μια από της μεγαλύτερες σεισμικές βάσεις του κόσμου, είχαν κατασκευάσει έναν σκελετό από σκυρόδεμα πέντε ορόφων, που το εμβαδόν κάθε ορόφου ξεπερνούσε τα 200 τ.μ.Στην προσπάθειά τους να προστατεύσουν την σεισμική βάση από την πτώση του δοκιμαζόμενου σκελετού,κατασκεύασαν μία τετράγωνη σίδερο σκαλωσιά και την βίδωσαν πάνω στην σεισμική βάση δύο μέτρα μακριά από τον σκελετό.Κατά την διάρκεια του πειράματος σπάσανε πάνω-κάτω όλες οι κολόνες του ισογείου πέρνωντας μια κλίση 45 μοιρών και ο σκελετός γέρνοντας με δύναμη ακούμπησε στην σιδερένια σκαλωσιά, χωρίς αυτή να πάθει το τίποτα.Το ίδιο κάνει και η εφεύρεση.Η διαφορά είναι ότι εγώ τοποθέτησα την σιδεροσκαλωσιά (φρεάτιο ανελκυστήρα)στο κέντρο του κτηρίου γιά καλήτερη στασιμότητα, και για την σύσφιξει αντί για βίδες, χρησιμοποίησα προένταση με τον μηχανισμό του ελκυστήρα, μεταξύ του εδάφους και του ελκυστήρα κάνοντας αυτά τα δύο μέρει ένα σώμα. Οπότε στην πραγματικότητα η ευρεσιτεχνία έχει δοκιμαστεί και φυσικά, και τεχνικά και η όλη άλλη περαιτέρω δοκιμή θα γίνει απλά για διαδικαστικούς λόγους. Μ.Φ.Χ seismic
__________________
Ο εχθρός του καλού το πιο καλό. http://antiseismic-systems.com/
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Παρ, 21 Αύγ 2009 11:09 am

Φίλοι μηχανικοί θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω με απλή μηχανική πώς κατανέμω,και μετατρέπω της δυνάμεις του σεισμού από δυναμικές σε κινητικές και της αποσβήνω ώστε αυτές να μην είναι καταστροφικές για την δομική κατασκευή.Ξέρουμε ότι οι δυνάμεις της μηχανικής που επιδρούν πάνω σε ένα σώμα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες,της δυναμικές και της κινητικές.Θα σας αναλύσω ένα απλό πείραμα για να καταλάβουμε μετά που βασίζετε η μέθοδος της ευρεσιτεχνίας.Αν πάρουμε ένα λάστιχο και πακτώσουμε το ένατου άκρο στο κάτω μέρος ενός τοίχου, και το άλλο του άκρο το πακτώσουμε σε ένα φορτηγάκι και κινήσομε το φορτηγάκι έτσι ώστε να τεντωθεί το λάστιχο,τότε παρατηρούμε ότι δημιουργείτε μια δυναμική Αν αφήσουμε το φορτηγάκι θα δούμε ότι αυτό θα κινηθεί προς τον τοίχο μετατρέποντας την δυναμική σε κινητική ενέργεια.Το φορτηγάκι αυτό δεν θα σταματούσε και θα συνέχιζε να έχει κινητική ενέργεια για πάντα αν δεν υπήρχαν οι δυνάμεις αντίστασις προερχόμενες από την αντίσταση της ατμόσφαιρας,την μηχανική αντίσταση της τριβής των τροχών,αλλά και την μεγάλη αντίσταση του τοίχου προερχόμενη από την σύγκρουσή του πάνω σε αυτόν.Από το πάρα πάνω πείραμα συμπεράνουμε τα εξής.α) Η δυναμική μπορεί να μετατραπεί σε κινητική δύναμη,και το αντίστροφο. β)Το φορτηγάκι σταματάει λόγο μηχανικών δυνάμεων βίαιων ή μη.Αν αυτό σταματήσει πάνω στον τοίχο,τότε το σταμάτημα θα είναι βίαιο παραμορφώνοντας το φορτηγάκι.Αν όμως δεν υφίσταται ο τοίχος αυτό πάλη θα σταμάταγε από την επίδραση των άλλων δυνάμεων,χωρίς όμως να παραμορφωθεί λόγω σταδιακής κατανομής των δυνάμεων αυτών.Το ίδιο κάνει και η μέθοδος κατανομής δυνάμεων της ευρεσιτεχνίας.Μετατρέπει την δυναμική του σεισμού σε κινητική στον φέροντα οργανισμό χρησιμοποιώντας της δύο συνεχείς βάσεις με την προσθήκη των ελαστικών μεταξύ των ,και εν συνεχεία ο φέροντας οργανισμός μετατρέπει την κινητική του ενέργεια σε ενέργεια ομαλής κρούσης και απόσβεσις πάνω στο φρεάτιο του ανελκυστήρα το οποίο είναι πακτωμένο και άκαμπτο με το έδαφος.Για την ομαλή απόσβεσης της κινητικής ενέργειας παρεμβάλλουμε ανάμεσα στον φέροντα και το φρεάτιο του ανελκυστήρα(στο διάκενο) ή ελαστικά, ή σαμπρέλες με αέρα ή υδραυλικά συστήματα ή ελατήρια. Μ.Φ.Χ seismic
__________________
Ο εχθρός του καλού το πιο καλό. http://antiseismic-systems.com/
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Τρί, 25 Αύγ 2009 3:05 am

Φίλοι μου μόλις η ευρεσιτεχνία έγινε Διεθνής.
http://v3.espacenet.com/searchResult...3%C7&=&=&=&=&=

Συμπαγής | Εκτύπωση | Export Βελτιστοποίηση Αναζήτησης

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1 αποτέλεσμα βρέθηκε στη βάση δεδομένων Worldwide για:
WO2009101454 ως αριθμό δημοσίευσης
(Η σειρά εμφάνισης των αποτελεσμάτων είναι ανάλογη με την ημερομηνία φόρτωσης των εγγράφων στη βάσης δεδομένων)

1 TIE ROD FOR STRUCTURAL PROJECTS στα έγγραφά μου
Εφευρέτης: LYMBERIS IOANNIS [GR] Καταθέτης: LYMBERIS IOANNIS [GR]
EC: E02D5/80D; E02D5/80C IPC: E02D5/80; E21D21/00; E02D5/80; (+1)

