Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Συζητήστε θέματα παντός ενδιαφέροντος.

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό manolios » Τετ, 29 Δεκ 2010 4:11 pm

Συγγνώμη που επεμβαίνω στη συζήτηση αυτή, αλλά κάποτε πρέπει να τελειώσει αυτη η ιστορία.
Ο Κ.Γιώργος μπήκε απλά να αναφέρει κάποια πράγματα σχετικά με μια πατένα που έφτιαξε ανοίγοντας
πολύ σωστά ένα νέο τόπικ και γράφοντας εκεί μέσα τις απόψεις του.Διαβάζοντας το βιογραφικό του
και βλέποντας και το βιντεο του θα καταλάβετε ότι ειναι ενας άνθρωπος μεγάλης ηλικίας που ασχολείται
με τις κατασκευές πιο πολλά χρόνια απο όσα ζούμε όλοι εδώ μέσα
.Παρα ταύτα αν πιστεύουμε ότι
κάπου κάνει λάθος,ειναι θεμιτό με καλοπροαίρετο τρόπο να του εξηγήσουμε τις απόψεις μας ακόμα και αν
αυτός συνεχίζει να πιστεύει ανεπηρέαστος στις απόψεις του.Αν δούμε όμως οτι δεν βγαίνει κάτι απο αυτο
ή ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε αυτά που μας λέει λόγω διαφωνίας ή έλλειψης εμπειριας πάνω στο θέμα
τότε καλο θα ητανε να μην κρίνουμε γενικα,διοτι ελλοχευει ο κινδυνος να κάνουμε λάθος.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ, δεν γινεται αυτο...Κάποιος πήγε και δημιούργησε έναν νέο λογαριασμό με το όνομα seismostop
μόνο και μόνο για να του κάνει τον έξυπνο.Πραγματικά, μου θυμίζει κάτι ενέργειες που κάναμε στο δημοτικό και
στο γυμνάσιο όταν παίζαμε στα LAN για πλάκα και που δεν συνάδουν ούτε αρμόζουν στην ηλικία που έχουμε τώρα και στην
ωριμότητα που θα έπρεπε να έχουμε.
Εύχομαι με τουτη εδώ την συνέναιση και την έκκληση να σταματήσει πια αυτο το νταβαντούρι με τον άνθρωπο,διότι όσο άδικο και
αν πιστεύουμε ότι έχει , όσο περίεργα και να συμπεριφέρεται , δεν παύει να είναι πολύ μεγαλύτερος απο εμάς με πολλή περισσότερη
εμπειρία στον χώρο των κατασκευών και μόνο απο αυτά , το ξαναλέω ακόμα και αν κάνει λάθος πρέπει να σεβόμαστε αυτα που μας
λέει
και όχι να ρίχνουμε το επίπεδο μας με ενέργεις άξεστες ή ανώριμες.
Φιλικά Μανολιός :)
manolios Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Κυρ, 13 Ιούλ 2008 4:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Πέμ, 30 Δεκ 2010 4:22 pm

Seismostop έγραψε:Μα πως αδυνατο αφου ειναι δοκιμασμενο το συστημα αλλωστε και τα τραινα ειναι εκατονταδες τοννους αλλα ανυψωνονται...η δυναμη των μαγνητων ειναι τεραστια! Όπως είπα δεν μπορω να γραψω περισοτερα προς το παρον λογο πατεντας αλλα σου εγγυομαι οτι τα ζητηματα που εγειρεις εχουν λυθει...όσο για το κοστος εχει γινει οικονομικοτεχνικη και εχει καλες προοπτικες
(οσο για το πλευρικα μιλαμε για το κτιριο πανω απ'το εδαφος)

Την ώρα της ανύψωσης, σε πόσα μποφόρ αντέχει? :D :lol:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Πέμ, 30 Δεκ 2010 5:14 pm

Φίλε manolios σε ευχαριστώ για την υποστήριξη, αλλά εμένα προσωπικά δεν με πειράζει το καλαμπούρι.
Άλλωστε και εγώ λέω αστεία. :D
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Παρ, 31 Δεκ 2010 11:06 pm

α) Αν έχουμε ένα τοιχίο κολόνας πακτωμένο με το έδαφος, και οπλισμένο με χάλυβα, ή
β) Αν έχουμε ένα τοιχίο κολόνας προτεταμένο με το έδαφος ( σαν σάντουιτς )
και τους εφαρμόσουμε μία οριζόντια έλξη, αυτά το δύο τοιχία, θα έχουν περισσότερη αντοχή στην πλάγια έλξη, από......μία κολόνα, που απλός πατάει πάνω στο έδαφος.

Πιστεύω ότι αυτό είναι κατανοητό από όλους.

