Κατατακτήριες για Πολιτικούς Μηχανικούς ΕΜΠ, μετά από ΗΜΜΥ ΕΜΠ και διδακτορικό

Συζητήστε θέματα παντός ενδιαφέροντος.

Κατατακτήριες για Πολιτικούς Μηχανικούς ΕΜΠ, μετά από ΗΜΜΥ ΕΜΠ και διδακτορικό

Δημοσίευσηαπό Giorgos90 » Πέμ, 30 Μάιος 2024 7:54 pm

Γεια σε όλους. Έχω τελειώσει ΗΜΜΥ ΕΜΠ, τώρα τελειώνω το διδακτορικό και ενδιαφέρομαι για κατατακτήριες στους Πολιτικούς Μηχανικούς του ΕΜΠ (ηλικία 34).

Αξίζει ή όχι; Το σκέφτομαι πιο πολύ για διεύρυνση γνώσεων παρά για επαγγελματικά δικαιώματα.

Προφανώς δεν πρόκειται να είμαι 100% κανονικός φοιτητής, λόγω δουλειάς, αλλά από την άλλη υπάρχει κάποιος ελεύθερος χρόνος που μπορώ να ασχοληθώ με την σχολή.

Η γνώμη σας;

Γενικά θα προτείνατε μια πιο κοντινή σχολή (π.χ. Ναυπηγούς ΕΜΠ) για να μην κουραστώ πολύ, ή μια πιο διαφορετική σχολή (π.χ. Νομική Αθήνας) για να διευρύνω πλήρως τις γνώσεις μου;
Giorgos90

Έτος εισαγωγής: 2023

Re: Κατατακτήριες για Πολιτικούς Μηχανικούς ΕΜΠ, μετά από ΗΜΜΥ ΕΜΠ και διδακτορικό

Δημοσίευσηαπό jimys » Πέμ, 30 Μάιος 2024 10:21 pm

Τελείωσα στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ, έκανα το διατμηματικό της Ενέργειας του ΕΜΠ και μετά κατατακτήριες για ΠΜ. Πλέον έχω 4 μαθήματα για πτυχίο. Αν το θες για τα επαγγελματικά δικαιώματα (όπως κι εγώ) τότε ναι αξίζει, αν το θες μόνο για την γνώση θεωρώ πως δεν αξίζει δεδομένου ότι δουλεύεις. Εγώ αναγκάστηκα να αφήσω στην άκρη τη δουλειά για 2 χρόνια για να καταφέρω να τελειώνω (7ο έτος πλέον). Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω δεν ξέρω αν θα το έκανα δεδομένων των δυσκολιών που προέκυψαν στην πορεία. Προσωπική μου γνώμη βέβαια ότι οι ΠΜ είναι πιο βατή σχολή από τους ΗΜΜΥ, πιο οργανωμένη και δεν σε ταλαιπωρεί τόσο για να περάσεις τα μαθήματα. (Για βαθμούς είναι άλλη συζήτηση)
Αν ο Θεός Δημιουργεί, ο άνθρωπος κατασκευάζει..
Άβαταρ μέλους
jimys

Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Κατατακτήριες για Πολιτικούς Μηχανικούς ΕΜΠ, μετά από ΗΜΜΥ ΕΜΠ και διδακτορικό

Δημοσίευσηαπό Giorgos90 » Πέμ, 30 Μάιος 2024 11:00 pm