Στοιχεία Δημοσίευσης: WO2009101454 (A1) — 2009-08-20

Τα δεδομένα προέρχονται από τη βάση δεδομένων esp@cenet — Worldwide
__________________
Ο εχθρός του καλού το πιο καλό. http://antiseismic-systems.com/ :clap:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 10 Οκτ 2009 5:24 pm

http://www.youtube.com/watch_popup?v=3z4YLUqOysI Στην Ιαπωνία σε μια από της μεγαλύτερες σεισμικές βάσεις του κόσμου, είχαν κατασκευάσει έναν σκελετό από σκυρόδεμα πέντε ορόφων, που το εμβαδόν κάθε ορόφου ξεπερνούσε τα 200 τ.μ.Στην προσπάθειά τους να προστατεύσουν την σεισμική βάση από την πτώση του δοκιμαζόμενου σκελετού,κατασκεύασαν μία τετράγωνη σίδερο σκαλωσιά και την βίδωσαν πάνω στην σεισμική βάση δύο μέτρα μακριά από τον σκελετό.Κατά την διάρκεια του πειράματος σπάσανε πάνω-κάτω όλες οι κολόνες του ισογείου πέρνωντας μια κλίση 45 μοιρών και ο σκελετός γέρνοντας με δύναμη ακούμπησε στην σιδερένια σκαλωσιά, χωρίς αυτή να πάθει το τίποτα.Το ίδιο κάνει και η εφεύρεση.Η διαφορά είναι ότι εγώ τοποθέτησα την σιδεροσκαλωσιά (φρεάτιο ανελκυστήρα)στο κέντρο του κτηρίου γιά καλήτερη στασιμότητα, και για την σύσφιξει αντί για βίδες, χρησιμοποίησα προένταση με τον μηχανισμό του ελκυστήρα, μεταξύ του εδάφους και του ελκυστήρα κάνοντας αυτά τα δύο μέρει ένα σώμα. Οπότε στην πραγματικότητα η ευρεσιτεχνία έχει δοκιμαστεί και φυσικά, και τεχνικά και η όλη άλλη περαιτέρω δοκιμή θα γίνει απλά για διαδικαστικούς λόγους. Μ.Φ.Χ Γιάννης-ιος (Απόσπασμα από την απάντηση 2 και youtube από την Ιαπωνική βάση που έκανε κατά λάθος το πείραμα για μένα όπως ανέφερα )
__________________
Ο εχθρός του καλού το πιο καλό. http://antiseismic-systems.com/
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Κυρ, 14 Φεβ 2010 12:40 am

:crazy2: :arrow: :idea: Αντισεισμικό σύστημα τοποθετημένο σε φρεάτιο του φέροντα
Ο υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων της εφεύρεσής μας καθώς και η μέθοδος εφαρμογής του στην κατασκευή δομικών έργων έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί άνεμοι. Σύμφωνα με την εφεύρεση, αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή προένταση, (έλξη) του δώματος ενός μεγάλου ανεξάρτητου από τον φέροντα γεωμετρικού τμήματος της δομικής κατασκευής, προς το έδαφος, και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα «σάντουιτς».

Αυτή τη δύναμη προέντασης την εφαρμόζει ο μηχανισμός του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων, ο οποίος κατά κύριο λόγο αποτελείται από ένα συρματόσχοινο που διαπερνά ελεύθερο στο κέντρο τα κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης, κάτω απ’ αυτά. Στο κάτω άκρο του το συρματόσχοινο είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που με τη σειρά του πακτώνεται στα πρανή της γεώτρησης και δεν μπορεί να ανέλθει. Αυτή η πάκτωση γίνεται γιατί η οπή της γεώτρησης είναι κατά κάτι μικρότερη από την πλήρως ανοιγμένη εξωτερική διάμετρο του μηχανισμού της άγκυρας. Στο επάνω μέρος του, το συρματόσχοινο, είναι πάλι πακτωμένο με ένα υδραυλικό μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Αυτός ο μηχανισμός έλξης αποτελείται από ένα έμβολο, το οποίο ολισθαίνει σε ένα χιτώνιο, που έχει από κάτω του, ένα θάλαμο πιέσεως. Η ασκούμενη στο συρματόσχοινο έλξη στο επάνω άκρο του από τον υδραυλικό μηχανισμό λόγω της υδραυλικής πιέσεως ανόδου του θαλάμου προς το έμβολο, και η αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη που προέρχεται από την πακτωμένη άγκυρα στο άλλο άκρο του γεννά την επιθυμητή θλίψη στο δομικό έργο, το οποίο πακτώνεται στο έδαφος, ώστε να έχει αντοχή στις οριζόντιες δυνάμεις του σεισμού.

Ανάλυση, της χρησιμότητας του αντισεισμικού συστήματος με τίτλο: «Υδραυλικός Ελκυστήρας Δομικών Έργων».

Τι κάνει η ευρεσιτεχνία ως καινοτομία:
Οι δυνάμεις του σεισμού (οριζόντιες και κατακόρυφες), ξεκινάνε να μεταφέρονται, από κάτω (τις βάσεις) προς τα πάνω, (φέροντα οργανισμό). Την οριζόντια και κατακόρυφη (τεκτονική) μεταφορά των δυνάμεων τού σεισμού προς τον φέροντα οργανισμό, την εκτελούν κατ’ ανάγκη οι κολώνες τού ισογείου μέσω των βάσεων, και με την βοήθεια των κόμβων, στον πρώτο όροφο, στην συνέχεια από τον πρώτο στον δεύτερο, και ούτω καθ εξής.

Όμως στην συνέχεια συμβαίνει το εξής παράδοξο:
Η πρώτη η μεσαία και η τελευταία πλάκες, κατά την ταλάντωση έχουν διαφορετικού μεγέθους διαδρομές, και διαφορετική φορά. Αυτό συμβαίνει, λόγω της μεμονωμένης αδράνειας των πολλαπλών πλακών, καθώς επίσης και της προσθετικής ελαστικότητας των κολονών του κάθε ορόφου, σε διαφορετικό χωροχρόνο, από κάτω προς τα πάνω.

Το αποτέλεσμα αυτής της καθυστερημένης μεταφοράς των δυνάμεων επιτάχυνσης, έχει ως αποτέλεσμα, οι πολλαπλές πλάκες να έχουν διαφορετικές πλάγιων κατευθύνσεων φορές, (λόγο μεμονωμένης αδράνειας της κάθε πλάκας, σε διαφορετικό χωροχρόνο). Κατ’ αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται πρόσθετες ροπές, και διατμητικές τάσεις διαφορετικών κατευθύνσεων στους κόμβους των κολονών, οι οποίες και λόγω ελαστικότητας, τείνουν να παραμορφώσουν τον κάθετο άξονα του σκελετού, σε σχήμα S.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Για τους παραπάνω λόγους, επιβάλετε να σταματήσουμε αυτή την κάθετη αξονική άναρχη ανάπτυξη πρόσθετων ροπών και διατμητικών τάσεων, προερχόμενη από τις οριζόντιες δυνάμεις που αναπτύσσονται στις πλάκες οι οποίες στην πλειονότητα των περιπτώσεων ευρίσκονται σε διαφορά φάσης μεταξύ τους ανάλογα με τον όροφο (ύψος). Αυτή η άναρχη ανάπτυξη λοιπόν δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα στους κόμβους των κολονών.