Αν τώρα έχουμε δύο κολόνες τοιχία, (όπως τα ανωτέρω τοιχία, ασύνδετα με το έδαφος ) αλλά συνδέονται μεταξύ τους στο πάνω μέρος τους με έναν δοκό.

Αν τους εφαρμόσουμε πάλη μία πλάγια δύναμη, κατά την γνώμη μου, θα συμβεί το εξής.
α) πρώτα τα τοιχία τα ίδια, θα φέρουν μία μικρή αντίσταση στην πλάγια δύναμη.
β) Όταν αυτή η αντίσταση των τοιχίων καμφθεί, αυτά δεν υποχωρούν, όπως πριν, διότι τότε μία άλλη δύναμη ενεργεί.

γ)Αυτή η άλλη πρόσθετη δύναμη που αντιστέκεται στην πλάγια έλκη, είναι στους κόμβους.

Αυτή η δύναμη των κόμβων, προκύπτει από την ένωση των δύο τοιχίων με την δοκό, δημιουργώντας σε αυτά μία δομική ακεραιότητα, και οντότητα.

Αυτή η δύναμη των κόμβων, αντιστέκεται, στην πλάγια δύναμη, σαν ροπή.

Αν τώρα προσθέσουμε όλες τις δυνάμεις αντίστασης ....αντιδρώντας.... προς την άλλη πλάγια δύναμη, θα δούμε ότι.

Τα τοιχία που είναι πακτωμένα, ή προτεταμένα με το έδαφος, θα φέρουν περισσότερη αντίσταση στην πλάγια δύναμη, από ότι αυτά που απλώς πατάνε πάνω στο έδαφος.

Η αντίσταση των κόμβων, δεν θα υπάρξει ποτέ, αν τα προτεταμένα ή πακτωμένα με το έδαφος τοιχία καταφέρουν μόνα τους, να φέρουν αντίσταση στις πλάγιες δυνάμεις που τους εφαρμόζουμε.

Εδώ βλέπουμε ξεκάθαρα, ότι τα προτεταμένα, ή πακτωμένα με το έδαφος τοιχία, είναι ένα + στην αντίδραση της κατασκευής, ως προς τις αδρανειακές οριζόντιες εντάσεις που υφίσταται η κατασκευή, λόγο αντίθετης επιτάχυνσης του σεισμού.

Αν η διατομή κάτοψης των τοιχίων είναι η ανάλογη, και η πάκτωση,ή προένταση η ανάλογη, τότε οι κόμβοι δεν θα χρειαστούν να υποβάλουν καμία ροπή αντίστασης, στις πλάγιες δυνάμεις.

Οπότε καταργούμε τις ροπές των κόμβων.

Αυτή την ένωση, των τοιχίων με το έδαφος, την εφαρμόζει ο ελκυστήρας.

Brasco
Παλιό μέλος

Επάγγελμα: Μηχανικός
Ειδικότητα: Πολιτικός Μηχ. Παν. Πατρών

Τι είχες Γιάννη μου
τι είχα πάντα....

seismic

Αυτή την έξτρα δύναμη που δεν υφίστανται στον Ε.Α.Κ ( Ελληνικό Αντισεισμικό Κανονισμό ) μέχρι τώρα. Αυτήν έχω, και σκοπεύω να την χρησιμοποιήσω σαν έξτρα αντίσταση στον σεισμό, βοηθώντας τον Ε.Α.Κ.

Δεν χρειάζεται πανεπιστημιακές γνώσεις για να καταλάβεις αυτό που λέω.

Οι πανεπιστημιακές γνώσεις, χρειάζονται για τον υπολογισμό των διατομών.

Αυτήν την γνώση, δεν την διαθέτω.

Χρειάζομαι την γνώση των μηχανικών.

Τις ευχές μου για ένα ευτυχισμένο 2011.
__________________
Έρευνα είναι η επεξεργασία του σωστού και του λάθους.

Ιωάννης Λυμπέρης ή seismic :thumbup: :wave:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό intelx86 » Παρ, 31 Δεκ 2010 11:53 pm

Αν χρειάζεσαι τη γνώση των μηχανικών, με γεια σου με χαρά σου, τράβα να την αποκτήσεις ή να την πληρώσεις. Φτάνει πια το δωρεάν feedback.
Δεύτερον είναι η δεύτερη και τελευταία φορά που θα στο πούμε αλλά σταμάτα επιτέλους να αναρτάς copy-paste τις συζητήσεις στο michanikos.gr, βάλε ΕΝΑ link προς τη συζήτηση και τέρμα. Όποιος θέλει θα μπαίνει και θα διαβάζει εκεί τα τεκταινόμενα γύρω απ' την ευρεσιτεχνία σου.

