από wilshere » Τετ, 02 Αύγ 2017 5:13 pm
Έχω λίγο καιρό να παρακολουθήσω την κουβέντα για το ΝΠΣ και μπορεί πλέον να μην με επηρεάζει αλλά ας παραθεσω καποιες δικες μου απόψεις:
α)μειωση μαθημάτων: πολύ καλό, η σχολή από ένα σημείο και μετά γίνεται πολύ εντατική και ο φοιτητής καλό ειναι να του μενει δικος του χρόνο για περαιτέρω ερευνα σε πιο προσωπικο επιπεδο, ωστόσο η μανία για 6 ντε και καλά μαθηματα/εξαμηνο παραείναι απότομη
β)ψιλοσυγχωνευση μαθηματικων: ότι καλυτερο...όσο και αν θελουμε να το παιζουμε intellectual και να παινευουμε το μαθηματικο μας υπόβαθρο, δεν το αξιοποιούμε σχεδόν καθόλου στο 90% των μαθηματων μας. οι ωρες που επιαναν δεν ηταν αναλογες της χρησιμότητας των και ας μην κανουμε αναφορα στους σεμφιτες καθηγητες που οδηγουν το μεγαλυτερο πληθος φοιτητων να μισουν τη σχολή απο το 1ο εξαμηνο
γ)autocad ως επιλογης και όχι υποχρεωτικο: ότι χειρότερο, εγκλημα. το οτοκαντ ειναι κατι πάνω από must για εναν μηχανικο
δ)παραστατικη γεωμετρια ως επιλογης και όχι υποχρεωτικο: κακό, η παραστατικη γεωμετρια βοηθά πολύ στην κατανοηση των προοπτικων σχεδίων. τετοια ειναι τοπογραφικά στεγες εκσκαφες και 1002 αλλα που σιγουρα καποιος θα συναντησει μπροστα του
ε)κρατάμε φυσική: δες β
στ) μια γεωδαισια αντί για 2 (καθως η 2η εγινε επιλογης) : παμε καθοδον να χασουμε επαφη εκει ε? αρα και υπογραφη συντομα... το οτι υπαρχει μια σνομπαρία απο τη σχολη μας για τους τοπογραφους ειναι τουλαχιστον ηλιθιο και αυτό θα φανεί με το που καποιος θελησει (και δε θα δυναται) αν κανει το πρωτο του τοπογραφικο. μας βγηκε ο @@@@@ να βγαλουμε ενα τοπογραφικο σε 2 εξαμηνα και τωρα θα το κανουνε σε 1? ή απλά θα μαθαινουμε το νομο των ημιτονων και θα γελουν και τα καταφωτα?
ζ)συγχωνευση υδραυλικης και αστικων: σαν να συγχωνευουμε στατικη και μπετο... ελεος... για 4 περισσοτερες ωρες θα επεφτε εξω το προγραμμα σπουδων? για να μην αναφερω κιολας οτι τα ΑΥ ηταν από τα αρτιοτερα/ενδιαφεροντα/καλυτερα μαθηματα στη σχολη, δυσκολα αλλαζεις κατι που δουλευει τελεια και συνηθως αυτο το οδηγει προς το χειροτερο. +την τεραστια υλη που πρεπει να γινεται σε ενα εξαμηνο πλεον
η)σχεδιαση τεχνικων εργων με ΗΥ: επιβαλλεται να γινει υποχρεωτικό
θ)γεωμετρικος σχεδιασμος/κατασκευη οδων: ελπιζω να μπει cad μεσα
ι)καταργηση μπετου 0: πολύ καλο. η υλη του ηταν μικρη και επαναλμβανοταν στο μπετό 1. οι ενοιες διδασκοντουσαν ανακτα και εμπλεκαν τους φοιτητες και ο τρεζος ειχε μετά το καθηκον πρωτα να μας ξεμπερδεψει και μετά να μας τα ξαναμαθει
κ)σιδερα 2 επιλογης για υδραυλ/γεω: οι HEA που τυχον θα μελετησει καποτε ο καψερος πουλιασης/τσαπεκης θα έχουν πάντα πλευρική εξασφαλιση ? RIP πλευρικός λυγισμός. ααα... και δια ροπάλου στη γερμανια μονο οι μελετες που δεν εχει σεισμό.
λ) επιλογης: 1/τοσα... : αν καποιος θελει να μαθει τους ευρωκωδικες όλους αρα θελει να παρει τοιχοποιια ειναι καταδικασμενος να μη μαθει στα πλαισια του ΕΜΠ στοχαστικες ή Αντισεισμική Αποτίμηση - Ενίσχυση Υφιστάμενων Κατασκευών? (απλο παραδειγμα αλλα΄τρομερα ευστοχο καθώς πλεον σημερα ότι εχει σχεσ με τοιχοποιια εχει να κανει με ενισχυση υφισταμενων κατασκευων)
γενικότερα συμφωνω με τη νεα νοοτροπια, λίγο η μειωση μαθηματων, λίγο τα περισσοτερα τεχνικα μαθηματα...καλά πραγματα...
αλλά ρε γαμωτο, στην προσπαθεια να μειωθουν τα μαθηματα ας μην παραπετσοκοπουν οι επιλογες των φοιτητων. επισης διαφωνω με τις επιμερισμενες ομαδες επιλογης. βαλε 10 μαθηματα και να διαλεγες 1,2,3,4 μαθηματα... τί 1/3 και 1/4 και 1/5.... πώς γίνεται αυτή η ομαδοποιηση και καποια μαθηματα αποκλειουν καποια αλλα?
δεν εχω μελετησει τρομερα το θεμα αλλά ηθελα να βαλω το δικο μου μικορ + αχρηστο λιθαρακι σε αυτην την κουβεντα:Ρ