Τα παραπάνω προβλήματα προς επίλυση, της διάτμησης και των ροπών που δημιουργούνται στους κόμβους λόγω της οριζόντιας(πλάγιας) επιτάχυνσης του σεισμού, και της άναρχης μετατόπισης του κάθετου άξονα του φέροντος οργανισμού, είναι πάρα πολύ μεγαλύτερα στους κόμβους των κολώνων του ισογείου.

Αυτό συμβαίνει λόγω ενός πρόσθετου προβλήματος, που δημιουργείται μόνο στους κόμβους της βάσης με τις κολώνες. Αυτοί οι κόμβοι δεν έχουν καμία ελαστικότητα, ώστε να μπορέσουν να μεταφέρουν ομαλά τις βίαιες διατμητικές δυνάμεις που τους επιβάλλονται από την πακτωμένη με το έδαφος βάση.

Το αποτέλεσμα είναι ότι αυτοί οι πρώτοι κόμβοι μεταφοράς των φορτίων που αναπτύσσονται από την δυναμική του σεισμού, που επιπροσθέτως φέρουν και αυξημένες θλιπτικές συνιστώσες, και σε συνδυασμό με την επιτάχυνση του σεισμού, να είναι οι πρώτοι που κόβονται σε ένα σεισμό, λόγο πρόσθετων διατμητικών τάσεων. Για τους λόγους αυτούς, επιβάλλεται σεισμική μόνωση των κόμβων αυτών, με την δημιουργία διπλής μονοκόμματης βάσης, και την τοποθέτηση ελαστομερών υλικών μεταξύ των.

Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα, είναι η μεγάλη τάση ανόδου εναλλάξ των πλευρών του φέροντα οργανισμού, προερχόμενη από την αύξηση της ταλάντωσης του κτιρίου. Αυτή η τάση ανόδου του φέροντα προκαλεί πρόσθετες ροπές σε όλους τους κόμβους, αναγκάζοντάς τους να τείνουν να αλλάξουν την υφιστάμενη μέχρι πρότινος γωνία τους, λόγω εξαναγκασμού τους στο να παραλάβουν τα πρόσθετα καμπτικά φορτία, του φέροντος οργανισμού.

Η προτεινόμενη λύση για την αντιμετώπιση των ανωτέρω αναφερθέντων προβλημάτων τα οποία δημιουργούνται στον φέροντα οργανισμό από τον σεισμό, συνοψίζεται στα εξής τρία σημεία:
1) Να δημιουργηθούν οι συνθήκες για ελεγχόμενη αξονική ταλάντωση του φέροντος οργανισμού.
2) Να βοηθηθούν οι κολώνες στην μεταφορά των οριζόντιων δυνάμεων του σεισμού, στις πλάκες, όχι μόνο από κάτω προς τα πάνω σε διαφορετικούς χωροχρόνους (διαφορά φάσης από πλάκα σε πλάκα ανάλογα το ύψος τοποθέτησης), όπως συμβαίνει στις σημερινές συμβατικές κατασκευές, αλλά και πλάγιο-αξονικά σε σχέση με τον κατακόρυφο άξονα προς όλες τις πλάκες ταυτόχρονα από μια προτεταμένη άκαμπτη κατασκευή (π.χ. φρεάτιο).
3) Να ενισχυθούν οι κόμβοι διαστασιολογικά και με πρόσθετο οπλισμό (ή προένταση) ώστε να αντέχουν στην διάτμηση.

Τα ανωτέρω επιτυγχάνονται με την τοποθέτηση ενός δομικού τμήματος της κατασκευής στο κέντρο του φέροντος οργανισμού, ανεξάρτητο και προτεταμένο με το έδαφος, μεγάλου γεωμετρικών διαστάσεων, και αρχιτεκτονικά αξιοποιήσιμο (ώστε να κατεβάσουμε το κόστος,) Αυτό μπορεί να είναι ένα φρεάτιο ανελκυστήρα, ή μία σταυροειδή κολώνα, ή ακόμα και ένα δωμάτιο

H προένταση αυτή που επιβάλει ο υδραυλικός ελκυστήρας, στο φρεάτιο και στο έδαφος, κατά κύριο λόγο γίνετε για να γίνουν αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα, ώστε κατά την οριζόντια επιτάχυνση του σεισμού,.... το έδαφος,... η βάση,.... και το δώμα του φρεατίου,... να έχουν την ίδια φάση επιτάχυνσης, στον ίδιο χωροχρόνο.( σαν ένα σώμα με υψομετρική διαφορά )

Απαραίτητη προϋπόθεση για τα ανωτέρω άκαμπτα γεωμετρικά σχήματα είναι να έχουν αξονική κάθετη συνέχεια, σε όλο το ύψος του κτιρίου, και να είναι εξ’ ολοκλήρου από οπλισμένο προτεταμένο με το έδαφος σκυρόδεμα.

Όσο πιο μεγάλες είναι οι γεωμετρικές διαστάσεις της βάσης(εμβαδόν διατομής), σε σχέση με το ύψος, τόσο μεγαλύτερη είναι η αντίσταση στο πέλμα, καθώς και στην εμφανιζόμενη διάτμηση.

Αύξηση στην προένταση που τίθεται στο φρεάτιο, σημαίνει αύξηση στην αντοχή του στην διάτμηση, αύξηση στην συμπύκνωση των πρανών της γεώτρησης, και συνεπώς καλύτερη πάκτωση του μηχανισμού της άγκυρας.

Για να πετύχουμε την ανεξαρτησία του άκαμπτου φρεατίου από τον φέροντα, αφήνουμε ένα διάκενο ανάμεσά τους. Αυτό το διάκενο χρησιμεύει για τους εξής λόγους:
α) να μην μεταφέρεται η δυναμική του σεισμού από το φρεάτιο στον φέροντα,
β) να παραμένει ο φέρων ανεξάρτητος στην σεισμική μόνωση που του προσφέρει η διπλή ραντιέφ βάση μακριά από το ταλαντευόμενο φρεάτιο,
γ) να εξαντλεί ο φέρων τις μηχανικές αντοχές του υπάρχοντος οπλισμού του, (ώστε να μην μεταφέρει μεγάλες δυνάμεις κρούσης στο φρεάτιο), και λίγο πριν σπάσει, να γίνεται απόσβεση και να συγκρατείται ο φέρων, πάνω σε υδραυλικά συστήματα τοποθετημένα στο διάκενο του ανελκυστήρα, (ελαστικά, ή αποσβεστήρες),
δ) να μην ακουμπάει ο φέρων οργανισμός επάνω στο φρεάτιο του ανελκυστήρα, ώστε να μεταφέρει τις πρόσθετες θλιπτικές δυνάμεις του βάρους του, καθιστώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο δυνατή την εφαρμογή περαιτέρω δυνάμεων προέντασης στο φρεάτιο, ώστε να καταστεί αυτό πιο άκαμπτο.
ε) να βοηθηθούν οι κολώνες στο να μεταφέρουν τις δυνάμεις του σεισμού, όχι μόνο κατακόρυφα, αλλά και πλάγιο-αξονικά στον ίδιο χωροχρόνο, με την βοήθεια του προτεταμένου άκαμπτου φρεατίου, και τους αποσβεστήρες.