BTW την ευρεσιτεχνία σου την έχω δει σε ρώσικο εγχειρίδιο του 76'.
Ποιος είδε τον ικανοτικό και δεν τον φοβήθηκε

I used to be an adventurer like you.
Then I took a longitudinal reinforcement in the knee.


Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Απολαύστε υπεύθυνα...
Άβαταρ μέλους
intelx86
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2211
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 8:28 pm
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 01 Ιαν 2011 1:25 am

Νομίζω ότι πρώτα πρέπει να κάνουμε κάτι με την αδράνεια της Ελλάδας, που την έχει φέρει τελευταία, και μετά να εξετάσουμε την αδράνεια προερχόμενη από τον σεισμό.

Στην Ελλάδα όταν κάτσουν σε μία καρέκλα, δεν σηκώνονται ούτε με σεισμό? :D
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 01 Ιαν 2011 1:59 am

@intelx86 Αν χρειάζεσαι τη γνώση των μηχανικών, με γεια σου με χαρά σου, τράβα να την αποκτήσεις ή να την πληρώσεις.
Seismic. Έχω κάνει σύμβαση με το Ε.Μ.Π για αποτελέσματα :thumbup:

@intelx86 Φτάνει πια το δωρεάν feedback.
Seismic. Τις δωρεάν γνώσεις που σας μεταδίδω, εμένα ποιός θα μου τις πληρώσει?

@intelx86 Δεύτερον είναι η δεύτερη και τελευταία φορά που θα στο πούμε αλλά σταμάτα επιτέλους να αναρτάς copy-paste τις συζητήσεις στο michanikos.gr, βάλε ΕΝΑ link προς τη συζήτηση και τέρμα.

Seismic. Όπως επιθυμείς. http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=12040

@intelx86 BTW την ευρεσιτεχνία σου την έχω δει σε ρώσικο εγχειρίδιο του 76'.

Seismic. Αν έχεις παράπονο με τον διεθνή οργανισμό διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που έκανε έρευνα σε όλον τον κόσμο, και έλεγξε αν υπάρχει άλλο ίδιο για να μου δώσει διεθνή δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, τηλεφώνησέ τους, και πες τους για το Ρωσικό εγχειρίδιο του 76? :?: :?: :?:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 01 Ιαν 2011 12:40 pm

Για να γίνει μία αντισεισμική ευρεσιτεχνία προιόν,, χρειάζονται τα εξής στάδια εργασίας.
α) Στάδιο.
ΙΔΕΑ
β) Στάδιο
ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ.
γ) Στάδιο
ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΉ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ
ΜΕ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΉΜΑΤΟΣ ΣΕ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Η/Υ
δ) Στάδιο
ΔΙΕΞΟΔΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΣΕ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Η/Υ
ε) Στάδιο
ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΕ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΒΑΣΗ.
ζ) Στάδιο
ΠΙΣΤΟΠΟΊΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ. ISO
η) Στάδιο
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟΥ
θ) Στάδιο
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.

ΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
α) Στάδιο
ΙΔΕΑ


Σύντομη περιγραφή της εφεύρεσης

Ο υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων της παρούσας εφεύρεσης καθώς και ο τρόπος κατασκευής των δομικών κατασκευών χρησιμοποιώντας τον υδραυλικό ελκυστήρα της παρούσας εφεύρεσης έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των ανωτέρω αναφερθέντων προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί πλευρικοί άνεμοι. Σύμφωνα με την εφεύρεση αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή προένταση (έλξη) της δομικής κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα «σάντουιτς». Αυτή τη δύναμη προέντασης την εφαρμόζει ο μηχανισμός του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων. Αυτός αποτελείται από ένα συρματόσχοινο το οποίο διαπερνά ελεύθερο στο κέντρο τα κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης, κάτω απ’ αυτά. Στο κάτω άκρο του είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που πακτώνεται στα πρανή της γεώτρησης και δεν μπορεί να ανέλθει. Στο επάνω μέρος του, το συρματόσχοινο, είναι πάλι πακτωμένο με ένα υδραυλικό μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Η ασκούμενη έλξη στο συρματόσχοινο από τον υδραυλικό μηχανισμό και η αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη που προέρχεται από την πακτωμένη άγκυρα στο άλλο άκρο του γεννά την επιθυμητή θλίψη στο δομικό έργο.

ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΆ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΈΝΤΑΣΗΣ ( ΕΛΞΗΣ ) ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΕΔΑΦΟΥΣ.

1) Αν έχουμε ένα τοιχίο κολόνας πακτωμένο με το έδαφος, και οπλισμένο με ΟΣ, ή
2) Αν έχουμε ένα τοιχίο κολόνας προτεταμένο με το έδαφος ( σαν σάντουιτς )
και τους εφαρμόσουμε μία οριζόντια έλξη, αυτά το δύο τοιχία, θα έχουν περισσότερη αντοχή στην πλάγια έλξη, από......μία κολόνα, που απλός πατάει πάνω στο έδαφος.

