Ενημερώση κάθε 15 δευτερόλεπτα
Ο τίτλος ως γνωστόν δεν αντιπροσωπεύει πλέον την πραγματικότητα...
(η ανταποκρίτρια είναι πλέον κάτοχος του Μεταπτυχιακού Διπλώματος και Μηχανικός Έργου σε γαλλική εταιρία.)
Μαρόκο (ταχεία απορρύπανση κηλίδων πετρελαίου), Λιβύη (αναζήτηση υποθαλάσσιων πηγών γλυκού νερού) και εις το ενδιάμεσο R&D = Έρευνα και Ανάπτυξη.
Αυτή έδωσε μια καινοτόμο πρόταση βελτίωσης της πατέντας, την οποία είχε αναπτύξει ο νυν Γενικός Διευθυντής.
Δοκιμάστηκε επιτυχώς εις το πεδίο και έπρεπε να συνταχθεί η αναφορά - πρόταση.
Πως; Όχι με ανιαρό πολυσέλιδο κείμενο... Με χιουμοριστική αφίσσα!
Αυτό ονομάζεται εσωτερικό μάρκετινγκ.