Όλη αυτή η ελαστικότητα του κάθετου άξονα του φέροντος, μπορεί να είναι ελεγχόμενη, ώστε κατ’ αυτόν τον τρόπο να επιτυγχάνεται η ομαλή μεταφορά των ροπών του κάθετου άξονά του προς το φρεάτιο

Όταν θέλουμε τα επάνω πατώματα να πάλλονται περισσότερο από τα κάτω, μεγαλώνουμε το διάκενο των επάνω ορόφων, και θέτουμε λιγότερη πίεση στα υδραυλικά τους, σε σχέση με τα κάτω πατώματα. Λειτουργώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο, και προκειμένου να ελέγχεται η καμπτικότητα του κατακόρυφου άξονα προς αποφυγή της καταστρεπτικής μεταφοράς ροπών προς τα κάτω πατώματα υπολογίζεται στατικά η μεταφορά των ροπών κατά την διάρκεια της κρούσης των πλακών του κάθε ορόφου επάνω στο φρεάτιο και στη συνέχεια υπολογίζεται το κατάλληλο διάκενο μεταξύ των πλακών του κάθε ορόφου και της άκαμπτης δομής και εφαρμόζεται η ανάλογη υδραυλική πίεση στους αποσβεστήρες.

Για να ενισχύσουμε την ακαμψία της άκαμπτης δομής (φρεατίου), να μειώσουμε την ταλάντωση, να προλάβουμε την ανατροπή, και να αυξήσουμε την αντίσταση του φρεατίου στην διάτμηση που δημιουργείται από τις πλάγιες κρούσεις των πλακών προερχόμενες από την αδράνεια αυτών, είναι αναγκαίο να καταστήσουμε την άκαμπτη δομή ένα σώμα με το έδαφος.

Αυτό το πετυχαίνουμε με τον μηχανισμό του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων, εφαρμόζοντας προένταση μεταξύ του δώματος και του εδάφους, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Είναι λάθος να αφήνουμε τις κολώνες να μεταφέρουν μόνες τους από κάτω προς τα πάνω τις οριζόντιες δυνάμεις του σεισμού στον φέροντα σκελετό, όπως συμβαίνει σήμερα στην πλειονότητα των μεθόδων κατασκευής κτηρίων.

Οι οριζόντιες δυνάμεις του σεισμού δεν μεταφέρονται αβίαστα από τις κολώνες στον σκελετό, και τούτο διότι υπάρχουν άλλες δυνάμεις πού επενεργούν αντίθετα στη φορά των οριζόντιων δυνάμεων του σεισμού, προερχόμενες από την αδράνεια των πλακών με αποτέλεσμα να μην ανταποκρίνονται οι πλάκες άμεσα στην φορά των οριζόντιων δυνάμεων του σεισμού. Αυτή η αντίθεση των δυνάμεων επί του οριζοντίου άξονα της δομικής κατασκευής, δημιουργεί διατμητικές τάσεις, καθώς και ανομοιόμορφο λυγισμό σε σχήμα S (για τους λόγους που αναφέραμε ανωτέρω) παραμορφώνοντας τον κάθετο άξονα της κατασκευής, με τα γνωστά αποτελέσματα.

Εδώ έρχεται η ευρεσιτεχνία να βοηθήσει τις κολώνες να μεταφέρουν τις δυνάμεις του σεισμού ομοιόμορφα και ομαλά, όχι μόνο κατακόρυφα προς τα επάνω, αλλά και οριζόντια στις πλάκες, με την βοήθεια του υδραυλικού ελκυστήρα, του προτεταμένου φρεατίου, και των υδραυλικών αποσβεστήρων τοποθετημένων στο διάκενο.

Συμπερασματικά κατ’ αυτόν τον τρόπο, ο κατακόρυφος άξονας του σκελετού, διατηρεί την αρχική του μορφή, (και δεν παραμορφώνεται σε σχήμα S) λόγω ομοιόμορφης μετακίνησης της μάζας των πολλαπλών πλακών στον ίδιο χωροχρόνο που τους επιβάλει το προτεταμένο φρεάτιο, ανακουφίζοντας και βοηθώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις κολώνες, στην μεταφορά των καταστρεπτικών δυνάμεων του σεισμού προς τις πλάκες. Δηλαδή, η ευρεσιτεχνία δημιουργεί ελεγχόμενη ευκαμψία, επί του κατακόρυφου άξονα του φέροντος, βοηθάει πλάγιο-αξονικά τις κολώνες να μεταφέρουν τις δυνάμεις του σεισμού στις πλάκες, αλλά ταυτόχρονα επιτυγχάνει και σεισμική μόνωση του οριζόντιου άξονα του φέροντα, (με διπλές μονοκόμματες βάσεις που φέρουν ελαστικά μεταξύ τους). Επιπλέον σταματάει και την μονόπλευρη τάση ανύψωσης του κτιρίου, προερχόμενη από την αύξηση του συντονισμού ταλάντωσης, η οποία εξαρτάται, από το ύψος του κτηρίου, την χρονική διάρκεια του σεισμού, καθώς και από το εύρος κύματός του. Όλα τα ανωτέρω βοηθούν στην αποτροπή της διάτμησης των κόμβων της οικοδομής.

Η υγροποίηση του εδάφους (καθίζηση) καθώς και οι ρωγμές, που προκαλεί ο σεισμός, είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, το οποίο όμως και αυτό η ευρεσιτεχνία έχει εν μέρη λύσει.

Εάν σταματήσουμε το video http://www.youtube.com/watch?v=7M74Zorf_XU εκεί που δείχνει κάτω από το χώμα, θα παρατηρήσουμε ότι η άγκυρα έχει ένα σωλήνα, που ξεκινάει από την άγκυρα, και φτάνει μέχρι το κάτω μέρος της βάσης.

Αυτός ονομάζεται σωλήνας αντίστασης, και χρησιμεύει για τους εξής λόγους:
1) αποτελεί τη διέλευση του συρματόσχοινου, που εφαρμόζει την προένταση,
2) εάν υποχωρήσει το έδαφος κάτω από την βάση, τότε αυτός ο σωλήνας αντίστασης, παίρνει το βάρος της βάσης, και το μεταβιβάζει στα πρανή (πλαϊνά) της γεώτρησης (αυτός είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος),
3) εάν τα πρανή της γεώτρησης υποχωρήσουν (από την ταλάντωση), το συρματόσχοινο δεν χαλαρώνει, γιατί η υδραυλική πίεση (κάτω από το έμβολο στο πάνω μέρος του συστήματος) προκαλεί το τάνυσμα του συρματόσχοινου που με τη σειρά του εγείρει αντίσταση στο κάτω έμβολο της άγκυρας, έτσι ώστε, να μπορούν να συνεργαστούν οι πείροι της άγκυρας και να δημιουργήσουν την επιθυμητή πάκτωση στα πρανή (πλαϊνά) της γεώτρησης.