Αν τώρα έχουμε δύο κολόνες τοιχία, (όπως τα ανωτέρω τοιχία, ασύνδετα με το έδαφος ) αλλά συνδέονται μεταξύ τους στο πάνω μέρος τους με έναν δοκό.

Αν τους εφαρμόσουμε πάλη μία πλάγια δύναμη, κατά την γνώμη μου, θα συμβεί το εξής.
1) πρώτα τα τοιχία τα ίδια, θα φέρουν μία μικρή αντίσταση στην πλάγια δύναμη.
2) Όταν αυτή η αντίσταση των τοιχίων καμφθεί, αυτά δεν υποχωρούν, όπως πριν, διότι τότε μία άλλη δύναμη ενεργεί.

3)Αυτή η άλλη πρόσθετη δύναμη που αντιστέκεται στην πλάγια έλκη, είναι στους κόμβους.

Αυτή η δύναμη των κόμβων, προκύπτει από την ένωση των δύο τοιχίων με την δοκό, δημιουργώντας σε αυτά μία δομική ακεραιότητα, και οντότητα.

Αυτή η δύναμη των κόμβων, αντιστέκεται, στην πλάγια δύναμη, σαν ροπή.

Αν τώρα προσθέσουμε όλες τις δυνάμεις αντίστασης ....αντιδρώντας.... προς την άλλη πλάγια δύναμη, θα δούμε ότι.

Τα τοιχία που είναι πακτωμένα, ή προτεταμένα με το έδαφος, θα φέρουν περισσότερη αντίσταση στην πλάγια δύναμη, από ότι αυτά που απλώς πατάνε πάνω στο έδαφος.

Η αντίσταση των κόμβων, δεν θα υπάρξει ποτέ, αν τα προτεταμένα ή πακτωμένα με το έδαφος τοιχία καταφέρουν μόνα τους, να φέρουν αντίσταση στις πλάγιες δυνάμεις που τους εφαρμόζουμε.

Εδώ βλέπουμε ξεκάθαρα, ότι τα προτεταμένα, ή πακτωμένα με το έδαφος τοιχία, είναι ένα + στην αντίδραση της κατασκευής, ως προς τις αδρανειακές οριζόντιες εντάσεις που υφίσταται η κατασκευή, λόγο αντίθετης επιτάχυνσης του σεισμού.

Αν η διατομή κάτοψης των τοιχίων είναι η ανάλογη, και η πάκτωση,ή προένταση η ανάλογη, τότε οι κόμβοι δεν θα χρειαστούν να υποβάλουν καμία ροπή αντίστασης, στις πλάγιες δυνάμεις.

Οπότε καταργούμε τις ροπές των κόμβων.

Αυτή την ένωση, της κατασκευής με το έδαφος, την εφαρμόζει ο ελκυστήρας, εξασκώντας μια δύναμη προέντασης μεταξύ κατασκευής και εδάφους, με έξη διαφορετικές μεθόδους τοποθέτησης.


ΠΡΩΤΗ ΜΈΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Βίντεο ευρεσιτεχνίας που δείχνει τον τρόπο και την μέθοδο συνεργασίας του συστήματος, με εφέδρανα, για την αποτελεσματική σεισμική μόνωση του κάθετου, αλλά και του οριζόντιου άξονα της κατασκευής, ώστε να αποφεύγονται στο μέγιστο η επισκευές μετά τον σεισμό.
http://www.youtube.com/watch?v=KPaNZ...layer_embedded







ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Υπάρχει και μία άλλη μέθοδος τοποθέτησης του υδραυλικού ελκυστήρα στις δομικές κατασκευές.
Αυτή η μέθοδος δεν περιλαμβάνει οριζόντια σεισμική μόνωση.
http://www.postimage.org/image.php?v=PqdjPGi
Ούτε εφέδρανα.
Ούτε διάκενα.
Απλώς μετατρέπουμε μέρος της εσωτερικής οπτοπλινθοδομής ενός κτηρίου σε τοιχία ΟΣ ( Οπλισμένου Σκυροδέματος ) τα οποία έχουν την ίδια συνέχεια σε όλους τους ορόφους, και τους εφαρμόζουμε σε καίρια σημεία μικρή προένταση μεταξύ γεώτρησης και δώματος.

