
1)Θεωρώ χωρίς νόημα τις συζητήσεις για το πότε, πώς, για ποιούς κλπ θα γίνει εξεταστική.Πιστεύω ότι είναι κάτι που πρέπει να αποφασιστεί ΑΦΟΥ δούμε πώς και πότε θα λήξουν οι κινητοποιήσεις.
2)Εννοείται πως όποιος έχει τους Χ,Ψ λόγους να θέλει την σχολή ανοιχτή (π.χ. διεξαγωγή εξεταστικής) ή υπό κατάληψη (π.χ. αντίδραση στο νομοσχέδιο) πρέπει να συμμετέχει στις συνελεύσεις και να ψηφίζει αναλόγως.
3)Είναι παράλογο να υπάρχει αντιπαράθεση μεταξύ "παλιών" και "νέων" φοιτητών για το θέμα της εξεταστικής.Άλλωστε, τί έχουν να χωρίσουν;Αντικειμενικά μιλώντας, οι φοιτητές από 1ο μέχρι ΚΑΙ 5ο έτος, έχουν να σκεφτούν και την συμπλήρωση των απαιτουμένων ωρών διδασκαλίας για την ολοκλήρωση του εξαμήνου.Κάτι που, φυσικά, δεν αφορά τους φοιτητές που είναι 6ο έτος και πάνω, οι οποίοι (ανεξάρτητα από το πόσα μαθήματα χρωστάνε) έχουν ΉΔΗ παρακολουθήσει τα απαιτούμενα μαθήματα.Δεν θέλω να χαθεί για κανέναν η εξεταστική του Σεπτεμβρίου, αλλά ως προς το πότε θα δωθεί από ποιούς (όταν έρθει η ώρα να αποφασιστεί) εννοείται ότι πρέπει να υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά.Με ποιά λογική ο φοιτητής του 6ου , 7ου κλπ έτους θα πρέπει να περιμένει π.χ. να ολοκληρωθούν οι παραδόσεις στα κανονικά εξάμηνα, για να εξεταστεί στην "χαμένη" εξεταστική του Σεπτέμβρη;Έχει συμβεί και στο παρελθόν (2006) , να εξετάζονται οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει τις παρακολουθήσεις (6ο έτος +) μόλις άνοιξε η σχολή, ενώ την ίδια ώρα, οι φοιτητές που έπρεπε να παρακολουθούν (5ο έτος -) έκαναν τα μαθήματά τους και έδωσαν διπλή εξεταστική μετά την ολοκλήρωσή τους.Οι μόνοι που ίσως έχουν πρόβλημα, θα είναι οι διδάσκοντες που θα πρέπει να βγάλουν έξτρα θέματα.Και όποιος θελήσει να κάνει σχόλια του τύπου "έτσι κατεβάζουμε το επίπεδο των σπουδών" κλπ κλπ, να σκεφτεί πρώτα πόσο "υψηλό" είναι το επίπεδο των σπουδών και χωρίς να γίνονται τέτοια...Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, που σηκώνει πολλή συζήτηση και δε θα 'θελα να επεκταθώ...