4)λόγος που χρησιμεύει είναι να φέρνει αντίσταση στο κάτω έμβολο της άγκυρας, έτσι ώστε, να μπορούν να συνεργαστούν οι πίροι της άγκυρας ώστε να δημιουργήσουν την επιθυμητή πάκτωση στα πρανή (πλαινά ) της γεώτρηση

Αυτό το video, http://www.youtube.com/watch?v=C2Z1zmrJhsc προς το τέλος, στο 52ο λεπτό, κάνει προσομοίωση σεισμού, και δείχνει εμφανέστατα, ότι το κτίριο δεν είναι πακτωμένο με το έδαφος όπως νομίζαμε ότι είναι μέχρι τώρα. Αυτές τις δυνάμεις ανόδου που δημιουργούνται από την ταλάντωση του κτιρίου, θέλει να εξουδετερώσει (και όχι μόνο) η ευρεσιτεχνία.



Το αντισεισμικό σύστημα τοποθετημένο σε φρεάτιο φέροντα: http://www.youtube.com/watch?v=7M74Zorf_XU :ugeek:
Ιστοσελίδα ευρεσιτεχνίας: http://www.antiseismic-systems.com/index.php?lang=el :geek:
:ellinofreneia:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Κυρ, 21 Φεβ 2010 6:21 pm

Αντισεισμικό σύστημα τοποθετημένο σε φρεάτιο του φέροντα
Ο υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων της εφεύρεσής μας καθώς και η μέθοδος εφαρμογής του στην κατασκευή δομικών έργων έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί άνεμοι. Σύμφωνα με την εφεύρεση, αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή προένταση, (έλξη) του δώματος ενός μεγάλου ανεξάρτητου από τον φέροντα γεωμετρικού τμήματος της δομικής κατασκευής, προς το έδαφος, και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα «σάντουιτς».

Αυτή τη δύναμη προέντασης την εφαρμόζει ο μηχανισμός του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων, ο οποίος κατά κύριο λόγο αποτελείται από ένα συρματόσχοινο που διαπερνά ελεύθερο στο κέντρο τα κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης, κάτω απ’ αυτά. Στο κάτω άκρο του το συρματόσχοινο είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που με τη σειρά του πακτώνεται στα πρανή της γεώτρησης και δεν μπορεί να ανέλθει. Αυτή η πάκτωση γίνεται γιατί η οπή της γεώτρησης είναι κατά κάτι μικρότερη από την πλήρως ανοιγμένη εξωτερική διάμετρο του μηχανισμού της άγκυρας. Στο επάνω μέρος του, το συρματόσχοινο, είναι πάλι πακτωμένο με ένα υδραυλικό μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Αυτός ο μηχανισμός έλξης αποτελείται από ένα έμβολο, το οποίο ολισθαίνει σε ένα χιτώνιο, που έχει από κάτω του, ένα θάλαμο πιέσεως. Η ασκούμενη στο συρματόσχοινο έλξη στο επάνω άκρο του από τον υδραυλικό μηχανισμό λόγω της υδραυλικής πιέσεως ανόδου του θαλάμου προς το έμβολο, και η αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη που προέρχεται από την πακτωμένη άγκυρα στο άλλο άκρο του γεννά την επιθυμητή θλίψη στο δομικό έργο, το οποίο πακτώνεται στο έδαφος, ώστε να έχει αντοχή στις οριζόντιες δυνάμεις του σεισμού.

Ανάλυση, της χρησιμότητας του αντισεισμικού συστήματος με τίτλο: «Υδραυλικός Ελκυστήρας Δομικών Έργων».

Τι κάνει η ευρεσιτεχνία ως καινοτομία:
Οι δυνάμεις του σεισμού (οριζόντιες και κατακόρυφες), ξεκινάνε να μεταφέρονται, από κάτω (τις βάσεις) προς τα πάνω, (φέροντα οργανισμό). Την οριζόντια και κατακόρυφη (τεκτονική) μεταφορά των δυνάμεων τού σεισμού προς τον φέροντα οργανισμό, την εκτελούν κατ’ ανάγκη οι κολώνες τού ισογείου μέσω των βάσεων, και με την βοήθεια των κόμβων, στον πρώτο όροφο, στην συνέχεια από τον πρώτο στον δεύτερο, και ούτω καθ εξής.

Όμως στην συνέχεια συμβαίνει το εξής παράδοξο:
Η πρώτη η μεσαία και η τελευταία πλάκες, κατά την ταλάντωση έχουν διαφορετικού μεγέθους διαδρομές, και διαφορετική φορά. Αυτό συμβαίνει, λόγω της μεμονωμένης αδράνειας των πολλαπλών πλακών, καθώς επίσης και της προσθετικής ελαστικότητας των κολονών του κάθε ορόφου, σε διαφορετικό χωροχρόνο, από κάτω προς τα πάνω.

Το αποτέλεσμα αυτής της καθυστερημένης μεταφοράς των δυνάμεων επιτάχυνσης, έχει ως αποτέλεσμα, οι πολλαπλές πλάκες να έχουν διαφορετικές πλάγιων κατευθύνσεων φορές, (λόγο μεμονωμένης αδράνειας της κάθε πλάκας, σε διαφορετικό χωροχρόνο). Κατ’ αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται πρόσθετες ροπές, και διατμητικές τάσεις διαφορετικών κατευθύνσεων στους κόμβους των κολονών, οι οποίες και λόγω ελαστικότητας, τείνουν να παραμορφώσουν τον κάθετο άξονα του σκελετού, σε σχήμα S.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Για τους παραπάνω λόγους, επιβάλετε να σταματήσουμε αυτή την κάθετη αξονική άναρχη ανάπτυξη πρόσθετων ροπών και διατμητικών τάσεων, προερχόμενη από τις οριζόντιες δυνάμεις που αναπτύσσονται στις πλάκες οι οποίες στην πλειονότητα των περιπτώσεων ευρίσκονται σε διαφορά φάσης μεταξύ τους ανάλογα με τον όροφο (ύψος). Αυτή η άναρχη ανάπτυξη λοιπόν δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα στους κόμβους των κολονών.

Τα παραπάνω προβλήματα προς επίλυση, της διάτμησης και των ροπών που δημιουργούνται στους κόμβους λόγω της οριζόντιας(πλάγιας) επιτάχυνσης του σεισμού, και της άναρχης μετατόπισης του κάθετου άξονα του φέροντος οργανισμού, είναι πάρα πολύ μεγαλύτερα στους κόμβους των κολώνων του ισογείου.

Αυτό συμβαίνει λόγω ενός πρόσθετου προβλήματος, που δημιουργείται μόνο στους κόμβους της βάσης με τις κολώνες. Αυτοί οι κόμβοι δεν έχουν καμία ελαστικότητα, ώστε να μπορέσουν να μεταφέρουν ομαλά τις βίαιες διατμητικές δυνάμεις που τους επιβάλλονται από την πακτωμένη με το έδαφος βάση.