Τι πετυχαίνουμε με αυτή την μέθοδο.
1) Αν ένας σκελετός οικοδομής πάρει μια κλίση μερικών μοιρών, λόγο ταλάντωσης που θα του προκαλέσει ο σεισμός, οι γωνίες των κόμβων του σκελετού έχουν την δυνατότητα να παραμείνουν σε γωνία 90 μοιρών?
Φυσικά και όχι
Γιατί όχι?
Γιατί απλά ο σκελετός έχει στατικά φορτία, τα οποία κατά την ταλάντωση καλούνται να τα παραλάβουν οι κόμβοι. Αυτοί δεν μπορούν να τα παραλάβουν, οπότε η γωνίες αλλάζουν σχήμα, και από ορθές γίνονται άλλες μικρότερες και άλλες μεγαλύτερες.
Αποτέλεσμα είναι να γίνονται στους κόμβους λοξές ρωγμές, ή αλλιώς λοξά τόξα.
Αν οι κόμβοι άντεχαν τα στατικά φορτία, οπότε παρέμεναν ορθές γωνίες 90 μοιρών,η λογική λέει ότι οι μπροστινές κολώνες έπρεπε να σηκώνουν στον αέρα τις πίσω κολώνες, και ούτω καθ εξής εναλλάξ, κατά την ταλάντωση.
Αυτό όμως είναι αδύνατο, γιατί ο φέρον είναι γεμάτος από κόμβους, και στατικά φορτία

2) Αν η ταλάντωση δημιουργεί τα άνω προβλήματα στους κόμβους, δεν θα ήταν καλό να την σταματήσουμε?
Αν ναι,.... πως μπορούμε να το κάνουμε αυτό?

3) Η να δέσουμε την οικοδομή τριγύρω με συρματόσχοινα υπό κλίση 45 μοιρών και αγκυρώσεις, (πράγμα αδύνατον ) ή να πάρουμε τμήματα της οικοδομής, Π.Χ εσωτερική τοιχοποιία, να τους αλλάξουμε δομή σε τοιχοποιία Ο.Σ, να τα ακρυρώσουμε με το έδαφος σε κατάλληλα σημεία, ώστε αυτά να σταματούν την ταλάντωση φέρνοντας αντίσταση στην κορυφή, και στο Π της κάτοψις, και της βάσης.

Γιατί προτείνω να μετατρέπουμε (την εσωτερική οπτοπλινθοδομή σε τοιχία ΟΣ) και να αγκυρώνουμε τα εσωτερικά τοιχία Ο.Σ με το έδαφος?
Για τους εξής λόγους.
1)Για να αφήνουμε στα εξωτερικά πόρτες και παράθυρα, ή τζαμαρίες.

2)Διότι τα εσωτερικά τοιχώματα έχουν εκ αρχιτεκτονικής φύσις, σταυροειδή μορφή, και αυτή η μορφή διαστασιολόγισης φέρνει μεγαλύτερη αντίσταση στον σεισμό, από όποια κατεύθυνση και αν έλθει.

3)Διότι καλουπώνονται και ξεκαλουπώνονται εύκολα.

4) Διότι διαστασιολογικά είναι ικανά να παραλάβουν τις διατμιτικές τάσεις.

5) Διότι έχουν μεγάλη διαστασιολόγιση κάτοψης, και είναι ικανά να φέρνουν μεγάλη αντίσταση στο δώμα, και στο Π της κάτοψης.




Στα παρακάτω σχήματα κάτοψης, δείχνω την μετατροπή της οπτοπλινθοδομής σε ΟΣ, καθώς και τα σημεία αγκύρωσης, ώστε να σταματήσουμε την ταλάντωση του φέροντα, η οποία καταπονεί τους κόμβους της κατασκευής, δημιουργώντας τις λοξές ρογμές.
http://www.postimage.org/image.php?v=PqdjPGi


Τοποθέτηση σε υποβρύχιους δρόμους http://www.postimage.org/image.php?v=Pqdi7q9


Τοποθέτηση σε συνεχή δόμηση οπτοπλινθοδομής. http://www.postimage.org/image.php?v=PqdhLYS


Τοποθέτηση σε υφιστάμενα, και ξύλινες οικίες για προστασία από τον σεισμό και τους ανεμοστρόβιλους.

http://www.postimage.org/image.php?v=PqdgP6r



Μπορεί να τοποθετηθεί και σε πυλώνες γεφυρών, κάτω από τα εφέδρανα, και σε φράγματα κ.λ.π

Πως σταματάμε την ταλάντωση του φέροντα.
Εφαρμόζοντας προένταση με τον μηχανισμό του υδραυλικού ελκυστήρα,μεταξύ γεώτρησης, και κορυφής δώματος, μέσα από τα κάθετα στοιχεία στήριξης.
Αυτή η προένταση, συν του ότι βελτιώνει τις αντοχές του στοιχείου στην διάτμηση,,έχει ένα άλλο πρόσθετο καλό.
Κατά τις αδρανειακές εντάσεις του φέροντα στον σεισμό, επέρχετε ταλάντωση.
Τότε στο κάθετο προτεταμένο στοιχείο στήριξης, εμφανίζονται δύο αντίθετες δυνάμοις αντίδρασης . Η μία στο δώμα, και η άλλη στο Π της διατομής της κάτοψης, και της βάσης του, ως αντίδραση στην ταλάντωση. Τότε μέσα στο σώμα του κάθετου στοιχείου στήριξης, υφίσταται κατακόρυφες διατμητικές αντιδράσεις, ως αντίσταση κατά του σεισμού.
Αυτή η αντίσταση του στοιχείου είναι ένα + στην υπάρχουσα αντίσταση των κόμβων, έναντι των καταστροφικών δυνάμεων του σεισμού.

ΤΡΙΤΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Μπορούμε να εξασκήσουμε με δύο τρόπους προένταση στα κάθετα στοιχεία.
α) Την κανονική προένταση ή β)την ελεγχόμενη μικρή προένταση.
Αν αντέχουν τα προτεταμένα στοιχεία τις τάσεις, εφαρμόζουμε την κανονική προένταση.

Αν δεν αντέχουν τις τάσεις εφαρμόζουμε την ελεγχόμενη προένταση.



Δηλαδή να εφαρμοστεί μεγάλη προένταση αρχικά,
την στιγμή που έχουμε βυθίσει τον ελκυστήρα στην γεώτρηση, πριν την κατασκευή του φέροντα.

Και μετά.

Αφού πακτώσουμε το συρματόσχοινο με μία σφήνα στο επίπεδο του χώματος της βάσης, γεμίζουμε με σκυρόδεμα την γεώτρηση, κατασκευάζοντας ένα πάσσαλο

Κατόπι συνεχίζουμε την κατασκευή, και όταν τελειώσει ο φέροντας, κάνουμε μία απλή προένταση δώματος, και βάσης.

Δηλαδή το ίδιο συρματόσχοινο θα δέχεται δύο προεντάσεις.

Μία αρχικός μεταξύ εδάφους επιφανείας και άγκυρας, και μία μεταξύ βάσης και δώματος, με διαφορετικές τιμές τάσης.

Κατ αυτόν τον τρόπο θα έχουμε και άλλα καλά, όπως,
την συμπύκνωση του εδάφους,( Πριν την κατασκευή του πασσάλου,) την προστασία του μηχανισμού από την σκουριά,( λόγο δυνατότητας σκυροδέτησης της οπής της γεώτρησης )

Καθώς και την ελεγχόμενη πάκτωση του φέροντα, με όση προένταση ή αγκύρωση χρειαστεί, αφού η προένταση κάτω από την βάση, θα έχει μεγαλύτερη τάση προέντασης, από την μετέπειτα προένταση βάσης δώματος.

Διότι αυτό που χρειαζόμαστε περισσότερο είναι, όχι τόσο η προένταση, αλλά η αντίσταση στο δώμα κατά την ταλάντωση.

ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ.( ΜΕΤΑΞΥ ΚΗΤΟΣΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΔΑΦΟΥΣ )
Όπως φαίνεται στην φωτογραφία http://postimage.org/image/15or8eeuc/ στο πάνω μέρος υπάρχουν δύο τούβλα, που συγκρατούν την βίδα.

Πάνω και κάτω από την βίδα, υπάρχουν δύο χοντρές λαμαρίνες.

Η κάτω λαμαρίνα είναι κολλημένη με τον σωλήνα αντίστασης.

Η πάνω λαμαρίνα έχει μία οπή για να περνάει μέσα στην βίδα.

Η πάνω λαμαρίνα φέρει ένα κοχλία από το πάνω μέρος, και ένα άλλο κοχλία από το κάτω μέρος.

Αυτή η βίδα όσο πιο πάνω τραβιέτε, τόσο μεγαλώνει η διάμετρος στην άγκυρα, για να πιέσει τα πρανή της γεώτρησης, και να υπάρξει πάκτωση.

Αν τώρα ανοίξουμε μία γεώτρηση διαμέτρου 20 cm και βάθους 1,4 m και βυθίσουμε την άγκυρα μέσα.
Αυτή η βύθιση θα σταματήσει στην πρώτη λαμαρίνα, γιατί είναι μεγαλύτερη της οπής.

Κατόπι αν τα τούβλα της φωτογραφίας είναι υδραυλικοί γρύλοι, μπορούμε ανυψώνοντας τους, να επιφέρουμε μεγάλη προένταση στο σύστημα, και μεγάλη πάκτωση στα πρανή της γεώτρησης.

Όταν οι γρύλοι ανυψωθούν, εφαρμόζουν μία πίεση προς τα πάνω, και προς τα κάτω.

Προς τα κάτω δεν μπορεί να πάει η λαμαρίνα, διότι βρίσκει αντίσταση από το έδαφος.

