
Θεώρησα ίσως λανθασμένα, ότι αφορμή αυτού του θρέντ ήταν οι αντιδράσεις που προκλήθηκαν απο την εξέταση της υδρολογίας. Ακόμα κι αν δεν αναφέρθηκε άμεσα το όνομα του Μπαλτά ή του Μαμάση σε αυτό εδώ το πόστ θεωρώ ότι η ουσία των γραφομένων μου δεν έχει να κάνει με πρόσωπα. Τα τελευταία ήταν απλώς η αφορμή, η οποία αναδεικνύει το πρόβλημα, κατά την ταπεινη, πάντα προσωπική άποψή μου.
Το να εστιάζεις στο βαθμό και στο κίνητρο που σου δίνει η συμβολή ενός θέματος εξαμήνου σε αυτόν, είναι το πρόβλημα. Το έκανα σαφές. Βέβαια αν για σένα ο βαθμός έχει μεγαλύτερη σημασία από την ίδια τη γνώση φυσικά θα πλάσεις ένα περιβάλλον στρεσογόνο που θα σε παγιδέψει. Αυτό που θέλω να πω είναι πως τέτοιο περιβάλλον, δε θα έπρεπε να υπάρχει. Τώρα, αν φίλε Sreiner τύχει μια χρονιά και μπουν δυσκολα θέματα και κοπείς ή βρεθείς σε μία κακή μέρα, μέσα στο παιχνίδι είναι. Δε θα βάλει ο καθηγητής θέματα για να περάσει όλος ο κόσμος για να τελειώσουν όλοι στα 5 χρόνια και να γλιτώσουν τα ενοίκια. Σου μιλάει ένας τύπος που έχει κανει απο λαντζέρης μέχρι σερβιτόρος αυτά τα 6 χρόνια. Σου μιλάει ένας μέτριος φοιτητής που πέρα απτή σχολή είχε ένα κάρο υποχρεώσεις. Οικονομικές και μη. Οπότε αυτό που απεύχεσαι να ζήσω, το έχω ζήσει.
Τώρα ως προς τον φίλο Sub_hero, πρώτα απόλα σε συγχαίρω για τη συγκροτημένη σκέψη σου. Παρόλα αυτά επίτρεψε μου να διαφωνήσω σε μερικά σημεία. Στρεσογόνα κατάσταση είναι και το ντέρμπι ΠΑΟ-ΟΣΦΠ. Δεν είναι ικανό να με στείλει σε ειδικό. Αυτό ήθελα να πω. Προφανώς δε το εξέφρασα όπως έπρεπε. Καθημερινά ζούμε πιεστικές καταστάσεις. Αλίμονο αν μια Σχολή σα τη δική μας δεν είχε δυσκολία, πίεση και άγχος. Μη ξεχνάτε ότι παίζουμε με ανθρώπινες ζωές. Οπότε το να λες ότι κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια, όταν απλώς λέω πως δε νοείται να σε φτάνει στα ακρα μια εξέταση προπτυχιακού εξαμήνου μου δείχνει ότι δεν έγινα κατανοητός, ή δεν ήθελες να με καταλάβεις. Η εποχή που ζούμε μας έχει βοηθήσει να ξεχωρίσουμε τα σημαντικά και τα ανούσια.
Για φινάλε θα πω το εξής. Κανείς δεν είπε ότι δεν υπάρχουν κακώς κείμενα στη σχολή. Ότι δεν υπάρχουν καθηγητές κακοί στη δουλειά τους. Παντού συμβαίνει αυτό. Σε κάθε τομέα της ζωής μας. Όμως όταν γενικεύετε, αδικείτε. Όταν γίνονται εκφράσεις για εγκληματικές συμπεριφορές απέναντι σε φοιτητές, καθηγητές-σκουπίδια, ένας φοιτητής ο οποίος έχει πάρει αγάπη και γνώσεις απο το 80 τοις 100 των καθηγητών με τους οποίους έχει συνεργαστεί, δε μπορεί να μην αντιδράσει. Μπορεί να ήμουν τυχερός, μπορεί να διάλεξα να συνεργαστώ με τους σωστούς ανθρώπους.
Σε κάθε περίπτωση, το νόμισμα έχει 2 όψεις. Και έιμαι εδώ να υπενθυμίσω ότι υπάρχει και η δευτερη, χωρις να παραβλέπω την πρώτη. Πρέπει να αξιολογούμε και τις 2 με τα ίδια μέτρα και σταθμά, χωρίς προκαταλήψεις για να κρύβουν τα λάθη μας. Και στην τελική, αν η άλλη πλευρά κάνει λάθη, πρώτα θα διορθώσεις τα δικά σου και μετά θα πας να ζητήσεις τα ρέστα. Έτσι σίγουρα έχεις περισσότερες πιθανότητες ως άμεσα εμπλεκόμενος να αλλάξεις την προβληματική κατάσταση που σε αφορά και να μη περιμένεις να αλλάξει ως δια μαγείας.
Εύχομαι σε όλους σας καλή πρόοδο και ευχαριστώ για τον διάλογο.