ΠΡΟΣΟΧΗ, ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΚΑΦΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΣΕΝΤΟΝΙ, ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΛοιπόν, καταρχάς να πω ότι συμφωνώ με την ιδέα του φοιτητή που έχει κοπεί πολλές φορές στο ίδιο μάθημα να εξετάζεται από επιτροπή. Εφόσον ο OP ανέφερε ότι αυτά γίνονται σε Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, που ως επί το πλείστον δεν έχουν δίδακτρα, θεωρώ ότι το μέτρο αυτό πηγάζει από πραγματικό ενδιαφέρον για την περίπτωση του φοιτητή. Γιατί όταν μπαίνουν δίδακτρα στη μέση, τα κακά στόματα θα μπορούσαν να πουν ότι τέτοια μέτρα εφαρμόζονται για μην παραπονεθεί ο φοιτητής-πελάτης που πληρώνει λεφτά για να σπουδάσει, όπως γίνεται πχ στην Αμερική.
Πέραν τούτου, ας δούμε κάποια άλλα στοιχεία που αναφέρθηκαν πριν.
Καταρχάς, με θλίβει το ότι γίνεται αναφορά στον καθηγητή του Ωπλισμένου Σκυροδέματος λες και είναι κάποιος μνησίκακος άνθρωπος-μπαμπούλας. Όπως είπαν πριν ο Zagreus και o ScepticEnigneer, έχει δείξει έμπρακτα το ενδιαφέρον του να μάθουν οι φοιτητές.
Επίσης:
psgi1214 έγραψε:Λοιπόν, επειδή 99% κατάλαβα σε ποιον αναφέρεσαι, ο συγκεκριμένος(όπως και πολλοί άλλοι, απλώς αυτός σπάει όλα τα ρεκόρ...) αντιμετωπίζει τους φοιτητές-μελλοντικούς μηχανικούς ως "εν δυνάμει δολοφόνους" μιας και πρόκειται να τους μεταλαμπαδεύσει το "θείο χάρισμα" να δημιουργήσουν αυτά τα μεγαλύτερα και μικρότερα θηρία από μπετό.
Βγαίνω λίγο εκτός θέματος, αλλά καλά κάνει και τα λέει αυτά. Ως πολιτικοί μηχανικοί είμαστε εν δυνάμει κατα συρροήν δολοφόνοι. Και να επεκταθώ, η πρώτη διάλεξη που γίνεται στη Σχολή είναι της Γεωλογίας Μηχανικού με τον Τσιαμπάο, που στο πρώτο κιόλας μάθημα λέει:
"Ατύχημα Vajont - 2000 νεκροί, Ατύχημα Malpasset - 450 νεκροί".
Όταν ήμουν μικρός, το κορόιδευα αυτό, πλέον το καταλαβαίνω. Αν ένας γιατρός κάνει λάθος, πεθαίνει ένα άτομο, αν κάνει λάθος πολιτικός μηχανικός πεθαίνουν 100. 1<100, quick maths.
Επίσης, στο θέμα αυτό προς το παρόν έχει γίνει λόγος μόνο για το Μπετό. Παρότι υπάρχουν και άλλα μαθήματα, ας το αναλύσουμε λίγο περαιτέρω.
Στην περίοδο 2016-2017 έκανα στατιστικές αναλύσεις των αποτελεσμάτων κάποιων εξετάσεων. Παραθέτω τα αποτελέσματα του Μπετού Ι και κάποιες περαιτέρω στατιστικές αναζητήσεις στο παρακάτω ένθετο, σε μορφή κουίζ.
ΘΕΜΑ 1Παρακάτω δίνονται τα ποσοστά επιτυχίας για τρεις εξεταστικές περιόδους στο μάθημα "Σιδηροπαγές Σκυρόδεμα".
