Απορία σχετικά με κατατακτήριες εξετάσεις

Συζητήστε θέματα παντός ενδιαφέροντος.

Απορία σχετικά με κατατακτήριες εξετάσεις

Δημοσίευσηαπό ΣΩΤΗΡΗΣ » Σάβ, 09 Οκτ 2021 7:53 pm

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι πολιτικός μηχανικός τ.ε. και σκέφτομαι να δώσω κατατακτήριες για το τμήμα των πολιτικών μηχανικών του εμπ. Ωστόσο το μεγάλο μου πρόβλημα είναι ότι λόγω δουλειάς δεν θα μπορώ να πηγαίνω στη σχολή πολλές φορές αν καταφέρω να περάσω. Μπορεί να ακουστεί χαζή η ερώτησή μου αλλά θα ήθελα να σας ρωτήσω εσάς που την παρακολουθείται ήδη αν κάποιος φοιτητής μπορεί να τελειώσει τη σχολή ενώ μένει μακριά από την Αθήνα.Εννοώ το κάθε μάθημα εκτός από την τελική εξέταση θα έχει και βαθμολογούμενες εργασίες προς παράδοση κατά τη διάρκεια του εξαμήνου καθώς και προόδους?
ΣΩΤΗΡΗΣ

Έτος εισαγωγής: 0

Re: Απορία σχετικά με κατατακτήριες εξετάσεις

Δημοσίευσηαπό Darkiz » Σάβ, 09 Οκτ 2021 8:12 pm

Kαλησπερα Σωτηρη.
Ναι, η σχολη εχει εργασιες που μετρανε στην τελικη βαθμολογια.
Σε καποια μαθηματα ειναι προαιρετικες οποτε αν ΔΕΝ τις κανεις ο βαθμος ερχεται απευθειας απο την τελικη εξεταση σε ποσοστο 100%.
Σε αλλα ομως ειναι υποχρεωτικες, αρκετα χρονοβορες, εχουν ενδιαμεσες διορθωσεις (που πρεπει να δινεις παρουσια), πιθανον ομαδικες (και αρα να πρεπει να συνεργαστεις με αλλα ατομα απο τη σχολη) και μετρανε μεχρι και 50% στον τελικο βαθμο. Οποτε αν δεν τις κανεις πρεπει να γραψεις 10 στο τελος στην γραπτη για να περασεις.

Δεν ξερω αν για καποιον κατατακτηριο φοιτητη η υποχρεωτικοτητα σε αυτες τις εργασιες να μπορει να αρθει σε συνεννοηση με τον καθηγητη αλλα ειμαι σιγουρος οτι καποιοι καθηγητες σιγουρα δεν θα το δεχτουν (οπως αλλωστε το εχουν δηλωσει πολλες φορες στα μαθηματα).
Darkiz

Έτος εισαγωγής: 2017

Δημοσίευσηαπό ΣΩΤΗΡΗΣ » Σάβ, 09 Οκτ 2021 8:27 pm

Darkiz έγραψε:Kαλησπερα Σωτηρη.
Ναι, η σχολη εχει εργασιες που μετρανε στην τελικη βαθμολογια.
Σε καποια μαθηματα ειναι προαιρετικες οποτε αν ΔΕΝ τις κανεις ο βαθμος ερχεται απευθειας απο την τελικη εξεταση σε ποσοστο 100%.