Η συμβουλή του κόκκινου γαντιού είναι η καλύτερη. Όταν εγώ είχα στα πρώτα μου βήματα στο ADSL χοντρά προβλήματα, αφού πήρα άπειρα τηλέφωνα στο τεχνικό τμήμα που κάθε φορά μου έλεγε άλλο πράμα, πήγα στο adsl.gr, ρώτησα και έμαθα διάφορα τόσο γενικά για το πρωτόκολλο, όσο και για τη δυσκολία της σύνδεσης.
Πρώτο και καλύτερο, να ξέρεις ότι η "ταχύτητα" που σου πουλάνε στις συνδέσεις (π.χ 24 Mbps) είναι κατ'όνομα και μόνο, σαν την τιμή των GB των δίσκων που παίρνεις ένα πράμα. Ποτέ δεν θα πιάσεις 100% απόδοση, και συνήθως η σύνδεση κλειδώνει σε μια τιμή αρκετά πιο κάτω. Το "πόσο πιο κάτω" έχει να κάνει με την απόστασή σου από τον κόμβο (βλ. παρακάτω), το "θόρυβο" που οφείλεται στην παλαιότητα των γραμμών σου και άλλα τέτοια. Γενικά αν πιάνεις 10-16 Mbps με 24άρα σύνδεση πρέπει να είσαι ευχαριστημένος. Εμένα προσωπικά κλειδώνει στα 7,5...Ένας φίλος που του κάτσε να είναι δίπλα ακριβώς από τον κόμβο του, πιάνει αστρονομικά ποσά.
Γενικά η σύνδεση είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο, που περιλαμβάνει τις εξής μονάδες:
Ο κόμβος της εταιρίας στον οποίο είσαι συνδεδεμένος (η μονάδα μέσα από την οποία περνάνε όλες οι συνδέσεις της περιοχής σου) - τα καλώδια με τα οποία συνδέεσαι - το ΚΑΦΑΟ ("κουτί") της πολυκατοικίας μέσω του οποίου συνδέεσαι - το modem σου - ο τύπος σύνδεσής σου.
Όταν έχεις ένα πρόβλημα στη σύνδεσή σου τότε μπορεί να φταίει οποιοσδήποτε από τους παραπάνω παράγοντες. Πας αποκλείοντας τις πιθανότητες μία-προς-μία. Ας πούμε αρχίζεις από το σπίτι σου: έχεις βάλει φιλτράκια όπου χρειάζονται; Έχεις κάνει σωστά όλη τη διαδικασία της εγκατάστασης; Μετά το ψάχνεις στη "γειτονιά": Είναι τα καλώδια σου παλιά; Σε τι κατάσταση είναι το κουτί σου; κ.ο.κ Πάντα σε συνεργασία με το τεχνικό τημ της εταιρίας που σε συνέδεσε, αρκεί να τους πάρεις τον αέρα, και να τους λες ότι έχεις κάνει τα όσα κλισέ θα σου πούνε για φιλτράκια και για ελέγχους στο σπίτι.
Ας πούμε εγώ, μετά από ποοολύ ψάξιμο, ανακάλυψα ότι...το κουτί της πολυκατοικίας ήταν πολύ παλιό και τα καλώδια κατα*αμημένα, οπότε έχανα από εκεί, και μου έβγαζε πολλές αποσυνδέσεις και προβλήματα. Το βρήκε ο τεχνικός, αφού είχα δηλώσει βλάβη πολλές μέρες πριν.
Υ.Γ Μπορεί να τον βρίζουμε για τη φιλοσοφία που έχει σε σχέση με τις ιδιωτικές, αλλά ο ΠΟΤΕ είναι σαφώς καλύτερος σε τεχνικά ζητήματα από όλες τις άλλες εταιρίες.
Βέβαια πληρώνω 24 αλλά για το upload την κρατάω.
Πάρε μια εταιρική SDSL και εσύ βρε παιδί μου, άμα καίγεσαι τόσο για το upload. Θα πληρώσεις κατιτίς παραπάνω, αλλά του π**στη πια, L'oreal, γιατί σου αξίζει!