Το αποτέλεσμα είναι ότι αυτοί οι πρώτοι κόμβοι μεταφοράς των φορτίων που αναπτύσσονται από την δυναμική του σεισμού, που επιπροσθέτως φέρουν και αυξημένες θλιπτικές συνιστώσες, και σε συνδυασμό με την επιτάχυνση του σεισμού, να είναι οι πρώτοι που κόβονται σε ένα σεισμό, λόγο πρόσθετων διατμητικών τάσεων. Για τους λόγους αυτούς, επιβάλλεται σεισμική μόνωση των κόμβων αυτών, με την δημιουργία διπλής μονοκόμματης βάσης, και την τοποθέτηση ελαστομερών υλικών μεταξύ των.

Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα, είναι η μεγάλη τάση ανόδου εναλλάξ των πλευρών του φέροντα οργανισμού, προερχόμενη από την αύξηση της ταλάντωσης του κτιρίου. Αυτή η τάση ανόδου του φέροντα προκαλεί πρόσθετες ροπές σε όλους τους κόμβους, αναγκάζοντάς τους να τείνουν να αλλάξουν την υφιστάμενη μέχρι πρότινος γωνία τους, λόγω εξαναγκασμού τους στο να παραλάβουν τα πρόσθετα καμπτικά φορτία, του φέροντος οργανισμού.

Η προτεινόμενη λύση για την αντιμετώπιση των ανωτέρω αναφερθέντων προβλημάτων τα οποία δημιουργούνται στον φέροντα οργανισμό από τον σεισμό, συνοψίζεται στα εξής τρία σημεία:
1) Να δημιουργηθούν οι συνθήκες για ελεγχόμενη αξονική ταλάντωση του φέροντος οργανισμού.
2) Να βοηθηθούν οι κολώνες στην μεταφορά των οριζόντιων δυνάμεων του σεισμού, στις πλάκες, όχι μόνο από κάτω προς τα πάνω σε διαφορετικούς χωροχρόνους (διαφορά φάσης από πλάκα σε πλάκα ανάλογα το ύψος τοποθέτησης), όπως συμβαίνει στις σημερινές συμβατικές κατασκευές, αλλά και πλάγιο-αξονικά σε σχέση με τον κατακόρυφο άξονα προς όλες τις πλάκες ταυτόχρονα από μια προτεταμένη άκαμπτη κατασκευή (π.χ. φρεάτιο).
3) Να ενισχυθούν οι κόμβοι διαστασιολογικά και με πρόσθετο οπλισμό (ή προένταση) ώστε να αντέχουν στην διάτμηση.

Τα ανωτέρω επιτυγχάνονται με την τοποθέτηση ενός δομικού τμήματος της κατασκευής στο κέντρο του φέροντος οργανισμού, ανεξάρτητο και προτεταμένο με το έδαφος, μεγάλου γεωμετρικών διαστάσεων, και αρχιτεκτονικά αξιοποιήσιμο (ώστε να κατεβάσουμε το κόστος,) Αυτό μπορεί να είναι ένα φρεάτιο ανελκυστήρα, ή μία σταυροειδή κολώνα, ή ακόμα και ένα δωμάτιο

H προένταση αυτή που επιβάλει ο υδραυλικός ελκυστήρας, στο φρεάτιο και στο έδαφος, κατά κύριο λόγο γίνετε για να γίνουν αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα, ώστε κατά την οριζόντια επιτάχυνση του σεισμού,.... το έδαφος,... η βάση,.... και το δώμα του φρεατίου,... να έχουν την ίδια φάση επιτάχυνσης, στον ίδιο χωροχρόνο.( σαν ένα σώμα με υψομετρική διαφορά )

Απαραίτητη προϋπόθεση για τα ανωτέρω άκαμπτα γεωμετρικά σχήματα είναι να έχουν αξονική κάθετη συνέχεια, σε όλο το ύψος του κτιρίου, και να είναι εξ’ ολοκλήρου από οπλισμένο προτεταμένο με το έδαφος σκυρόδεμα.

Όσο πιο μεγάλες είναι οι γεωμετρικές διαστάσεις της βάσης(εμβαδόν διατομής), σε σχέση με το ύψος, τόσο μεγαλύτερη είναι η αντίσταση στο πέλμα, καθώς και στην εμφανιζόμενη διάτμηση.

Αύξηση στην προένταση που τίθεται στο φρεάτιο, σημαίνει αύξηση στην αντοχή του στην διάτμηση, αύξηση στην συμπύκνωση των πρανών της γεώτρησης, και συνεπώς καλύτερη πάκτωση του μηχανισμού της άγκυρας.

Για να πετύχουμε την ανεξαρτησία του άκαμπτου φρεατίου από τον φέροντα, αφήνουμε ένα διάκενο ανάμεσά τους. Αυτό το διάκενο χρησιμεύει για τους εξής λόγους:
α) να μην μεταφέρεται η δυναμική του σεισμού από το φρεάτιο στον φέροντα,
β) να παραμένει ο φέρων ανεξάρτητος στην σεισμική μόνωση που του προσφέρει η διπλή ραντιέφ βάση μακριά από το ταλαντευόμενο φρεάτιο,
γ) να εξαντλεί ο φέρων τις μηχανικές αντοχές του υπάρχοντος οπλισμού του, (ώστε να μην μεταφέρει μεγάλες δυνάμεις κρούσης στο φρεάτιο), και λίγο πριν σπάσει, να γίνεται απόσβεση και να συγκρατείται ο φέρων, πάνω σε υδραυλικά συστήματα τοποθετημένα στο διάκενο του ανελκυστήρα, (ελαστικά, ή αποσβεστήρες),
δ) να μην ακουμπάει ο φέρων οργανισμός επάνω στο φρεάτιο του ανελκυστήρα, ώστε να μεταφέρει τις πρόσθετες θλιπτικές δυνάμεις του βάρους του, καθιστώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο δυνατή την εφαρμογή περαιτέρω δυνάμεων προέντασης στο φρεάτιο, ώστε να καταστεί αυτό πιο άκαμπτο.
ε) να βοηθηθούν οι κολώνες στο να μεταφέρουν τις δυνάμεις του σεισμού, όχι μόνο κατακόρυφα, αλλά και πλάγιο-αξονικά στον ίδιο χωροχρόνο, με την βοήθεια του προτεταμένου άκαμπτου φρεατίου, και τους αποσβεστήρες.