Ο κοχλίας στο πάνω μέρος της πάνω λαμαρίνας, δεν την αφήνει να ανέλθει από την άνοση που της δημιουργούν οι υδραυλικοί γρύλοι.

Οπότε αναγκάζει την βίδα να ανέλθει και να γίνει πάκτωση.

Για να αφαιρέσουμε τους υδραυλικούς γρύλους, βιδώνουμε τον κοχλία που βρίσκετε μεταξύ των δύο λαμαρινών, ώστε να φθάσει στην κάτω λαμαρίνα, και να ολοκληρωθεί η προένταση.

Κατόπιν αφαιρούμε τους γρύλους.

Φαντάσου τώρα την βίδα που εξέχει από το έδαφος, και είπαμε ότι έχει στο πάνω μέρος ένα κοχλία με την πάνω λαμαρίνα.

Αν αυτό το πάνω μέρος της βίδας που φέρει την λαμαρίνα, πακτώσει μέσα στο σκυρόδεμα της κητόστρωσης, και η κητόστρωση φέρει στο πάνω μέρος της επιφανείας της συνδετήριο οπλισμό, στην θέση των τοιχίων για να ενωθεί με αυτά, τότε πάλη θα έχουμε τα ευεργετικά αποτελέσματα που είπα.

Δηλαδή θα σταματήσουμε τις ροπές των κόμβων.

ΠΕΜΠΤΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΠΙΛΟΤΕΣ.

Γύρω απο την βάση στα όρια της περιμέτρου αυτής,σε κάθε κολόνα της πιλοτης ,τοποθετώ κυλο δοκούς ,συνδεδεμένους μεταξύ τους και προτεταμένους στης τέσσερις γωνίες τους με το έδαφος,με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας. Μετά τοποθετούμε άλλους τέσσερις κυλοδοκούς παράλληλους και εφαπτόμενους τών πλευρών της κολόνας, και αγκυρόνουν στης εσοχές των άλλον κυλοδοκών.Μετά δημιουργούμε εγκοπές στούς παράλιλους κυλοδοκούς ,ώστε να μπορεί να γίνετε σύσφιξη με κοχλίες μιάς ντίζας.Την ντίζα την περνάμε μεσα από μια σωλήνα για να είναι ανεξάρτητη από το μπετό.Περιμετρικά της κολόνας τοποθετούμε σφυκτήρες με προεξέχοντα άκρα (κλειδιά), ή βλίτρα. Κατασκευάζουμε ένα σκυρόδεμα ( μανδύα ) περιμετρικά της κολόνας. Αφού στεγνώση ,γίνετε σύσφιξη του άνω άκρου της ντίζας με κοχλία,δημιουργώντας προτεταμένο σκυρόδεμα.Το ίδιο επαναλαμβάνουμε σε κάθε κολόνα της πιλοτής.

ΕΚΤΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΥΦΥΣΤΑΜΕΝΕΣ ΟΙΚΙΕΣ

Εδώ για να εφαρμόσουμε την προένταση στην κατασκευή, υφίστανται δύο προβλήματα.
1) Πως θα ανοίξουμε την γεώτρηση?
2) Πως θα περάσουμε τον τένοντα στα στοιχεία.

ΛΥΣΗ
1) Αντί να ανοίξουμε την γεώτρηση κάτω από την βάση, την ανοίγουμε 40 cm πιο πέρα, από τα εξωτερικά τοιχία ΟΣ του προκατασκευασμένου υφιστάμενου σπιτιού.
2) Εφαρμόζουμε επιφανειακή προένταση, μεταξύ επιφανείας εδάφους, και γεώτρησης, ώστε να πακτώσουμε καλά των ελκυστήρα με το έδαφος.
Πριν όμως εφαρμόσουμε την προένταση του ελκυστήρα, έχουμε φροντίσει τα εξής.
Τοποθετούμε κάτω από τον κοχλία σύσφιξης, έναν χαλύβδινο κοίλο δοκό, ο οποίος το ένα άκρο του προεκτείνεται και εισχωρεί μέσα στο τοιχίο ΟΣ, το οποίο έχουμε πρωτίστως σκάψει.

Το άλλο άκρο του εκτείνεται πίσω από την γεώτρηση, ώστε να έχουμε μοχλό αντίστασης.

Το πρώτο άκρο του κοιλοδοκού, φέρει μία U εσοχή,η οποία χρησιμεύει για να πακτώσουμε το ένα άκρο του τένοντα.
Το άλλο άκρο του τένοντα, το πακτώνουμε στο δώμα του τοιχίου, αφού πρώτα έχουμε μεριμνήσει την διέλευσή του μέσα από αυτό, ανοίγοντας ένα βαθύ λούκι, το οποίον θα σουβαντιστεί,μετά την εργασία προέντασης.