1) Επαναληπτική 2016 -
39,43%2) Κανονική 2017 -
29,84%3) Έκτακτη 2017 -
41,79%Σε ποια εξεταστική πέρασε ο TEL9021; (Hint: Μη σκεφτείτε λογικά)
ΘΕΜΑ 2Ποια είναι η ιδεατή κατανομή πρέπει να ακολουθεί μια βαθμολογία;
α)Ομοιόμορφη
β)Κανονική (Gauss) γύρω από το 4;
γ)Κανονική (Gauss) γύρω από το 5;

Όπως φαντάζομαι ξέρετε, η κατανομή βαθμολογίας στο Μπετό θυμίζει την καμπύλη του χρέους. Θα έπρεπε να γίνεται αυτό; Διερευνήστε.
Όμως, το αρχικό θέμα αναφέρεται σε περιπτώσεις όπου ο καθηγητής έχει κάποια προσωπική έχθρα με συγκεκριμένο φοιτητή. Πραγματικά ελπίζω ότι δε θα συμβεί αυτό ποτέ σε κανέναν, αλλά ούτε και πιστεύω ότι οι περισσότεροι καθηγητές έχουν την όρεξη να δημιουργήσουν αντιζηλίες με τα παιδάκια από το θερμοκήπιο που είναι το ΕΜΠ. Ότι bullying θαρρείτε πως σας κάνουν οι μπετατζήδες
θέλω να πιστεύω πως έχει αγνό σκοπό, του να κάτσετε κάτω κάποια στιγμή και να γίνετε μηχανικοί διαβάζοντας. Το πρόβλημα με το Μπετό είναι ουσιαστικά η φύση της τελικής εξέτασης, αλλά το είπαν οι άλλοι πριν και δεν θα το επαναλάβω.
Υπάρχει αλλού πρόβλημα με τη Σχολή και είναι το εξής: Πώς φτάνεις 4ο έτος ΠΜ και δεν ξέρεις από αντίληψη ενός στατικού φορέα; Τι διάολο έκανες τρία χρόνια πριν; Είναι δουλειά του Τρέζου να στο μάθει; Εν τέλει, αυτός βγάζει το φίδι από την τρύπα και το πληρώνει αδρά. Επίσης, πραγματικά πιστεύω ότι όντως τον στενοχωρεί που κόβονται τόσοι πολλοί στο μάθημά του.
Το κλειδί της υπόθεσης είναι στα τρία χρόνια πριν. Σε αυτά τα τρία χρόνια, ο φοιτητής ΠΜ έχει μάθει τα εξής:
1)Η Σχολή ΠΜ είναι 70% διάβασμα σπίτι, 20% να σου κόβει και 10% παρακολούθηση. Ένας που δεν πατάει διαλέξεις δε χάνει τίποτα σε πάμπολλα μαθήματα. Το 20% να σου κόβει το έχουμε όλοι, αφού περάσαμε μέσω Πανελλαδικών.
2)Δε δίνω σημειώσεις - κράζω άλλους που δεν είναι φυτά όπως εγώ - αριστεία - ανταγωνιστικότητα - ΕΣΠΑ. Ευτυχώς υπάρχει το MQN που πάει κόντρα σε αυτή τη σάπια ιδεολογία.
3)Μέσα παλαμοκροτώ, έξω κράζω. Πριν να περάσω ένα μάθημα, φοβάμαι τον καθηγητή και δεν τον κρίνω για να με περάσει. Εφόσον με περάσει, τον κράζω σε συζητήσεις με φίλους, αλλά δεν μπαίνω σε κόπο να αξιολογήσω γιατί το έχω περάσει και βασικά στα παπάρια μου για τις επόμενες γενιές. Bonus points σε όσους γλύφουν τον καθηγητή μες στο μάθημα μπας και τους προσέξει, και μόλις περάσουν το μάθημα κράζουν δίχως ίχνος αυτογνωσίας.
Και καταλήγω στο εξής:
Το πρόβλημα είναι ο Τρέζος που βάζει δύσκολα θέματα, ή η όλη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί από πριν που επιτρέπει κάποιον να έρχεται ταλιμπάν και να παίρνει βαθμό;
Μήπως στα πρώτα έτη κάποια στιγμή περνάμε όλα τα παιδάκια με εξεταστική-σκούπα για να μη μας κράξουν μετά και έχουμε θέμα;