
Το όριο των 12 μαθημάτων θα μας << αναγκάσει >> απλά να κάτσουμε και να οργανωθούμε επειδή προφανώς έχουμε μάθει να είμαστε συνεπείς μόνο υπό πίεση και όχι απο φιλότιμο.
Για τελευταια φορα επειδη επαναλαμβανομαστε.. Το μετρο αυτο δεν επιρεαζει σε τιποτα το 95% των φοιτητων της σχολης. Ο μεσος φοιτητης δεν τελειωνει τη σχολη σε 3 χρονια, τουλαχιστον αυτο εχω καταλαβει εγω. Αφου λοιπον δεν επιρεαζεται, μονο θετικος μπορει να ειναι για τη σχολη ο ακριβεστερος προσδιορισμος των πορων που χρειαζεται για εξεταστικες και εξαμηνα.
Για το 5% που επιρεαζεται, υπαρχουν δυο ενδεχομενα:
1) Ειναι ιδιαιτερα περιπτωσεις ιδιαιτερως εξυπνων και εργατικων φοιτητων που λιωνουν στη σχολη, οποτε ανηκουν στις περιπτωσεις που οι καθηγητες ανεφεραν οι ιδιοι πως γινεται να υπερβει κανεις το οριο.
2) Ειναι περιπτωσεις φοιτητων που δηλωνουν αβερτα μαθηματα, διαβαζουν οτι μπορεσουν να προλαβουν απο τα 20 μαθηματα που θα κατεβουν να δωσουν, πριν το μαθημα κοιτανε λυσεις παλιων θεματων μπας και πεσει τιποτα ιδιο και τελικα, κατεβαινουν με συνθημα στα χειλη πενταρακι μου λαμπρο, φεγγε μου για να περνω... Αφου λοιπον δωσουν σε καθε εξεταστικη 20 μαθηματα, με πιθανοτητα προβιβασιμου (4.5 ντε, αφου στρογγυλοποιειται!) βαθμου 25% κατα μεσον ορο σε καθε μαθημα, 3 φορες το χρονο, περνανε 3×20×0.25=15(!) μαθηματα καθε χρονο, δηλαδη τελειωνουν τη σχολη μπαμ μπαμ! Το γνωστο συστημα τζοκερ, λοττο, προτο, κινο, ΟΠΑΠ Α.Ε. Ευγενικη χορηγια του μαθηματος Στατιστικη-Πιθανοτητες που μας εμαθε τον κανονα των μεγαλων αριθμων και διαφορα αλλα πιθανοτικα μοντελα!
Οι καθηγητες της σχολης, θεωρησαν πως το να εφαρμοζεις πιθανοτικες θεωριες στις σπουδες σου ειναι λαθος. Τα συμπερασματα δικα σας. Αμα ρωτατε εμενα, συμφωνω.