Όλη αυτή η ελαστικότητα του κάθετου άξονα του φέροντος, μπορεί να είναι ελεγχόμενη, ώστε κατ’ αυτόν τον τρόπο να επιτυγχάνεται η ομαλή μεταφορά των ροπών του κάθετου άξονά του προς το φρεάτιο

Όταν θέλουμε τα επάνω πατώματα να πάλλονται περισσότερο από τα κάτω, μεγαλώνουμε το διάκενο των επάνω ορόφων, και θέτουμε λιγότερη πίεση στα υδραυλικά τους, σε σχέση με τα κάτω πατώματα. Λειτουργώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο, και προκειμένου να ελέγχεται η καμπτικότητα του κατακόρυφου άξονα προς αποφυγή της καταστρεπτικής μεταφοράς ροπών προς τα κάτω πατώματα υπολογίζεται στατικά η μεταφορά των ροπών κατά την διάρκεια της κρούσης των πλακών του κάθε ορόφου επάνω στο φρεάτιο και στη συνέχεια υπολογίζεται το κατάλληλο διάκενο μεταξύ των πλακών του κάθε ορόφου και της άκαμπτης δομής και εφαρμόζεται η ανάλογη υδραυλική πίεση στους αποσβεστήρες.

Για να ενισχύσουμε την ακαμψία της άκαμπτης δομής (φρεατίου), να μειώσουμε την ταλάντωση, να προλάβουμε την ανατροπή, και να αυξήσουμε την αντίσταση του φρεατίου στην διάτμηση που δημιουργείται από τις πλάγιες κρούσεις των πλακών προερχόμενες από την αδράνεια αυτών, είναι αναγκαίο να καταστήσουμε την άκαμπτη δομή ένα σώμα με το έδαφος.

Αυτό το πετυχαίνουμε με τον μηχανισμό του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων, εφαρμόζοντας προένταση μεταξύ του δώματος και του εδάφους, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Είναι λάθος να αφήνουμε τις κολώνες να μεταφέρουν μόνες τους από κάτω προς τα πάνω τις οριζόντιες δυνάμεις του σεισμού στον φέροντα σκελετό, όπως συμβαίνει σήμερα στην πλειονότητα των μεθόδων κατασκευής κτηρίων.

Οι οριζόντιες δυνάμεις του σεισμού δεν μεταφέρονται αβίαστα από τις κολώνες στον σκελετό, και τούτο διότι υπάρχουν άλλες δυνάμεις πού επενεργούν αντίθετα στη φορά των οριζόντιων δυνάμεων του σεισμού, προερχόμενες από την αδράνεια των πλακών με αποτέλεσμα να μην ανταποκρίνονται οι πλάκες άμεσα στην φορά των οριζόντιων δυνάμεων του σεισμού. Αυτή η αντίθεση των δυνάμεων επί του οριζοντίου άξονα της δομικής κατασκευής, δημιουργεί διατμητικές τάσεις, καθώς και ανομοιόμορφο λυγισμό σε σχήμα S (για τους λόγους που αναφέραμε ανωτέρω) παραμορφώνοντας τον κάθετο άξονα της κατασκευής, με τα γνωστά αποτελέσματα.

Εδώ έρχεται η ευρεσιτεχνία να βοηθήσει τις κολώνες να μεταφέρουν τις δυνάμεις του σεισμού ομοιόμορφα και ομαλά, όχι μόνο κατακόρυφα προς τα επάνω, αλλά και οριζόντια στις πλάκες, με την βοήθεια του υδραυλικού ελκυστήρα, του προτεταμένου φρεατίου, και των υδραυλικών αποσβεστήρων τοποθετημένων στο διάκενο.

Συμπερασματικά κατ’ αυτόν τον τρόπο, ο κατακόρυφος άξονας του σκελετού, διατηρεί την αρχική του μορφή, (και δεν παραμορφώνεται σε σχήμα S) λόγω ομοιόμορφης μετακίνησης της μάζας των πολλαπλών πλακών στον ίδιο χωροχρόνο που τους επιβάλει το προτεταμένο φρεάτιο, ανακουφίζοντας και βοηθώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις κολώνες, στην μεταφορά των καταστρεπτικών δυνάμεων του σεισμού προς τις πλάκες. Δηλαδή, η ευρεσιτεχνία δημιουργεί ελεγχόμενη ευκαμψία, επί του κατακόρυφου άξονα του φέροντος, βοηθάει πλάγιο-αξονικά τις κολώνες να μεταφέρουν τις δυνάμεις του σεισμού στις πλάκες, αλλά ταυτόχρονα επιτυγχάνει και σεισμική μόνωση του οριζόντιου άξονα του φέροντα, (με διπλές μονοκόμματες βάσεις που φέρουν ελαστικά μεταξύ τους). Επιπλέον σταματάει και την μονόπλευρη τάση ανύψωσης του κτιρίου, προερχόμενη από την αύξηση του συντονισμού ταλάντωσης, η οποία εξαρτάται, από το ύψος του κτηρίου, την χρονική διάρκεια του σεισμού, καθώς και από το εύρος κύματός του. Όλα τα ανωτέρω βοηθούν στην αποτροπή της διάτμησης των κόμβων της οικοδομής.

Η υγροποίηση του εδάφους (καθίζηση) καθώς και οι ρωγμές, που προκαλεί ο σεισμός, είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, το οποίο όμως και αυτό η ευρεσιτεχνία έχει εν μέρη λύσει.

Εάν σταματήσουμε το video http://www.youtube.com/watch?v=5ahopvs4UzY εκεί που δείχνει κάτω από το χώμα, θα παρατηρήσουμε ότι η άγκυρα έχει ένα σωλήνα, που ξεκινάει από την άγκυρα, και φτάνει μέχρι το κάτω μέρος της βάσης.

Αυτός ονομάζεται σωλήνας αντίστασης, και χρησιμεύει για τους εξής λόγους:
1) αποτελεί τη διέλευση του συρματόσχοινου, που εφαρμόζει την προένταση,
2) εάν υποχωρήσει το έδαφος κάτω από την βάση, τότε αυτός ο σωλήνας αντίστασης, παίρνει το βάρος της βάσης, και το μεταβιβάζει στα πρανή (πλαϊνά) της γεώτρησης (αυτός είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος),
3) εάν τα πρανή της γεώτρησης υποχωρήσουν (από την ταλάντωση), το συρματόσχοινο δεν χαλαρώνει, γιατί η υδραυλική πίεση (κάτω από το έμβολο στο πάνω μέρος του συστήματος) προκαλεί το τάνυσμα του συρματόσχοινου που με τη σειρά του εγείρει αντίσταση στο κάτω έμβολο της άγκυρας, έτσι ώστε, να μπορούν να συνεργαστούν οι πείροι της άγκυρας και να δημιουργήσουν την επιθυμητή πάκτωση στα πρανή (πλαϊνά) της γεώτρησης.

4)λόγος που χρησιμεύει είναι να φέρνει αντίσταση στο κάτω έμβολο της άγκυρας, έτσι ώστε, να μπορούν να συνεργαστούν οι πίροι της άγκυρας ώστε να δημιουργήσουν την επιθυμητή πάκτωση στα πρανή (πλαινά ) της γεώτρηση

Αυτό το video, http://www.youtube.com/watch?v=C2Z1zmrJhsc προς το τέλος, στο 52ο λεπτό, κάνει προσομοίωση σεισμού, και δείχνει εμφανέστατα, ότι το κτίριο δεν είναι πακτωμένο με το έδαφος όπως νομίζαμε ότι είναι μέχρι τώρα. Αυτές τις δυνάμεις ανόδου που δημιουργούνται από την ταλάντωση του κτιρίου, θέλει να εξουδετερώσει (και όχι μόνο) η ευρεσιτεχνία.