Κατ αυτόν τον τρόπω, πακτώνουμε το κτήριο εξωτερικά.
Κατά τον ίδιο τρόπο, μπορούμε να προεντάσουμε με το έδαφος, και άλλες υφιστάμενες κατασκευές, όπως φράγματα, πυλώνες γεφυρών, κλπ

Ο ελκυστήρας είναι καλύτερος, και κάνει για όλες τις εργασίες, που κάνουν οι πασσαλώσεις, και οι τσιμεντενέσεις, διότι έχει το πρόσθετο καλό της καλύτερης αντίστασης, και βελτίωσης της χαλαρότητας του εδάφους, λόγο προέντασης και συμπύκνωσης αυτού.

Ακόμα χρησιμεύει και για την συγκράτηση των χαλαρών πρανών των βουνών, κατά την διάνοιξη και διέλευση κατασκευής δρόμων.

Άλλες ευεργετικές ιδιότητες που προσφέρει η προένταση της κατασκευής με το έδαφος, είναι.
1) Η προένταση (γενικά η θλίψη) έχει πολύ θετικά αποτελέσματα, καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού.
2)Από την άλλη έχεις και το άλλο καλό...τη μειωμένη ρηγμάτωση λόγω θλίψης, κάτι που αυξάνει την ενεργό διατομή και αυξάνει και τη δυσκαμψία της κατακευής!!!

Έχουμε δύο ειδών ελκυστήρες δομικών έργων, και δύο διπλώματα ευρεσιτεχνίας, κατατεθειμένα και για διεθνή δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.
1) Τον απλό ελκυστήρα δομικών έργων, ο οποίος έχει ακριβώς την ίδια χρησιμότητα με τον υδραυλικό, στα σκληρά εδάφη.
2) Τον υδραυλικό ελκυστήρα δομικών έργων, ο οποίος είναι καλύτερος για χαλαρά εδάφη, διότι προστατεύει περισσότερο την κατασκευή από την καθίζηση.
Πως το κατορθώνει αυτό.


Εάν σταματήσουμε το video http://www.youtube.com/watch?v=KPaNZcHB ... r_embedded εκεί που δείχνει κάτω από το χώμα, ( στο 52 sec ) θα παρατηρήσουμε ότι η άγκυρα έχει ένα σωλήνα, που ξεκινάει από την άγκυρα, και φτάνει μέχρι το κάτω μέρος της βάσης.





Αυτός ονομάζεται σωλήνας αντίστασης, και χρησιμεύει για τους εξής λόγους:

1) αποτελεί τη διέλευση του συρματόσχοινου, που εφαρμόζει την προένταση,

2)εάν υποχωρήσει το έδαφος κάτω από την βάση, τότε αυτός ο σωλήνας αντίστασης, παίρνει το βάρος της βάσης, και το μεταβιβάζει στα πρανή (πλαϊνά) της γεώτρησης (αυτός είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος),

3)εάν τα πρανή της γεώτρησης υποχωρήσουν (από την ταλάντωση), το συρματόσχοινο δεν χαλαρώνει, γιατί η υδραυλική πίεση (κάτω από το έμβολο στο πάνω μέρος του συστήματος) προκαλεί το τάνυσμα του συρματόσχοινου που με τη σειρά του εγείρει αντίσταση στο κάτω έμβολο της άγκυρας, έτσι ώστε, να μπορούν να συνεργαστούν οι πείροι της άγκυρας και να δημιουργήσουν την επιθυμητή πάκτωση στα πρανή (πλαϊνά) της γεώτρησης.
4) O άλλος λόγος που χρησιμεύει είναι να φέρνει αντίσταση στο κάτω έμβολο της άγκυρας, έτσι ώστε, να μπορούν να συνεργαστούν οι πίροι της άγκυρας ώστε να δημιουργήσουν την επιθυμητή πάκτωση στα πρανή (πλαινά ) της γεώτρησης.

Πολλά περισσότερα για την ευρεσιτεχνία http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=12040

http://www.antiseismic-systems.com/


ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ http://www.youtube.com/watch?v=JJIsx1sKkLk
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό machine_man » Σάβ, 01 Ιαν 2011 9:23 pm

seismic έγραψε:Τις δωρεάν γνώσεις που σας μεταδίδω, εμένα ποιός θα μου τις πληρώσει?


slapface.png
The machine does not isolate us from the great problems of nature but plunges us more deeply into them
Antoine de Saint-Exupery
machine_man
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ, 09 Ιούλ 2009 2:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Κυρ, 02 Ιαν 2011 12:07 am

Ξέρεις πως πέθαναν 500 πόντιοι μέσα σε ένα κινηματογράφο?
Είδαν το έργω ( χωρίς ανάσα ) :lol:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron