

1)Γενικά δέν είναι σωστό να κατηγορούμε κάποιον άνθρωπο και να του αποδίδουμε χαρακτηρισμούς για ένα
γεγονός για το οποίο δεν ήμαστε 100% βέβαιοι διότι μπορεί να κάνουμε και λάθος και τότε
αφενός μεν χάνουμε ολοκληρωτικά το δίκιο μας αφετέρου δε τον κατηγορούμε αδίκως.

2)Ο συγκεκριμένος καθηγητής ήτανε πραγματικά πολύ καλός στο μάθημα του.Είχε φοβερές γνώσεις πάνω
στο αντικείμενό του,έλυνε πάντα απορίες όταν κάποιος έκανε εύλογες ερωτήσεις,είχε φοβερή μεταδοτικότητα,
(φοβερή άρθρωση και γενικότερα εξαιρετική αγωγή του λόγου) και σε έβαζε να σκέφτεσαι (πολύ σημαντικο!!!)

3)Ο συγκεκριμένος καθηγητής όμως, είχε και κάποια άσχημα χαρακτηριστικά στον χαρακτήρα του σαν άνθρωπος.Ενώ έξω σαν
άνθρωπος αν του μιλούσες θα σου μιλούσε πολύ όμορφα και ήρεμα δείχνοντάς σου σεβασμό, μέσα στο μάθημα θα μπορούσε
άνετα να σε προσβάλλει και να σε εξευτελίσει μπροστά στους συμφοιτητές σου και να σε κάνει να νιώσεις άσχημα.

(Το θεωρούσε μάλλον ως τρόπο για να σε κάνει να διαβάζεις περισσότερο γιατι ενδεχομένως να είχες κενά κάπου στο μάθημα
και γενικότερα να πειθαρχήσεις στο μοτίβο διδασκαλίας που ήθελε να περάσει-εγω αν ημουν καθηγητής θα εβρισκα αλλα κίνητρα στο φοιτητη)
4)Το μάθημα που διδάσκει στην σχολή μας:Πειραματική αντοχή υλικών ειναι απο την φύση του ένα αρκετά δύσκολο μάθημα,διοτι
απαιτεί απο τον φοιτητή να έχει ήδη άρτια γνώση της θεωρίας της αντοχής των υλικών και της θεωρίας της ελαστικότητας(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΙΙ ΙΙΙ)
Η δυσκολία αυτή σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το μάθημα ειναι πειραματικό και έχει και τεράστιες απαιτήσεις με τις εργασίες
για το σπίτι, το καθιστά 'βαρύ μάθημα' παρά το τεράστιο ενδιαφέρον του και τη σημασία του για το μηχανικό :(
Εντούτοις, ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ , εγώ προσωπικά έμαθα πολλά και κάθε πείραμα αποτελεί μοναδική βιωματική εμπειρία για ενα μαθητευόμενο μηχανικό!
Για αυτό το λόγο έχουν ΛΑΘΟΣ οσοι απαιτούν να το περνάνε εύκολα,διότι απο την στιγμή που ειναι σημαντικο πρέπει να τα μάθει κανείς καλά
κάποια πράγματα.Αν έχεις κατανοήσει ένα ποσοστό της ύλης του εξαμήνου το περνάς το μάθημα στην εξεταστική,το λέω εκ του αποτελέσματος!
ΣΥΜΦΩΝΩ οτι η εξέταση ειναι δύσκολη,όχι όμως λόγω δυσκολίας θεμάτων,αλλά λόγω έλλειψης χρόνου-δεν προλαβαίνεις
ΣΥΜΦΩΝΩ οτι το βιβλίο δεν πολυβοηθάει στην εξέταση,αλλά το βιβλίο ειναι ένα εξαίρετικο συγραμμα και όσοι το κατηγορείτε
είναι επειδή δεν το έχετε διαβάσει , να δείτε πραγματικά πόσο ενδιαφέροντα πραγματα και με τι τροπο τα λέει.
5)Αν τώρα ο καθηγητής αποδειχθεί ότι εργάζεται σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο,τότε δεν θα πέσει στα μάτια μου σαν καθηγητής.
Τώρα σαν άνθρωπος, δεν γνωρίζω το λόγο που θα μπορούσε να τον κάνει να βρει μια δεύτερη δουλειά (και μην πεταχτείτε να πείτε
''μα για να πάρει κι αλλα λεφτά ρε χαζέ ξύπνα!!'' γιατί ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ την πραγματική αιτία)
Πάντως εάν είναι έτσι όπως τα λέει ο '3' πρόκειται για μια ανήθικη (δεν με νοιάζει αν ειναι παράνομη πραγματικα) ενέργεια
με την έννοια ότι προδίδει τους φοιτητές του στο πολυτεχνείο και απαξιώνει την υπόσταση τους και την προπάθεια τους για
την εισαγωγή , την απόκτηση πτυχίου και την εργασιακή αποκατάστασή τους.

Αλλα αυτά που λέει ο 3 σε σχέση με την πραγματικότητα μπορεί να είναι αντιδιαμμετρικά αντίθετα.

Αυ΄τα είχα να πώ