Το αντισεισμικό σύστημα τοποθετημένο σε φρεάτιο φέροντα
http://www.youtube.com/watch?v=5ahopvs4UzY
Ιστοσελίδα ευρεσιτεχνίας: http://www.antiseismic-systems.com/index.php?lang=el
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 27 Φεβ 2010 10:47 am

Όλα τα σπίτια, γέφυρες,φράγματα, και γενικά όλα τα δομικά έργα κατασκευάζονται για να μην πέφτουν.
Μετά από ένα σεισμό όμως, παρατηρούμε δύο πράγματα.

Τα λίγα σπίτια του έχουν πέσει, και αυτά που έχουν πάθει ζημιές.
Δεν βλέπουμε πολλά σπίτια χωρίς ζημιές. Τα σπίτια έχουν ημερομηνία λήξης διότι.
α) Δεν γίνετε συντήρηση.
β)Διότι κάθε σεισμός που γίνετε, το κάνει πιο ανίσχυρο από ότι ήταν πριν. Οπότε αν οι δύο τρις σεισμοί δεν έκαναν την δουλιά τους, ο τέταρτος θα την κάνει σίγουρα.

Αυτά πάμε να προλάβουμε.
Μετά από κάθε σεισμό, το σπίτι να είναι όπως ήταν αρχικός,
πρώτων για να μην σκοτωθούμε,και δεύτερον να μην πληρώνουμε επισκευές.
Το video[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=d9qRjBh4 ... r_embedded [/youtube] είναι πολύ καλό.
Πρέπει να ξέρουμε όμως δύο πράγματα για το video αυτό.

α) και αυτοί οι άνθρωποι προσπαθούν για το καλύτερο, όπως και εγώ, γιατί σίγουρα δεν έχουμε λύση το πρόβλημα 100%

β)Αυτό το κτήριο είναι ξύλινο.
Αντέχει πιο πολύ στο σεισμό, αλλά τα ξύλινα σπίτια έχουν διάρκεια ζωής μόνο 40 χρόνια.

Το σύστημα το δικό μου κάνει ότι κάνει και μία βίδα.
Αν η βίδα κάνει κάτι στα μικρά πράγματα, κάνει και στα μεγάλα.

Και κάτι άλλο
Είμαι ο seismic εδώ ή ο Γιάννης - ιος στο michanikos.gr Αλλά δεν βαριέσαι, ποιος είμαι εγώ?
Ένας απλώς εργοδηγός δομικών έργων. Δεν βαριέσαι.. ...έχω ένα ψώνιο και θα μου περάσει.
Νομίζω ότι εγώ ο ταπεινός, μπορώ να σώσω τον κόσμο όλο από τα φυσικά φαινόμενα.
Ακούγετε ωραίο αλλά απατηλό.........Τόσοι και τόσοι δοκίμασαν, και δοκιμάζουν ανά τον κόσμο να βρουν το τέλειο αντισεισμικό.
Αν όμως κάποιος το βρει, τι χρειάζεται για να το αποδείξει?
Ένα πείραμα, και γερά νεύρα..
Γιατί? το κράτος δεν βοηθάει στην πρωτοβάθμια έρευνα, και εφαρμογή της ευρεσιτεχνίας για να αποδείξει το αρεστό?
Δυστυχώς όχι?
Αν είσαι φυσικό πρόσωπο, είναι κατάρα. :thumbdown:
Ουδέν σχόλιον.
Κατ τα άλλα αν κάποιος βρει κάτι καλό, και είναι φυσικό πρόσωπο δεν πειράζει.
Ο κόσμος θα συνεχίσει να θάβεται στα ερείπια, τα ΜΜΕ θα σφυρίζουν αδιάφορα στον ρυθμό των επωνύμων, οι επώνυμοι θα μου λένε για πειράματα τα οποία δεν κάνουν ούτε επί πληρωμή, και το κράτος κατά τα άλλα, προσπαθεί για ανάπτυξη,με τον ρυθμό του κοιμισμένου κεφαλαίου.
Αν και είμαστε λαός που του αρέσει το φρέσκο,πάντα θα τρόμε κονσέρβα εξωτερικού.
Τίποτα άλλο ....Ευχαριστώ Γιάννης Λυμπέρης..ονειροπόλος. :tired:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 06 Μαρ 2010 1:40 am

Φίλοι μου. Η ευρεσιτεχνία πέρασε την έκθεση έρευνας στην Ελλάδα,(μετά από έρευνα σε όλο τον κόσμο) με το γράμμα ( Α )
Αυτό σημαίνει δύο πράγματα.
α) Ότι έχει μεγάλο τεχνολογικό ενδιαφέρον.
β) Ότι δεν υπάρχει στον κόσμο ολόκληρο, ούτε μηχανισμός, ούτε μέθοδος σαν αυτή.
Έτσι δεν μπορεί να την προσβάλει άλλη ευρεσιτεχνία, και πάει για Διεθνή δίπλωμα, αφού έχω καταβάλει τα έγραφα, και τα τέλει.
Αυτά για την ευρεσιτεχνία του παρακάτω βίντεο.
Υπάρχει βέβαια και η ευρεσιτεχνία του ελκυστήρα δομικών έργων η οποία έχει περάσει την Διεθνή έκθεση έρευνας (pct) με το γράμμα (Υ)

http://www.youtube.com/watch?v=5ahopvs4UzY

Έχω γράψει για την ευρεσιτεχνία και εδώ, σαν seismic. http://forum.skyscraperpage.com/forumdisplay.php?f=53

Και κάτι ακόμα που είναι απαράδεκτο για μένα, είναι το εξής.
Σας είχα υποσχεθεί, ότι όταν είχα αποτελέσματα από την προσομοίωση της ευρεσιτεχνίας σε Η/Υ θα σας τα έδειχνα.
Δυστυχώς αυτό δεν θα γίνει σύντομα, για τους παρακάτω λόγους.
α) Στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας μυστηριωδώς έχασα κάθε επαφή.
β) Έχω πει εδώ και ένα μήνα στις αντιπροσωπίες της strad, Ansys, Sap2000 να μου δώσουν προσφορά για προσομοίωση, και με αποφεύγουν συστηματικά, παρά την αρχική υπόσχεσή τους. Φυσικά όλα αυτά επί πληρωμή δική μου.
Τι μπορώ να κάνω πια?
Γίνετε τελικά προσομοίωση της ευρεσιτεχνίας σε Η/Υ ?
Αν ναι, γιατί δεν την κάνουν?
Συνημμένα
001.jpg
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες